PRZEDSIĘBIORCY
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Cook Gwen O
(1)
Cook Roy A
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Jasiecki Krzysztof (1960- )
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Ratajczak Zofia (1937- )
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Yale Laura J
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
PRZEDSIĘBIORCY
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
1989-
(1)
Słowo kluczowe
kariera zawodowa
(2)
przedsiębiorczość
(2)
biznes
(1)
człowiek
(1)
działalność gospodarcza
(1)
inkubator przedsiębiorczości
(1)
innowacyjność
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
motywacja
(1)
obrót gospodarczy
(1)
osobowość
(1)
praca
(1)
prawo
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorczość życiowa
(1)
ryzyko
(1)
stres
(1)
sukces
(1)
typologia
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wywieranie wpływu
(1)
zarządzanie
(1)
zysk
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Monografii / Gdańskie Towarzystwo Naukowe, ISSN 0433-230X ; nr 106)
Bibliogr.
Monografia systematyzuje i porządkuje teoretyczną i praktyczną wiedzę o przedsiębiorcy. Ma charakter interdyscyplinarny, ale nawiązuje do teorii przedsiębiorczości, nauk ekonomicznych i nauk o zarządzaniu przedsiębiorstwem. Uwzględnia również aspekty psychoogiczne i socjologiczne. Dotyczy to szczególnie rozdziałów poświęconych charakterystyce przedsiębiorcy oraz teorii jego kariery i motywacji. W monografii zaprezentowano teorie i paradygmaty dotyczące sylwetek przesiębiorcy i ich typologii. Omówiono także przydatność zastosowania paradygmatu kompetencji właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15772.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Business Etiquette
Indeks s. 131-134
Co wypada robić, a czego nie w różnych sytuacjach biznesowych to problem dotyczący nie tylko początkujących menedżerów. Znajomość zasad etykiety biznesowej jest jednym z warunków koniecznych, żeby menedżer został uznany za profesjonalistę, osobę opanowaną i świadomą swojej wartości. Etykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8750.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etyka w działaniu / Jacek Hołówka. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2001. - 463 s. : rys. ; 23 cm.
„Etyka w działaniu” to książka pisana z pasją, ukazująca rozważane zagadnienia w sposób przystępny, prosty i jasny. Da się ją czytać na wyrywki, ale możliwe jest także podążanie drogą wytyczoną przez autora: poznajemy wówczas w sposób uporządkowany różne punkty widzenia, a co najistotniejsze - dowiadujemy się na konkretnych przykładach, jak działa etyka. Rozważania Jacka Hołówki stanowią też pomoc w myśleniu o postawie moralnej, którą chcielibyśmy wybrać na przyszłość. „Etyka w działaniu” może służyć jako podręcznik akademicki lub opracowanie pomocnicze do nauki w szkole, ale może też być lekturą czytaną dla przyjemności przez kogoś, kto interesuje się problematyką moralną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1191.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2189 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-232.
Celem opracowania jest przedstawienie wybranych relacji współcześnie panujących między człowiekiem a biznesem, mechanizmów ich wzajemnego oddziaływania, dociekanie, dlaczego człowiek dla biznesu obecnie jest kimś więcej niż wyłącznie środkiem do celu. Prezentowana problematyka została opracowana w sposób interdyscyplinarny przez przedstawicieli nauk prawnych i nauk o zarządzaniu mających kontakt z praktyką życia gospodarczego. Właśnie praktyczne odniesienia wzbogacające rozważania o charakterze naukowym powinny uczynić książkę przedmiotem zainteresowania wszystkich, którzy na osobisty lub zawodowy użytek zainteresowani są problematyką kształtowania przez człowieka swojego otoczenia - organów władzy ustawodawczej, przedstawicieli nauki, praktyków życia gospodarczego, organów odpowiedzialnych za wdrażanie programów operacyjnych, studentów prawa, administracji, zarządzania i ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11933.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Praca jest zbiorem artykułów na temat psychologicznych problemów przedsiębiorczości. Autorzy przedstawiają wyniki badań dotyczących różnych aspektów aktywności człowieka, ukierunkowanej na osiąganie ambitnych celów. Są tu rozważania o zachowaniu się ludzi dążących do poprawy swojego losu, zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i społecznym. Przedsiębiorczość jest tu rozpartywana jako zjawisko wielowymiarowe i pokazanie różnorodności ujęć było jednym z celów tej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13590.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy większości rozdz.
Książka prezentuje dyskusję, jaka toczy się w psychologii na temat przedsiębiorczości. Dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem, kluczowym dla osiągnięcia sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, wkomponowanej w naturalny kontekst środowiska zawodowego w określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju. Publikacja może istotnie przyczynić się do spójnego zrozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. (prof. dr hab. Andrzej Falkowski, SWPS)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12838.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej