Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(84)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(68)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(42)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(80)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Nowakowski Marcin Konstanty
(3)
Abegg Birgit
(2)
Fast Larysa
(2)
Glinka Beata
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Zwolińska Magdalena
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Bondar Natalia
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buczel Anna
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chwatow Sergiusz
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Collin Peter Hodgson (1935- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Domański Maciej (filolog)
(1)
Domański Piotr (pedagog)
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna (1960- )
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gostyńska Dorota (1957- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hildebrandt Andrzej
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Jancz Anna
(1)
Janowska Jolanta
(1)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Kietliński Wiesław
(1)
Kimčuk Kristina Vladimirovna
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kossakowska Elżbieta
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowska Zofia
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krawczyk Marzena
(1)
Krishnan M. S
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Leszczewska Krystyna
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(1)
Mac Amber
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Morris Michael
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Prahalad C. K
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(83)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Poziom średnio zaawansowany
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(24)
NAUKI EKONOMICZNE
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
JĘZYK ROSYJSKI
(5)
INNOWACJE
(4)
Biznesplan
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Zarządzanie
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
Analiza biznesowa
(1)
BADANIA OPERACYJNE
(1)
BOGACTWO
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Big data
(1)
DECYZJE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EKONOMIA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Google
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
INTELIGENCJA SZTUCZNA
(1)
INWESTYCJE
(1)
Informatyzacja
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KRAJE GOSPODARCZO ROZWINIĘTE
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korespondencja
(1)
LISTY NIEMIECKIE
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Model biznesowy
(1)
NAUKA
(1)
NIERUCHOMOŚCI
(1)
Niepewność
(1)
OGRODNICTWO
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO JEDNOOSOBOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO RODZINNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Planowanie
(1)
Praca
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Świat
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(7)
PORADNIKI
(6)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI ROSYJSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TABLICE i WZORY
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
biznesplan
(39)
biznes
(34)
przedsiębiorstwo
(16)
zarządzanie
(13)
działalność gospodarcza
(7)
finansowanie
(6)
innowacje
(6)
biznes międzynarodowy
(5)
język rosyjski
(5)
marketing
(5)
turystyka
(5)
handel
(4)
konkurencyjność
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
przedsiębiorczość
(4)
analiza SWOT
(3)
analiza strategiczna
(3)
biznes turystyczny
(3)
finanse
(3)
firma
(3)
globalizacja
(3)
gospodarka
(3)
inwestycje
(3)
marketing międzynarodowy
(3)
plan marketingowy
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
strategia
(3)
terminologia
(3)
wzory dokumentów
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
zarządzanie zmianą
(3)
biznes elektroniczny
(2)
gospodarstwo agroturystyczne
(2)
gospodarstwo rolne
(2)
handel międzynarodowy
(2)
handel zagraniczny
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
język angielski
(2)
język niemiecki
(2)
korespondencja
(2)
korporacja transnarodowa
(2)
menedżer
(2)
planowanie
(2)
podatek
(2)
poziom zaawansowany
(2)
prawo
(2)
prognozowanie
(2)
przedsiębiorczość społeczna
(2)
region
(2)
reklama
(2)
restrukturyzacja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
struktura organizacyjna
(2)
słówka
(2)
umowa
(2)
usługi turystyczne
(2)
zamówienia publiczne
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zdolność kredytowa
(2)
Business Intelligence
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Google
(1)
Internet
(1)
Polska
(1)
Statistica
(1)
Unia Europejska
(1)
aborcja
(1)
agrobiznes
(1)
agroturystyka
(1)
analiza danych
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
badania operacyjne
(1)
bank komercyjny
(1)
baza noclegowa
(1)
beletrystyka
(1)
bioetyka
(1)
biznes cyfrowy
(1)
budownictwo
(1)
coaching
(1)
controlling
(1)
corporate governance
(1)
człowiek
(1)
decyzje zakupowe
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
efektywność pracowników
(1)
ekologia
(1)
ekonomia
(1)
elastyczność pracy
(1)
etyka
(1)
etyka lekarska
(1)
euromarketing
(1)
eutanazja
(1)
filozofia
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
gender
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-232.
Celem opracowania jest przedstawienie wybranych relacji współcześnie panujących między człowiekiem a biznesem, mechanizmów ich wzajemnego oddziaływania, dociekanie, dlaczego człowiek dla biznesu obecnie jest kimś więcej niż wyłącznie środkiem do celu. Prezentowana problematyka została opracowana w sposób interdyscyplinarny przez przedstawicieli nauk prawnych i nauk o zarządzaniu mających kontakt z praktyką życia gospodarczego. Właśnie praktyczne odniesienia wzbogacające rozważania o charakterze naukowym powinny uczynić książkę przedmiotem zainteresowania wszystkich, którzy na osobisty lub zawodowy użytek zainteresowani są problematyką kształtowania przez człowieka swojego otoczenia - organów władzy ustawodawczej, przedstawicieli nauki, praktyków życia gospodarczego, organów odpowiedzialnych za wdrażanie programów operacyjnych, studentów prawa, administracji, zarządzania i ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11933.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The new age of innovation : driving cocreated value through global networks" 2008.
Indeksy.
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10696.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 681-710.
Długookresowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne, co autor błyskotliwie opisał w swoim światowym bestsellerze Czarny Łabędź. Jak więc przetrwać w tej niepewności, oswoić nieobliczalność zjawisk i chaos, a nawet na tym wygrać? Odpowiadając na te pytania w swojej erudycyjnej i dowcipnej książce Taleb dotyka najważniejszych dylematów gospodarki, biznesu, życia społecznego w XXI wieku. Po potężnym krachu finansowym w 2008 roku, w trakcie największego w historii kryzysu długu w Europie, Taleb uspokaja: „Niektórym rzeczom służą wstrząsy; rozwijają się i rozkwitają pod wpływem zmienności, przypadkowości, nieładu i stresu; przygody, ryzyko i niepewność to ich żywioł”. Te rzeczy nazywa antykruchymi. Potem błyskotliwie i z pasją wykorzystuje pojęcie antykruchości do wyjaśnienia, jak dziś postrzegać rzeczywistość, istnieć w świecie, podchodzić do podejmowania decyzji. Antykruchość to lektura prowokacyjna, intrygująca i inspirująca. Świetna książka dla tych, którzy są gotowi spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na swoje decyzje, inwestycje, przedsięwzięcia biznesowe, życie prywatne. To także wielka, znakomicie napisana pochwała przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21437.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Analizy Instytutu Przedsiębiorstwa / [Szkoła Główna Handlowa])
Bibliogr. s. 277-280.
Celem niniejszej pracy jest określenie roli innowacji i procesów ich dyfuzji w kreowaniu atrakcyjności inwestycyjnej jednostek samorządu terytorialnego. Ważne jest wskazanie szczególnie cennych innowacji samorządowych, wywierających wpływ na potencjalną i rzeczywistą atrakcyjność inwestycyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11925.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja propaguje podejście marketingowe w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-323.
Autor podejmuje problematykę nowej roli uniwersytetu (rozumianego jako synonim wyższej uczelni) i jego powiązań z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Prezentuje własną, interesującą i nowatorską wizję modelu przedsiębiorczego uniwersytetu, otwartego na kontakty ze światem zewnętrznym, w tym ze światem biznesu. Autor nie uległ tendencji, jak występuje w światowej i polskiej literaturze, gdzie idea przedsiębiorczego uniwersytetu kojarzona jest przede wszystkim z tworzeniem uczelnianych firm odpryskowych (spin-off). W zaproponowanym holistycznym modelu firmy odpryskowe stanowią tylko jeden z pięciu przejawów innowacyjności i przedsiębiorczości szkoły wyższej. Oprócz nich istnieje potrzeba aktywizacji transferu technologii, uelastycznienia oferty edukacyjnej oraz nowoczesnego systemu zarządzania uniwersytetem. W polskich realiach książka dobrze wpisuje się w aktualną dyskusję nad modelem szkolnictwa wyższego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11605.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10671.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 249-263.
Książka zawiera przegląd najważniejszych zagadnień z dziedziny bioetyki, etyki seksualnej i szeroko rozumianej etyki społecznej. Praca, choć dotyczy dylematów, przed którymi stają ludzie na całym świecie, jest poświęcona sytuacji etycznej w Polsce i zakłada znajomość kontekstu, w jakim toczy się debata etyczna w naszym kraju. Omówione są zatem autentyczne konflikty, z którymi ludzie borykają się w realnym życiu. Autor nie twierdzi, że etyka jest w stanie rozwiązać te problemy, ale może ona wywierać wpływ na sposób myślenia ludzi. Uwzględnione w pracy obszary i problemy, takie jak m. in. aborcja, klonowanie, etyka lekarska, eutanazja, homoseksualizm, pedofilia, zostały przedstawione w sposób jasny i precyzyjny, bez poruszania kwestii drugo- i trzeciorzędnych. Większość z poruszonych tematów jest lub do niedawna była przedmiotem ożywionej dyskusji w mediach. Gandalf.com.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7502 [Magazyn 1], P.7399 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7504.II.2 [Wypożyczalnia B], P.7503.II.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8378.II.2 [Czytelnia B], 8379.II.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-235.
We wzroście atrakcyjności turystycznej Polski najważniejszym aktualnie wyzwaniem jest innowacyjność produktów i firm turystycznych kształtowanej we współpracujących regionach. Książka Innowacje w turystyce adresowana jest do akademików, studentów menadżerskich profilów studiów turystycznych, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemach zarządzania turystyką na poziomie regionu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14451.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15359.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [88].
Autorzy, wykorzystując swoje doświadczenia zdobyte w praktyce gospodarczej oraz działalności konsultingowej i szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiotów gospodarczych i instytucji publicznych przedstawiają praktyczne zastosowanie narzędzi projektowania, wdrożenia i kontroli strategii organizacji. Opierając swoje rozważania na znanych i sprawdzonych metodach ustalania hierarchii celów strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego, zasobów organizacji, struktur projektów typu biznes plan oraz społecznych uwarunkowań skutecznego wdrożenia przygotowanych rozwiązań projektowych przedstawiają narzędzia ich skonstruowania. Książka została przygotowana w oparciu o teoretyczne aspekty budowy strategii. Poszczególne rozdziały wzbogacono o praktyczne przykłady opisujące zastosowanie danego narzędzia w praktyce projektowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7709.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan od podstaw / Edward Blackwell. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2005. - 194 s. : tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Forma i typ
Słowo kluczowe: biznesplan firma
W książce "Biznes od podstaw" Czytelnik znajdzie omówienie wszystkich etapów tworzenia dobrego biznesplanu: określanie szczegółowej i realnej koncepcji przedsięwzięcia; planowanie przepływów pieniężnych i zapotrzebowania na kapitał; pozyskiwanie kapitału; wprowadzanie biznesplanu w życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4447.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 320 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Publikacja przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6254.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5320.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest przedstawienie standardów sporządzania biznes planów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a także wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznes planu. Książka składa się z trzech części. Część pierwsza ma charakter wprowadzenia do tematyki biznes planu. Druga część książki poświęcona jest prezentacji podstawowych elementów biznes planu. Celem części trzeciej jest prezentacja praktycznych rozwiązań stosowanych w zakresie budowy biznes planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5334.IX.3 [Czytelnia C], 6133.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-183 i przy rozdz.
Niniejszy podręcznik przybliża Czytelnikowi problematykę przedsiębiorczości w odniesieniu do przedsiębiorstw turystycznych. Treść podręcznika została podzielona na sześć rozdziałów. Rozdział pierwszy wyjaśnia pojęcia przedsiębiorczości i przedsiębiorcy, omawia rodzaje przedsiębiorców i prezentuje teoretyczne podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. Rozdział drugi systematyzuje wiedzę teoretyczną i empiryczną dotyczącą strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym. Rozdział trzeci dotyczy finansowego wsparcia MŚP turystycznych, wykorzystania kapitału własnego i obcego oraz funduszy strukturalnych. Rozdział czwarty skupia się na działaniu przedsiębiorstw turystycznych na konkurencyjnym rynku. W rozdziale piątym poruszono teoretyczne i metodologiczne zagadnienia związane z biznesplanem, natomiast w ostatnim przedstawiono przykładowy biznesplan przedsiębiorstwa agroturystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11689.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12878.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 354-361.
Monografia jest efektem badań naukowych i składa się z trzech części: merytorycznej, ujmującej zagadnienia z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, empiryczno-analitycznej, zawierającej wyniki badań oraz części praktycznej, obejmującej wskazówki dla rozpoczynających i prowadzących działalność gospodarczą, stanowiącej kompendium wiedzy z tego zakresu. Zróżnicowana zawartość merytoryczno-empiryczna stanowi o zunifikowanym charakterze publikacji i dywersyfikuje tym samym grupę odbiorców. Oprócz studentów, wiele rozwiązań i podpowiedzi znajdą tu osoby zainteresowane otwieraniem działalności gospodarczej i przygotowywaniem biznes planów, ale także organizacje z otoczenia biznesu, doradcze i eksperckie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12458.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12521.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wskazuje na wiele istotnych funkcji biznesplanu jako narzędzia bieżącego zarządzania firmą. Obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje i struktura biznesplanu, biznesplan a strategiczne zarządzanie firmą, finansowy wymiar biznesplanu, ocena przedsięwzięcia gospodarczego. Publikacja omawia wyczerpująco problematykę biznesplanu, podając liczne przykłady. Przedstawia sygnalizowane zagadnienia w sposób kompleksowy i wszechstronny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4418.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-177, netogr. s. [178].
Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce. Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione: struktura podmiotowa sektora turystycznego, rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty, rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych. W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13653 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13652.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14671.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana praca jest póbą przedstawienia wybranych i zarazem wyselekcjonowanych problemów merytoryczno-metodycznych oceny projektów gospodarczych, zmierzającą z jednej strony do ukazania podstawowych treści, rodzajów i charakteru tych projektów, a z drugiej - uwidocznienia sposobów ewaluacji ich ekonomicznej efektywności. Wybrane i zarazem wyselekcjonowane problemy treści i metod oceny projektów gospodarczych odnoszą się do tych kwestii, które w zasadniczy sposób powiązane są z kształtowaniem trwałych warunków efektywnego inwestowania na poziomie podstawowej jednostki gospodarczej czy też podmiotu gospodarczego. W zakończeniu opracowania w sposób syntetyczny przedstawione zostały główne problemy merytoryczno-metodyczne oceny ekonomicznej projektów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6031 [Magazyn 1], P.6032 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7289.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7288.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes Plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2004. - 213, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Do książki dołączona jest dyskietka o sygn. D.66.
Autorzy wiele uwagi poświęcili najważniejszej i najtrudniejszej części biznes planu - planowi finansowemu, którego prawidłowe opracowanie decyduje o rzetelności dostarczanych informacji, mających podstawowy wpływ na skuteczność zarządzania firmą. Omówili również konstrukcję szczególnego rodzaju biznes planu - planu restrukturyzacji firmy. Książka adresowana jest zwłaszcza do tych osób, które będą samodzielnie przygotowywać plany działania firmy, programy naprawcze czy programy restrukturyzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3762.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej