Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(83)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(82)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(33)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(78)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Włodarski Ziemowit
(3)
Batorski Jarema
(2)
Gillespie Paula
(2)
Goodlad Sinclair
(2)
Johnson Robert L
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Lerner Neal
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Radzicki Józef
(2)
Senge Peter M
(2)
Agee Karen Sue 1948-
(1)
Anderson Jason
(1)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Balkemore Sarah-Jayne
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Blythman Margo
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Boud David
(1)
Brent Rebecca
(1)
Brock Annie
(1)
Brophy Jere E
(1)
Brown H. Douglas 1941-
(1)
Brown James Dean
(1)
Bygate Martin
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Cohen Ruth
(1)
Colman Andrew M
(1)
Coombe Christine A. (Christine Anne) 1962-
(1)
Cottrell Stella
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Dansereau Donald F
(1)
Dickinson Leslie
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Dryden Gordon (1931- )
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Ehren Barbara J
(1)
Ellis Rod
(1)
Falchikov Nancy 1939-
(1)
Felder Richard M
(1)
Frith Uta
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Goddard Sally (1957- )
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Géron Aurélien
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hampton Daphne
(1)
Hankała Andrzej (1952- )
(1)
Harris Neil
(1)
Highton Melissa
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hodges Russ 1958-
(1)
Hollins Peter
(1)
Hryniewicz Janusz T. (1948- )
(1)
Hundley Heather
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Johnson Keith
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Korolewska-Mróz Helena
(1)
Kosińska Maria
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kuczyński Marek (1969- )
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Laurs Deborah
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Lewicka Grażyna
(1)
Mackintosh Nicholas J. (1935- )
(1)
Matuszkiewicz-Górska Maria
(1)
McCombs Barbara
(1)
Mejzińska Grażyna
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Miller Piotr
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Neale Robert
(1)
Newbern Dianna
(1)
Niebrój Lesław
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Nikodemska El Tairy Hanna
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Phillips D. C. (1938- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(61)
Kalifornia (USA)
(6)
Kiribati
(5)
Anglia
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
Ohio (USA)
(2)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(63)
angielski
(19)
portugalski
(1)
Odbiorca
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
UCZENIE SIĘ
(38)
JĘZYKI
(12)
Uczenie się
(12)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(11)
Strategie uczenia się
(10)
NAUCZANIE
(9)
Tutoring
(9)
Metody nauczania
(7)
Motywacja uczenia się
(7)
Nauczanie języków obcych
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(4)
PAMIĘĆ
(4)
Pamięć
(4)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(3)
Coaching
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Korepetycje
(2)
MOTYWACJA
(2)
Motywacja
(2)
MÓZG
(2)
Nauczanie
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PRACA UMYSŁOWA
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
SAMOKSZTAŁCENIE
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
Uczenie się maszyn
(2)
Układ nerwowy
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZAWÓD
(2)
Aktywizacja społeczna
(1)
Algorytmy
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
BEHAWIORYZM
(1)
CZYTANIE
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO z TRUDNOŚCIAMI w UCZENIU SIĘ
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Etologia
(1)
Genetyka
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
Językoznawstwo
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kształcenie
(1)
Language acquisition
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Language disorders
(1)
Learning, Psychology of
(1)
MNEMOTECHNIKA
(1)
Metodologia
(1)
Mnemotechnika
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauczyciele
(1)
Neurobiologia
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Odruchy
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
POŁOŻNE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
Poznanie
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychomotoryka
(1)
Psychopatologia
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Różnice indywidualne
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(6)
Poradnik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Językoznawstwo
(6)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Biologia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
uczenie się
(11)
organizacja ucząca się
(8)
teaching
(8)
language
(7)
language acquisition
(5)
learning
(5)
motywacja
(5)
nauczanie
(5)
pamięć
(5)
study and teaching
(5)
tutor
(5)
tutoring
(5)
motivation
(4)
peer teaching
(4)
psychology
(4)
English language
(3)
emocje
(3)
nauczyciel
(3)
peer tutoring
(3)
study
(3)
uczenie maszynowe
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
applied linguistics
(2)
coaching
(2)
dzieci
(2)
inteligencja emocjonalna
(2)
język obcy
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
kultura organizacyjna
(2)
learning strategies
(2)
linguistics
(2)
myślenie
(2)
organizacja
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
rodzice
(2)
second language acquisition
(2)
sztuczna inteligencja
(2)
terapia
(2)
uczeń
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
writing centers
(2)
wspomnienia
(2)
zmysły
(2)
EFL
(1)
Japanese speakers
(1)
academic achievement
(1)
adolescent writers
(1)
aktywizacja
(1)
aktywność
(1)
algorytm
(1)
algorytm uczenia się
(1)
arteterapia
(1)
autonomia
(1)
autonomy
(1)
badania psychologiczne
(1)
bezpieczeństwo informacyjne
(1)
biopsychologia
(1)
brain
(1)
ból
(1)
children
(1)
classroom managment
(1)
cognition
(1)
cognitive style
(1)
czynności fizjologiczne
(1)
czynności ochronne
(1)
czynności rozrodcze
(1)
czynności ruchowe
(1)
dialog edukacyjny
(1)
dieta
(1)
dokument elektroniczny
(1)
dziedziczenie cech
(1)
e-learning
(1)
education
(1)
edukacja
(1)
edukacja szkolna
(1)
efektywność pracy
(1)
effective teaching
(1)
glottodydaktyka
(1)
higher education
(1)
homeostaza wewnątrzustrojowa
(1)
individual difference
(1)
individual differences
(1)
inteligencja
(1)
interactive tasks
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kierowanie
(1)
kinezjologia edukacyjna
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje językowe
(1)
kształcenie zawodowe
(1)
kultura organizacji
(1)
language teacher
(1)
learning strategy
(1)
literacy acquisition
(1)
literacy disorders
(1)
literacy learning
(1)
mentor
(1)
methodology
(1)
metoda Montessori
(1)
modern English
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Handbook for training peer tutors and mentors / editors, Karen Agee, Russ Hodges. - Mason, Ohio : Cengage Learning, [2012] - VXVI, 448 pages : illustrations ; 28 cm
Includes bibliographical references and index.
The HANDBOOK FOR TRAINING PEER TUTORS AND MENTORS is a must-read for postsecondary faculty and learning center professionals who hire, train, and supervise tutors and mentors. This Handbook, a publication of the College Reading and Learning Association (CRLA), is designed to inspire development of training programs that meet the high standards of CRLA's certification initiatives: International Tutor Training Program Certification (ITTPC) and International Mentor Training Program Certification (IMTPC). The Handbook's 111 modules by 106 authors can also guide instructional development of tutor/mentor-training courses.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18650.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Oryg. : "Learning and memory : an integrated approach" 1995.
Bibliogr. s. 489-522. - Indeksy.
Autor tego podręcznika akademickiego jest zaliczany do grona najwybitniejszych specjalistów z dziedziny psychologii. Jego książkę wyróżniają integracyjność ujęcia tematu i konsekwencja prowadzonego wykładu, w którym czytelnik znajdzie między innymi: rys historyczny rozwoju dziedziny, opis funkcjonowania układu nerwowego, analizę procesu uczenia się wzbogaconą o dane laboratoryjne oraz wskazówki umożliwiające zastosowanie wyników badań. Szczególnie przydatne mogą być dla nauczyciela rozdziały poświęcone wykorzystywaniu psychologicznych prawidłowości uczenia się i zapamiętywania w kształceniu. Pozycję tę polecamy psychologom, nauczycielom oraz studentom kierunków pedagogicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3137.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics and Language Study)
Index s. 244-258
Researching Pedagogic Tasks brings together a series of empirical studies into the use of pedagogical tasks for second language learning, with a view to better understanding the structure of tasks, their impact on students, and their use by teachers. The volume starts with an introduction to the background and key issues in the topic area and is then organised into three sections: the first section focuses on the language and learning of students on tasks the second on the use of tasks in the language classroom the third on the use of tasks for language testing Each section begins with a succinct section introduction, and the volume concludes with an afterword relating the theme of the volume to issues in curriculum development. The chapters include both experimental and qualitative approaches to the topic, some providing original accounts of specific studies, others offering overviews of linked series of studies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8393.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9777.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Learning about Language / ed. Geoffrey Leech, Mick Short)
"An Introduction to Foreign Language Learning and Teaching" presents an engaging, student-friendly guide to the fields of foreign language learning and teaching. For students beginning their study of these fields, the book provides essential background information, dealing with language learning and teaching in a clear and comprehensible way. An Introduction will also be of value to teachers in training and those already working in the field, providing an up-to-date overview which focuses on contemporary issues while at the same time providing an important historical perspective.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9048 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10630.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10629.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
roblematyka pracy jest głęboko osadzona w kontekście cywilizacyjnych i kulturowych wyzwań XXI wieku, wyzwań których podjęcie i realizacja, już u swych podstaw, wymaga edukacyjnie rozwiniętych jednostek i społeczeństw. Oznacza to, iż nie wystarczają już proste, przystosowawcze umiejętności uczenia się, że potrzebne jest opanowanie - tak przez jednostki, jak i grupy społeczne - systemów wiedzy i umiejętności nadających sens i kierunek samodzielnemu radzenie sobie z otaczającą rzeczywistością informacyjną. Bardzo dobrze ujmuje te potrzeby oraz wskazuje kierunki przemian edukacji i myśli o edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10078.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 389-421. Indeksy.
Podręcznik prezentuje najważniejsze prawidłowości odnoszące się do uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do tych procesów oraz zagadnienia szczegółowe, w końcowej części natomiast problemy nauczania na początku XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11175.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12211.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkolenia / Mariola Łaguna. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Forma i typ
Na okł. podtyt.: jak je prowadzić, by... uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki, praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze, cel został zrealizowany.
Bibliogr. s. 245-253.
Jak prowadzić szkolenia, by: uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki, praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze, a cel zajęć został osiągnięty. W czasie szkoleń i wszelkiego typu nauki najistotniejsza jest dobra współpraca między uczącym a uczestnikami zajęć. Aby ją osiągnąć, trzeba przede wszystkim mieć świadomość tego, czym są szkolenia, i umieć je odnieść do koncepcji szeroko rozumianej edukacji dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9144.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów. W książce autorki omawiają zagadnienia dotyczące kształtowania postaw przedsiębiorczych uczniów, modeli i technik rozwiązywania problemów, pracy w grupie oraz wiele wskazówek praktycznych związanych z wdrażaniem tej metody na etapie przygotowania projektu, jego wykonania i oceny. Pozycja szczególnie przydatna dla nauczycieli gimnazjów i szkół średnich, tym bardziej, że w książce znajdują się przykłady dotyczące opracowania kontraktu, konspektu projektu, różnorodne arkusze oceny pracy uczniów oraz przykłady projektów wykonywanych przez uczniów na różnych poziomach edukacyjnych w różnych obszarach tematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2813.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy książki wprowadzają w zagadnienia procesu uczenia się. Prezentują wiedzę, która kształtuje współczesną praktykę edukacyjną, zarówno w kontekście psychologicznym, jak i społecznym. Książka nie stroni od poruszania kwestii dyskusyjnych. Będzie ciekawą lekturą dla każdej osoby zainteresowanej nauczaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2897.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Peer Tutoring Handbook : Promoting Co-operative Learning / Keith Topping. - Cambridge, Massachusetts : Brookline Books, copyright 1988 - 123 pages ; 28 cm
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: peer teaching tutoring tutor
Includes bibliographical references and index.
A practical guide is presented to peer tutoring for teachers and others with an interest in promoting cooperative learning. It includes a guide to organizing peer tutoring, as well as a review of research on the effects of peer tutoring, and evidence for social and academic gains for the student and the tutor. The perspective is international, with examples of projects and methods of evaluation drawn from Europe, the United Kingdom, and the United States. Chapter titles are: (1) Introduction; (2) The History of Tutoring; (3) Examples and First Considerations; (4) Organizing a Project; (5) Structured Planning Guide; (6) Effectiveness Research; (7) Evaluating a Project; and (8) Resource Materials (29 resources listed). Peer tutoring in reading is the most popular use of the approach, but it has been applied to a variety of curricula and situations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18649.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: Fifth discipline fieldbook
Ideę organizacji uczacej się z pewnością łatwiej opisać, niż stosować. Opis nie jest jednak w stanie oddać całego bogactwa tej koncepcji - ujawnia się ono dopiero w praktyce, wtedy gdy z idei organizacji uczącej się uczyni się własną filozofię działania. Jak osiągnąć idealny stan? Niestety nie ma tu prostych recept. Pomóc może zapoznanie się z zawartymi w tej książce informacjami, technikami, analizami i barwnymi przykładami z życia. Przejrzysty układ i graficzne oznaczenia poszczególnych rodzajów tekstu pozwalają łatwo odnaleźć potrzebne zagadnienia - od podstaw teoretycznych i definicji używanych pojęć poprzez praktyczne rady i innowacje rozwiązania do ćwiczeń oraz krótkich recenzji interesujących pozycji książkowych dotyczących organizacji uczących się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10400.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: Fifth discipline
Autor prezentuje pięć podstawowych dyscyplin - technik samodoskonalenia się organizacji. Wyjaśnia wyczerpująco, posługując się przykładami: czym jest myślenie systemowe i jak je wykorzystać w organizowaniu pracy przedsiębiorstw, jak usprawniać wadliwe mechanizmy organizacyjne, zgłębiając zarówno naturę błędu w podejmowaniu decyzji, jak i naturę sukcesu; w jaki sposób optymalizować twórcze możliwości jednostki, rozpoznawać i redukować ograniczenia w rozumieniu problemów oraz emocjonalne zagrożenia; jak budować prawdziwy zespół, będący czymś więcej niż sumą jednostek, zdolny do nieustannego rozwoju. Książka jest bezcenną pomocą dla menedżerów zarządzających zespołami ludzkimi, źródłem wiedzy o nowoczesnym zarządzaniu dla studentów i wszystkich zainteresowanych tą dziedziną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10401.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5105.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2147 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wokół Kompetencji)
Bibliogr. przy pracach.
"Ukazanie się kolejnego wyczerpującego opracowania na temat autonomii jest cennym wkładem do dyskusji o teraźniejszości i przyszłości dydaktyki języków obcych w naszym kraju na różnych poziomach biegłości i w różnych grupach wiekowych - od nauczania wczesnoszkolnego po szkoły wyższe, w tym filologie obce. (...) Artykuły włączone do zbioru wnoszą wiele nowych treści w postaci nie tylko dalszych przemyśleń na temat konieczności zreformowania zasad organizacji procesu dydaktycznego oraz nowocześniejszego zdefiniowania ról pełnionych przez uczniów i pedagogów, lecz także w formie interesujących doniesień badawczych, nierzadko odwołujących się do zupełnie nowych możliwości stwarzanych przez współczesną technologię edukacyjną i nieskrępowany obieg informacji." (prof. dr hab. Jan Majer)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13518.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest udostępnienie studentom informacji pogłębiających wiedzę zdobywaną w czasie seminariów dyplomowych z zakresu hotelarstwa, gastronomii, obsługi ruchu turystycznego, zarządzania i marketingu. Część materiału publikacji dotyczy tworzenia prac dyplomowych. Książka wskazuje jak postępować w toku poszczególnych czynności, aby tworzona praca dyplomowa miała charakter twórczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1409.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10909.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytmy sztucznej inteligencji : ilustrowany przewodnik / Rishal Hurbans ; przekład: Tomasz Walczak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - XXIII, [1], 335 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
To praktyczny przewodnik po algorytmach sztucznej inteligencji. Skorzystają z niego programiści i inżynierowie, którzy chcą zrozumieć zagadnienia i algorytmy związane ze sztuczną inteligencją na podstawie praktycznych przykładów i wizualnych wyjaśnień. Książka pokazuje, jak radzić sobie z takimi zadaniami programistycznymi jak wykrywanie oszustw bankowych czy sterowanie pojazdem autonomicznym. Pierwsze rozdziały dotyczą podstawowych koncepcji i algorytmów i stają się punktem wyjścia do bardziej złożonych tematów: wydajnych algorytmów przeszukiwania oraz poszukiwania rozwiązań w środowisku konkurencyjnym. Przedstawiono tu zagadnienia uczenia maszynowego, w tym proces przygotowania danych, modelowania i testowania. Omówiono też zasady uczenia przez wzmacnianie za pomocą algorytmu Q-learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21081.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21080.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-392.
Podręcznik wybitnego dydaktyka polskiego pokazuje proces nabywania wiedzy i kompetencji dydaktycznych przez nauczyciela. Autor umiejętnie łączy teorię i praktykę, aby odpowiedzieć na pytania czego uczy szkoła, jak kierować uczeniem się, jak poznać osiągnięcia szkolne ucznia. Książka przydatna zarówno dla studentów pedagogiki, młodych nauczycieli, jak i doświadczonych pedagogów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10244.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Longman Guide to Peer Tutoring / Paula Gillespie, Neal Lerner. - Second edition - New York : Pearson Longman, 2008. - XIII, 209 pages ; 23 cm.
(Longman professional development series in composition)
Includes index.
Grounded in current writing center theory and practice, The Allyn & Bacon Guide to Peer Tutoring provides students with a comprehensive introduction to effective tutoring. Throughout the book, readers hear the voices of tutors and writers in first-person peer tutor accounts, reflective essays, and transcripts from actual sessions. Within each chapter, techniques, models, and exercises provide instruction appropriate for any level of tutoring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18651.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej