Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(167)
Forma i typ
Książki
(165)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje dydaktyczne
(6)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(137)
dostępne
(136)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(54)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(84)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(138)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Fiedler Eckhard
(6)
Jansen Reimer
(6)
Norman-Risch Mil
(6)
Oakland John S
(6)
O'Driscoll James
(5)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Harvey Paul (1949- )
(3)
Jones Rhodri
(3)
Laird Elizabeth
(3)
Mauk David (1945- )
(3)
Szulżycka Alina
(3)
Adrian-Vallance D'Arcy
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bednarek Józef
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Bromhead Peter (1919- )
(2)
Fiske John
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Hofman Iwona
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Lapp Diane
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Moss Barbara 1950-
(2)
Musman Richard
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Popławski Zbigniew
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Siara Olga
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Ambercrombie Nicholas
(1)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Arnoldi Jakob
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barnes Colin (1946- )
(1)
Barrett Barney
(1)
Bell Allan
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bucholc Marta
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bussey Cathy
(1)
Bytniewski Paweł (1954- )
(1)
Błasiak Anna
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chałubiński Mirosław (1949- )
(1)
Chełpa Stanisław (1962- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Coulton Gary
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Davis Anthony
(1)
Dawes Lyn
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dixon Chris Jennings 1946-
(1)
Doherty Nora
(1)
Dovey Jon
(1)
Drozdowska Karolina (1985- )
(1)
Drzewiecki Marcin (1948- )
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dzik Renata
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fisher Alan
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(22)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(134)
Kiribati
(15)
Wielka Brytania
(7)
Anglia
(3)
nieznany (us)
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Illinois (USA)
(1)
Język
polski
(151)
angielski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(2)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(30)
Środki masowego przekazu
(15)
WIELKA BRYTANIA
(14)
INTERNET
(13)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(10)
STANY ZJEDNOCZONE
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Kultura
(7)
Media społecznościowe
(7)
PUBLIC RELATIONS
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(7)
KONFLIKT
(6)
MEDIACJA (prawo)
(6)
MULTIMEDIA
(6)
MEDIACJA (socjol.)
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Polityka
(4)
Socjologia
(4)
EDUKACJA MEDIALNA
(3)
Internet
(3)
KULTURA MASOWA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Metody badawcze
(3)
NEGOCJACJE
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Społeczeństwo
(3)
Turystyka
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
CYBERKULTURA
(2)
CZYTANIE
(2)
Decyzje
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
Innowacje
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
Język angielski
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Literacy
(2)
MARKETING
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Media literacy
(2)
Medioznawstwo
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(2)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(2)
PISANIE
(2)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
REKLAMA
(2)
RODZINA
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Visual literacy
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Alienacja
(1)
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Blogerzy
(1)
COVID-19
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
DZIENNIKARSTWO INTERNETOWE
(1)
Dyskurs (językoznawstwo)
(1)
E-konsumenci
(1)
EDYTORSTWO
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Eskapizm
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1989-
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(9)
Polska
(8)
POLSKA
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
WIELKA BRYTANIA
(2)
CHEŁM (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
ROSJA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
SŁOWACJA
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(13)
PODRĘCZNIKI
(9)
Praca zbiorowa
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
Monografia
(4)
PORADNIKI
(4)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Antologia
(1)
CZASOPISMA ZWIĄZKOWE POLSKIE
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Esej
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(31)
Edukacja i pedagogika
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Językoznawstwo
(9)
Kultura i sztuka
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Słowo kluczowe
media
(95)
education
(35)
Internet
(27)
media społecznościowe
(27)
religion
(25)
economy
(21)
law
(21)
sport
(20)
Great Britain
(19)
government
(16)
media masowe
(16)
politics
(16)
culture
(14)
mediacja
(14)
leisure
(12)
handbook
(11)
public relations
(11)
art
(10)
komunikacja
(10)
transport
(10)
komunikacja społeczna
(9)
konflikt
(9)
policy
(9)
society
(9)
edukacja
(7)
marketing
(7)
welfare
(7)
USA
(6)
United States of America
(6)
geography
(6)
komunikacja interpersonalna
(6)
media elektroniczne
(6)
minorities
(6)
parliament
(6)
polityka
(6)
social conditions
(6)
social life
(6)
społeczeństwo
(6)
społeczeństwo informacyjne
(6)
terroryzm
(6)
urbanization
(6)
środki masowego przekazu
(6)
Scotland
(5)
United States
(5)
Wales
(5)
Web 2.0
(5)
agriculture
(5)
arts
(5)
dziennikarstwo
(5)
elections
(5)
employment
(5)
etyka
(5)
holidays
(5)
household
(5)
komunikacja marketingowa
(5)
monarchy
(5)
negocjacje
(5)
rodzina
(5)
sponsoring
(5)
telewizja
(5)
wychowanie
(5)
British
(4)
Unia Europejska
(4)
biblioteka
(4)
civilization
(4)
constitution
(4)
edukacja medialna
(4)
environment
(4)
family
(4)
health
(4)
history
(4)
innowacje
(4)
kultura
(4)
media lokalne
(4)
media publiczne
(4)
media relations
(4)
prasa
(4)
przestępczość
(4)
social services
(4)
turystyka
(4)
wykluczenie społeczne
(4)
London
(3)
Nothern Ireland
(3)
animals
(3)
blog
(3)
building
(3)
cyberprzestrzeń
(3)
cyfryzacja
(3)
design
(3)
e-marketing
(3)
fashion
(3)
globalizacja
(3)
hobbies
(3)
integracja europejska
(3)
justice
(3)
komunikowanie masowe
(3)
lifestyle
(3)
local government
(3)
media literacy
(3)
medicine
(3)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17149.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17148.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za treściami upowszechnionymi przez media stoją przede wszystkim ludzie i oni opracowują najważniejsze scenariusze oraz metody wpływu na społeczeństwo. Z tej racji walory duchowe, moralne i intelektualne dziennikarzy prasy, radia i telewizji oraz współpracujących z nimi twórców kultury są zawsze nie do przecenienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.221.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 88.)
Bibliogr., netogr. s. 141-152.
W ostatnich kilku latach zagadnienie prywatności w Sieci pojawia się ze wzrastającą częstotliwością. Wszystkie strony w dyskusji, niezależnie od zajmowanego stanowiska, zgadzają się, że zbieranie i przetwarzanie danych o użytkownikach Internetu jest coraz powszechniejsze, łatwiejsze, tańsze i stwarza coraz większe możliwości dla podmiotów zarządzających tymi danymi. Zjawisko to jest pogłębiane przez zachowanie użytkowników, którzy dobrowolnie zamieszczają informacje prywatne w Internecie, często nie zdając sobie sprawy ze wszystkich możliwych konsekwencji. W rezultacie zainteresowane osoby mogą często odnaleźć z pomocą wyszukiwarki internetowej takie informacje jak imię i nazwisko, fotografie, ukończone szkoły, adres zamieszkania czy numer telefonu komórkowego. Osoby, które bardzo aktywnie korzystają z różnych narzędzi w Internecie pozostawiają po sobie ślady pozwalające wręcz na odtworzenie ich aktywności na przestrzeni wielu miesięcy, zainteresowań, poglądów – praktycznie kompletnego profilu psychologicznego. Wielu internautów nie zdaje sobie sprawy z zachodzących procesów, a nawet jeśli tak jest – to nie potrafi tego procesu kontrolować. Rezygnacja z części własnej prywatności jest w wielu przypadkach korzystna – ludzie korzystają z mediów społecznych po to, żeby się socjalizować i wzbogacać komunikację ze swoimi znajomymi; dane prywatne są wykorzystywane przez firmy internetowe, aby oferować doskonalsze i lepiej spersonalizowane produkty. Dwaj giganci branży internetowej, firmy Google i Facebook, zbudowały całą swoją potęgę na danych zdobytych od użytkowników. Praktyki tych firm związane z zarządzaniem danymi prywatnymi były wielokrotnie krytykowane w mediach, przez organizacje broniące praw konsumenckich i obywatelskich, a także samych użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15363.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony: 274-338.
Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22428.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22427.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagodzy resocjalizacyjni i psycholodzy nieustannie poszukują efektywnych metod pracy z osobami nieprzystosowanymi społecznie. Należy pamiętać, że podmiot oddziaływań jest różny. W inny sposób pracujemy z nieletnimi, w inny z osobami dorosłymi popełniającymi czyny zabronione prawnie. Czy istnieje zatem metoda, którą można wykorzystać w obu grupach? Autorki proponują prowadzenie mediacji sądowej traktowanej jako metoda spełniająca funkcję zarówno profilaktyczną, jak i resocjalizacyjną. Monografia skierowana jest do psychologów, pedagogów, socjologów, prawników, wychowawców, w szczególności pracujących z osobami nieprzystosowanymi, oraz do studentów przygotowujących się do pracy w wyżej wymienionych zawodach. Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na podstawowe pytania związane z oddziaływaniami resocjalizacyjnymi i mediacją. Zapozna się z wynikami badań dotyczącymi wiedzy nieletnich i osób karanych na temat mediacji oraz powszechności stosowania postępowania mediacyjnego w polskim wymiarze sprawiedliwości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9179.VI.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10872.VI.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power.)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18041.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18040.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "McQuail's mass communication theory" 2005.
Bibliografia strony: 530-566 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20464.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20463.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18707.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18706.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks nazwisk s. 537-543
Indeks rzeczowy s. 545-570
Tyt. oryg.: "The mediation process : practical strategies for resolving conflict" 2003.
W publikacji szczegółowo omówiono i zilustrowano licznymi przykładami całe spektrum zagadnień związanych z mediacjami. Książka uwzględnia m.in. nowe sposoby wykorzystania mediacji w dziedzinie sporów handlowych, publicznych i osobistych oraz wpływ uwarunkowań kulturowych na przebieg mediacji. Treść publikacji uzupełniono także kilkoma dodatkami przedstawiającymi zasady profesjonalnej praktyki, takimi jak: omodelowe standardy postępowania mediatorów, oprzykładowe porozumienie w sprawie usług mediacyjnych, olista kontrolna początkowych uwag i stwierdzeń mediatora, oprzykładowy formularz dokumentacji porozumienia. Książka może służyć jako podręcznik podczas seminariów i programów szkoleniowych w dziedzinie mediacji i negocjacji, rozwiązywania konfliktów, prawa, działalności gospodarczej, zarządzania, planowania, opieki społecznej, doradztwa, edukacji, socjologii i psychologii. Zainteresuje też z pewnością profesjonalistów - prawników, menedżerów, terapeutów, pracowników socjalnych, urzędników, nauczycieli i innych - którzy mogą wykorzystywać zasady i procedury mediacji jako narzędzia radzenia sobie z konfliktami i negocjowania rozwiązań złożonych problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11465 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7830.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8854.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references and index.
Upper-elementary students encounter a sometimes dizzying array of traditional and nontraditional texts both in and outside of the classroom. This practical handbook helps teachers in grades 4-6 harness the instructional potential of fiction, poetry, and plays; informational texts; graphic novels; digital storytelling; Web-based and multimodal texts; hip-hop; advertisements; math problems; and many other types of texts. Twenty-four complete lessons promote critical literacy skills such as comprehending, analyzing, and synthesizing information and using writing to communicate new ideas and pose questions. Snapshots of diverse classrooms are accompanied by clear explanations of the research base for instruction in each genre. Ready-to-use reproducibles are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15605.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references and index.
Even the youngest readers and writers in today’s classrooms can benefit enormously from engagement with a wide range of traditional and nontraditional texts. This teacher-friendly handbook is packed with creative strategies for introducing K-3 students to fiction, poetry, and plays; informational texts; graphic novels; digital storytelling; Web-based and multimodal texts; hip-hop; advertisements; math problems; and many other types of texts. Prominent authorities explain the research base underlying the book’s 23 complete lessons and provide practical activities and assessments for promoting decoding, fluency, comprehension, and other key literacy skills. Snapshots of diverse classrooms bring the material to life; helpful reproducibles are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15606.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytułowe zmiany dotyczą zarówno sfery technologicznej, instrumentów, za pomocą których się komunikujemy, treści, które są/mogą być komunikowane, jak też charakteru nadawcy i odbiorcy komunikatów. W pierwszej części książki opisywane są media, które jak nigdy wcześniej muszą poszukiwać swojej tożsamości. W drugiej części omawiane są problemy związane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest związane z komunikowaniem marketingowym, reklamą, public relations. W ostatniej części pojawiają się analizy Web 2.0. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11161.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Pracownik socjalny musi nabyć w procesie kształcenia określone umiejętności – właśnie temu ma służyć niniejsza publikacja. Jej autorzy wskazali na umiejętności porozumiewania się, rozwiązywania problemów, konfliktów oraz na rolę pracownika socjalnego jako doradcy, mediatora i rzecznika. Ciekawym elementem wymienionej publikacji, bardzo przydatnym w praktyce, jest zawarty w niej zestaw ćwiczeń pomocny w ocenie swoich umiejętności i ich kształtowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1561 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2972.VII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1560.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Mekling. Konfliktrorstaelse og konflikthandtering
Bibliogr. s. [381]-392.
Książka skierowana jest do ludzi zajmujących się zagadnieniem mediacji w praktyce – mediatorów, sędziów, adwokatów, specjalistów zajmujących się konfliktami i ich rozwiązywaniem. Z uwagi na przystępny sposób przekazu będzie przydatna szerokiemu odbiorcy, którzy chcą po prostu poszerzyć wiedzę o ludziach, bo przecież na co dzień wszyscy jesteśmy mediatorami, rozwiązujemy problemy sprzeczających się dzieci lub skłóconych przyjaciół. Autorka prezentu je rożne tradycje związane z mediacją. Następnie ukazuje najbardziej wymagający obszar, na który, jako mediatorzy, niechybnie wkroczymy - nadużycie władzy i nierównowagę sił. Czytelnik otrzymuje precyzyjne wskazówki, jak można rozpoznać nadużycie władzy oraz jak można próbować zniwelować nierównowagę sił między stronami konfliktu. Książkę dobrze się czyta, a jej treść jest łatwo przyswajalna. Autorka ma solidne podstawy i szeroką wiedzę o przedmiocie, który przedstawia, oraz o strategiach mediacyjnych, które przybliża. Używa konkretnych przykładów z własnego doświadczenia, do których czytelnik może się łatwo odnieść. Opracowanie należy polecić specjalistom zajmującym się rozwiązywaniem konfliktów oraz mediatorom, zwłaszcza tym, którzy rozstrzygają sprawy rodzinnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9147.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10803.III.10 [Czytelnia B], 10804.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia zawiera wskazanie i analizę wybranych zagadnień komunikacyjnych przejawiających się w szerokorozumianym obszarze bezpieczeństwa. Odnosząc się do współpracy międzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istotę współpracy dowódcy z podwładnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy związane z ustrukturyzowaną i przemyślaną strategią porozumiewania się podmiotów. Tworząc karty monografii bazowano na przemyśleniach i doświadczeniu autorów poszczególnych rozdziałów, opierając się na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych dociekań badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19909.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; poz. 76)
Bibliogr. przy pracach.
Niezwykle ważnym polem badań jest funkcja nowych mediów w polityce i w kształtowaniu medialnego obrazu życia politycznego w kraju i za granicą; rola telewizji i internetu w kreowaniu postaw politycznych, zachowań obywatelskich i decyzji wyborczych. Warto także wspomnieć o zmieniającej się pozycji dziennikarstwa wobec nowych mediów, zauważyć fenomen dziennikarstwa obywatelskiego, blogosferę i kulturę "blo-gersów", zagadnienie autentyczności, atrakcyjności, reprezentatywności przekazu w kulturze newsa i powiększającego się obszaru działalności oddolnej. Tom ten obejmuje wybrane, ale i kluczowe zagadnienia związane z nowymi mediami. Referaty zostały zgrupowane w czterech działach tematycznych: "Współczesna rzeczywistość medialna: wybrane zjawiska", "Kultura partycypacji", "Na małym i dużym ekranie" oraz "Wokół komputera i internetu".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11169.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12192.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media i dziennikarstwo internetowe / Leszek Olszański. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2012. - 328 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie.)
Bibliogr., netogr. s. 313-315. Indeks.
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz – tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14780.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15519.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo Sądowe)
Indeks s. 375-379
"Sądy polubowne i mediacja" to pozycja będąca pracą zbiorową autorów związanych z Podkarpackim Stałym Sądem Polubownym - Arbitrażowym w Rzeszowie oraz wydziałami prawa polskich i słowackich uniwersytetów (w szczególności Uniwersytetu Rzeszowskiego). Mediacja i działalność sądów zostały tu przedstawione jako alternatywa dla sądów powszechnych, dzięki której spory mogą być rozstrzygane skutecznie i szybko. Jednocześnie omówiono problemy interpretacyjne, jakie rodzą się na tle polskich przepisów o arbitrażu oraz dokonano porównania tych przepisów z bogatym dorobkiem zagranicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8260.X.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9602.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej