Zarządzanie zmianą
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Alman Tomáš
(1)
Antczak Barbara (ekonomia)
(1)
Barbachowska Bożenna
(1)
Borkowski Rafał Marcin
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Gut Alina
(1)
Głowa Kamil
(1)
Indellicato Rosa
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
King David
(1)
Kloc Jolanta
(1)
Lara Ortiz María Lidón
(1)
Michalski Konrad (ekonomia)
(1)
Parente Salvatore Antonello
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Pietrek Grzegorz
(1)
Pietrek Michalina
(1)
Piotrowski Paweł (prawo)
(1)
Sidhu Ranjit
(1)
Sitek Paweł
(1)
Skelsey Dan
(1)
Smith Richard 1953 December 29-
(1)
Snarski Sławomir Jerzy
(1)
Stawicka Ewa
(1)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(1)
Werenowska Agnieszka
(1)
Wyporek Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Anglia
(1)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Zarządzanie zmianą
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie zmianą
(2)
biznes cyfrowy
(1)
business
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
economics
(1)
management
(1)
marketing cyfrowy
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
organizacja
(1)
pedagogika pracy
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
samorząd terytorialny
(1)
transformacja
(1)
województwo podlaskie
(1)
zarządzanie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych, orzecznictwo przy pracach.
Zawartość merytoryczna treści opracowań zaprezentowanych w przedstawionej monografii ma zróżnicowany charakter. Wspólnym mianownikiem rozważań podjętych przez Autorów jest problematyka związana z podejmowaniem przez organizację takich działań, które mogą przyczynić się do zmian dających przewagę w obszarze, gdzie działa dana organizacja (także państwo) lub jednostka ją tworząca. Lektura poszczególnych opracowań upoważnia do stwierdzenia, że pozostają one w obszarze zagadnień zmian w organizacji. Nadaje to rozważaniom cechy stałej aktualności. Opracowania zawierają wiedzę teoretyczną i praktyczną, pokazując kategorie, zjawiska, a także mechanizmy oddziaływania na organizacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21959.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeprowadzanie zmian w organizacjach nie jest zjawiskiem prostym, o czym przekonał się niejeden (menedżer) przedsiębiorca. W czasach kiedy podmiotom gospodarczym przyszło funkcjonować w nader złożonym, a jednocześnie dynamicznym otoczeniu i coraz bardziej dających znać o sobie procesach umiędzynarodawiania, procesy przekształceń firm nabierają znaczenia szczególnego. Wyniki restrukturyzacji są zróżnicowane. Znaczna część organizacji skutecznie wykorzystuje okoliczności towarzyszące zmianom, co z kolei przekłada się korzystnie na dalsze losy firmy i pozycję na rynku. Nie do rzadkości należą jednak przypadki, że wynik zmian jest nieco inny. W tej sytuacji rodzą się pytania dlaczego jednym się powiodło, a drugim nie. Odpowiedź na powyższe pytanie i refleksję nie należy do łatwych. Wynika to z szeregu uwarunkowań. Przede wszystkim otoczenie każdej organizacji jest nieszablonowe. Inna jest też załoga, która realizuje konkretne zadania na drodze do osiągnięcia założonego celu. Inne są również osoby funkcyjne, od usytuowanych na samym szczycie struktury, na kierownikach niższego szczebla (operacyjnych) skończywszy. Taka odmienność daje znać o sobie na każdym kroku, w każdym momencie funkcjonowania i przekształceń przedsiębiorstw. Dostrzegana jest na styku między poszczególnymi pracownikami i w relacjach z przełożonymi. W tej sytuacji, pod koniec pierwszej dekady XXI wieku, za nader złożony należy uznać proces zmian. Wszyscy są zainteresowani tym, aby finał przekształceń całej firmy, czyjej elementów, był pozytywny - skutkował określonymi korzyściami. Na drodze do osiągnięcia takiego stanu rzeczy wielce pomocne są wyniki badań, prowadzone głównie przez ośrodki naukowo-dydaktyczne. Jak pokazuje rzeczywistość, nie zawsze jest to wystarczający i przekonywujący materiał dla przedsiębiorców. Ponadto zawsze mamy do czynienia ze wspomnianym zróżnicowaniem poszczególnych przedsiębiorstw, nawet jeśli działają w tej samej branży i regionie. Dlatego bardzo istotne jest konfrontowanie poglądów ludzi nauki i zarządzających organizacjami. Może mieć ono miejsce na różnych płaszczyznach. Mocno zaakcentowane jest również na łamach niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16986.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A single-volume learning resource covering the range of knowledge required, it includes chapters from established thought leaders on topics ranging from benefits management, stakeholder strategy, facilitation, change readiness, project management and education and learning support. Endorsed by the Change Management Institute and the official guide to the CMI Body of Knowledge, The Effective Change Manager's Handbook covers the whole process from planning to implementation, offering practical tools, techniques and models to effectively support any change initiative.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21555.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej