Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(10)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Jankowski Marek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Bachman Dorota
(1)
Bekas Robert
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bossy Daniel
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bąk Michał
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Mikowska Monika
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(11)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Handel elektroniczny
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Poradniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
e-biznes
(5)
e-marketing
(5)
e-commerce
(4)
e-handel
(3)
sklep internetowy
(3)
usługi online
(3)
e-klient
(2)
e-sprzedaż
(2)
platforma aukcyjna
(2)
Google Analytics
(1)
Internet
(1)
aplikacja mobilna
(1)
bhp
(1)
biznes cyfrowy
(1)
business
(1)
dropshipping
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
e-usługi
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
konsument
(1)
marketing
(1)
marketing cyfrowy
(1)
media społecznościowe
(1)
model biznesu
(1)
neuromarketing
(1)
psychologia
(1)
rozmowa
(1)
sprzedaż
(1)
strategia
(1)
strategia marketingowa
(1)
systemy informatyczne
(1)
telepraca
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
Opracowana przez 83 autorów, będących ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadząca kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz się z niej przede wszystkim jak zacząć - który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć. Książka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzedażowych, wskaże, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty i jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną. Zwróci też uwagę na to, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci i w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient–firma oraz które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20395.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.145.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress.)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean cenodajek, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.146.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.147.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dropshipping & E-commerce : Business Guide / Anthony C.B. Phillip. - [Great Britain] : Anthony C.B. Phillip, 2022 - [114] stron : ilustracje ; 24 cm.
Includes bibliographical references (strony: 537-540) and index.
This book provides information on : what is dropshipping, enter process of dropshipping, practical example of dropshipping, advantages and disadvantages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21516.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22970.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej