Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Emmerson Paul
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Sala Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Internet
(1)
Język angielski
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Gatunek
Korespondencja handlowa
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
English
(1)
badania marketingowe
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
e-commerce
(1)
e-mail
(1)
e-mail marketing
(1)
e-marketing
(1)
kampania społeczna
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing mobilny
(1)
media społecznościowe
(1)
social media
(1)
webwriting
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Part of the Macmillan Business English Skills series, Email English is for learners of Business English and general English who need additional support in writing emails and social media communications. Email English contains a wealth of practice activities and is suitable for self-study or as supplementary material for the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21518.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21517.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej