KONFLIKT
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(14)
Autor
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Lieberman David J
(2)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Chełpa Stanisław (1962- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Jaworski Romuald (1950- )
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kot Sylwia
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Nocuń Aleksander W
(1)
Nolting Hans-Peter
(1)
Reginia-Zacharski Jacek (1968- )
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Szmagalski Jerzy
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Łoś Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
KONFLIKT
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Gatunek
PORADNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Słowo kluczowe
konflikt
(8)
mediacja
(6)
rozwiązywanie konfliktów
(4)
negocjacje
(3)
praca
(3)
autoprezentacja
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
wpływ społeczny
(2)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konflikt społeczny
(1)
konflikt zbrojny
(1)
mobbing
(1)
negocjacje międzynarodowe
(1)
praca socjalna
(1)
pracownik socjalny
(1)
psychologia pracy
(1)
relacje społeczne
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
stosunki międzynarodowe
(1)
wojna
(1)
zachowanie
(1)
zakład pracy
(1)
zarządzanie konfliktem
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9792.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14850 [Magazyn 1], P.14849.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14752.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Konflikthantering.
Poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdują się w nim rady i wskazówki, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy oraz im zapobiegać i jak skłonić zwaśnionych pracowników do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2766 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2765.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3937.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora)
Bibliogr. s. 265-269.
Autorzy książki pomagają oswajać konflikty, pokazują ich pozytywne aspekty a czasem wręcz zachęcają do ich prowokowania. Napisana ze swadą książka pomoże w rozwiązywaniu konfliktów w pracy, pokaże jak poradzić sobie z konfliktem w negocjacjach, w domu, w szkole. Różnorodność zaprezentowanych metod rozwiązywania konfliktów pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie i dopasować do sytuacji. Osobny rozdział autorzy poświęcili kwestii udziału trzeciej strony w konflikcie i mediacjom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3913 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3912.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: "The essential guide to workplace mediation & conflict resolution : rebuilding working relationships" 2008.
Bibliogr. s. 211-216. Indeks.
Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy. Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13752.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Businessman Magazine)
Egzemplarz dostĘpny jedynie z magazynem "Businessman Magazine".
Tyt. oryg.: Interpersonal conflicts at work, 1993.
bIBLIOGR.
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite, takie jak publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierowania, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym. Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu może nauczyć się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4745.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązywanie konfliktów / Anne Fox. - Warszawa : petit, 2004. - 83 s. : ryc. ; 21 cm.
(To, co najważniejsze)
Tyt. oryg.: "Managing conflict" 2002.
W książce przedstawiono wiele rozsądnych rozwiązań różnorodnych sytuacji konfliktowych w miejscu pracy, opierając się na założeniu, że konflikty powinno się rozwiązywać na bieżąco, z dnia na dzień, nie czekając, aż ich eskalacja zmusi do rozwiązań dyscyplinarnych i zastosowania formalnych procedur. Książka zawiera rozważania teoretyczne, jak również kładzie nacisk na działania praktyczne, pomagające menedżerowi podjęcie konstruktywnych rozwiązań dla sytuacji konfliktowych. Rozważane są behawioralne przyczyny powstawania konfliktów, a także możliwości wywierania wpływu na te zachowania przez menedżera kierującego zespołem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2752.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2751.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ta jest już drugim wydaniem książki o tym samym tytule z 2004 roku. Problematyka tej pracy skupia się wokół zagadnień wysiłków dążenia do harmonii, stanowiącej istotny wskaźnik dojrzałości osobowej i religijnej. Główny problem badawczy można sformułować w następujący sposób: Jakie są podstawowe wymiary psychologiczne harmonii wewnętrznej i zewnętrznej u człowieka? Droga do harmonii prowadzi przez konflikty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5256.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6498.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5045.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pomoc Psychologiczna)
Tyt. oryg.: Make peace with anyone, 2002.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak: zakończyć spór rodzinny, uzyskać przeprosiny od największego uparciucha, zacząć od nowa każdą relację lub przyjaźń, radzić sobie z trudnymi osobami, zdobyć powszechny szacunek, na jaki zasługujesz, znacznie poprawić jakość swoich związków, uzyskać przebaczenie, gdy trochę narozrabiałeś, nakłonić każdego do spojrzenia na sytuację z twojego punku widzenia. Zawarte w niej techniki i strategie psychologiczne są proste i łatwe do zrozumienia, a ich efekty następują od razu. Autor prezentuje sposoby szybkiego rozwiązywania wszelkich sporów, niezależnie od tego, jak długo trwają lub jak wiele osób jest w nie zaangażowanych. Swoją wiedzę opiera na głębokim rozumieniu natury człowieka i związanych z nią sprzeczności między intencją a zachowaniem, które prowadzą do konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3909 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3908.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 415-433. Indeksy.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytania o związki, współzależności i przyczyny konfliktów zbrojnych. Autorzy postrzegają je jako integralny element stosunków międzynarodowych w wymiarze globalnym. Analizują dynamikę zmian oraz uwarunkowania geograficzne konfliktów zbrojnych w ostatnim dwudziestoleciu. Przedstawiają również międzynarodowe instrumenty przeciwdziałania wojnie i konfliktom. Część I pracy obejmuje najważniejsze zagadnienia teoretyczne oraz prawne dotyczące konfliktów zbrojnych i wojen we współczesnym świecie (1992-2009). Część II zawiera syntetyczne analizy kilkunastu konfliktów z całego świata. Są to: wojna domowa w Somalii, ludobójstwo w Rwandzie, "diamentowa wojna" w Sierra Leone, konflikt w Sudanie, wojna z Czadem, Etiopia-Erytrea: wojna o pogranicze, druga wojna w Zatoce Perskiej, wojna w Afganistanie, wojna w Bośni i Hercegowinie, wojna w Kosowie, konflikt na Bliskim Wschodzie, druga wojna w Libanie, konflikt o Górski Karabach, konflikt w Gruzji, wojna domowa w Kolumbii. Książka ilustrowana mapami oraz materiałami UCDP Wydziału Badań nad Pokojem i Konfliktami uniwersytetu w Uppsali oraz the Peace Research Institute w Oslo. Praca zawiera również pełny tekst Karty Narodów Zjednoczonych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12731 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11783.X.6.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12970.X.6.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Pracownik socjalny musi nabyć w procesie kształcenia określone umiejętności – właśnie temu ma służyć niniejsza publikacja. Jej autorzy wskazali na umiejętności porozumiewania się, rozwiązywania problemów, konfliktów oraz na rolę pracownika socjalnego jako doradcy, mediatora i rzecznika. Ciekawym elementem wymienionej publikacji, bardzo przydatnym w praktyce, jest zawarty w niej zestaw ćwiczeń pomocny w ocenie swoich umiejętności i ich kształtowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1561 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2972.VII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1560.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy w Klasie)
Każdy nauczyciel w swej pracy dydaktycznej spotkał się z problemem zakłócania porządku w klasie spowodowanego znudzeniem uczniów podczas lekcji czy niezrozumieniem zasad relacji nauczyciel – uczeń przez wychowanków. Warto zastanowić się nad wspólnym z uczniami ustaleniem reguł dyscypliny w klasie, nad upłynnieniem przebiegu lekcji, nad pobudzaniem aktywności związanej z tematyką zajęć. Jak to zrobić? Czytelnik znajdzie w niniejszej książce rozwiązania problemów z dyscypliną zaproponowane przez pedagogów oraz pozna przyczyny dezorganizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5237 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6440.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-294.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być użyteczna dla studentów ekonomii czy zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, jako materiał pomocniczy na zajęciach z negocjacji, dla praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, ale również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11252.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12342.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej