Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(77)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
tylko na miejscu
(61)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(48)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Sitarek Adam
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Bucholc Marta
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Hughes John
(1)
Ibbotson Trevor
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kinzler Julia
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kowalczyk Ryszard (1959- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lewis Diana M
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Luto-Lach Krystyna
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Nowicka Julia
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Numrich Carol
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ostrowicka Helena
(1)
Piech Łukasz
(1)
Piekarska Małgorzata Karolina (1967- )
(1)
Pispers Ralf
(1)
Piwnicka Anna
(1)
Pleszczyński Jan (1958- )
(1)
Popielec Dominika
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Richardson John E. 1974-
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Roguski Artur
(1)
Rudin Richard
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Siapera Eugenia
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Skelnik Klaudia
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Sujkowska-Sobisz Katarzyna
(1)
Szews Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(47)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(55)
Anglia
(5)
Kiribati
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(59)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Dziennikarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(21)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziennikarstwo
(9)
Media społecznościowe
(8)
Internet
(6)
Język angielski
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Dziennikarze
(4)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Publicystyka
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
Negocjacje
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Perswazja
(2)
Prawo prasowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Business English
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Fake news
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Google Analytics
(1)
Grupa turystyczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Infografika
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
Jones, Gareth (1905-1935)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Korespondencja
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Krytyka tematyczna
(1)
Księgarstwo
(1)
Literatura polska
(1)
Marka osobista
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Moda
(1)
Model biznesowy
(1)
Monarchia
(1)
Młodzież
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neuromarketing
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Podróżnicy
(1)
Poetyka
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Public relations
(1)
Publiczność
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(9)
1989-2000
(4)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(13)
Praca zbiorowa
(10)
Poradnik
(6)
Monografia
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(74)
Edukacja i pedagogika
(18)
Językoznawstwo
(16)
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Kultura i sztuka
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
media
(24)
dziennikarstwo
(7)
Great Britain
(6)
Internet
(6)
media społecznościowe
(6)
monarchy
(6)
English
(5)
arts
(5)
education
(5)
elections
(5)
government
(5)
handbook
(5)
holidays
(5)
household
(5)
komunikacja
(5)
law
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
medioznawstwo
(4)
prasa
(4)
social media
(4)
dyskurs medialny
(3)
komunikacja społeczna
(3)
komunikowanie masowe
(3)
reportaż
(3)
study and teaching
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
English language
(2)
Unia Europejska
(2)
badania naukowe
(2)
business
(2)
communication skills
(2)
conflict management
(2)
discourse
(2)
dzieci
(2)
edukacja medialna
(2)
etyka
(2)
foreign language
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
intercultural communication
(2)
journalism
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
language
(2)
language learning
(2)
mass media
(2)
media lokalne
(2)
networking
(2)
newspaper
(2)
nonverbal communication
(2)
polityka medialna
(2)
publicystyka
(2)
system medialny
(2)
transcultural competencies
(2)
verbal communication
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Google Analytics
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Szwajcaria
(1)
Ukraina
(1)
Web 2.0
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
advertising
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza danych
(1)
analiza dyskursu
(1)
analiza konkurencji
(1)
autokreacja
(1)
badania
(1)
beletrystyka
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
blog modowy
(1)
business communication
(1)
career
(1)
cinema
(1)
cognitive behavior
(1)
communication
(1)
communicative approach
(1)
content marketing
(1)
conversation
(1)
critical thinking
(1)
cyberbezpieczeństwo
(1)
cyberprzemoc
(1)
decyzje zakupowe
(1)
digital communications
(1)
digital media
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Wirtualna rzeczywistość jest pod względem psychologicznym dużo potężniejszym narzędziem niż jakikolwiek inny środek przekazu. Być może już niedługo rozpowszechnienie VR doprowadzi do niezwykłej transformacji naszej egzystencji. Wirtualna rzeczywistość może dać dostęp do wrażeń, które trudno zapewnić albo są po prostu niemożliwe do przeżycia w prawdziwym świecie. Pozwala nam też zobaczyć otaczającą nas rzeczywistość z nowej perspektywy. Bezsprzecznie jest to jedna z największych szans naszej cywilizacji. Czy jednak jako społeczeństwo jesteśmy gotowi na zmiany, które VR przyniesie w miarę swojego rozwoju i upowszechnienia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18496.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22516.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22515.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etyka dziennikarska i dziennikarstwa / Jan Pleszczyński. - Warszawa : Difin, 2015. - 284 strony ; 23 cm.
Bibliografia strony 271-278. Indeks.
Książkę adresuję głównie do studentów dziennikarstwa, ale nie tylko. Mam nadzieję, że poszerzy ona horyzonty intelektualne i profesjonalne także młodych praktyków dziennikarstwa, którzy już studia ukończyli; przynajmniej tych, którzy nie traktują dziennikarstwa jako zwykłej pracy ani nie trafili do mediów tylko na krótko – z chwilowego braku innych możliwości i pomysłów na życie. W książce kładę mocny nacisk na filozofię – etyka jest przecież filozofią – ale raczej wskazuję problemy niż jedynie słuszne rozwiązania. Mam nadzieję, że po lekturze każdy choć na moment się zawaha, zanim z niewzruszonym przekonaniem o własnej racji i wyższości moralnej wypowie jakieś twarde potępienie. Sam też staram się nie moralizować i nie pouczać. przez wiele lat pracowałem etatowo w mediach i wiem, jak denerwujące potrafią być uwagi ludzi z zewnątrz, spoza środowiska, którzy nie znają wcale, albo słabo i na dodatek nie z własnego doświadczenia, realiów profesji dziennikarskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22430.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22429.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Interactions in New Content and Language Integrated Settings / Nathan J.Devos. - Heidelberg : Springer, copyright 2016. - XVII, 244 pages : illustartions ; 21 cm
(Educational Linguistics.)
Trade schools, universities, and programs for international students have begun to experiment with Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a viable pedagogy for instruction, as the pedagogy of CLIL increasingly gains recognition as a practical form of language and content education in Europe and beyond, and its application in instructional settings becomes more diverse. Corresponding with CLIL’s growth, this book focuses on foreign language use during peer interactions in a new CLIL setting. It particularly concentrates on how to conduct research when the focus is on learner interactions. The theoretical background, research methods, and research instruments are explained in a brief and understandable manner. This book is intended for those interested in CLIL and peer interactions and includes a framework and ideas for investigating new CLIL contexts in a practical manner allowing undergraduate and graduate students to conduct their own research in these settings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding new media / Eugenia Siapera. - Second edition. - XIII, 322 pages : illustrations ; 25 cm.
Includes bibliographical references (pages 277-310) and index.
The new media landscape touches every aspect of our social, political and cultural lives. It is more important than ever, therefore, that we are able to understand and explain the complexity of our digital world. Understanding New Media gives students the tools and the knowledge they need to make sense of the relationship between technologies, media and society. This best-selling student introduction: Makes complex ideas accessible, clearly explaining the key thinkers, theories and research students need to understand. Brings theory to life with a range of new case studies, from selfies or trolling, to the app economy and algorithms in social media. Gets students started on projects and essays with guided research activities, showing them how to successfully put learning into practice. Provides guided further reading, helping students to navigate the literature and extend their studies beyond the chapter.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19027.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 19026.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestrzenie mediów i dziennikarstwa / Jerzy Jastrzębski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2018. - 260, [1] stron ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 253-260.
Szczegóły „Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji – media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka narracja, piękny język oraz liczne odniesienia do bogatej interdyscyplinarnej literatury przedmiotu. Podejmowana w poszczególnych rozdziałach tematyka jest obudowana solidnym i szerokim kontekstem historycznym i kulturowym. Czytelnik dowie się, jakie teorie i paradygmaty dotyczące oddziaływania mediów dominowały w przeszłości, jakie są współczesne ustalenia, co wpłynęło na zmiany oraz jakie mogą być ich konsekwencje. Z recenzji dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz, prof. KA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19554.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19553.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Part of the Macmillan Business English Skills series, Email English is for learners of Business English and general English who need additional support in writing emails and social media communications. Email English contains a wealth of practice activities and is suitable for self-study or as supplementary material for the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21518.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21517.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 229-247.
Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stąd próba ich wydobycia z medialnej masowości. (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22426.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14318.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Speaking naturally and with confidence on the telephone is one of the hardest hurdles to overcome when learning a foreign language. Telephone English trains students to use the telephone confidently and effectively in the course of their work. The accompanying audio CD provides a wide range of phone call examples to increase student confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21552.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21551.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(English for Special Purposes)
Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń i zadań leksykalnych dla początkujących i średnio zaawansowanych. Przeznaczony jest dla tych, którzy pragną usystematyzować, utrwalić i powtórzyć słownictwo angielskie z zakresu języka mediów. Repetytorium powstało z myślą o studentach dziennikarstwa, nauk politycznych, stosunków międzynarodowych czy europeistyki. Lexical Compendium składa się z 12 rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18067 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19805.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19804.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do ksiązki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Presentations in English is the ideal choice for anyone who needs to make presentations in English either for academic or business purposes. The flexible seven-step approach helps students develop their confidence and unique presentation style. Suitable for the classroom or for self-study, this edition includes a DVD with helpful tips.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21543.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21542.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series.)
The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17706.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Dyskursu Publicznego : kultura, retoryka, demokracja)
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Antologia tłumaczeń pięciu tekstów anglo- i niemieckojęzycznych została przygotowana u progu kolejnej reformy systemu nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce. Ma cechy dobrego podręcznika metodologii badań społecznych oraz dostarcza użytecznych narzędzi opisywania zmian zachodzących w rodzimym szkolnictwie wyższym. Pozwala jednocześnie uzyskać perspektywę porównawczą zapoznając czytelnika z konkretnymi kategoriami analitycznymi stosowanymi do opisu stanu sytuacji bieżącej i scenariuszy rozwoju szkolnictwa wyższego w przyszłości w innych krajach. Używane w tekstach narzędzia analizy dyskursu stają się szczególnie przydatne w warunkach wyraźnie nasilonej, publicznej dyskusji na temat problemów polskiej nauki i edukacji akademickiej, w której głos zabierają różni aktorzy społeczni: dziennikarze, akademicy, politycy, przedsiębiorcy. Teorie i badania dyskursu zastosowane w rozprawach zamieszczonych w antologii dostarczają pojęć i kategorii zapewniających bardziej świadomy udział w tej debacie oraz pozwalają zrozumieć, w jaki sposób dzieje uniwersytetu zależą od tego, kto, co i jak o nim mówi. Dla badaczy i badaczek uniwersytetu kwestie związane z dyskursem nie powinny być obojętne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19858.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Since the early days of cinema, filmmakers have been intrigued by the lives and loves of British monarchs. The most recent productions by ITV and Netflix show that the fascination with British royalty continues unabated both in Britain and around the world. This book examines strategies of representing power and the staging of myths of power in seven popular films about British monarchs that were made after the mid-1990s revival of the royal biopic genre. By combining approaches from cultural studies with concepts and theories from the humanities, such as film studies and art history, it offers a comprehensive understanding of the cinematic portraits of royalty. In addition, the volume opens up new perspectives on how meaning is generated in films about the monarchy and on the connections between the biographical narratives. The introductory chapter to the case studies reviews the different academic positions on representations of royalty, provides a toolkit for studying the subject and demonstrates ways to approach the films. The book addresses questions of historical context and goes beyond a mere exploration of historical accuracy to reveal the films underlying ideological aims. As such, it makes a distinctive new contribution to the growing body of interdisciplinary work on the British monarchy in general and its cinematic representations in particular. It is the first monograph about representational mechanisms of royal identities and British past(s) in royal films such as Elizabeth, The Queen and The Kings Speech.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21795.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21794.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Doświadczenie autorów publikacji w zakresie cyberbezpieczeństwa umożliwia perspektywiczne spojrzenie z różnych stron na temat cyberprzestrzeni i czyhających tam niebezpieczeństw dla człowieka. Wielość poruszonych tematów pozwala poznać i zrozumieć współczesne i przyszłe wyzwania w tej dziedzinie. Książka wskazuje, że zarówno poszczególne rządy uzbrojone w najnowocześniejsza technologię, jak i specjalistów z cyberbezpieczeństwa, są tak samo podatne na zagrożenia i bezbronne jak zwykli użytkownicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17459.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-304. Indeks.
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej". prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17987 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19535.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19534.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 291, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(OnePress)
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22461.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22460.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej