HANDEL ELEKTRONICZNY
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(15)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Chmielarz Witold
(2)
Bargieł Daniel
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Handl Michał
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Karwatka Piotr
(1)
Kolny Beata
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Kucia Michał
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marek Sebastian
(1)
Mercer David (1976- )
(1)
Mącik Radosław
(1)
Parys Tomasz
(1)
Piecuch Łukasz
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sieniawska Joanna (informatyk)
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Stolarski Marek Piotr
(1)
Stolecka Agata
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Walczak Anna
(1)
Zasada Kamil
(1)
Żylińska Pola
(1)
Żyliński Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(10)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
handel elektroniczny
(8)
Internet
(4)
e-biznes
(4)
e-commerce
(4)
sklep internetowy
(4)
konsument
(3)
marketing
(3)
PHP
(2)
przedsiębiorczość
(2)
strona WWW
(2)
zakupy internetowe
(2)
zarządzanie
(2)
Flash
(1)
MySQL
(1)
RFID
(1)
badania marketingowe
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
baza danych
(1)
bezpieczeństwo danych
(1)
biznes elektroniczny
(1)
branding
(1)
cloud computing
(1)
dystrybucja
(1)
e-konsument
(1)
e-marketing
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
interfejs
(1)
jakość usług
(1)
kompetencje
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing elektroniczny
(1)
model biznesu
(1)
ochrona konkurencji
(1)
osCommerce
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
programowanie
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
reklama
(1)
rynek internetowy
(1)
rynek turystyczny
(1)
serwis społecznościowy
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
turystyka
(1)
wyszukiwarka internetowa
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6596 [Magazyn 2], 6595 [Magazyn 2], P.5319 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 320 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Publikacja przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6254.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5320.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera wybrane i zebrane w grupach tematycznych teksty ukazujące aktualne zagadnienia związane z prawidłowym funkcjonowaniem systemów e-biznesu w gospodarce, pokazujące jednocześnie szerokie uwarunkowania środowiskowe i instrumentalne tego procesu. Publikacja stanowi jednocześnie zbiór materiałów konferencyjnych - trzeciego sympozjum z tego zakresu organizowanego przez Wyższą Szkołę Ekonomiczno-Informatyczną. Głównym celem publikacji jest aktualna analiza możliwości wykorzystania nowoczesnych systemów informatycznych i narzędzi ich budowy (szczególnie systemów e-biznesu) w gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9801.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Z książki Czytelnik dowie się: jak wybrać platformę sklepową i na jakie aspekty wzrócić uwagę, w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, jak zapewnić bezpieczeństwo danych, jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym, jak dbać o jakość projektów, jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15076.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15980.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz - Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma wiele cech monografii i posiada walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców. Treści w niej zawarte winny być inspirujące dla pracowników naukowych, podejmujących badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele wątków użytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zarówno dla tych, którzy dopiero zamierzają rozpocząć komercyjną działalność w internecie, jak i tych, którzy wykorzystują już Sieć w sferze kontaktów handlowych. Książka może być również wykorzystana do celów dydaktycznych na wszystkich poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarządzania, w ramach bloków zajęć poświęconych e-commerce, czy też szerzej e-gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6023 [Magazyn 1], P.6024 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2710.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7286.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sposób sprzedawania i kupowania towarów zmienia się na naszych oczach jak sugeruje Autor rewolucyjnie. Handel elektroniczny przestał być jedynie maskotką działów marketingów, ale stał się szansą osiągnięcia sukcesu dla wielu przedsiębiorstw. Książka jest swoistym rozkładem jazdy oraz mapą drogową potrzebną do odnalezienia się w nowej rzeczywistości i osiągnięcia sukcesu. Został w niej przedstawiony wpływ dokonującej się rewolucji zakupów na sprzedawców (handel detaliczny) i producentów, oraz omówione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosować, jeżeli zdecydują się na elektroniczne zakupy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5621 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7102.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5458.IX.12 [Magazyn 1], P.4897.IX.12 [Magazyn 1], P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6017.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7026 [Magazyn 2], 6617 [Magazyn 2], P.5569 [Magazyn 1], P.5570 [Magazyn 1] (4 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Flash i PHP : tworzenie systemu e-commerce / Łukasz Piecuch. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka zawiera kompletny opis tworzenia doskonałej witryny internetowej, łączącej w sobie elementy różnych języków i technik programowania. Autor opisuje cały proces projektowy, od momentu powstania pomysłu na e-biznes do chwili ukończenia programowania. Pokazuje, jak działają różne systemy e-commerce, jakie są dostępne rozwiązania i jakie wzorce projektowe mozna wykorzystać. Wyjaśnia, co to jest streaming, jak zbudować interfejs, bazę danych i katalog produktów oraz omawia proces instalacji i obsługi strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13959.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet jest zjawiskiem przede wszystkim technologicznym. Dzięki jednak niespotykanemu w historii rozprzestrzeniania się zmienia on warunki gospodarowania w takim stopniu, że coraz częściej mówi się o ekonomii internetowej. Czy to znaczy, że w gospodarce zaczynają działać inne prawa ekonomii niż w dotychczasowej gospodarce? Handel elektroniczny i bankowość elektroniczną należy rozważać z perspektywy globalizacji, tzn.: globalnej konkurencji i regulacji, konkurencji i współpracy, harmonizacji, tzw. konkurencji i regulacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6296 [Magazyn 1], 7501 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7389.VIII.8 [Czytelnia C], 7390.VIII.8 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6022 [Magazyn 1], 4448.IX.12 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6020.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej