Dąbkowski Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Evans Virginia
(159)
Dooley Jenny
(113)
Zaborowska Joanna
(73)
Rudnicki Bogdan
(70)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(48)
Dąbkowski Grzegorz
(-)
Kruczek Zygmunt
(45)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(43)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(33)
Oxenden Clive
(32)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(32)
Latham-Koenig Christina
(30)
Gogol' Nikolaj Vasil'evič (1809-1852)
(29)
Jakubaszko Juliusz
(29)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(29)
Bergier Józef (1952- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Partycki Sławomir (1951- )
(27)
Mitchell H.Q
(25)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(25)
Harrison Mark (1955- )
(24)
Kokot Franciszek (1929- )
(24)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(23)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(23)
Kenny Nick
(22)
Kózka Maria
(22)
Zarzycka Danuta
(22)
Ślusarska Barbara
(22)
Hrapčenko M.B. (1904-1986)
(20)
Kacprzak Lech
(20)
Kübler Andrzej
(20)
Mruk Henryk
(20)
Gajewski Piotr (medycyna)
(19)
Jarosz Mirosław (1957- )
(19)
Scott Sally
(19)
Siwiński Wiesław (1934- )
(19)
Ciekanowski Zbigniew
(18)
Gołembski Grzegorz
(18)
Newbrook Jacky
(18)
Opul'skaâ L.D
(18)
Rejman Krzysztof
(18)
Taylore-Knowles Steve
(18)
Dmochowska Halina
(17)
Gaździk Tadeusz Szymon (1954- )
(17)
Jones Leo (1943- )
(17)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(17)
Scott-Barrett Fiona
(17)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(17)
Szczeklik Andrzej (1938-2012)
(17)
Szuścik Urszula
(17)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(17)
Abbs Brian (1935- )
(16)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(16)
Edwards Lynda
(16)
Freebairn Ingrid
(16)
Gawęcki Jan (1944- )
(16)
Maryniarczyk Andrzej
(16)
McCarthy Michael (1947- )
(16)
Milton James
(16)
Ochmański Marian (1936- )
(16)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(16)
Belczyk Arkadiusz
(15)
Mann Malcolm
(15)
Montessori Maria (1870-1952)
(15)
Mourão Sandie
(15)
Nowak Marian (1955- )
(15)
O'Connell Sue
(15)
Sawicki Jarosław
(15)
Skoczylas Zbigniew
(15)
Stasiak Andrzej
(15)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(14)
Camarda Sylwia
(14)
Ciechaniewicz Wiesława
(14)
Francke Barbara
(14)
Grzywacz Jacek
(14)
Halemba Piotr (1966- )
(14)
Jalinik Mikołaj
(14)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Kozubski Wojciech (1955- )
(14)
Maik Wiesław (1941- )
(14)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(14)
May Peter
(14)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(14)
Stanton Alan
(14)
Zbucki Łukasz
(14)
Zenderowski Radosław (1974- )
(14)
Łuczkiewicz Grzegorz
(14)
Emmerson Paul
(13)
Evans Virginia (1945- )
(13)
Fowler W.S
(13)
Gude Kathy
(13)
Kamiński Bogdan
(13)
Kawalec Wanda
(13)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(13)
Moryś Janusz (1958- )
(13)
Nowak Edward (1951- )
(13)
O'Dell Felicity (1947- )
(13)
Siara Olga
(13)
Stephens Mary
(13)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZMYSŁY
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(2)
CRM
(1)
KCRM
(1)
Komisja Europejska
(1)
Parlament Europejski
(1)
Rada Unii Europejskiej
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
e-biznes
(1)
ekonomia
(1)
emocje
(1)
europeizacja
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
komunikacja
(1)
makroekonomia
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing sensoryczny
(1)
media
(1)
obsługa klienta
(1)
organizacja
(1)
przywództwo
(1)
psychologia
(1)
public relations
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zmysły
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Understanding leadership : paradigms and cases" 2004.
Bibliogr. s. 306-322. Indeks.
Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8806.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10279.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku zostały przedstawione ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania Unii Europejskiej. Autorzy pokazali ewolucję Wspólnot Europejskich i Unii Europejskiej, a także różne teorie i koncepcje wyjaśniające procesy integracji w Europie Zachodniej. Szczegółowo przedstawili instytucje europejskie i sposób ich funkcjonowania oraz omówili wspólne polityki UE (m.in. handlową, rolną, zagraniczną, walutową). Ogromnymi zaletami podręcznika są zwięzłość, przystępność wykładu oraz niebanalny sposób prezentacji wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5083 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4695.XII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5084.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyków zainteresowanych tą tematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5954 [Magazyn 1], P.5955 [Magazyn 1], 7264.IX.18 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5953.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6883.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Sensory marketing, 2009.
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej Czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11007.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11974.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Indeks.
Ekonomia, chociaż dla wielu studentów przedmiot niełatwy, nie jest ani tak trudna, ani tak sucha, jak to się czasami wydaje. Wielu praktyków nauczania twierdzi, że kluczem do ciekawego wykładu jest przedstawienie studentom bogatego oraz interesującego materiału ilustrującego wykładane zasady i sprawdzającego ich zrozumienie, a także umieszczającego je w kontekście podejmowania interesujących z punktu widzenia studentów decyzji o charakterze politycznym i biznesowym. Ów punkt widzenia, legł u podstaw tej książki. Podstawowe zasady makroekonomii i z reguły trudne do zrozumienia związki między nimi, tu zostały czytelnie ujęte i zilustrowane odpowiednimi przykładami. To co różni tę książkę od innych, to fakt, że większa część materiału została w niej poświęcona różnorodnym pytaniom i testom, aby czytelnicy mogli określić stopień zrozumienia problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1347.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej