Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(270)
Forma i typ
Książki
(263)
Publikacje dydaktyczne
(48)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje fachowe
(19)
E-booki
(9)
Audiobooki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(322)
tylko na miejscu
(241)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(149)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(191)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(242)
Autor
Mruk Henryk
(11)
Kotler Philip (1931- )
(8)
Garbarski Lechosław
(6)
Kotane L.V
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Dignen Bob
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Karyda Maria
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Rosenberg Marjorie
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Barrall Irene
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Górska Grażyna
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kowal Witold
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Limański Andrzej
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Reformat Beata
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Turkowski Marek
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Akšina T.E
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brady Regina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(109)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
Kraj wydania
Polska
(239)
Wielka Brytania
(17)
Rosja
(11)
Język
polski
(237)
angielski
(18)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(33)
Menedżerowie
(9)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
Księgowi
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele
(1)
Policjanci
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
MARKETING
(76)
TURYSTYKA
(35)
Język angielski
(18)
Zarządzanie
(14)
Język rosyjski
(12)
Język środowiskowy
(12)
Marketing
(11)
Nauczanie języków obcych
(11)
Logistyka
(10)
MARKETING STRATEGICZNY
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
USŁUGI
(9)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
BANKI
(4)
HOTELARSTWO
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Działalność gospodarcza
(3)
INTERNET
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
Decyzje
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Innowacje
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Kadry
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(2)
Magazyn
(2)
Magazynowanie
(2)
Marketing terytorialny
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
REKLAMA
(2)
RYNEK
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Terminologia
(2)
Transport drogowy
(2)
Transport towarowy
(2)
Usługi
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Branża TSL
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Dobre praktyki
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(105)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
PODRĘCZNIKI
(30)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(95)
Edukacja i pedagogika
(31)
Językoznawstwo
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(10)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(95)
badania marketingowe
(47)
produkt
(39)
strategia marketingowa
(35)
promocja
(33)
cena
(30)
dystrybucja
(29)
komunikacja marketingowa
(28)
marka
(25)
reklama
(25)
konsument
(22)
zarządzanie
(21)
przedsiębiorstwo
(19)
segmentacja rynku
(19)
zarządzanie marketingowe
(19)
English
(16)
marketing-mix
(15)
public relations
(15)
plan marketingowy
(14)
zachowania konsumenckie
(14)
business language
(12)
specialised language
(12)
turystyka
(12)
planowanie marketingowe
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
Internet
(10)
marketing relacji
(10)
logistyka
(9)
marketing strategiczny
(9)
marketing usług
(9)
marketing bezpośredni
(8)
marketing międzynarodowy
(8)
marketing terytorialny
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
cykl życia produktu
(7)
obsługa klienta
(7)
usługi
(7)
usługi medyczne
(7)
analiza SWOT
(6)
planowanie strategiczne
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
e-marketing
(5)
finanse
(5)
informacja marketingowa
(5)
konkurencja
(5)
marketing bankowy
(5)
marketing partnerski
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
produkt turystyczny
(5)
rynek
(5)
rynek turystyczny
(5)
służba zdrowia
(5)
zarządzanie finansami
(5)
zarządzanie jakością
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
handel detaliczny
(4)
internacjonalizacja
(4)
klient
(4)
konkurencyjność
(4)
kontrola marketingowa
(4)
kredyt bankowy
(4)
marketing elektroniczny
(4)
organizacja
(4)
planowanie
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
psychologia
(4)
ryzyko bankowe
(4)
sprzedaż
(4)
system informacji marketingowej
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
znak towarowy
(4)
CRM
(3)
bankowość
(3)
biznes
(3)
e-biznes
(3)
handel elektroniczny
(3)
handel hurtowy
(3)
innowacyjność
(3)
kanały marketingowe
(3)
lojalność konsumentów
(3)
marketing mix
(3)
marketing sportowy
(3)
marketing społeczny
(3)
menedżer
(3)
metody badań
(3)
przedsiębiorczość
(3)
przewaga konkurencyjna
(3)
region
(3)
reklama internetowa
(3)
rynek finansowy
(3)
ryzyko kredytowe
(3)
satysfakcja klienta
(3)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(3)
statystyka
(3)
strategia
(3)
system logistyczny
(3)
transport
(3)
270 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
English for logistics / Marion Grussendorf. - Oxford : Oxford University Press, 2016. - 94 strony : ilustracje kolorowe ; 27 cm + 1 dysk optyczny (MultiROM).
(Oxford Business English)
(Express Series)
Na 4 stronie okładki oznaczenie poziomu: B1-B2.
English for Logistics is part of the Express Series. It is the ideal quick course for people who work in logistics who need to communicate with different people in a variety of situations in English. It can be used to supplement a regular coursebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course, or for self-study. With English for Logistics you'll have the English to track your shipments from pick up to delivery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17131.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem / redakcja naukowa Krzysztof Jajuga. - Wydanie 2 - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 495, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik w sposób kompleksowy omawia główne osiągnięcia teoretyczne w zakresie analizy i zarządzania ryzykiem. W pierwszej części uporządkowano zagadnienia teoretyczne i narzędzia dziedziny zarządzania ryzykiem. Omówiono: podstawowe pojęcia zarządzania ryzykiem, zarys historyczny rozwoju dziedziny, główne rodzaje ryzyka finansowego, proces zarządzania ryzykiem. Usystematyzowano wiele podejść wykorzystywanych w teorii i praktyce zarządzania ryzykiem, omówiono instrumenty pochodne oraz szczegółowo pomiar i sterowanie dwoma najważniejszymi rodzajami ryzyka finansowego, mianowicie ryzykiem rynkowym i kredytowym. W następnych częściach omówiono kwestie związane z zarządzaniem ryzykiem w banku, w zakładzie ubezpieczeń i w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17988 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19539.VIII.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19538.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 360-366. Indeks.
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4690 [Magazyn 1], P.4581 [Magazyn 1], P.4691 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5080.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4976.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Wydanie 4 - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 289 stron : illustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-290.
Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Jest on adresowany do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, jak również do praktyków, którym podstawowa wiedza o organizacji jest niezbędna. Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji, - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu, - przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego, - poznanie głównych tendencji zwiększania sprawności organizacyjnej, jak elastyczność, sieciowość, wirtualność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17838.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17837.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik / Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice))
Bibliografia na stronach 145-158.
Podręcznik, opracowany przez uznanych autorów, stanowi interesującą poznawczo interpretację pojęć, teorii i najnowszych ustaleń z zakresu zrównoważonej gospodarki turystycznej. Dokonano w nim kompletnego przeglądu aktualnego stanu wiedzy na temat idei zrównoważonego rozwoju w turystyce. Oprócz ugruntowanych teorii, zawiera elementy nowatorskie, wybrane z najnowszych polskich i zagranicznych opracowań literaturowych. Treść ujmuje obszar zagadnień turystyki międzynarodowej w sposób kreatywny i innowacyjny. Podręcznik został napisany przejrzystym i zrozumiałym językiem. Przeznaczony jest głównie dla osób studiujących turystykę i kierunki pokrewne. Jego niewątpliwym atutem są pytania kontrolne, zamieszczone pod każdym z rozdziałów oraz praktyczne case study, ilustrujące ważne zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17797 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19142.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19141.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17026.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Książka powstała jako modyfikacja wcześniej przygotowanych przez autorkę pozycji i wydanych już jakiś czas temu, a koncentrujących się na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polegała nie tylko na rozszerzeniu treści z zakresu analiz statystycznych, ale również na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzedaży. Przewidziana jako podręcznik, jest jednak adresowana nie tylko do studentów uczelni ekonomicznych, ale również do pracowników prowadzących analizy marketingowe w przedsiębiorstwach lub agencjach badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11932.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka ; tom 3)
Nowa podstawa programowa.
Bibliografia strony 228-229.
Podręcznik przystępnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegląd metod działań marketingowych. Szczegółowo scharakteryzowano w nim rynek usług turystycznych, omówiono metody tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Książka obfituje w przykłady z życia wzięte i uczy analitycznego podejścia do przedstawianych zagadnień. Dodatkowym atutem są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18689.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18688.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for Marketing & Advertising / Sylee Gore. - Oxford : Oxford University Press, 2007. - 80 s. : il. kolor. ; 26 cm + dysk optyczny (MultiROM)
(Oxford Business English)
(Express Series)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
English for Marketing & Advertising is part of the Express Series. It is the ideal quick course for marketing and advertising professionals who need to communicate confidently and effectively in English. It can be used to supplement a regular cousebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course, or for self-study. English for Marketing & Advertising will help prepare you to work internationally in this profession.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12829.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13910.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie - Prace zbiorowe / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Publikacja składa się 38 artykułów o różnej objętości została przez jej redaktora podzielona na trzy części, noszące następujące tytuły: „Marketing krajobrazu” dotyczący problematyki odkrywania i kreowania przestrzeni turystycznej. Drugi - „Historia jako produkt” zawiera materiały dotyczące rynkowego znaczenia tradycji i jej roli w marketingu miejsc oraz „Kontekst społeczny” opisujący integracyjną i edukacyjną rolę dziedzictwa kulturowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8730.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 601-632.
Logistyka to jedna z najbardziej rozwojowych dziedzin życia społeczeństw i gospodarki, warunkująca sukcesy jednostek przemysłowych, usługowych, budowlanych i wielu innych. Publikacja prezentuje aspekty logistyki gospodarczej w wersji zarządczej, czyli takiej, która dąży do optymalnego wykorzystania dostępnych narzędzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18430.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21028.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21027.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-320.
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru, zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej, specyfikę relacji lekarz-pacjent, wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy. Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10035 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10036.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11662.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Tematem pracy są proste, a przy tym użyteczne narzędzia oceny rynkowej przedsiębiorstw, którymi są testy statystyczne i miary korelacji. Znajdują one zastosowanie niemal we wszystkich dziedzinach analiz wykorzystujących sondażowe i ankietowe wyniki badań rynku. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych. Mogą z niej również korzystać pracownicy służb handlowych i marketingowych przedsiębiorstw i instytucji rynkowych oraz pracownicy różnych organizacji i firm, którzy wykorzystują analizy danych rynkowych i marketingowych do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6566.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6105.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej