RYNEK
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(16)
Autor
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Niezgoda Dionizy
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Bogocz Danuta
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lubiński Marek
(1)
Milewski Leonard
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Parlińska Maria
(1)
Robinson Kenneth L. (1921- )
(1)
Rokicki Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sobczyk-Kolbuch Anna
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Tomek William G
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
RYNEK
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(2)
MONOGRAFIA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
rynek
(5)
marketing
(3)
badania marketingowe
(2)
informacja rynkowa
(2)
popyt
(2)
rolnictwo
(2)
Polska
(1)
Statistica
(1)
agrobiznes
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza koniunktury
(1)
badania jakościowe
(1)
badania opinii
(1)
badania rynkowe
(1)
badania rynku
(1)
badanie
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
ekonomia
(1)
eye tracking
(1)
informacja pierwotna
(1)
informacja wtórna
(1)
jakość żywności
(1)
kampania reklamowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
koniunktura gospodarcza
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność gospodarki
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
metody badań
(1)
mleczarstwo
(1)
obserwacja uczestnicząca
(1)
obsługa klienta
(1)
planowanie marketingowe
(1)
polityka ekologiczna
(1)
polityka innowacyjna
(1)
rynek zagraniczny
(1)
statystyka
(1)
techniki projekcyjne
(1)
transport kolejowy
(1)
transport lotniczy
(1)
transport morski
(1)
transport samochodowy
(1)
transport wodny śródlądowy
(1)
turystyka
(1)
wywiad
(1)
zarządzanie logistyczne
(1)
zjawiska rynkowe
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W celu zapewnienia wiekszej przejrzystości i komunikatywności cały zbiór opracowań podzielono na trzy części. Pierwsza dotyczy ogólnych uwarunkowań konkurencyjności w agrobiznesie rozpatrywana w aspekcie wstąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej i doświadczenia w tym względzie innych krajów. W drugiej części treść większości opracowań nawiązuje do teorii "łańcucha wartości" sformułowanej przez M.E. Portera. Autorzy koncentrowali swoją uwagę na relacji między zasobami czynników produkcji a celami rozwojowymi przedsiębiorstw i gospodarstw, ujmowanymi przy pomocy różnych kategorii ekonomicznych. W szczególności zwrócono uwagę na takie zagadnienia jak produktywność czynników wytwórczych, opłacalność produkcji rolniczej, umiejętności wyboru kryterium celu gospodarowania czy też analiza finansowa działalności. Biorąc pod uwagę uwarunkowania rozwojowe agrobiznesu w krajach wysoko rozwiniętych gospodarczo i w Polsce oraz dochodotwórczą funkcję rynku powiązaną z koniecznością permanentnej adaptacji zwłaszcza drobnych i średnich gospodarstw i przedsiębiorstw do turbulentnego ich otoczenia zewnętrznego, część autorów uznała, że kluczowe znaczenie w tak rozproszonym sektorze ma budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o czynnik organizacji. Stanowi to myśl przewodnią trzeciej części tego tomu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2397 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1063.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie / red. nacz. Marian Podstawka)
Niniejszy, drugi numer Zeszytów poświęcony został wybranym politykom gospodarczym, w których rola organizacji wspólnotowych jest różna, ale do których można odnieść określenie, że są to w jakimś stopniu polityki wspólnotowe. W części pierwszej Zeszytów znalazły się opracowania przedstawiające ogólne wyzwania rozwojowe w kontekście wybranych polityk wspólnotowych w tym polityki gospodarczo-walutowej, wspólnej polityki rolnej. W części drugiej zamieszczono prace poświęcone problematyce innowacji i innowacyjności powiązanej z funkcjonowaniem rolnictwa i prowadzeniem wspólnej polityki rolnej. Część trzecia zawiera opracowania dotyczące specyficznych sektorów gospodarek takich jak wytwarzanie i udostępnianie energii ze źródeł rolniczych czy naturalnych, działalność agroturystyczna i turystyka na obszarach wiejskich czy polityka ekologiczna, programy agrośrodowiskowe, a także polityka rybacka i zarządzanie rybołóstwem w Polsce. W części czwartej zamieszczono prace przedstawiające politykę wspierania przedsiębiorczości zwłaszcza w kontekście wielofunkcyjności rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10487.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137 s. : il. ; 24 cm.
Książka to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli sobie na wyrobienie zdania co do doboru metod badawczych. Przedstawia zasadność wykorzystania badań rynkowych w perspektywie produktowej, sprzedażowej, na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej oraz z perspektywy klienta. Odpowiada też na kokretne pytania, m.in.: jak badać potencjał rynku, jak wyznaczać elastyczność cenową, jak oceniać kondycję marki, jakimi sposobami badać skuteczność reklamy, na czym polegają badania mediów oraz jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11269.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12369.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-263.
W opracowaniu przedstawiono wybrane metody badań rynku, metody statystyczne oraz inne metody ilościowe. Analizę przypadków dobrano tak, by ukazać łatwość ich stosowania w zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz możliwość ich praktycznego zastosowania. Dzięki zaprezentowaniu odpowiednich metod ilościowych czytelnik może w sposób racjonalny podejmować decyzje dotyczące różnych aspektów działalności logistycznej. Do najważniejszych zagadnień poruszanych w publikacji zaliczamy m.in. metody: - prognozowania popytu, warunkujące prawidłowe funkcjonowanie sfery logistyki, - badania potrzeb przewozowych, - wyboru partnerów w łańcuchu dostaw, - badania zachowań nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15000.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15846.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-226 i przy rozdz. Indeks.
We współczesnej gospodarce informacje są jednym z najważniejszych zasobów każdego podmiotu gospodarującego. Wiedza o rynku pozwala na podejmowanie decyzji obciążonych mniejszym ryzykiem. Wiedzę taką można zdobyć, przeprowadzając badania rynku, które są złożonym procesem składającym się z następujących po sobie kolejno zespołów czynności gromadzenia informacji, przetwarzania zebranych informacji oraz analizy i interpretacji uzyskanych wyników. Tym właśnie zagadnieniom jest poświęcony ten podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9324 [Magazyn 1], P.9323 [Magazyn 1], P.9322 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11010.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Współczesne warunki funkcjonowania podmiotów rynku są bardzo złożone i wymagają szerokiego spektrum analizy wszystkich związanych z rynkiem aspektów. Wśród wielu, licznie opisywanych w literaturze polskiej i zagranicznej, kategorii rynkowych znajduje się także, rzadziej i często marginalnie wspominane zagadnienie wrażliwości popytu na różne czynniki. Waga problematyki wrażliwości nabywców na zmiany w poziomie cen czy też poziomie osiąganych dochodów wynika przede wszystkim z implikacji praktycznych, gdyż umiejętność oszacowania wielkości popytu daje możliwość dostosowania do niej wielkości podaży. Obecne trudne dla przedsiębiorstw warunki działania, powodują, że niejednokrotnie kwestia możliwości przewidywania teoretycznej, a zwłaszcza realnej wielkości popytu może decydować o przetrwaniu i rozwoju firmy. Biorąc pod uwagę powyższe kwestie, autorki starają się przedstawić zagadnienie wrażliwości popytu w sposób uporządkowany, dając jednocześnie praktyczne przykłady, tak aby Czytelnik mógł skorzystać z wiedzy teoretycznej, w sytuacji wystąpienia w praktyce konkretnych problemów decyzyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1931 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1932.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza koniunktury i badanie rynków / Marek Lubiński. - Wyd. 2 poszerz. - Warszawa : "Elipsa", 2004. - 293 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Na książce błędny ISBN.
"Książka jest nie tylko bardzo logiczna i spójna. Zawiera także wszystkie najważniejsze aspekty empirycznych analiz koniunktury gospodarczej i badań rynku. Istotnym walorem merytorycznym pracy jest również bardzo udana synteza rozważań o charakterze ogólnym z potrzebami zgłaszanymi przez praktykę gospodarczą. Książka stanowi znakomitą podstawe do prowadzenia samodzielnych analiz procesów decyzyjnych podejmowanych przez konsumentów w warunkach zmieniających się w czasie elementów otoczenia."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12633 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12632.VIII.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13703.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2850 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza rynku / pod red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Autor
Forma i typ
Temat
Klasyczny podręcznik, w którym Autorzy przedstawiają metody analizy zjawisk rynkowych w nawiązaniu do orientacji marketingowej przedsiębiorstwa oraz podają przykłady ich wykorzystania w praktyce. Omawiają również zastosowanie metod analizy rynku do prognozowania zjawisk rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2705 [Magazyn 2], P.1494 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1495.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2704.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Tematem pracy są proste, a przy tym użyteczne narzędzia oceny rynkowej przedsiębiorstw, którymi są testy statystyczne i miary korelacji. Znajdują one zastosowanie niemal we wszystkich dziedzinach analiz wykorzystujących sondażowe i ankietowe wyniki badań rynku. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych. Mogą z niej również korzystać pracownicy służb handlowych i marketingowych przedsiębiorstw i instytucji rynkowych oraz pracownicy różnych organizacji i firm, którzy wykorzystują analizy danych rynkowych i marketingowych do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6566.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6105.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przez informację rynkową rozumie się wiadomość pochodzącą od nabywców lub konkurtentów oferty handlowej przedsiębiorstwa lub gospodarstwa występującego w roli sprzedawcy, która przyczynia się do zmniejszenia w nim nieokreśloności wyboru, działania lub oceny. Oznacza to zarazem, iż za podstawowy warunek osiągnięcia sukcesu oczekiwanego przez kierownictwo przedsiebiorstwa lub gospodarstwa uznaje się poprawny przekaz i adekwatne do potrzeb przetworzenie informacji rynkowej. W zaprezentowanych na konferencji referatach i wystąpieniach autorzy podjęli wiele wycinkowych zagadnień służacych lepszemu poznaniu rzeczywistości gospodarczej w oparciu o system informacji tworzonej przez posiadające osobowość prawną podmioty gospodarcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2373.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe i Monografie / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego = Treatises and Monographs ISSN 0239-8613 ; 343)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 121-126.
Głównym celem pracy było zbadanie praktyki informacyjnej na rynkach hurtowych i oczekiwań producentów rolnych korzystających z ich usług oraz wskazanie problemów, jakie muszą pokonywać uczestnicy rynku dla zdobycia pełnej informacji o procesach tam zachodzących. Badania te przeprowadzono na bazie Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach i Wielkopolskiej Gildii Rolno - Ogrodniczej S.A. w Poznaniu. W tym problemie oddzielnie rozpatrzono dwa zagadnienia: ocenę systemów dystrybucji informacji na wyżej wymienionych rynkach oraz ocenę oczekiwań odbiorców informacji dystrybuowanej przez te rynki. Badania udowadniają, że praktyka gospodarowania informacją na rynkach hurtowych w Polsce wykazuje asymetrię oraz, że wdrożenie nowoczesnych metod gospodarowania informacją przez producentów rolnych wymaga wcześniejszych dostosowań w zakresie nowych technologii. Zmienia się także rola rynku hurtowego, który przestaje być wyłącznie miejscem sprzedaży produktów, w kierunku zwiększenia oferty o szereg wartości dodanych, w tym również gromadzenia, opracowywania i publikowania informacji pożądanych przez podmioty rynkowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9925.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 114-120.
W monografii scharakteryzowano towarowy rynek usług transportowych. Na początku przedstawiono uwarunkowania rynku usług transportowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na czynniki ekonomiczne, prawne i organizacyjne. Ukazano również ogólne zależności między popytem i podażą na rynku usług transportowych. Wskazano też problemy, które mogą pojawić się w działalności transportowej, jak np. kongestia. W kolejnych rozdziałach, na potrzeby dalszej analizy, zdecydowano się na podział towarowego rynku usług transportowych ze względu na gałęzie transportu. Jest to podział klasyczny, który pozwala na najlepszą charakterystykę i zbadanie rynku. Oczywiście istnieje wiele innych kryteriów podziału, jednak wówczas charakterystyki techniczne i organizacyjne rynków cząstkowych funkcjonujących w ramach danej gałęzi są bardzo podobne. Zbadano ważne aspekty związane z danymi gałęziami transportu, takie jak infrastruktura transportowa, rodzaje i specyfika środków transportu, strona podażowa i popytowa, a także przedstawiono aktualne wyniki badań dotyczące wyników produkcyjnych działalności transportowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17184 [Magazyn 1], P.17185 [Magazyn 1], P.17186 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17059.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17058.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera omówienie podstawowych zasad i metod badań marketingowych rynków zagranicznych. Wychodząc od omówienia istoty badań marketingowych i podstawowych zakresów prowadzonych prac badawczych, przedstawiono następnie metody gromadzenia informacji. Podjęta została równiez próba systematyzacji metod badań strukturalnych służących wyborowi docelowych rynków zagranicznych i określeniu podstaw międzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejności omówiono czynniki określające funkcjonowanie podstawowych elementów rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka cen artykułów rolnych należy do najważniejszych, a jednocześnie do najbardziej złożonych zagadnień współczesnego rynku. Złożoność tego zjawiska wynika z nakładania się mechanizmu rynkowego z systemem interwencji państw lub ugrupowań integracyjnych. Książka ma służyć jako pomoc w zrozumieniu złożonego całokształtu sił rządzących zachowaniem się cen produktów rolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1024.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo kluczowe: mleczarstwo Polska
Niniejsze opracowanie ma na celu przedstawienie serii "analiz przypadków" z zakresu agrobiznesu dla studentów kierunków związanych z gospodarką żywnościową. Analizy te podkreślają niektóre problemy i szanse z którymi spotykają się indywidualne przedsiębiorstwa oraz ich reakcje, jednocześnie umożliwiając czytelnikowi zastosowanie podstawowych technik i pojęć z zakresu marketingu i zarządzania w przygotowaniu odpowiedzi na przedstawione zagadnienia. Poszczególne przypadki są przeznaczone zarówno dla dyskusji w grupach jak i dla indywidualnego poszukiwania sposobów rozwiązywania problemów występujących w przedsiębiorstwach rolno-spożywczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.235.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej