Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(134)
Forma i typ
Książki
(134)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(123)
dostępne
(109)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(40)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(74)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(125)
Autor
Kantowicz Ewa
(5)
O'Driscoll James
(5)
Urban Bronisław (1942-2014)
(5)
Cichosz Mariusz (1960- )
(4)
Marynowicz-Hetka Ewa (1946- )
(4)
Opora Robert
(4)
Pilch Tadeusz (1939- )
(4)
Stanik Jan Maria (1943- )
(4)
Danilewicz Wioletta Teresa
(3)
Kawula Stanisław (1939- )
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Badora Sylwia
(2)
Bartkowicz Zdzisław (1947- )
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(2)
Guziuk-Tkacz Marta
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Konopczyński Marek
(2)
Kuczyńska-Kwapisz Jadwiga
(2)
Kurkowski Cezary
(2)
Lepalczyk Irena (1916-2003)
(2)
Nowak Marian (1955- )
(2)
Piekarski Jacek
(2)
Piekut-Brodzka Danuta M. (1949- )
(2)
Przecławska Anna
(2)
Sosnowski Tomasz
(2)
Theiss Wiesław (1946- )
(2)
Aleksander Tadeusz (1938- )
(1)
Ambrozik Wiesław (1947- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bartczak Jowita
(1)
Bałandynowicz Andrzej (1952- )
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benirowska Sylwia
(1)
Białobrzeska Katarzyna
(1)
Białobrzeska Katarzyna (pedagog)
(1)
Biel Krzysztof
(1)
Bielicki Eugeniusz (1926- )
(1)
Boczkowska Magdalena
(1)
Borsich Szymon
(1)
Breska Radosław
(1)
Brągiel Józefa
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Błasiak Anna
(1)
Ciczkowska-Giedziun Małgorzata
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Czerny Janusz
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Danilewicz Wioleta
(1)
Deptuła Maria (pedagog)
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Emmerson Paul
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Foryś Grzegorz (1974- )
(1)
Frydrysiak-Brzozowska Adrianna
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Gajewska Grażyna (pedagog)
(1)
Galas Barbara
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gmerek Tomasz
(1)
Gorlach Krzysztof (1954- )
(1)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Grześko-Nyczka Marta
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hoffmann Beata (1964- )
(1)
Hughes John
(1)
Ibbotson Trevor
(1)
Janecka Wioletta
(1)
Jaworska Anetta
(1)
Jezierska Joanna (pedagog)
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kanarek-Lizik Dorota (1967- )
(1)
Kelm Albin
(1)
Kinzler Julia
(1)
Kirenko Janusz
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Kolankiewicz Maria
(1)
Komar Witold
(1)
Konopczyński Marek (1956- )
(1)
Kostyło Piotr (1963- )
(1)
Kozaczuk Franciszek
(1)
Kożyczkowska Adela
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krześińska-Żach B
(1)
Kudlak Grzegorz
(1)
Kulesza Marta (1979- )
(1)
Kusztal Justyna
(1)
Kwaśniewski Jerzy (1942- )
(1)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(1)
Lalak Danuta
(1)
Leszczyńska-Rejchert Anna
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Luto-Lach Krystyna
(1)
Magier Piotr
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(116)
Kiribati
(5)
Anglia
(3)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(119)
angielski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Nauczyciele
(2)
Psycholodzy
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(37)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(25)
OPIEKA SPOŁECZNA
(12)
PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA
(12)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(11)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(11)
DZIECKO
(10)
Pedagogika społeczna
(7)
RODZINA
(7)
Język angielski
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
MŁODZIEŻ
(6)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(5)
Nauczanie języków obcych
(5)
Aktywizacja społeczna
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(4)
Pedagogika resocjalizacyjna
(4)
Rodzina
(4)
WYCHOWANIE
(4)
Opieka społeczna
(3)
PEDAGOGIKA
(3)
PRZESTĘPCZOŚĆ NIELETNICH i MŁODOCIANYCH
(3)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
DZIECKO TRUDNE
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja regionalna
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Metody nauczania
(2)
Młodzież
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauki społeczne
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Nierówności edukacyjne
(2)
ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA
(2)
PEDAGODZY
(2)
PEDAGODZY SPECJALNI
(2)
POZNANIE
(2)
PRZESTĘPCZOŚĆ
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Piecza zastępcza
(2)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(2)
Praca socjalna
(2)
Problemy społeczne
(2)
Profilaktyka społeczna
(2)
Rodzina zastępcza
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Socjalizacja
(2)
WYCHOWANIE MORALNE
(2)
WYKLUCZENIE SPOŁECZNE
(2)
Więźniowie
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ASPIRACJE
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Animacja kultury
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Bariery edukacyjne
(1)
Bezpieczeństwo społeczne
(1)
Business English
(1)
Choroby psychiczne
(1)
DOMY DZIECKA
(1)
DOMY DZIECKA RODZINNE
(1)
Demokracja
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyskryminacja ze względu na wiek
(1)
Dyskurs (językoznawstwo)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko nieśmiałe
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko zdolne
(1)
EMIGRACJA
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Etyka
(1)
Film
(1)
Filozofia
(1)
Gerontologia
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
1989-
(5)
2001-0
(4)
1945-1989
(2)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Wielka Brytania
(6)
POLSKA
(2)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Leszno (woj. wielkopolskie)
(1)
ROSJA
(1)
RPA
(1)
SŁOWACJA
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
Praca zbiorowa
(11)
Monografia
(10)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(54)
Socjologia i społeczeństwo
(24)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Językoznawstwo
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Kultura i sztuka
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Psychologia
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Słowo kluczowe
resocjalizacja
(18)
rodzina
(15)
pedagogika społeczna
(14)
wychowanie
(12)
młodzież
(10)
praca socjalna
(10)
edukacja
(9)
media
(8)
niedostosowanie społeczne
(8)
dzieci
(7)
nieletni przestępcy
(7)
Great Britain
(6)
agresja
(6)
education
(6)
monarchy
(6)
przestępczość nieletnich
(6)
English
(5)
arts
(5)
elections
(5)
government
(5)
handbook
(5)
holidays
(5)
household
(5)
kurator sądowy
(5)
law
(5)
opieka społeczna
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
opieka instytucjonalna
(4)
opieka nad dzieckiem
(4)
pedagogika
(4)
pedagogika opiekuńcza
(4)
resocjalizacja nieletnich
(4)
sieroctwo
(4)
study and teaching
(4)
szkoła
(4)
więźniowie
(4)
wsparcie społeczne
(4)
wykluczenie
(4)
wykluczenie społeczne
(4)
English language
(3)
communication
(3)
dom dziecka
(3)
edukacja medialna
(3)
kształcenie
(3)
nauki społeczne
(3)
nieprzystosowanie społeczne
(3)
pedagogika resocjalizacyjna
(3)
pedagogika specjalna
(3)
pomoc postpenitencjarna
(3)
probacja
(3)
profilaktyka
(3)
przestępczość
(3)
readaptacja społeczna
(3)
rodzina zastępcza
(3)
uzależnienie
(3)
wielokulturowość
(3)
zaburzenia odżywiania
(3)
zagrożenia społeczne
(3)
zakład poprawczy
(3)
życie społeczne
(3)
aktywizacja
(2)
autoagresja
(2)
człowiek
(2)
dyskryminacja
(2)
dziecko przewlekle chore
(2)
filozofia
(2)
foreign language
(2)
głusi
(2)
journalism
(2)
kapitał społeczny
(2)
kara
(2)
language learning
(2)
ludzie starzy
(2)
marginalizacja społeczna
(2)
mediacja
(2)
metodologia
(2)
narkotyki
(2)
nauczyciele
(2)
newspaper
(2)
niedosłyszący
(2)
niedowidzący
(2)
niepełnosprawność umysłowa
(2)
nierówności społeczne
(2)
niewidomi
(2)
odporność psychiczna
(2)
ojcostwo
(2)
pedagog
(2)
placówka opiekuńczo-wychowawcza
(2)
pracownicy socjalni
(2)
prostytucja nieletnich
(2)
przedszkole
(2)
przemoc
(2)
przemoc w rodzinie
(2)
134 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Peer Interactions in New Content and Language Integrated Settings / Nathan J.Devos. - Heidelberg : Springer, copyright 2016. - XVII, 244 pages : illustartions ; 21 cm
(Educational Linguistics.)
Trade schools, universities, and programs for international students have begun to experiment with Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a viable pedagogy for instruction, as the pedagogy of CLIL increasingly gains recognition as a practical form of language and content education in Europe and beyond, and its application in instructional settings becomes more diverse. Corresponding with CLIL’s growth, this book focuses on foreign language use during peer interactions in a new CLIL setting. It particularly concentrates on how to conduct research when the focus is on learner interactions. The theoretical background, research methods, and research instruments are explained in a brief and understandable manner. This book is intended for those interested in CLIL and peer interactions and includes a framework and ideas for investigating new CLIL contexts in a practical manner allowing undergraduate and graduate students to conduct their own research in these settings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analysing Newspapers : An Approach From Critical Discourse Analysis / John E. Richardson. - Basingstoke [England] ; New York : Palgrave Macmillan, 2007. - XI, 268 stron : ilustracje ; 24 cm.
Includes bibliographical references (p. 245-260) and index.
This book offers both an understanding of newspaper reporting and a means for readers to develop their own critical analysis. Using a wealth of contemporary case studies, students are taught how the language of journalism works, providing students with an accessible and user-friendly guide to analyzing newspapers around the globe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21377.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 26-27 września 2011 r., Kraków.
Profilaktyka społeczna i probacja stanowią ważny obszar ograniczania rozmiarów przestępczości i neutralizacji czynników generujących zachowania odbiegające od norm społecznych. W ostatnich dziesięcioleciach wprowadzono do praktyki zapobiegania przestępczości i patologii zachowań różnorodne strategie oparte na najważniejszych teoriach z zakresu nauk społecznych, wynikach eksperymentów naukowych prowadzonych w krajach o najwyższej kulturze resocjalizacyjnej oraz doświadczeniach z najbardziej skutecznych projektów realizowanych przez specjalistów w wielu obszarach szczególnie zagrożonych rozwojem patologii społecznej. Zamieszczone w niniejszym zbiorze artykuły zapoznają z licznymi koncepcjami i ich weryfikacjami w obszarach działalności profilaktyczno-probacyjnej oraz podają przykłady organizacyjnych rozwiązań i metod działań uwzględniających specyficzne uwarunkowania skutecznych działań w wielu środowiskach. (prof. dr hab. Bronisław Urban)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14081.VI.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Główną treść pracy stanowi prezentacja funkcjonujących obecnie w Polsce najważniejszych instytucji opieki, wychowania i pomocy, opisanych zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami prawnymi oraz najnowszymi wynikami badań i analiz źródłowych. Prezentowane formy zostały podzielone na kilka grup. Pierwszą stanowią placówki opieki i pomocy rodzinie o charakterze uzupełniającym, wspierającym i interwencyjnym. Druga grupa to formy opieki nad dziećmi i młodzieżą, podejmujące zarówno opiekę dzienną, jak i całodobową, a mające charakter opiekuńczy, socjalizacyjny i resocjalizacyjny. W ostatniej grupie przedstawione zostały placówki opieki nad ludźmi starymi i niepełnosprawnymi. Praca dotyczy pedagogiki, a więc adresowana jest przede wszystkim do studentów pedagogiki o specjalności pedagogika społeczna, opiekuńcza, praca socjalna, resocjalizacja oraz do nauczycieli akademickich prowadzących przedmioty metodyczne z zakresu wymienionych specjalności. Może być także przydatna studentom innych kierunków z obszaru nauk społecznych oraz praktykom – wychowawcom, pracownikom socjalnym, kuratorom sądowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6504 [Magazyn 1], P.4223 [Magazyn 1], P.6505 [Magazyn 1], P.6502 [Magazyn 1], P.6503 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7438.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4670.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca przedstawia dzieje opieki nad dziećmi od drugiej połowy XIX wieku do 2000 roku włącznie. Jest to pierwsze tego typu opracowanie przygotowane na podstawie materiałów źródłowych z archiwów polskich i zagranicznych. Na tom składa się siedem opracowań monograficznych poświęconych wybranym zagadnieniom z danego okresu. Napisali je wybitni specjaliści – pedagodzy z różnych ośrodków naukowych, co zapewnia wielostronne i rzetelne ujęcie tematu. Jest to ważna pozycja dla wszystkich osób zainteresowanych sprawami edukacji, wszak nie sposób zajmować się czy też nawet myśleć o niej bez odniesienia do przeszłości, bez znajomości jej ewolucji i przekształceń. Książka zatem powinna znaleźć odbiorców wśród pedagogów - zarówno teoretyków, jak i praktyków oraz studentów kierunków pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7055.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7893.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Książka to wybór tekstów dotyczących różnych problemów współczesnego środowiska życia. Jej celem jest też ukazanie niektórych nowych zjawisk, procesów i zmian, które stały się bądź stają trwałymi elementami współczesnego świata. Zgromadzone artykuły zostały umieszczone w sześciu częściach, a ich treść utrzymana jest w następujących obszarach: zjawiska i problemy społeczne szczególnie eksponowane przez pedagogikę społeczną; różnorodność i wieloznaczność cech współczesnego świata; doświadczenia aktorów ponowoczesnej codzienności, a w tym konsekwencje zmian dotyczące życia rodzinnego, rodzicielskiego, społecznego, kulturowego szczególnie w dobie powszechnych przemieszczeń i tworzenia się społeczności wielokulturowych. Każda część pracy rozpoczyna się wprowadzeniem opracowanym przez redaktora publikacji, którego intencją było ukazanie szerokiego kontekstu problematyki zawartej w poszczególnych opracowaniach." (fragment Słowa wstępnego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12428 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12427.IV.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11510.IV.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Książka przywraca wiarę w edukację nastawioną na pomoc i pomaganie, na drugiego człowieka traktowanego przez pryzmat jego własnych potrzeb i jego własnej sytuacji życiowej. Dzięki przywołanym, kompletnie opisanym kontekstom teoretycznym pozwala na zrozumienie wielorakich uwikłań procesów pomagania, opieki i edukacji, wpisanych w te procesy napięć i sprzeczności. Dzięki kompetencjom krytycznym autorów zamieszczonych w niej tekstów pozwala dostrzec towarzyszące im relacje władzy, dominacji, grę interesów, o który nie wolno zapomnieć, których nie wolno przemilczeć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12196.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
An introduction to journalism : essential techniques and background knowledge / Richard Rudin, Trevor Ibbotson. - First published, reprinted. - Amsterdam : Focal Press, 2003 - XI, 351 pages : illustrations ; 25 cm
Includes bibliographical references and index.
Anyone studying journalism, or training for the industry, will benefit from the broad scope of information and guidance packed into this textbook. Those already employed in journalism or related areas will also find it useful as a reference book. Essential techniques employed by journalists working across all media are supplemented with detailed sections on the workings of public administration, law, health and safety, regulation and training. Each chapter concludes with suggested learning activities and an extensive list of resources for further study and investigation. The approach throughout chapters covering background issues (e.g. law) is 'journalism centred': all topics are related to the interests and concerns of journalists and journalism. Students of the City and Guilds Diploma in Media Techniques will find the book particularly relevant to their studies as it has been developed to reflect the syllabus of this course. Exercises, checklists and further reading recommendations are provided to aid learning and maximize success A unique gathering of information to introduce the major issues and practice of print, broadcast and online journalism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19024.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19023.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 284-307.
Książka zawiera problematykę, którą trudno zaliczyć tylko do jednej wybranej subdyscypliny w rodzinie anuk społecznych. Przybiera postać pogranicza naukowego kilku dyscyplin wewnętrznym zróżnicowaniem i wielokierunkowością zainteresowań bądź puntme widzenia. Każdy z pięciu rozdziałów stanowi bogate źródło wiedzy o przemyślanych refleksjach o aksjologii i wychowaniu we współczesnych realiach w świecie znanego trójpodziału - intencje, czyny, konsekwencje. Książka adresowana jest do wszystkich, którym bliskie są problemy pracy socjalnej, jak i kwestie samopomocy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10432.IV.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The book is a collection of games and activities which stimulate and encourage classroom communication among students of English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 477.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 478.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Communicating Across Cultures / Bob Dignen. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 96 stron : ilustracje ; 23 cm + CD
(Cambridge Business Skills)
Do ksiązki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
Communicating Across Cultures is an innovative short course for learners of business English who want to function effectively in an international environment by developing their intercultural skills in English. Drawing on inspirational advice from leading figures in the world of cross-cultural communication, Communicating Across Cultures covers all types of oral and written communication, from meetings to negotiations, telephone calls to emails, and deals with situations ranging from working in international teams to managing conflict. Students are invited to analyse their own intercultural competence and helped to develop a personal action plan for further use beyond the classroom. The Student's Book comes with an audio CD that contains authentic interviews with people from the world of business and extracts from meetings that exemplify the communication strategies presented.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21402.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-371.
Przedstawione w tej pracy teorie koncentrują się na istotnych aspektach niedostosowania społecznego i odporności psychicznej. Koncepcje te stanowią jednocześnie podstawę dla różnych typów interwencji psycho-korekcyjnych, które autor omawia w kolejnych rozdziałach pracy. W naukach społecznych istnieje wiele interpretacji tego samego zjawiska. Stąd też ich doboru dokonano, kierując trafnością i wartością dla praktyki resocjalizacyjnej. Ponadto odwoływanie się do określonych poglądów zostało zdeterminowane stopniem ich przydatności dla rozumienia zjawiska odporności psychicznej w kontekście niedostosowania społecznego. Książka może okazać się pomocą dla profesjonalistów pracujących z nieletnimi w wyjaśnianiu zjawisk niedostosowania społecznego nie tylko od strony ich patogenezy, lecz także w kwestii podejmowania skutecznych oddziaływań resocjalizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10943 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9944.VI.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11580.VI.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamieszczone w publikacji opracowania dotyczą teoretycznych i praktycznych problemów wsparcia społecznego w rehabilitacji osób z niepełnosprawnością i resocjalizacji nieprzystosowanych społecznie. Łączy je wszystkie wielka troska o właściwą organizację i prowadzenie działań wspierających realizację zadań pedagogiki specjalnej, a tym samym przyczyniających się do poprawy jakości życia osób niepełnosprawnych i nieprzystosowanych społecznie. Adresatem książki są przede wszystkim studenci pedagogiki, zwłaszcza pedagogiki specjalnej, i psychologii. Kierowana jest ona również do czynnych pedagogów, psychologów, a także do rodziców i opiekunów osób potrzebujących oddziaływań rehabilitacyjnych lub resocjalizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5223.VI.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6412.VI.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 123-132.
Celem niniejszego opracowania jest przybliżenie wiedzy na temat zadań instytucji wsparcia dziecka i rodziny przede wszystkim na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa, ponieważ perspektywa pedagogiczna ich funkcjonowania jest osadzona w realiach wyznaczonych przez ustawodawcę. Zawarte w aktach prawnych wiadomości dotyczące poszczególnych instytucji mają przy tym charakter elementarny, natomiast ich znajomość wśród pedagogów nie wydaje się powszechna. Dlatego też do przygotowania niniejszej pracy posłużyły źródła prawa oraz możliwie szeroki zakres ogólnych publikacji pedagogicznych, w których opisano poszczególne instytucje wsparcia dziecka i rodziny. Niezwykle przydatne okazały się encyklopedie i słowniki oraz opracowania podręcznikowe na temat subdyscyplin pedagogicznych. Cennym źródłem wiedzy były także prace poświęcone poszczególnym instytucjom. Z uwagi na to, że książka przedstawia zagadnienia podstawowe dotyczące tytułowej problematyki, nie sięgnięto do opracowań szczegółowych na temat poszczególnych podmiotów wsparcia dziecka i rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9254.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Part of the Macmillan Business English Skills series, Email English is for learners of Business English and general English who need additional support in writing emails and social media communications. Email English contains a wealth of practice activities and is suitable for self-study or as supplementary material for the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21518.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21517.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady z Socjologii ; t. 9)
Bibliografia na stronach 329-345. Indeks.
Książka jest przeglądem koncepcji teoretycznych dotyczących pojęć rozwoju oraz ruchu społecznego i pokazuje, w jaki sposób te dwa obszary badań „spotykają się” i mogą pomóc w opisie współczesnego świata. [...] Powiązanie problematyki rozwoju społecznego, za pomocą koncepcji rozwoju zrównoważonego, z problematyką ruchów społecznych i przedstawienie całego tego obszaru w ramach spójnego stanowiska należy uznać za podstawowy element oryginalności przedsięwzięcia. z recenzji dr. hab. Piotra Matczaka, prof. UAM
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22786.VI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22785.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PNiP.)
Bibliografia, netografia na stronach 373-403. Indeksy.
Etnopedagogika staje przed ważnym wyzwaniem, którym jest problem wielości jestestwa (wielowymiarowości tożsamości). Dynamika, zmienność i nieprzewidywalność procesu kształtowania się tożsamości wydają się coraz bardziej intrygujące - z jednej strony fascynujące, bardzo złożone i wielowymiarowe w medialnym świecie potopu informacyjnego, z drugiej zaś kłopotliwe, konfliktowe i stresujące wobec konieczności bycia i funkcjonowania w wielu grupach, społecznościach i kulturach jednocześnie, prezentowania lojalności i wielolojalności. Coraz częściej stajemy wobec istotnego wyzwania - jak prowadzić tożsamościowy dialog wewnętrzny i zewnętrzny, aby rozumieć świat i nie zamykać się w nim, korzystać z dorobku innych kultur i jednocześnie wzbogacać siebie i innych?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17628.IV.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17627.IV.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pokazuje wybrane zagadnienia z pedagogiki społecznej dotyczące sytuacji współczesnego dziecka w relacjach z rodzicami, grupą rówieśniczą, mediami i ich uwarunkowania związane z dokonującymi się w tych środowiskach zmianami, ale także uzasadnia aktualność podjętej tematyki i potrzebę prowadzenia dalszych penetracji teoretyczno-empirycznych na ten temat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.2653 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3826.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2654.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series.)
The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17706.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej