Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(159)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(159)
Publikacje naukowe
(13)
Proza
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(136)
dostępne
(57)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(28)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(138)
Autor
Cruz Christopher sol
(23)
Herrera Mario
(23)
Ochmański Marian (1936- )
(6)
Ansel Linnette
(4)
Broomhead Lisa
(4)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(4)
Szuścik Urszula
(4)
Michałowski Bartosz
(3)
Musiol Mady
(3)
Simmons Naomi
(3)
Villarroel Magaly
(3)
Bright Catherine
(2)
Cęcelek Grażyna
(2)
Daszykowska Jadwiga
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(2)
Grzesiak Jan (1946- )
(2)
Głowala Agnieszka
(2)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(2)
Kacprzak Lech
(2)
Korczyński Stanisław
(2)
Mourão Sandie
(2)
Ogrodnik Joanna
(2)
Przybyła Ewa
(2)
Tomaszewska Liliana
(2)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Altamirano Annie
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Bielski Janusz (1924-1996)
(1)
Biffle Chris
(1)
Bochenek Anna (pedagog)
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Bogusławska Joanna
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Całek Anna
(1)
Chmielarz Wojciech (1984- )
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Cooper Jewell E
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czyżewska Urszula
(1)
Derenowski Marek
(1)
Dyrda Jolanta
(1)
Dyson Leone
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Elliott John (1938- )
(1)
Fechner-Sędzicka Iwona
(1)
Ferlazzo Larry
(1)
Fidelus Anna
(1)
Filipiak Ewa (pedagog)
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Hagger Hazel
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
He Ye
(1)
Herbst Mikołaj (1973- )
(1)
Hodan Bohuslav (1931- )
(1)
Horyń Wojciech
(1)
Hughes Arthur 1941-
(1)
Hull-Sypnieski Katie 1974-
(1)
Iwanicki Józef (1902-1995)
(1)
Iwanicki Józef (1902-1995). Dedukcja naturalna i logistyczna
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jakubowska Hanna
(1)
Janowska Janina
(1)
Jewell Lisa (1968- )
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Kasperek Katarzyna
(1)
Kałuszyński Maciej
(1)
King Gail (1949- )
(1)
King Stephen (1947- )
(1)
Komar Witold
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Konieczny Grażyna
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kosiba Grażyna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostyło Piotr (1963- )
(1)
Koszczyc Tadeusz (1946- )
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kowalewska Anna (pedagog)
(1)
Kowalik Stanisław (1947- )
(1)
Kubińska Zofia (1950- )
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Kwiecińska Roma
(1)
Levin Barbara B
(1)
Lewandowski Marek (1957- )
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Liwo Helena
(1)
Lukasek Aleksandra Kinga
(1)
Machałek Małgorzata
(1)
Maciejewski Jan (1954- )
(1)
Madej Bartłomiej
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(90)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(138)
Wielka Brytania
(12)
Anglia
(3)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Niemcy
(1)
Wirginia (USA)
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(111)
angielski
(49)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Pedagodzy
(3)
Nauczyciele
(2)
Dorośli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
NAUCZYCIELE
(53)
JĘZYK ANGIELSKI
(45)
Nauczyciele
(17)
UCZNIOWIE
(14)
NAUCZANIE
(11)
Nauczanie języków obcych
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(7)
NAUCZYCIELE AKADEMICCY
(7)
Nauczyciele języka angielskiego
(6)
SZKOLNICTWO
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(5)
PEDAGOGIKA
(5)
Uczniowie
(5)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(4)
JĘZYKI
(4)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(4)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(4)
NAUCZYCIELE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
(4)
Nauczanie
(4)
DZIECKO
(3)
Metody nauczania
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele języków
(3)
POSTAWY
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(3)
Dziecko zdolne
(2)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
Kreatywność
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
NAUCZYCIELE JĘZYKÓW
(2)
NAUCZYCIELE NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(2)
Nauczyciele muzyki
(2)
OŚWIATA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Studenci
(2)
Szkoły
(2)
UCZENIE SIĘ
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
AIDS
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
AUTODESTRUKTYWNOŚĆ
(1)
AUTORYTET
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
BÓG
(1)
CHOROBY PRZENOSZONE DROGĄ PŁCIOWĄ
(1)
COVID-19
(1)
CZAS WOLNY OD PRACY UCZNIA
(1)
CZYTANIE
(1)
DUCHOWIEŃSTWO KATOLICKIE
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Emisja głosu
(1)
English language
(1)
Etyka
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
FILOZOFIA
(1)
FILOZOFIA CHRZEŚCIJAŃSKA
(1)
Filozofia
(1)
Fortepian
(1)
Forum internetowe
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
GRY SPORTOWE
(1)
GRY i ZABAWY
(1)
HIV
(1)
HUMANIZM (postawa)
(1)
Higiena szkolna
(1)
Historia
(1)
INNOWACJE
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
IWANICKI, JÓZEF
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język angielski
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
LOGIKA
(1)
METAFIZYKA
(1)
MNIEJSZOŚCI NARODOWE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
2001-0
(6)
1989-
(3)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Francja
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Oklahoma (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(48)
Praca zbiorowa
(8)
Opracowanie
(5)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Powieść
(4)
Kryminał
(2)
Thriller
(2)
Horror
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele autobiograficzne
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(26)
Językoznawstwo
(9)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(39)
primary school education
(30)
nauczyciel
(23)
English language
(17)
teacher's book
(12)
szkoła
(10)
pre-school education
(9)
dzieci
(8)
edukacja wczesnoszkolna
(8)
uczeń
(8)
nauczanie
(7)
nauczyciele
(7)
wychowanie fizyczne
(6)
beletrystyka
(5)
edukacja
(5)
study and teaching
(5)
primary school
(4)
teacher
(4)
English teacher
(3)
United States
(3)
foreign speakers
(3)
language teacher
(3)
pedagogika
(3)
relacja nauczyciel-uczeń
(3)
specjalne potrzeby edukacyjne
(3)
training
(3)
uczenie się
(3)
uczniowie
(3)
wychowanie
(3)
ELT
(2)
awans zawodowy
(2)
cultural competence
(2)
dokształcanie
(2)
education
(2)
edukacja zdalna
(2)
język obcy
(2)
kompetencje zawodowe
(2)
kryminał
(2)
kształcenie ustawiczne
(2)
learning
(2)
multicultural education
(2)
młodzież
(2)
nauczyciel akademicki
(2)
niepełnosprawność intelektualna
(2)
niepowodzenia szkolne
(2)
osobowość
(2)
pandemia
(2)
praktyka pedagogiczna
(2)
psychologia
(2)
rodzina
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
teacher education
(2)
teachers
(2)
thriller
(2)
ADHD
(1)
American literature
(1)
Foreign speakers
(1)
Study and teaching
(1)
ability testing
(1)
adult education
(1)
aksjologia
(1)
aktywność
(1)
aktywność fizyczna
(1)
aktywność ruchowa
(1)
aktywność twórcza
(1)
animacja czasu wolnego
(1)
arteterapia
(1)
autonomia
(1)
autyzm
(1)
biblioterapia
(1)
budżet
(1)
choroba przewlekła
(1)
cultural studies
(1)
czytanie
(1)
discourse
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
drama
(1)
dyscyplina
(1)
dyscyplina szkolna
(1)
dysfunkcja słuchu
(1)
dysleksja
(1)
dziecko zdolne
(1)
e-learning
(1)
edukacja dzieci
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja kreatywna
(1)
edukacja matematyczna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
edukator zdrowia
(1)
efektywność
(1)
emisja głosu
(1)
english culture
(1)
event
(1)
filozofia
(1)
filozofia edukacji
(1)
foreign language
(1)
160 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rana / Wojciech Chmielarz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2019. - 412, [4] strony ; 21 cm.
Najpierw pod kołami pociągu ginie Marysia, uczennica ekskluzywnej prywatnej szkoły na warszawskim Mokotowie. Jej nauczycielka, Elżbieta próbuje odkryć, co się naprawdę stało. Rozpoczyna prywatne śledztwo tylko po to, żeby wkrótce sama zginąć. Ale jej ciało znika, a jedynymi osobami, które cokolwiek widziały, są Gniewomir, nieprzystosowany społecznie chłopak zafascynowany seryjnymi zabójcami, i Klementyna, samotna nauczycielka na życiowym zakręcie, której wydaje się, że zdobywszy pracę w poważanej szkole, los wreszcie się do niej uśmiechnął. Nic bardziej mylnego. Żadne z nich nie chce angażować się w tę sprawę – każde z nich ma swoje powody – ale żadne z nich nie ma wyjścia. Gdyby wiedzieli, dokąd zaprowadzi ich to śledztwo, nigdy by się na to nie odważyli. Szkoła okazuje się pełna tajemnic. Podobnie jak pracujący w niej nauczyciele…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18789.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Testing for language teachers / Arthur Hughes. - Second edition - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2003. - XII, 251 pages : illustrations ; 24 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Includes bibliographical references (p. 237-245) and indexes.
This second edition remains the most practical guide for teachers who want to have a better understanding of the role of testing in language teaching. It has a new chapter on testing young learners and expanded chapters on common test techniques and testing overall ability.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18074.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozważania o kwestie związane z postrzeganiem współczesnej szkoły jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata.Pracę otwiera część zatytułowana Współczesna szkoła jako kultura ucząca się, w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie organizowania środowiska uczenia się młodszych uczniów, a także ukazano zjawiska reprodukcji struktur społecznych czy blokowania potencjału twórczego dzieci. Autorzy poszczególnych tekstów podejmują ponadto próbę wskazania nowych strategii edukacyjnego działania, ze szczególnym uwzględnieniem refleksyjności i myślenia krytycznego wobec poszukiwania, tworzenia i zmiany zarówno w aktywności dziecka, jak i nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15723.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key issues in language teaching / Jack C. Richards. - Cambridge : Cambridge Univeristy Press, 2015. - XXII, 826 stron : ilustracje ; 25 cm.
Includes bibliographical references and index.
A comprehensive and extensively researched overview of key issues in language teaching today. This essential text, also available to purchase separately as an enhanced eBook with embedded video, surveys a broad range of core topics that are essential in understanding contemporary approaches to teaching English as a second or international language, and which form the content of many professional development courses for language teachers. A wide range of issues is examined, including a consideration of the nature of English in the world, the way the English teaching profession works, the development of teaching methods, the nature of classroom teaching, teaching the four skills, teaching the language system, and elements of a language program.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18292.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20094.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20093.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-155. Indeks.
Autonomy in Language Education offers a holistic overview of and novel contribution to a complex and multifaceted, yet under-studied, field of inquiry that is transforming language pedagogy: It offers nineteen original chapters that critically analyze the impact of Henri Holec's seminal 1979 book Autonomy in Foreign Language Learning unpack theoretical, empirical, conceptual, methodological, ethical, and political developments over the last forty years from many perspectives explore practical implications for teaching, learning, and teacher education and suggest future avenues and challenges for research and practice in this broad, diverse, essential field.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21783.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21782.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów)
Bibliogr. s. 217-228.
W ujęciu zaproponowanym przez dr. J. Wagnera odzwierciedlone zostały najnowsze trendy oraz prognozy dotyczące dynamiki i kierunków rozwoju mediów wspierających proces edukacji. Uwzględniona została problematyka zarówno z zakresu teorii pedagogicznych istotnych w kształceniu na odległość, jak i możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych w procesie nauczania uczenia się wspomaganego komputerowo. Na podstawie przeprowadzonych badań autor książki wskazuje na potrzebę i konieczność tworzenia uczelnianych systemów wspomagania procesu nauczania-uczenia się. Ukazując pewne niedoskonałości tej formy kształcenia, podkreśla istotne pozytywne aspekty wykorzystania technologii informacyjnych w procesie kształcenia i ich wpływ na wyniki sprzyjające podnoszeniu jakości zajęć oraz skuteczności pracy pedagoga-nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13728.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 179-181)
Standards for ESL/EFL Teachers of Adult Learners offers performance indicators, vignettes, and evaluation tools for instructors. These clearly organized components will help instructors identify the qualities and practices to pursue in their teaching. The standards in this book address planning, instructing, and assessing as the basis for effective teaching. These three core standards lead to five additional standards that focus on both the instructor and the instruction: identity and context, language proficiency, learning, content, and commitment and professionalism Collectively, these eight standards represent the foundation of what professional teachers of ESL and EFL to adult learners should know and be able to do. The eight standards are organized in a useful and concrete format. Each is introduced with a brief description followed by theoretical justification, numbered performance indicators, vignettes of real-life settings using the performance indicators, and a forum for further thought and discussion. The standards can be applied to most settings with adult English as a second language or foreign language learners and can benefit educators and administrators in teacher-training programs, in educational programs, and in achieving professional development both personally and institution-wide.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17992.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesjonalne Praktyki, Profesjonalni Nauczyciele.)
W niniejszej książce, oprócz tekstów nauczycieli akademickich, zamieszczono wartościowe artykuły nauczycieli sprawujących opiekę nad studentami w czasie praktyk pedagogicznych, a także ciekawe teksty studentów występujących w roli praktykantów na drodze dochodzenia do nauczycielskiego profesjonalizmu. Uzasadnione jest więc, żeby w strukturze książki zostały wyróżnione trzy części składowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16348.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Essential teacher knowledge : core concepts in English language teaching / Jeremy Harmer. - First edition, Third impression. - Harlow : Pearson, 2017. - 287, [1] stron. : ilustracje ; 28 cm + płyta DVD.
(Always Learning)
Essential Teacher Knowledge - a unique foundation-level methodology book with over 2 hours of video footage. Essential Teacher Knowledge is the core foundation-level guide for teachers of general English, young learners and CLIL. Units on essential theory, practical teaching advice and classroom ideas are presented across two pages, in full colour. Written in accessible English, Essential Teacher Knowledge is ideal preparation for TKT and other entry-level teacher qualifications, or as a handbook for any ELT teacher. Two hours of video footage includes demonstrations of key teaching techniques, such as giving instructions and correction, so new teachers can see the theory put into practice and global “Teachers’ Voices” - teachers from around the world sharing opinions and ideas about key issues for the global English teaching community.PIN-coded access to extra online material: audio to accompany the Pronunciation units (23 - 29), downloadable activities (Revise, Research, Reflect) to accompany every unit, more teachers’ voices videos and other resources for teachers, including an up-to-date bibliography.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17688.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do osób zainteresowanych własnym rozwojem, zwłaszcza gdy celem ich pracy jest pomaganie w rozwoju innym, a więc do kadry akademickiej kształcącej przyszłych pedagogów, do nauczycieli wszystkich typów szkół, wychowawców, psychologów i rodziców. porusza takie zagadnienia jak - Psychologia humanistyczna jako podstawa praktyki pedagogicznej - Samoaktualizacja jako kryterium zdrowia psychicznego - Uwarunkowania efektywności procesu wychowania - Trening interpersonalny jako metoda stymulująca proces samoaktualizacji - Eksperymentalne badania wpływu treningu interpersonalnego na poziom samoaktualizacji studentów. Celem tej pracy jest pomoc studentom kierunków pedagogicznych oraz pracującym już w zawodzie nauczycielom we właściwym rozumieniu celów wychowania, rozumieniu uwarunkowań konstruktywnych procesów interakcyjnych oraz w doskonaleniu ich umiejętności psychopedagogicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2774.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Praktyczne Wychowanie Fizyczne - opracowanie i wdrożenie nowatorskiego Programu Praktyk Pedagogicznych na kierunku nauczycielskim Wychowanie Fizyczne w AWF w Krakowie".
Data wyd. na podst. informacji od wydawcy.
Bibliografia przy pracach.
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla studentów i nauczycieli wychowania fizycznego oraz nauczycieli akademickich. Intencją jej autorów było przybliżenie czytelnikom ogólnych i praktycznych podstaw związanych z organizacją i realizacją praktyk pedagogicznych na róznych etapach edukacyjnych, a także uświadomienie adeptowi zawodu nauczycielskiego istoty i znaczenia praktycznego przygotowania do pelnienia roli nauczyciela. Szerokie spojrzenie na zagadnienia związane z organizacją i realizacją celów oraz zadań praktyk pedagogicznych stało sie możliwe dzieki realizowanemu w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie projektowi pt. "Praktyczne wychowanie fizyczne. Opracowanie i wdrożenie nowatorskiego Programu Praktyk Pedagogicznych na kierunku nauczycielskim Wychowanie Fizyczne w AWF w Krakowie" współfinansowanemu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16994.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Książka "Edukacyjne konteksty rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym" jest publikacją wielowątkową, o zróżnicowanym materiale merytorycznym. Dotyczy ważnych zagadnień ze społecznego i pedagogicznego punktu widzenia, związanych z edukacją dziecka w początkowych etapach nauki szkolnej. Treść zawartych w niej artykułów mieści się w obszarze przedmiotowym pedagogiki wczesnoszkolnej i współczesnej pedeutologii. Autorzy podejmują w niej wiele problemów istotnych dla teorii i praktyki edukacyjnej nie tylko wieku wczesnoszkolnego, jako szczególnie znaczącego okresu rozwojowego, ale także całożyciowej edukacji człowieka". (z recenzji dr. hab. Agaty Cudowskiej prof. Uniwersytetu w Białymstoku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12015.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13158.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10133.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Publikacja poświęcona została debacie nad kondycją zawodu nauczyciela w wymiarze przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości, nad wyzwaniami stawianymi przed przedstawicielami zawodu nauczyciela, problemami i trudnościami, z jakimi muszą się zmagać pedagodzy we współczesnym świecie oraz nad perspektywami rozwoju profesji nauczycielskiej. Wymiana myśli i doświadczeń nad nauczycielem służy jednocześnie pogłębionej refleksji nad współczesnym uczniem, nad determinantami procesu jego wychowania i edukacji oraz nad jego przyszłością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22200.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22199.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Through clever body language and vocal inflection, this book encourages new and current teachers of English to produce inspiring lessons that will engage their pupils. The book also contains 20 ready to use lesson plans that will excite, intrigue and entertain your secondary English class, and a companion website that includes: links to useful websites, PowerPoints to display on the board, handouts for students, Chea Sheets for teachers and extra games and activities to supplement those in the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13917.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16323.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16322.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tom 11 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Nauczyciel i dziec­ko w dobie kryzysu edukacji, składa się z dwóch części. Teksty mają charakter teoretyczny, empiryczny i praktyczny. Stanowią wkład w dyskusję nad stanem edukacji małego dziecka oraz możliwościami jej modyfikacji zgodnie z uniwersalnym systemem wartości w perspektywie kształcenia młodych pokoleń i budowania wartościowego społeczeństwa. W szerszej perspektywie – dotyczą dylematów kształcenia nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17268.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Action research for language teachers / Michael J. Wallace. - First edition, 16th printing - Cambridge : Cambridge University Press, 2012. - X, 273 pages ; 24 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
Includes bibliographical references and index.
This practical guide can be used by teachers who wish to develop their professional expertise by investigating their own teaching in a systematic and organised way. It is also invaluable for teachers or trainee teachers who have to produce a professional project or dissertation as part of a training programme. This will help teachers to design and implement a research project which is derived from their normal practice, with results which should be of direct relevance to them. It is user-friendly and includes: - exemplar articles and extracts which show how the research techniques can be implemented - 'Personal review' sections which help readers to think about the ideas being discussed and relate them to their own situation - commentaries which follow up issues raised in the 'Personal review' sections - chapter summaries - a glossary of all technical terms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18004.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-238.
Inkluzja edukacyjna nie jest nurtem wewnętrznie spójnym, jak wiele innych nurtów kształcenia i wychowania podlega przemianom i rozwarstwieniom. Można przyjąć, że istnieje jednak jej pewne kontinuum rozwojowe. Obrazuje je przejście od inkluzji naturalnej (pozbawionej teoretycznych podstaw naukowych, w praktyce więc opartej na intuicji i wiedzy potocznej) przez inkluzję rekonstrukcyjną (stanowiącą nadbudowę edukacji specjalnej, czerpiącą także wiele z założeń integracji edukacyjnej) po inkluzję dekonstrukcyjną – odrzucającą wiedzę i doświadczenia wypracowane w obszarze pedagogiki specjalnej). Chociaż pełną wartość praktyczną tej ostatniej trudno dziś ocenić, to jednak nie ulega wątpliwości, że stanowi ona kolejny etap ewolucji omawianej formy kształcenia. Podstawowym celem pracy jest ukazanie wybranych aspektów przemian sytuacji edukacyjnej ucznia z lekką niepełnosprawnością intelektualną, przede wszystkim w czasie swoistego przesilenia nurtu naturalnego i rekonstrukcyjnego. Zebrane informacje, chociaż dotyczą przede wszystkim uczniów i ich nauczycieli, ukazują szerszy kontekst przemian kultury szkoły osadzonej w tyglu zróżnicowanych oczekiwań społecznych i wewnętrznych przemian tej instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17968 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19496.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19495.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7292 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej