Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(41)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(10)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(32)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(32)
Autor
Kotler Philip
(4)
Armstrong Gary
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chernev Alexander
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Farrall Cate
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kartajaya Hermawan 1947-
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kuś Agnieszka (ekonomia)
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Moneta Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Opresnik Marc O
(1)
Opresnik Marc Oliver
(1)
Oriade Ade
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Sadowski Adam (ekonomia)
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Skoczek Marcin (1978- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stupak Marcin
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Trzmielak Dariusz M
(1)
Tundys Blanka
(1)
Tylińska Renata
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wojtasiak Wojciech
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Zehner William Bradley II
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Żak Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(33)
Wielka Brytania
(3)
Australia
(2)
Anglia
(2)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(33)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Marketing
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Francja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Językoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(31)
badania marketingowe
(8)
reklama
(8)
komunikacja marketingowa
(5)
produkt
(5)
promocja
(5)
public relations
(5)
konsument
(4)
strategia marketingowa
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
Internet
(3)
dystrybucja
(3)
marka
(3)
marketing mix
(3)
cena
(2)
e-marketing
(2)
komunikacja
(2)
logistyka
(2)
management
(2)
marketplace
(2)
media społecznościowe
(2)
mobile marketing
(2)
plan marketingowy
(2)
planowanie marketingowe
(2)
planowanie strategiczne
(2)
relacje z klientem
(2)
rynek
(2)
social marketing
(2)
sprzedaż
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Instagram
(1)
Polska
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
advertising
(1)
analiza otoczenia
(1)
apteka
(1)
badanie rynku
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
big data
(1)
biznes turystyczny
(1)
branding
(1)
business English
(1)
ceny
(1)
chmura obliczeniowa
(1)
consumer
(1)
cyfryzacja
(1)
cykl życia produktu
(1)
era cyfrowa
(1)
event marketing
(1)
farmaceuta
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
handel detaliczny
(1)
handel hurtowy
(1)
impreza turystyczna
(1)
informacja marketingowa
(1)
infrastruktura
(1)
jakość usług
(1)
jakość życia
(1)
kontrola marketingowa
(1)
koło naukowe
(1)
lojalność
(1)
makromarketing
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing lojalnościowy
(1)
marketing odpowiedzialny społecznie
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing strategy
(1)
marketing usług
(1)
marketing usług zdrowotnych
(1)
marketing zintegrowany
(1)
marketing zrównoważony
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
merchandising
(1)
metody badań
(1)
nadciśnienie tętnicze
(1)
negocjacje
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
nowe technologie
(1)
obsługa klienta
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
pacjenci
(1)
pierwsza pomoc
(1)
planning
(1)
poradnik
(1)
postrzeganie
(1)
posty
(1)
potrzeba
(1)
praktyka
(1)
prawo farmaceutyczne
(1)
produkt B+R
(1)
produkt ekologiczny
(1)
produkt regionalny
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O. Opresnik. - Thirteenth edition. - Boston : Pearson, copywright 2017. - 669 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. MyMarketingLab is not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18275.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z VI Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych oraz Międzynarodowej Konferencji Praktyczno-Naukowej "Wymiana Doświadczeń i Praktyk we Współpracy Transgranicznej", 27 lutego 2020 r., Biała Podlaska.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Niniejsze opracowanie obejmuje dwadzieścia dwa doniesienia, w ty w części I zamieszczono jedenaście prac wygłoszonych podczas VI Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych, a w części drugiej jedenaście doniesień zaprezentowanych podczas Międzynarodowej Konferencji Praktyczno-Naukowej Wymiana Doświadczeń i Dobrych Praktyk we Współpracy Transgranicznej. Tematyka konferencji obejmowała zagadnienia z zakresu wielu dyscyplin naukowych w aspekcie interdyscyplinarnym. Zakres tematyczny był szeroki i zróżnicowany, tak pod względem treści, jak i formy prezentacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18103 [Magazyn 1], P.18101 [Magazyn 1], P.18102 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19902.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19901.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-407.
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu próbach, obejmujących kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest prezentacji własnych wyników badań w dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych dotyczących zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, jak również wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18447.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18446.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-337.
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21744.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21743.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Tourism planning and destination marketing / edited by Mark Anthony Camilleri. - First edition. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. - XX, 271 pages : illustrations ; 24 cm
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographic reference and index.
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and sustainable and responsible tourism practices. It is a useful guide for tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), who are increasingly using innovative tools and evolving technologies to engage with prospective visitors. Moreover, this title sheds light on the latest developments in travel, hospitality, festivals and events, as the contributing authors have critically analysed the global tourism marketing environments that comprise a wide array of economic, socio-cultural, technological and environmental realities. This book explores advances in tourism planning and destination marketing theory for the interest of both researchers and scholars. Furthermore, it is an invaluable resource for a wide range of industry practitioners, including consultants, senior executives and managers who work for destination management organisations, tourism offices, hotels, inbound/outbound tour operators and travel agents.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.19.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17168.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17167.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17140.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.419.IX.16 [Magazyn 1], P.8950.IX.16 [Magazyn 1], P.8951.IX.16 [Magazyn 1], P.8952.IX.16 [Magazyn 1], P.2421.IX.16 [Magazyn 1], P.420.IX.16 [Magazyn 1], P.2420.IX.16 [Magazyn 1], 799.IX.16 [Magazyn 1], 561.IX.16 [Magazyn 1] (9 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18731.IX.16.3 [Magazyn 1], P.18730.IX.16.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22945.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22944.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-322. Indeks.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie - w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17287 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17590.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17589.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20277.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : Grupa Marketer, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22506.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22505.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 375-414. Indeks.
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17566 [Magazyn 1], P.17565 [Magazyn 1], P.17564 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18687.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18686.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21533.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej