REKLAMA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(26)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Kall Jacek
(3)
Nierenberg Bogusław
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Barska Anetta
(1)
Cunningham Jane
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Gore Sylee
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Maison Dominika
(1)
Matosek Mirosław
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Roberts Philippa
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wajnert Izabela
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Łukasik-Turecka Agnieszka
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
REKLAMA
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
reklama
(20)
komunikacja marketingowa
(5)
marketing
(5)
kampania reklamowa
(4)
psychologia
(4)
reklama prasowa
(4)
reklama radiowa
(4)
reklama telewizyjna
(4)
etyka
(3)
konsument
(3)
prawo
(3)
public relations
(3)
reklama internetowa
(3)
agencja reklamowa
(2)
gender marketing
(2)
kobiety
(2)
marketing bezpośredni
(2)
media
(2)
merchandising
(2)
perswazja
(2)
promocja
(2)
przekaz reklamowy
(2)
reklama kinowa
(2)
społeczeństwo
(2)
English language
(1)
Internet
(1)
advertising
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania marketingowe
(1)
badania trackingowe
(1)
budżet
(1)
czarny PR
(1)
direct mail
(1)
dobro osobiste
(1)
działalność reklamowa
(1)
ekonomia
(1)
grafika
(1)
hazard
(1)
instytucje samorządowe
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
komunikat reklamowy
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja
(1)
liternictwo
(1)
manipulacja
(1)
marka
(1)
negocjacje
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
nowe media
(1)
obsługa klienta
(1)
oszczędzanie
(1)
partia polityczna
(1)
phraseology
(1)
podatek
(1)
prasa
(1)
prawo autorskie
(1)
prawo prasowe
(1)
prawo wspólnotowe
(1)
produkt
(1)
projektowanie graficzne
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przemysł reklamowy
(1)
psychologia pieniądza
(1)
płeć kulturowa
(1)
radio
(1)
reklama polityczna
(1)
reklama społeczna
(1)
skuteczność
(1)
social media
(1)
socjotechnika
(1)
sprzedaż
(1)
sprzedaż osobista
(1)
technika
(1)
telewizja
(1)
vocabulary
(1)
wystawiennictwo
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz odbiór interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [1] s. : fot., ryc. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: reklama produkt przekaz reklamowy
Książka ta adresowana jest do osób, które w związku z wybranym kierunkiem studiów mają zamiar związać swe życie zawodowe z reklamą, środkami masowego przekazu lub marketingiem. Reklama jest jedną z najsilniejszych form wpływu społecznego. Od momentu swych narodzin budzi kontrowersje. Z drugiej jednak strony, bez niej nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie miałyby szansy zaistnieć. W dzisiejszych czasach znikną w natłoku informacji, zanim nadarzy się okazja, aby je dostrzec.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4194.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli całym mózgiem. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom. Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet. Opowiada o procesach manipulacji, jakim poddawane są kobiety. Pomaga też specjalistom od marketingu zrozumieć kobiety i wpływać na ich wybory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13496 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13495.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13494.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
Książka opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Dowiesz się z niej, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8524 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9947.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9946.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym została omówiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania. (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13854.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14810.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for Marketing & Advertising / Sylee Gore. - Oxford : Oxford University Press, 2007. - 80 s. : il. kolor. ; 26 cm + dysk optyczny (MultiROM)
(Oxford Business English)
(Express Series)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
English for Marketing & Advertising is part of the Express Series. It is the ideal quick course for marketing and advertising professionals who need to communicate confidently and effectively in English. It can be used to supplement a regular cousebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course, or for self-study. English for Marketing & Advertising will help prepare you to work internationally in this profession.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12829.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13910.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 515-548.
Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzględnieniem jej znaczenia społecznego. Książka rzuca światło na słabo podejmowany problem przestrzegania wartości etycznych w przekazie reklamowym, które w większości przypadków wydają się zapomniane. Celem publikacji jest próba dokonania analizy współczesnego rynku reklamy europejskiej i wyciągnięcie na jej podstawie wniosków. W tym kontekście istotne stanie się wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie są przestrzegane na stale rozwijającym się rynku i jaka istnieje pomiędzy nimi zależność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13841.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14802.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka - Zakamycze)
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama, oraz problematyka naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie - Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcone są reklamie w mediach, a także szczególnym i dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa i wybranych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6309.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest próbą odpowiedzi na wiele pytań. Tekst autorów mają charakter prac opartych na badaniach własnych, studiów teoretycznych oraz opracowań problemowych. Wyodrębniono trzy części, które dotyczą: multimediów w kontekście wartosci poznawczych, wychowawczych i zagrożeń, reklamy telewizyjnej w życiu dziecka i edukacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5852 [Magazyn 1], P.5853 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7241.VI.11 [Czytelnia B], 7242.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej książce prezentują spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych publikacjach. Nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy, aby osiągnąć konkretne i wymierne cele biznesowe. Książka wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową oraz przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy. Omawia również, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media. Poradnik prezentuje także różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11398.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12597.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : "Difin", 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Marketing medialny to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10606.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10605.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5941.IX.17 [Magazyn 1], 7263.IX.17 [Magazyn 1], P.5944 [Magazyn 1], P.5942 [Magazyn 1], P.5943 [Magazyn 1], P.5940 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5939.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7262.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
Autor
Forma i typ
Bibliogr. s. 195-198.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1305 [Magazyn 2], 1306 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porządkuje wiedzę z zakresu oddziaływania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca oprócz wartości poznawczej oraz praktycznej może pełnić również funkcję dydaktyczną. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wciąż istnieje zapotrzebowanie na wiedzę, która w możliwie pełny sposób pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddziaływaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podręcznik adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta, traktuje właśnie o tym, jak reklama przemienia zwykły produkt w istotny element życia społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11156.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest próbą interdyscyplinarnego podejścia do problematyki promocji i reklamy we współczesnym świecie, ze szczególnym odniesieniem do zachodnich warunków kulturowych oraz społeczeństw państw wysokorozwiniętych i rozwijających się. Dominującymi perspektywami spojrzenia na promocję i reklamę w prezentowanej publikacji są perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalazły się także opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Współautorzy monografii starali się ukazać najważniejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we spółczesnych społeczeństwach postindustrialnych, funkcjonujących w warunkach informatyzacji, globalizacji, a także wszechobecnego konsumpcjonizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12733.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13772.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: reklama społeczeństwo
Bibliogr. przy pracach.
Przedmiotem książki jest spojrzenie na reklamę z możliwie jak największej liczby punktów widzenia. Książka składa się z 12 artykułów. Ich autorzy analizują zjawisko reklamy z perspektyw etyki, prawa i dobrych obyczajów, socjologii, teorii komunikacji, a nawet kulturoznawstwa. Autorzy trzech artykułów przedstawiają różne formy przekazu reklamowego, m.in. reklamę polityczną i marketing szeptany, a także ich konsekwencje, zarówno dla odbiorców, jak i nadawców. Nie zabrakło również artykułów, które odkrywałyby niektóre aspekty zaplecza procesu kreacji reklam, takie jak briefing lub podstawy socjotechnik stosowanych w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16227.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący rożne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4957.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5560.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: reklama psychologia technika
Książka odsłania kulisy reklamy. Prezentuje ją niejako od kuchni. Rozbierając na części pierwsze, ukazuje jak każdy jej aspekt oddziałuje na odbiorcę. Przedstawia nie tylko to, co dostrzegalne gołym okiem, ale również to, co jest hermetycznie ukryte przed widownią. Pozwala znaleźć się po drugiej stronie i zobaczyć, jak poszczególne media, retoryka, psychologia i wszystkie obszary pozajęzykowe (linia, barwa, gra światłem, ruchem, kompozycją i kadrem) wpływają na odbiorcę. Książka ta odsłania kurtynę reklamowej rzeczywistości - uczy myślenia reklamowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13092.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: reklama
Publikacja powstała w wyniku zainteresowania jej autora - dziennikarza telewizyjnego - teoretycznymi i praktycznymi aspektami reklamy. Praca ma kształt swego rodzaju monografii reklamy. W pierwszej kolejności przeanalizowana w niej została definicja reklamy na tle funkcji i celów tego zjawiska. Autor naświetla też, rozmaite klasyfikcje reklamy oraz znaczenie poszczególnych jej form i nośników z punktu widzenia ich praktycznego wykorzystania. Te rozważania dały podstawę do analizy skuteczności reklamy. Bardzo wnikliwie zajął się autor zarówno czynnikami warunkującymi ową skuteczność, jak i możliwościami jej pomiaru. Praca jest starannie udokumentowana, napisana precyzyjnym, a jednoczesnie żywym językiem. Można ją polecić stosunkowo szerokiemu gronu czytelników, w tym zarówno studentom ekonomii, jak i praktykom gospodarczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4091.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej