Komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(23)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Barge J. Kevin
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Baker Alan (1956- )
(1)
Bucholc Marta
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Dignen Bob
(1)
Ficek Ewa
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Heen Sheila
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Nowicka Julia
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Orlov Anatoly
(1)
Panek Wenancjusz (1931- )
(1)
Philp Jenefer
(1)
Prendecki Krzysztof
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Rzepka Beata (1978- )
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Skelnik Klaudia
(1)
Stone Douglas
(1)
Sujkowska-Sobisz Katarzyna
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Ting-Toomey Stella
(1)
Tuhovsky Ian
(1)
Witosz Bożena
(1)
Zarzycka Danuta
(1)
Zdanowicz-Cyganiak Katarzyna (1979- )
(1)
Ślusarska Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Wielka Brytania
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Anglia
(2)
Niemcy
(1)
Język
polski
(14)
angielski
(10)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Komunikacja społeczna
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Językoznawstwo
(8)
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
media
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
komunikacja społeczna
(4)
communication
(3)
dyskurs medialny
(3)
komunikacja
(3)
English language
(2)
business
(2)
communication skills
(2)
conflict management
(2)
intercultural communication
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
networking
(2)
nonverbal communication
(2)
persuasion
(2)
presentation
(2)
transcultural competencies
(2)
verbal communication
(2)
wystąpienia publiczne
(2)
English
(1)
Unia Europejska
(1)
advanced level
(1)
attention
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
business English
(1)
business communication
(1)
career
(1)
communication activity
(1)
communikation skills
(1)
conversation
(1)
conversations
(1)
dyskurs etniczny
(1)
dyskurs ideologiczny
(1)
dyskurs kulturowy
(1)
dyskurs polityczny
(1)
dyskurs społeczno-polityczny
(1)
economics
(1)
edukacja medialna
(1)
etyka
(1)
feedback
(1)
foreign speakers
(1)
games
(1)
influence (psychology)
(1)
intermediate level
(1)
język niewerbalny
(1)
język rosyjski
(1)
język werbalny
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja medialna
(1)
komunikacja medyczna
(1)
komunikacja menedżerska
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja sieciowa
(1)
komunikacja strategiczna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konflikt
(1)
korespondencja biznesowa
(1)
kształcenie
(1)
kultura masowa
(1)
kłamstwo
(1)
language and languages
(1)
linguistics
(1)
manipulacja
(1)
media masowe
(1)
media społecznościowe
(1)
metodyka
(1)
nowe technologie
(1)
odpowiedzialność dziennikarza
(1)
odpowiedzialność mediów
(1)
oral communication
(1)
pacjenci
(1)
pedagogika medialna
(1)
persuasion (psychology)
(1)
persuasive communication
(1)
pielęgniarstwo
(1)
policja
(1)
polityka informacyjna
(1)
promocja zdrowia
(1)
public speaking
(1)
reklama społeczna
(1)
social intelligence
(1)
society
(1)
społeczeństwo cyfrowe
(1)
study and teaching
(1)
teacher's book
(1)
training
(1)
uchodźcy
(1)
wzory
(1)
zarządzanie informacją
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Improve Your Communication Skills / Alan Barker. - 4th edition. - United Kingdon ; New York, NY : Kogan Page, 2016. - X, 162 pages ; 22 cm.
(Creating success)
Improve Your Communication Skills is your practical guide to effective verbal, non-verbal and written communication in business. Full of proven tips and techniques, it will help you keep the interest of a large audience, impress a potential employer or simply win the argument at an important meeting. Better communication skills can have a direct impact on your career development. This book provides vital guidance on improving your conversations, building rapport with colleagues, learning skills of persuasion, giving effective presentations, writing effective emails, letters and reports, and networking successfully. Now in its 4th edition, essential new content includes communicating across borders and virtual teams, influencing others subtly and managing difficult conversations, as well as helpful checklists and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18100.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade / Robert Cialdini. - First Simon & Schuster hardcover edition. - New York : Simon & Schuster, 2016 - XIII, 413 pages : illustrations ; 24 cm
Includes bibliographical references (pages 235-326) and index.
NEW YORK TIMES BESTSELLER. "Timeless and indispensable." (Amy Cuddy, author of Presence). "Utterly fascinating." (Adam Grant, author of Originals and Give and Take). "Shockingly insightful." (Chip Heath, co-author of Switch and Made to Stick). When it comes to persuasion, success can begin before you say a word. In his global bestseller Influence, Professor Robert Cialdini transformed the way we think about the craft of persuasion. Now he offers revelatory new insights into the art of winning people over: it isn't just what we say or how we say it that counts, but also what goes on in the moments before we speak. This is the world of "Pre-suasion", where subtle turns of phrase, seemingly insignificant visual cues, and apparently unimportant details of location can prime people to say "Yes" even before they are asked. And as Cialdini reveals, it's a world you can master. If you understand the tools of pre-suasion, you will better placed to win a debate, get support for an idea or cause, promote a campaign - even persuade yourself to do something you find difficult.Drawing on the latest research, and packed with fascinating case studies, Pre-Suasion is a masterclass in enhancing your powers of influence. "Mind-blowing." (Management Today). "Accessible and intellectually rigorous." (Books of the Year, The Times). "Fascinating, fluent and original." (Tim Harford, author of The Undercover Economist Strikes Back)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17461 [Magazyn 1], P.17460 [Magazyn 1], P.17459 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18173.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18172.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Communicating Across Cultures / Bob Dignen. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 96 stron : ilustracje ; 23 cm + CD
(Cambridge Business Skills)
Do ksiązki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
Communicating Across Cultures is an innovative short course for learners of business English who want to function effectively in an international environment by developing their intercultural skills in English. Drawing on inspirational advice from leading figures in the world of cross-cultural communication, Communicating Across Cultures covers all types of oral and written communication, from meetings to negotiations, telephone calls to emails, and deals with situations ranging from working in international teams to managing conflict. Students are invited to analyse their own intercultural competence and helped to develop a personal action plan for further use beyond the classroom. The Student's Book comes with an audio CD that contains authentic interviews with people from the world of business and extracts from meetings that exemplify the communication strategies presented.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21402.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3460)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja gromadzi teksty przedstawicieli zróżnicowanego pod względem metodologicznym i problemowym nurtu badań nad dyskursem w Polsce. Autorzy poszczególnych artykułów zarówno rozważają istotne zagadnienia teoretyczne, jak i dają obraz różnych odmian dyskursu publicznego, zwłaszcza instytucjonalnych (urzędowy, religijny, edukacyjny, terapeutyczny, turystyczny), wspólnot ideologicznych, etnicznych i kulturowych, oraz bogato reprezentowanego w tomie dyskursu medialnego. Interesująco wypadła – obrana w kilku artykułach – perspektywa oglądu śledząca sposoby aktualizowania tego samego zagadnienia w różnych mediach i przez różne wspólnoty dyskursu. Wiele miejsca w opracowaniu poświęca się problematyce teoretycznej (sposobom podziału przestrzeni komunikacji publicznej, metodom analizy dyskursu czy wreszcie kontekstom badawczym, które metody analizy dyskursu otwierają i z którymi się splatają). Książka zainteresuje nie tylko specjalistów, wywodzących się z różnych środowisk i tradycji badawczych dyskursu, ale wszystkich pragnących pogłębić swą wiedzę o regułach, normach, strategiach komunikacyjnych, którymi kierują się aktorzy dyskursu publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19550.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19549.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Word of mouth : a new introduction to language and communication / Geoffrey Finch. - Second edition. - London ; New York ; Oxford ; New Delhi ; Sydney : Bloomsbury Academic, 2013. - XIII, 246 pages : illustrations ; 22 cm
Includes bibliographical references (pages 235-239) and index.
The study of language has changed enormously over the past two decades. Many of the ideas which have become current in the twenty-first century challenge our notions about who we are and to what extent we are unique in nature. Word of Mouth introduces these ideas to the reader in a fresh, engaging and jargon-free way. It assumes no prior knowledge of language study, just an interest in the power of words and the way they shape and influence our lives. Geoffrey Finch begins with a discussion of the evolution of language, suggesting that the acquisition of language was a cognitive leap forward with significant repercussions for what we understand by the term 'human nature'. Subsequent chapters explore the social and communicative functions of language, its structure and psychology, as well as the impact of electronic media on contemporary usage. Ideal for the general reader and students of language and communication, Word of Mouth is a stimulating introductory guide to a fascinating subject.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22858.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22857.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19562.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19561.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-175.
Zamierzeniem autorek niniejszej monografii było takie ujęcie kwestii związanych z komunikowaniem się, aby podkreślić jej najważniejsze aspekty, w szczególności przydatne w komunikacji biznesowej, a także przedstawić je w formie oryginalnej i twórczej. Książka adresowana jest zarówno do osób, które profesjonalnie zajmują się badaniem aspektów komunikacji społecznej, jak i do Czytelników interesujących się tym zagadnieniem z przyczyn pozazawodowych. Monografia została podzielona na kilka rozdziałów, stanowiących spójną całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21948.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich)
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej. Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia. W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17844 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19198.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19197.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.938.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.940.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.939.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.937.III.10 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Zeszyt Wydziałowy / Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ; z. nr 2)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 126-127.
Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie. Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych – socjologii, kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.8.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "McQuail's mass communication theory" 2005.
Bibliografia strony: 530-566 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20464.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20463.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19224.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.200.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.199.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.203.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.202.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.201.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.204.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (6 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.198.III.10 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia zawiera wskazanie i analizę wybranych zagadnień komunikacyjnych przejawiających się w szerokorozumianym obszarze bezpieczeństwa. Odnosząc się do współpracy międzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istotę współpracy dowódcy z podwładnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy związane z ustrukturyzowaną i przemyślaną strategią porozumiewania się podmiotów. Tworząc karty monografii bazowano na przemyśleniach i doświadczeniu autorów poszczególnych rozdziałów, opierając się na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych dociekań badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19909.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny przewodnik językowy rosyjskiego dla firm, instytucji, szkół i uczelni wyższych – a także dla biznesmenów i przedsiębiorców. W 24 rozdziałach tematycznych można znaleźć liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, faksów, e-maili. Książka zawiera praktyczne porady dotyczące składania zamówień w języku rosyjskim, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie rosyjskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej ze wschodnimi partnerami, którzy postrzegać Ciebie będą jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19433.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19432.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford key concepts for the language classroom series)
Includes bibliographical references (p. [145]-157) and index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21414.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21413.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 113-115.
Skrypt, w którym zawarte są zagadnienia dotyczące komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22831.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicative Business English activities / Marjorie Rosenberg. - First published. - Newbury : Express Publishing, 2018. - 222 strony : ilustracje ; 30 cm.
Oprawa kołonotatnikowa.
Communicative Business English Activities to obszerny zbiór ćwiczeń do kopiowania adresowany do nauczycieli prowadzących zajęcia z języka angielskiego biznesowego. Tematyka zadań to m.in.: korespondencja, rozmowy telefoniczne, prezentacje, spotkania, ubieganie się o pracę. Materiały można wykorzystać na zajęciach grupowych lub indywidualnych, z uczniami na różnych poziomach zaawansowania językowego – od beginner do advanced.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22680.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22679.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektywna komunikacja w zespole / Beata Rzepka. - Warszawa : Edgard, 2012. - 168 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: komunikacja
Bibliografia strona 168.
Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposobu komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18319.III.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20578.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20577.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika medialna / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie nowe, wydanie drugie. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Prezentowane w podręczniku treści obejmują jeden z najważniejszych obszarów funkcjonowania człowieka, jakim jest komunikacja w wymiarze jednostkowym i społecznym. Wzrastające znaczenie trafnego wyboru informacji we współczesnej cywilizacji wpływa w istotny sposób na podejmowanie wszelkich decyzji. Aby były one właściwe i przynosiły człowiekowi korzyści, potrzebna jest wiedza o działaniu nowych mediów, dokonywanych za ich pomocą manipulacjach, stosowanych zabiegach w obszarze inżynierii i ewolucji społecznej, wpływającej na ograniczanie, a często też eliminowanie zagrożeń nękających ludzkość od pradziejów. Wiedza o mechanizmach występujących w relacjach człowiek–media–człowiek ma zasadnicze znaczenie dla społeczeństwa funkcjonującego w ramach demokratycznego państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22293.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22292.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawiana książka stanowi wspaniałe źródło wiedzy, z którego wszyscy klinicyści zatrudnieni w opiece zdrowotnej mogą czerpać, aby dowiedzieć się, jak rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne. Książka zawiera bardzo konkretne i praktyczne opisy technik komunikowanie się, a także prezentuje dowody naukowe, na bazie których techniki te zostały opracowane. Opisane tutaj metody pozwalają każdemu stać się lepszym praktykiem. Poprawią ponadto jakość pracy, jak również poziom zadowolenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17854.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17853.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej