Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Banaszyk Piotr
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bugdol Marek
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Góral Lesław
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Hollins Bill
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michór Andrzej
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Mężyk Anna
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nowak Paweł
(1)
Olszak Marcin
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Pająk Edward
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Podgórniak-Krzykacz Aldona
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sala Józef
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobusiak Agata
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Szymonik Anita
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tundys Blanka
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wojciechowski Eugeniusz
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Wyżykowski Bartosz
(1)
Zamkowska Stanisława
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żak Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(3)
Architekci
(1)
Hotelarze
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
USŁUGI
(17)
Jakość usług
(5)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Usługi
(3)
KADRY
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOGISTYKA
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
TURYSTYKA
(2)
Usługi turystyczne
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
Aptekarstwo
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Branża TSL
(1)
Decyzje
(1)
Farmaceuci
(1)
GASTRONOMIA
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERNET
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jakość produktu
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Polityka transportowa
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rynek
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport samochodowy
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi finansowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Praca zbiorowa
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(4)
usługi logistyczne
(4)
logistyka
(3)
strategia
(3)
usługi
(3)
usługi turystyczne
(3)
zarządzanie
(3)
zarządzanie jakością
(3)
jakość usług
(2)
logistyka miejska
(2)
marketing relacji
(2)
marketing usług
(2)
produkt
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
transport samochodowy
(2)
turystyka
(2)
usługi finansowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Internet
(1)
Polska
(1)
apteka
(1)
badania marketingowe
(1)
bank komercyjny
(1)
biuro podróży
(1)
biznes
(1)
cena
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dezinformacja
(1)
dystrybucja
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-usługi
(1)
efektywność
(1)
efektywność pracy
(1)
ekonomika
(1)
eye-tracking
(1)
farmaceuta
(1)
farmakoekonomika
(1)
finanse
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka światowa
(1)
hotel
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza masowa
(1)
informacja
(1)
informacja turystyczna
(1)
innowacje
(1)
jakość
(1)
jakość produktu
(1)
klient
(1)
klient indywidualny
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja miejska
(1)
konsument
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka międzynarodowa
(1)
lojalność konsumentów
(1)
manipulacja
(1)
media społecznościowe
(1)
mobilność
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona konsumenta
(1)
offshoring
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja
(1)
organizacja ucząca się
(1)
polityka transportowa
(1)
popyt
(1)
produkt turystyczny
(1)
projektowanie
(1)
promocja zdrowia
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przywództwo
(1)
reklama
(1)
rentowność
(1)
ruch turystyczny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
serwicyzacja
(1)
spedycja
(1)
strategia marketingowa
(1)
systemy informatyczne
(1)
systemy usług
(1)
służba zdrowia
(1)
tajemniczy klient
(1)
transport
(1)
transport miejski
(1)
usługi medyczne
(1)
usługi rekreacyjne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
wiedza o czynnikach ludzkich
(1)
zarządzanie produkcją
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 173 s. : il. ; 23 cm.
Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, struktural­nych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: - określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją, - etykę działania organizacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7716.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8723.XX.3 [Czytelnia B], 8724.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : "Difin", 2002. - 223 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Przedstawiony podręcznik adresowany jest do studentów wydziałów i szkól turystycznych oraz praktyków zainteresowanych zagadnieniem jakości usług turystycznych i możliwości jej kształtowania. Przedstawiono w nim liczne przykłady praktyczne, wyjaśniono sposoby postrzegania jakości przez klientów, znaczenie pracowników liniowych dla rozpoznania potrzeb usługobiorców oraz możliwości pozyskiwania i kierowania trwałych więzi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-242.
Od współczesnych menedżerów działających w branży turystyki i rekreacji wymaga się. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarządzania pozwalających na zwiększenie konkurencyjności, zyskowności organizacji, poprawy satysfakcji pracowników i klientów. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narzędzi zarządzania jakością przydatnych w pracy w organizacjach działających w obszarze turystyki i rekreacji. Mając na uwadze fakt, iż rynek usług w tym obszarze jest menedżera niezwykle zróżnicowany zarówno po stronie popytu, jak i podaży, w opracowaniu skupiono uwagę na przybliżeniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narzędzi zarządzania jakością usług. Publikacja składa się z czterech rozdziałów, w których poruszono szeroki zakres problematyki zarządzania jakością w sektorze usług. Wskazano na specyfikę kształtowania jakości usługi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilość podmiotów biorących udział w łańcuchu kreowania wartości dla klienta. Omówiono przesłanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybliżono również problematykę integracji systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11854.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10024.IX.2 [Magazyn 1], P.10025 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10023.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10396.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorstwo Współczesne)
Bibliogr. s. 391-414.
Publikacja poświęcona jest zarządzaniu wiedzą o czynnikach ludzkich w kontekście zarządzania systemami i procesami pracy. Łączy ona zagadnienia z dziedziny human factors (wiedzy o czynnikach ludzkich), a więc przystosowywania systemów pracy do wymogów człowieka, z naukami o zarządzaniu, tworząc ideę zarządzania konceptualnego. W pierwszych rozdziałach omówiono zagadnienia czynników ludzkich, efektywności pracownika oraz obszar zarządzania wiedzą. W kolejnych zaprezentowano m.in. mapowanie wiedzy o czynnikach ludzkich na procesy zarządzania przedsiębiorstwem, ontologię czynników ludzkich w modelowaniu procesów zarządzania oraz antropocentryczne projektowanie systemów usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10999.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11962.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Głównym celem autorów niniejszej monografii było przedstawienie w jednej publikacji aspektów zarządzania i usług w obszarze kultury fizycznej i turystyki oraz hotelarstwa i gastronomii. W książce przeważają artykuły napisane w języku polskim, znaleźć można również napisane w języku rosyjskim i angielskim. Książkę należy potraktować jako lekturę dla studentów uczelni kształtujących menedżerów kultury fizycznej, turystyki rekreacji, hotelarstwa i gastronomii oraz dla innych osób związanych z tą branżą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6126.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18807.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18806.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków. Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9865.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11436.XX.5 [Czytelnia B], 11437.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematykę obowiązków informacyjnych na tym rynku zarówno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autorów z różnych perspektyw i punktów widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w różnych wymiarach, w świetle regulacji i działań podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podjęta została tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowiązków informacyjnych na rynku finansowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20267.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22291.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22290.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 129-139.
Książka rozpoczyna się od refleksji historycznej ukazującej ewolucję rozwoju zasad, metod i zastosowań logistyki. Następnie w kompleksowy sposób pokazano wpływ postępu w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych na działalność logistyki i sterowanie procesami logistycznymi i łańcuchami dostaw. W dalszej kolejności przedstawiono znaczenie i konsekwencje zjawiska tak zwanej hybrydyzacji oferty rynkowej przedsiębiorstw, czyli dążenia do podnoszenia satysfakcji odbiorców dzięki uzupełnianiu rzeczowej formy wyrobów przez świadczenie usług okołoproduktowych. W końcu starano się zidentyfikować i rozważyć wpływ dostrzeżonych zjawisk na przyszłą charakterystykę procesów logistycznych i zarządzanie łańcuchami dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22996.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22995.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18707.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18706.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18359.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20861.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20860.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17168.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17167.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 287-300.
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17560 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18566.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18565.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej