ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(116)
Forma i typ
Książki
(116)
Dostępność
tylko na miejscu
(104)
dostępne
(87)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(38)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(54)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(104)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(5)
Ogonowska Agnieszka
(5)
Lepa Adam (1939- )
(4)
Jakubowicz Karol (1941- )
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Castells Manuel (1942- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Marody Mirosława (1947- )
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Tomaszkiewicz Teresa
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Bell Allan
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bucholc Marta
(1)
Burger Harald (1940- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Dehn Mechthild
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Fajfer-Kruczek Ilona
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fowler Roger (1938-1999)
(1)
Fras Janina
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Grabowski Rafał Dominik (1966- )
(1)
Grant Iain
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Grünewald Dietrich
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hart Andrew
(1)
Hassan Robert
(1)
Hoffman Thomas
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Josting Petra
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Klimski Tadeusz (1948- )
(1)
Kobylińska Zdzisława (1965- )
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kosmalska Beata
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krauss Ewa
(1)
Krzemień-Ojak Krystyna (1932- )
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Lapham Lewisa H
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Lee Elizabeth
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lister Martin (1947- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Luginbühl Martin
(1)
Lüth Oliver
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Manovich Lev
(1)
Matheson Donald
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLuhan Marshall (1911-1980)
(1)
McNair Brian (1959- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(101)
Kiribati
(7)
nieznany (d)
(4)
nieznany (us)
(3)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(115)
angielski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Słowo kluczowe
media
(16)
Internet
(15)
media masowe
(12)
środki masowego przekazu
(12)
mass media
(10)
telewizja
(7)
radio
(6)
społeczeństwo informacyjne
(6)
culture
(4)
film
(4)
media elektroniczne
(4)
prasa
(4)
reklama
(4)
social aspects
(4)
Great Britain
(3)
blog
(3)
druk
(3)
dziennikarstwo obywatelskie
(3)
edukacja medialna
(3)
journalism
(3)
komunikacja
(3)
newspaper
(3)
wychowanie
(3)
English language
(2)
United States
(2)
Web 2.0
(2)
Wikipedia
(2)
cyberkultura
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
cyfryzacja
(2)
dziennikarstwo
(2)
edukacja
(2)
etyka
(2)
globalizacja
(2)
kompetencje informacyjne
(2)
komputer
(2)
komunikacja polityczna
(2)
komunikacja społeczna
(2)
language
(2)
media publiczne
(2)
media społecznościowe
(2)
multimedia
(2)
młodzież
(2)
nowe media
(2)
pismo
(2)
political aspects
(2)
popular culture
(2)
prawo prasowe
(2)
psychologia mediów
(2)
reklama telewizyjna
(2)
serwis społecznościowy
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
technologia
(2)
terroryzm
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
Facebook
(1)
MySpace
(1)
Open Access
(1)
Unia Europejska
(1)
administracja publiczna
(1)
agencja reklamowa
(1)
aparat fotograficzny
(1)
audience
(1)
biblioteka
(1)
broadcast journalism
(1)
celebrities
(1)
civilization
(1)
cultural regulation
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberslacking
(1)
czas wolny
(1)
człowiek
(1)
debata publiczna
(1)
demokracja
(1)
deontologia dziennikarska
(1)
discourse
(1)
discourse analysis
(1)
dzieci
(1)
dziennikarstwo alternatywne
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarz
(1)
e-administracja
(1)
e-learning
(1)
economy
(1)
education
(1)
edukacja informacyjna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
ekorozwój
(1)
ethics
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka dziennikarska
(1)
fame
(1)
globalization
(1)
gospodarka
(1)
government
(1)
historia
(1)
history
(1)
ideology
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Language of News Media / Allan Bell. - Oxford : Blackwell Publishers Ltd., 1996. - XV, 277 s. : il. ; 23 cm.
(Language in Society)
Written by a linguist who is himself a journalist, this is a uniquely informed account of the language of the news media. The aim of this book is to explore this influential language, to ask what the patterns of media discourse tell readers about wider linguistic issues, and what they also reveal about news and the media.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11189.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy można przewidywać i kontrolować zmiany psychologiczne, społeczne i cywilizacyjne wynikające z przenikania elektroniki do niemal wszystkich dziedzin życia? Czy warto wysuwać hipotezy na temat kształtu cywilizacji elektronicznej? Autor uważa, że można odgadnąć przyszłość, przyglądając się przeszłości i teraźniejszości, a przede wszystkim oddziaływaniom pisma i innych mediów na psychikę. Język naturalny wyposażył bowiem człowieka w nowe możliwości intelektualne i nowe władze psychiczne; podobnie, ludzie zyskali i zyskują nowe możliwości intelektualne dzięki elektronice. Wynalazek druku zmienił charakter stosunków społecznych, sieci komputerowe zmieniają stosunki pomiędzy ludźmi w znacznie większym stopniu. Obecnie podstawowym medium komunikacji stają się światowe sieci komputerowe. Integracja nauki o poznaniu z teorią komunikacji i teorią środków masowego przekazu jest nieuchronna i konieczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4765 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4764.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne)
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie te zjawiska są opisane w kontekście toczących się aktualnie procesów kulturowych charakterystycznych dla społeczeństwa konsumpcyjnego i zmediatyzowanego, takich jak: infantylizacja kulturowa, adolescencja dzieci, komercjalizacja dzieciństwa. Wpływają one na sposób socjalizowania dzieci, ofertę medialną, sposoby kreowania nie tylko obrazu dziecka i dzieciństwa, lecz także macierzyństwa czy rodziny. Oferta dzisiejszej kultury konsumpcyjno-medialnej stwarza wiele korzyści, ale rodzi też pewne zagrożenia, takie jak choćby anoreksja czy niebezpieczeństwa wynikające z dostępu do źródeł internetowych. Zarówno jednym, jak i drugim zjawiskom wnikliwie przyglądają się autorzy książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6587 [Magazyn 1], P.6585 [Magazyn 1], P.6586 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4640.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.6584.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5011.VI.11 [Czytelnia B], 7472.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
The Media Student's Book / Gill Branston, Roy Stafford. - 5th ed. - London, New York : Routledge, cop. 2010. - X, 394 s. : il. ; 25 cm.
Index.
"The Media Student's Book" is a comprehensive introduction for students of media studies. It covers all the key topics and provides a detailed, lively and accessible guide to concepts and debates. Now in its fifth edition, this bestselling textbook has been thoroughly revised, re-ordered and updated, with many very recent examples and expanded coverage of the most important issues currently facing media studies. It is structured in three main parts, addressing key concepts, debates, and research skills, methods and resources.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11805.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Autor omawia funkcjonowanie rynku mediów, zwłaszcza telewizji i radia na świecie i w Polsce. Odwołując się do własnych doświadczeń, prezentuje dynamiczne zmiany tego rynku na tle wybranych zagadnień komunikacji społecznej, polityki państwa wobec mediów, uwzględnia także ogólne informacje dotyczące prasy, jej historii i roli społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4230 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4676.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "A social history of the media from Gutenberg to the Internet".
Bibliogr. s. 417-444. Indeks.
"Społeczna historia mediów" to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania otaczającego nas świata. Opisując kolejno nastepujące po sobie technologie w kontekście politycznym, kulturowym i gospodarczym, zachęcają do rozważnej analizy epoki nowych mediów, która wiele może skorzystać na spojrzeniu nie tylko w przyszłość, ale również w przeszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11165.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12188.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 3)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie III zaprezentowano fakty i poglądy dotyczące wybranych zagadnień związanych z edukacją dla zrównoważonego rozwoju społecznego. Przedstawiono istotę ładu społecznego oraz podstawy aksjologiczne edukacji - problemy aksjologii rozwoju w programach kształcenia, problem "rozmytej" aksjologii w systemach edukacyjnych oraz niełatwe dylematy związane z konfrontacją rozszerzonej wizji edukacji dla zrównoważonego rozwoju z egocentryczną rzeczywistością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11851.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6000 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6259 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5138.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczeństwo sieci / Manuel Castells ; red. nauk. Mirosława Marody. - Wyd. 1, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 531 s. : tab. ; 24 cm.
(Wiek informacji : ekonomia, społeczeństwo i kultura ; T.1)
Manuel Castells w Społeczeństwie sieci analizuje społeczną i ekonomiczną dynamikę przemian związanych z rewolucją technologiczną, na podstawie badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i Europie tworzy własną systematyczną teorię społeczeństwa informacyjnego, która zwraca uwagę na rosnący wpływ technologii informacyjnych na współczesny świat, opisuje globalną gospodarkę jako nieustanny przepływ informacji i kapitału, które wpływają zarówno na produkcję, jak i konsumpcję, wskazuje, że podstawową przestrzenią walk politycznych stają się obecnie media.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9683.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cambridge English for the Media / Nick Ceramella and Elizabeth Lee. - Cambridge [etc] : Cambridge University Press, 2008. - 112 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 płyta (audio CD ; 12 cm).
(Professional English)
(Cambridge English for...)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Cambridge English for the Media is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English for their studies or work in the media. The course can be used in the classroom or for self-study. The eight standalone units cover topics common to a range of media-related fields, including newspapers, radio, TV, film and advertising. Authentic activities based on everyday work scenarios - such as producing and editing for print, radio and screen - make the course practical and motivating.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12820.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13901.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Permanentna)
Niniejsza publikacja obejmuje wybrane referaty wygłoszone na konferencji w Zielonej Górze. Poświęcone były problemom wykorzystania mediów w bibliotece -przemocy w mediach, czasopisma dla dzieci, media w bibliotekach publicznych, edukacja medialna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2438.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uzależnienia : Fakty i Mity)
Tolle.pl Katalog tematyczny Rozwój osobisty Uzależnienia Media. Uzależnienia, fakty i mity autor: Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS Książka koncentruje się na analizie psychologicznej mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania. Uzależnienie od środków masowego przekazu ma charakter psychiczny, a jego skutki ujawniają się we wszystkich sferach funkcjonowania człowieka. Książka przedstawia funkcje poszczególnych mediów i specyfikę ich oddziaływania, przybliża rolę środków masowego przekazu w kulturze, ukazuje istotę uzależnienia od mass mediów i kryteria diagnostyczne ułatwiające rozpoznanie go. Charakteryzuje fizyczne, psychiczne i społeczne szkody wywołane nadużywaniem mass mediów i uzależnieniem od nich, zawiera propozycje oddziaływań profilaktycznych skierowanych do nadawców i odbiorców przekazów medialnych oraz rozprawia się z mitami i błędnymi przekonaniami na temat roli mediów w życiu społecznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3625 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4327.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media Society : Industries, Images and Audiences / David Croteau, William Hoynes. - Ed. 3. - Thousand Oaks, London : Pine Forge Press, cop. 2003. - XX, 409 s. : il. ; 23 cm.
Providing a framework for understanding the relationship between media and society, Media/Society: Industries, Images, and Audiences helps readers develop skills for critically evaluating both conventional wisdom and their own assumptions about the social role of the media. Retaining its acclaimed sociological framework, the Third Edition covers new studies, includes up-to-date material about today’s rapidly changing media landscape, and significantly expands discussions of the “new media” world, including digitization, the Internet, the spread of mobile media devices, the role of user-generated content, the potential social impact of new media on society, and new media’s effect on traditional media outlets. Updated research, the latest industry data, and current examples from popular media illustrate enduring themes in the sociology of media.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6861 [Magazyn 1], P.6862 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7660.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7659.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8212 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ta rozszerzy wiedzę na temat faktycznego znaczenia środków masowego przekazu dla informowania społeczeństwa o edukacji wyższej i promocji uczelni w Polsce. Ważne także wydaje się zapoczątkowanie dyskusji o formach współpracy między sektorem środków masowego przekazu a wyższymi uczelniami. Zdecydowana większość prezentowanych tekstów opiera się na własnym doświadczeniu w tej dziedzinie, które dotyczy: l zastosowania systemów teleinformatycznych, a w szczególności sporządzania witryny WWW oraz jej treści, aktualizacji i znaczenia promocyjnego; wykorzystania Internetu do zarządzania procesem dydaktycznym i administracją uczelni; wykorzystania systemów internetowych w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3826.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The network society : social aspects of new media" 1999.
Bibliogr. s. 371-385. Indeks.
Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13596.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14615.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Mass Mediów / red. Anna Nowakowska)
Autorzy niniejszego opracowania przyglądają się wielu nowym zjawiskom i przeobrażeniom zachodzącym we współczesnej kulturze, wywołanym przede wszystkim pojawieniem się wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele. Anna Białowąs stawia w swoim tekście pytanie, czy przypadkiem przypisywanie internetowi roli wiedzotwórczej nie jest mitem oraz zestawia idee postmodernizmu z założeniami pedagogiki klasycznej, przyglądając się bacznie osobliwemu wytworowi cywilizacji współczesnej, jakim jest tzw. homo mediens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6044 [Magazyn 1], P.6043 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7297.VI.11 [Czytelnia B], 7298.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej