Maciąg Justyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Evans Virginia
(159)
Dooley Jenny
(113)
Zaborowska Joanna
(73)
Rudnicki Bogdan
(70)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(48)
Maciąg Justyna
(-)
Kruczek Zygmunt
(45)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(43)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(33)
Oxenden Clive
(32)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(32)
Latham-Koenig Christina
(30)
Gogol' Nikolaj Vasil'evič (1809-1852)
(29)
Jakubaszko Juliusz
(29)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(29)
Bergier Józef (1952- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Partycki Sławomir (1951- )
(27)
Mitchell H.Q
(25)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(25)
Harrison Mark (1955- )
(24)
Kokot Franciszek (1929- )
(24)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(23)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(23)
Kenny Nick
(22)
Kózka Maria
(22)
Zarzycka Danuta
(22)
Ślusarska Barbara
(22)
Hrapčenko M.B. (1904-1986)
(20)
Kacprzak Lech
(20)
Kübler Andrzej
(20)
Mruk Henryk
(20)
Gajewski Piotr (medycyna)
(19)
Jarosz Mirosław (1957- )
(19)
Scott Sally
(19)
Siwiński Wiesław (1934- )
(19)
Ciekanowski Zbigniew
(18)
Gołembski Grzegorz
(18)
Newbrook Jacky
(18)
Opul'skaâ L.D
(18)
Rejman Krzysztof
(18)
Taylore-Knowles Steve
(18)
Dmochowska Halina
(17)
Gaździk Tadeusz Szymon (1954- )
(17)
Jones Leo (1943- )
(17)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(17)
Scott-Barrett Fiona
(17)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(17)
Szczeklik Andrzej (1938-2012)
(17)
Szuścik Urszula
(17)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(17)
Abbs Brian (1935- )
(16)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(16)
Edwards Lynda
(16)
Freebairn Ingrid
(16)
Gawęcki Jan (1944- )
(16)
Maryniarczyk Andrzej
(16)
McCarthy Michael (1947- )
(16)
Milton James
(16)
Ochmański Marian (1936- )
(16)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(16)
Belczyk Arkadiusz
(15)
Mann Malcolm
(15)
Montessori Maria (1870-1952)
(15)
Mourão Sandie
(15)
Nowak Marian (1955- )
(15)
O'Connell Sue
(15)
Sawicki Jarosław
(15)
Skoczylas Zbigniew
(15)
Stasiak Andrzej
(15)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(14)
Camarda Sylwia
(14)
Ciechaniewicz Wiesława
(14)
Francke Barbara
(14)
Grzywacz Jacek
(14)
Halemba Piotr (1966- )
(14)
Jalinik Mikołaj
(14)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Kozubski Wojciech (1955- )
(14)
Maik Wiesław (1941- )
(14)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(14)
May Peter
(14)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(14)
Stanton Alan
(14)
Zbucki Łukasz
(14)
Zenderowski Radosław (1974- )
(14)
Łuczkiewicz Grzegorz
(14)
Emmerson Paul
(13)
Evans Virginia (1945- )
(13)
Fowler W.S
(13)
Gude Kathy
(13)
Kamiński Bogdan
(13)
Kawalec Wanda
(13)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(13)
Moryś Janusz (1958- )
(13)
Nowak Edward (1951- )
(13)
O'Dell Felicity (1947- )
(13)
Siara Olga
(13)
Stephens Mary
(13)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
ODPOCZYNEK
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
NAUCZANIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SPORT
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(2)
jakość
(1)
jakość kształcenia
(1)
proces boloński
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rekreacja
(1)
sport
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
turystyka
(1)
usługi rekreacyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej zmienności otoczenia ekonomicznego, prawnego, technicznego i technologicznego oraz społecznego. Przed współczesną organizacją stawia się wymóg skuteczności, efektywności, elastyczności oraz konkurencyjności. Stąd nieustannie poszukuje się nowych koncepcji zarządzania pozwalających na wyróżnienie organizacji i jej usług na rynku, a tym samym zdobycie przewagi konkurencyjnej. Celem publikacji jest diagnoza współczesnych tendencji w zarządzaniu sportem, turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia oraz wskazanie przyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze. Wydaje się zasadne, że w okresie dekoniunktury gospodarczej turystyka, sport i rekreacja stają się bardzo poważnym ogniwem, które może być katalizatorem dla łagodzenia ryzyka i niepewności w działalności całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10334.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11856.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-223, netogr. s. 223-226, wykaz aktów prawnych s. 226-227.
Książka porusza problematykę oceny (sprawności, skuteczności i efektywności) systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkołach wyższych. Omawia metody i techniki oceny jakości kształcenia oraz wskazuje na uwarunkowania i bariery wdrażania TQM w szkole wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13807.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-242.
Od współczesnych menedżerów działających w branży turystyki i rekreacji wymaga się. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarządzania pozwalających na zwiększenie konkurencyjności, zyskowności organizacji, poprawy satysfakcji pracowników i klientów. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narzędzi zarządzania jakością przydatnych w pracy w organizacjach działających w obszarze turystyki i rekreacji. Mając na uwadze fakt, iż rynek usług w tym obszarze jest menedżera niezwykle zróżnicowany zarówno po stronie popytu, jak i podaży, w opracowaniu skupiono uwagę na przybliżeniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narzędzi zarządzania jakością usług. Publikacja składa się z czterech rozdziałów, w których poruszono szeroki zakres problematyki zarządzania jakością w sektorze usług. Wskazano na specyfikę kształtowania jakości usługi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilość podmiotów biorących udział w łańcuchu kreowania wartości dla klienta. Omówiono przesłanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybliżono również problematykę integracji systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11854.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej