PISANIE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Lapp Diane
(2)
Moss Barbara 1950-
(2)
Antonacci Patricia
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Braun Eldon D. (1943- )
(1)
Davis Ronald D. (1942- )
(1)
Ferris Dana R. (1960- )
(1)
Handzel Zofia
(1)
Hedgcock John S
(1)
Kalicińska Urszula
(1)
Morley David
(1)
Nowicka Ewa
(1)
O'Callaghan Catherine M
(1)
Riley Jeni
(1)
Rokita Andrzej (1968- )
(1)
Solich Kornelia (1968- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Kiribati
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(8)
angielski
(5)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
PISANIE
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
literacy
(4)
English language
(3)
study and teaching
(3)
czytanie
(2)
dysleksja
(2)
language arts
(2)
media literacy
(2)
pisanie
(2)
terapia pedagogiczna
(2)
visual literacy
(2)
creative writing
(1)
developing literacy
(1)
dzieci
(1)
edukacja
(1)
exercises
(1)
komputer
(1)
nauczanie
(1)
phonics
(1)
reading
(1)
rhetoric
(1)
second language learning
(1)
spoken English
(1)
teaching
(1)
teaching approaches
(1)
technologia informacyjna
(1)
trudności w czytaniu
(1)
trudności w pisaniu
(1)
vocabulary
(1)
wiek wczesnoszkolny
(1)
writing
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Organized around 10 key areas for teaching and learning literacy-phonemic awareness, phonics, reading fluency, vocabulary, story comprehension, comprehension of informational text, questioning for understanding, discussion for understanding, narrative writing, and writing to learn-Promoting Literacy Development offers 50 clearly written, step-by-step strategies for developing proficient readers and writers. The authors also include suggestions for differentiating instruction for English language learners and for students with special needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15597.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4547.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ronald D. Davis, podobnie jak inni dyslektycy, został obdarzony niezwykłymi zdolnościami twórczymi i wyobraźnią. Dorastał, nie mogąc zrozumieć, dlaczego jednak nie potrafi normalnie funkcjonować w szkole, a nauczyciele uważali go za "opóźnionego". Przeżywając liczne porażki i niepowodzenia, został w końcu inżynierem, biznesmenem i rzeźbiarzem. Mając trzydzieści osiem lat, dokonał zaskakującego odkrycia, które pozwoliło mu po raz pierwszy przeczytać całą książkę w ciągu kilku godzin. Odkrycie to zainspirowało Davisa do stworzenia rewelacyjnych metod, które prosto i jasno przedstawił w niniejszej książce, tak że każdy nauczyciel, rodzic, terapeuta czy dyslektyk może je zastosować, z powodzeniem przezwyciężając trudności, jakie sprawia dysleksja."Co łączy Cher, Leonarda da Vinci, Whoopi Goldberg i Walta Disneya? Dysleksja. Można by pomyśleć, że jednak osiągnęli sukces, pomimo swojego defektu. Ronald D. Davis twierdzi, że osiągnęli sukces właśnie dzięki dysleksji. Metody Davisa przynoszą poprawę u 97 procent osób uczestniczących w zajęciach korygowania dysleksji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2537 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2536.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3783.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching L2 composition : purpose, process, and practice / Dana R. Ferris, John S. Hedgcock. - 3rd. ed. - New York ; London : Routledge, 2014. - XVII, [1], 425 s. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 351-412. Indeks.
This popular, comprehensive theory-to-practice text is designed to help teachers understand the task of writing, L2 writers, the different pedagogical models used in current composition teaching, and reading-writing connections. Moving from general themes to specific pedagogical concerns, it includes practice-oriented chapters on the role of genre, task construction, course and lesson design, writing assessment, feedback, error treatment, and classroom language (grammar, vocabulary, style) instruction. Although all topics are firmly grounded in relevant research, a distinguishing feature of the text is the array of hands-on, practical examples, materials, and tasks that pre- and in-service teachers can use to develop the complex skills involved in teaching second language writing. Each chapter includes Questions for Reflection, Further Reading and Resources, Reflection and Review, and Application Activities. An ideal text for L2 teacher preparation courses, courses that include both L1 and L2 students, and workshops for instructors of L2 writers in academic (secondary and postsecondary) settings, the accessible synthesis of theory and research enables readers to see the relevance of the field's knowledge base to their own present or future classroom settings and student writers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14557.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4548.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-182.
Książka jest poświęcona problematyce efektywności pracy terapeutycznej w zakresie czytania i pisania u dzieci prowadzonej w zespołach korekcyjno-kompensacyjnych i klasach terapeutycznych. Pokazuje nauczycielom drogę do efektywniejszych działań w zakresie niwelowania specyficznych trudności, jakie mają dzieci w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Są to umiejętności niezwykle ważne dla dziecka, gdyż w znacznym stopniu warunkują jego dalszy rozwój intelektualny i osiąganie dalszego sukcesu w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13783.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Introductions to Literature)
Index s. 264-273
This pioneering book introduces students to the practice and art of creative writing and creative reading. It offers a fresh, distinctive and beautifully written synthesis of the discipline. David Morley discusses where creative writing comes from, the various forms and camouflages it has taken, and why we teach and learn the arts of fiction, poetry and creative nonfiction. He looks at creative writing in performance; as public art, as visual art, as e-literature and as an act of community. As a leading poet, critic and award-winning teacher of the subject, Morley finds new engagements for creative writing in the creative academy and within science. Accessible, entertaining and groundbreaking, The Cambridge Introduction to Creative Writing is not only a useful textbook for students and teachers of writing, but also an inspiring read in its own right. Aspiring authors and teachers of writing will find much to discover and enjoy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7429.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8426.XXIV.13 [Czytelnia A], 8427.XXIV.13 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references and index.
Upper-elementary students encounter a sometimes dizzying array of traditional and nontraditional texts both in and outside of the classroom. This practical handbook helps teachers in grades 4-6 harness the instructional potential of fiction, poetry, and plays; informational texts; graphic novels; digital storytelling; Web-based and multimodal texts; hip-hop; advertisements; math problems; and many other types of texts. Twenty-four complete lessons promote critical literacy skills such as comprehending, analyzing, and synthesizing information and using writing to communicate new ideas and pose questions. Snapshots of diverse classrooms are accompanied by clear explanations of the research base for instruction in each genre. Ready-to-use reproducibles are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15605.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references and index.
Even the youngest readers and writers in today’s classrooms can benefit enormously from engagement with a wide range of traditional and nontraditional texts. This teacher-friendly handbook is packed with creative strategies for introducing K-3 students to fiction, poetry, and plays; informational texts; graphic novels; digital storytelling; Web-based and multimodal texts; hip-hop; advertisements; math problems; and many other types of texts. Prominent authorities explain the research base underlying the book’s 23 complete lessons and provide practical activities and assessments for promoting decoding, fluency, comprehension, and other key literacy skills. Snapshots of diverse classrooms bring the material to life; helpful reproducibles are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15606.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
Bibliogr. s. 195-203.
Autorka podjęła ciekawy i oryginalny temat, przeprowadziła pionierskie badania nad nowymi formami oddziaływań edukacyjno-terapeutycznych w przypadku dysleksji rozwojowej. Przygotowana praca posiada wysoką wartość aplikacyjną. Książka ma charakter uniwersalny i może być z powodzeniem stosowana w każdym okresie życia, także dorosłego człowieka, bo i on powinien się permanentnie kształcić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11590.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Language and literacy 3-7 : creative approaches to teaching / Jeni Riley. - Repr. - London ; Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications, 2011. - VIII, 269 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. (s. [251]-262). Index.
Language and Literacy 3-7 is a practical guide which considers the research evidence that is needed to inform enlightened practice, and offers concrete suggestions and teaching approaches for early years settings and classrooms. This comprehensive book shows the 'what', the 'how' and the 'why' of innovative, creative practice for teaching language and literacy. The author examines how young children learn to use both spoken and written language, and shows how to assess, plan, offer learning opportunities and teach for the efective development of speaking, listening, reading and writing. Each chapter includes case studies, learnign and teaching suggestions and further reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14547.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7868 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 110-121, netogr. s. 121-122.
Autorka omawia w książce swoje badania nad wykorzystaniem programów komputerowych do stymulowania procesu nabywania elementarnych umiejętnosci we wczesnej nauce czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 16970.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej