Komunikacja niewerbalna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Bauer Katarzyna
(1)
Dignen Bob
(1)
Gregersen Tammy
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Kozyra Beata
(1)
MacIntyre Peter D. 1965-
(1)
Ting-Toomey Stella
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Polska
(2)
Anglia
(1)
Język
angielski
(3)
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Komunikacja niewerbalna
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
nonverbal communication
(3)
conflict management
(2)
intercultural communication
(2)
komunikacja niewerbalna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
transcultural competencies
(2)
verbal communication
(2)
bariery komunikacyjne
(1)
communication models (General)
(1)
gesture
(1)
human behavior
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja menedżerska
(1)
komunikacja społeczna
(1)
psychology
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Communicating Across Cultures / Bob Dignen. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 96 stron : ilustracje ; 23 cm + CD
(Cambridge Business Skills)
Do ksiązki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
Communicating Across Cultures is an innovative short course for learners of business English who want to function effectively in an international environment by developing their intercultural skills in English. Drawing on inspirational advice from leading figures in the world of cross-cultural communication, Communicating Across Cultures covers all types of oral and written communication, from meetings to negotiations, telephone calls to emails, and deals with situations ranging from working in international teams to managing conflict. Students are invited to analyse their own intercultural competence and helped to develop a personal action plan for further use beyond the classroom. The Student's Book comes with an audio CD that contains authentic interviews with people from the world of business and extracts from meetings that exemplify the communication strategies presented.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21402.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second language acquisition)
Includes bibliographical references (pages 351-365) and indexes.
This book highlights the pivotal role that nonverbal behavior plays in target language communication, affect and cognition. It integrates research tenets and video demonstrations of nonverbal behavior with structured activities that will guide teachers and learners of any language to capitalize on the nonverbal means at their disposal. It does not shy away from the challenges that nonverbal communication poses in target language communication, including issues of personal and cultural identity that emerge with languages around the world. With its easy-to-use format, solid research support, and fully integrated activities and videos, this book is an essential resource for anyone interested in working with the nonverbal dimensions of communication. The text will be especially valuable for language educators, pre- and in-service teachers who are looking for classroom resources and ideas, who want to create positive classroom environments and want to improve learner interaction and communication while increasing language proficiency. This book is a valuable resource for anyone who interacts with other people in more than one language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17689.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-175.
Zamierzeniem autorek niniejszej monografii było takie ujęcie kwestii związanych z komunikowaniem się, aby podkreślić jej najważniejsze aspekty, w szczególności przydatne w komunikacji biznesowej, a także przedstawić je w formie oryginalnej i twórczej. Książka adresowana jest zarówno do osób, które profesjonalnie zajmują się badaniem aspektów komunikacji społecznej, jak i do Czytelników interesujących się tym zagadnieniem z przyczyn pozazawodowych. Monografia została podzielona na kilka rozdziałów, stanowiących spójną całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21948.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozwój Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie, jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20423.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicating across cultures / Stella Ting-Toomey. - New York : Guilford Press, c1999. - XVII, 310 pages. : illustrations ; 23 cm.
(The Guilford communication series)
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
From high-level business negotiations to casual conversations among friends, every interpersonal interaction is shaped by cultural norms and expectations. Seldom is this more clearly brought to light than in encounters between people from different cultural backgrounds, when dissimilar communication practices may lead to frustration and misunderstanding. This thought-provoking text presents a new framework for understanding the impact of culture on communication and for helping students build intercultural communication competence. With illustrative examples from around the globe, the book shows that verbal and nonverbal communication involves much more than transmitting a particular message—it also reflects each participant's self-image, group identifications and values, and privacy and relational needs. Readers learn to move effectively and appropriately through a wide range of transcultural situations by combining culture-specific knowledge with mindful listening and communication skills. Throughout, helpful tables and charts and easy-to-follow guidelines for putting concepts into practice enhance the book's utility for students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17124.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej