Zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Lisiński Marek
(1)
Maleyeff John 1955-
(1)
Nowicka Julia
(1)
Reformat Beata
(1)
Szarucki Marek
(1)
Szczepańska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekarstwo)
(1)
Wyrębek Henryk
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(2)
Adwokaci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Zarządzanie jakością
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(4)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(8)
produkt
(2)
Open Access
(1)
administracja publiczna
(1)
akredytacja
(1)
badania laboratoryjne
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
czasopismo
(1)
evaluation
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
jakość
(1)
jakość usług
(1)
karty kontrolne
(1)
kodeks etyki zawodowej
(1)
konsulting
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
management
(1)
marketing
(1)
metodologia
(1)
motywacja
(1)
normalizacja
(1)
normy
(1)
ochrona zdrowia
(1)
personel
(1)
planowanie
(1)
podstawowa opieka zdrowotna
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przywództwo
(1)
reengineering
(1)
statystyka
(1)
sterowanie
(1)
strategia
(1)
system pomiarowy
(1)
szkolenie
(1)
szpital
(1)
tajemniczy klient
(1)
usługi biblioteczne
(1)
użytkownik
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zasady doskonałości
(1)
zdarzenie niepożądane
(1)
zmienna losowa
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 267-277.
Jedną z perspektyw współczesnego pojmowania bezpieczeństwa jest jego obecność w codziennej aktywności człowieka. Każdy ma prawo odczuwać stan równowagi w domu, w miejscu pracy czy wypoczynku, wszędzie tam, gdzie przebywa i funkcjonuje. Owo prawo i potrzeba zarazem, determinują konieczność pogłębiania wiedzy i zdobywania umiejętności tego, jak przeciwdziałać, i jak reagować na wszelkiego rodzaju zdarzenia destabilizujące ład psychiczny i fizyczny. Treść prezentowanej monografii ułatwia badaczom, studentom, organizatorom i pasjonatom dostęp do informacji, a zarazem pomaga w zrozumieniu aktualnych problemów, jakie występują w zarządzaniu kryzysowym, w ciągle zmieniającym się środowisku. Celem powstania prezentowanej pozycji jest chęć rozbudzenia w Czytelniku twórczej i aktywnej postawy, wobec potencjalnej czy rzeczywistej sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17527 [Magazyn 1], P.17526 [Magazyn 1], P.17525 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18367.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18366.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie i praktyki sprawnego działania : Lean, Six Sigma i inne / Adam Hamrol. - Wydanie II - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 501 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia na stronach 493-496. Indeks.
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Dzięki licznym przykładom zaczerpniętym z polskich przedsiębiorstw oraz dobrym poradom autora ten cel został w pełni zrealizowany. Autor omawia modne obecnie metody zarządzania, takie jak lean management – dostosowanie przedsiębiorstwa do warunków panujących w otoczeniu przez racjonalizację działań i struktur, kaizen – ciągłe udoskonalanie procesów dzięki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje również filozofię six sigma. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach z polskich przedsiębiorstw co zwiększa praktyczny charakter publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18356.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20843.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20842.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Dodruk poprawiony. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 538 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości, w nowym podręczniku mocno uwypuklona została problematyka inżynierii jakości. Od ostatniego wydania poprzedniego podręcznika radykalnej nowelizacji została poddana również norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część nowej publikacji. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia również takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Ogromną wartość publikacji stanowią nowe rysunki, tabele, przykłady i zadania. Książka kierowana do studentów kierunków studiów technicznych, ekonomicznych i o zarządzaniu. Jest ona również znakomitym poradnikiem dla praktyków. Czytelnicy z pewnością docenią w książce to, że w przystępny sposób, poprzez ilustrowanie rozważań teoretycznych przykładami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narzędzia inżynierii jakości oraz zarządzania jakością. Daje wskazówki jak rozwiązywać problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18358.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20859.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20858.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsultant zarządzania jakością / Jerzy Kowalczyk - Wydanie IV - Warszawa CeDeWu 2018 - 163 strony 24 cm
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Manage­ment, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp.Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsul­tantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sek­tora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.).Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17626 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18982.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18981.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 251-252, wykaz norm strony: 248-250.
W podręczniku szczegółowo omówiono instrumentarium statystycznego sterowania procesem, w szczególności sposób konstruowania, zasady interpretacji i zastosowanie kart kontrolnych dla cech ocenianych liczbowo i alternatywnie. Przedstawiono również rozwój zarządzania jakością oraz tradycyjne i nowe narzędzia stosowane w kontroli jakości procesu produkcyjnego bądź pomiarowego. Scharakteryzowano także metody badania zdolności jakościowej procesu, analizę stabilności i zdolności systemu pomiarowego, metody zapewnienia jakości analiz laboratoryjnych oraz metody statystycznej kontroli odbiorczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19624.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19623.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdarzenia niepożądane w lecznictwie szpitalnym i podstawowej opiece zdrowotnej / Monika Kwiatkowska. - Stan prawny na 20 maja 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 134, [2] strony : ilustracja ; 21 cm.
(Dobre Praktyki w Ochronie Zdrowia)
Bibliografia, orzecznictwo na stronach 131-134.
Właściwa analiza zdarzeń niepożądanych, które spowodowały lub mogły spowodować poważne skutki dla pacjenta to najlepsza gwarancja ciągłej poprawy bezpieczeństwa świadczenia usług medycznych. W książce omówiono m.in.: przykłady i kategoryzację zdarzeń niepożądanych, które mogą zaistnieć w szpitalu i innych podmiotach podstawowej opieki zdrowotnej, najczęstsze przyczyny ich występowania oraz podział na poszczególne kategorie, narzędzia mogące służyć zmniejszeniu ich liczby, a nawet eliminacji pewnych kategorii tych zdarzeń (np. standardy akredytacyjne, normy ISO, TQM), modelowy system zgłaszania zdarzeń niepożądanych, poszczególne jego etapy, analiza wniosków na przyszłość, definicję i zakres pojęć, z którymi zdarzenia niepożądane są mylone. Autorka odnosi się także do aktualnej sytuacji służby zdrowia i problemów związanych z pandemią SARS-CoV-2 w obszarze występowania zdarzeń niepożądanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19924.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19923.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 154-164.
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. „Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research” realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera „Średniookresowa mobilność naukowców” finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001. Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20732.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20731.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Providing clear guidance for anyone servicing internal or external customers, this book offers a framework for analyzing and managing quality using a comprehensive closed-loop approach. This book cuts through the complexities of the mantra ‘better, cheaper, faster’ (BCF) and offers procedures for the evaluation of customer needs, the determination of performance metrics, and the design of effective customer satisfaction surveys. It details basic statistical techniques and packages the framework, procedures, and methods into a management construct that includes external quality certification systems and internal performance management systems. Importantly, the book also describes how these systems can be implemented in a virtual workplace. This quality management book will be essential to service-oriented firms (financial, government, healthcare, hospitality, etc.), as well as any firm with internal customer service processes such as human resource management, purchasing, and accounting. Professionals at all levels, corporate trainers, and students will welcome this book’s common set of principles and tools, accompanied by many case studies that illustrate how they are applied in various environments.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21544.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 267-279. Indeks.
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie w perspektywie zarządczej teoretycznych i praktycznych podstaw różnych klasyfikacji zasad zarządzania jakością oraz uporządkowanej ich charakterystyki. Cel został sformułowany na podstawie wieloletniego doświadczenia autorki w projektowaniu oraz wdrażaniu zarówno systemu, jak i koncepcji zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach, z którego wynika między innymi, że opracowanie koncepcji zarządzania jakością w organizacji jest determinowane przyjętymi zasadami, a przede wszystkim ich rozumieniem. Stanowi to o różnicy między koncepcjami zarządzania jakością w organizacjach. Cel uzasadniony jest również potrzebami dydaktycznymi wynikającymi z programu kształcenia studentów na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17774 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19013.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19012.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18359.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20861.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20860.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94.)
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zarządzanie jakością to podstawowe podejście w pracy współczesnych bibliotek. Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe ujęcie zarządzania jakością, prezentowane zarówno przez bibliologów, jak i praktyków bibliotekarzy, na co dzień zmagających się z koniecznością realizacji usług na najwyższym poziomie. Zaprezentowane artykuły zostały zgrupowane w trzech głównych zrębach: 1. Rekomendacje (prezentacja najnowszych trendów, zagadnienia teoretyczne i terminologiczne); 2. Analizy (wyniki badań jakościowych i ilościowych); 3. Studia przypadków (doświadczenia bibliotek w zakresie projektowania, wdrażania i ewaluacji systemów jakości). Różnorodność tematów sprawia, że oddawany do rąk Czytelnika tom, może stanowić interesującą lekturę zarówno dla teoretyków bibliologii, bibliotekarzy bibliotek różnych typów oraz studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej, dopiero pozyskujących wiedzę z zakresu jakości usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17257.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej