Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(77)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
tylko na miejscu
(61)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(48)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Sitarek Adam
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Bucholc Marta
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Hughes John
(1)
Ibbotson Trevor
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kinzler Julia
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kowalczyk Ryszard (1959- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lewis Diana M
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Luto-Lach Krystyna
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Nowicka Julia
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Numrich Carol
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ostrowicka Helena
(1)
Piech Łukasz
(1)
Piekarska Małgorzata Karolina (1967- )
(1)
Pispers Ralf
(1)
Piwnicka Anna
(1)
Pleszczyński Jan (1958- )
(1)
Popielec Dominika
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Richardson John E. 1974-
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Roguski Artur
(1)
Rudin Richard
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Siapera Eugenia
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Skelnik Klaudia
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Sujkowska-Sobisz Katarzyna
(1)
Szews Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(47)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(55)
Anglia
(5)
Kiribati
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(59)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Dziennikarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(21)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziennikarstwo
(9)
Media społecznościowe
(8)
Internet
(6)
Język angielski
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Dziennikarze
(4)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Publicystyka
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
Negocjacje
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Perswazja
(2)
Prawo prasowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Business English
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Fake news
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Google Analytics
(1)
Grupa turystyczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Infografika
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
Jones, Gareth (1905-1935)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Korespondencja
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Krytyka tematyczna
(1)
Księgarstwo
(1)
Literatura polska
(1)
Marka osobista
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Moda
(1)
Model biznesowy
(1)
Monarchia
(1)
Młodzież
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neuromarketing
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Podróżnicy
(1)
Poetyka
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Public relations
(1)
Publiczność
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(9)
1989-2000
(4)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(13)
Praca zbiorowa
(10)
Poradnik
(6)
Monografia
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(74)
Edukacja i pedagogika
(18)
Językoznawstwo
(16)
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Kultura i sztuka
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
media
(24)
dziennikarstwo
(7)
Great Britain
(6)
Internet
(6)
media społecznościowe
(6)
monarchy
(6)
English
(5)
arts
(5)
education
(5)
elections
(5)
government
(5)
handbook
(5)
holidays
(5)
household
(5)
komunikacja
(5)
law
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
medioznawstwo
(4)
prasa
(4)
social media
(4)
dyskurs medialny
(3)
komunikacja społeczna
(3)
komunikowanie masowe
(3)
reportaż
(3)
study and teaching
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
English language
(2)
Unia Europejska
(2)
badania naukowe
(2)
business
(2)
communication skills
(2)
conflict management
(2)
discourse
(2)
dzieci
(2)
edukacja medialna
(2)
etyka
(2)
foreign language
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
intercultural communication
(2)
journalism
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
language
(2)
language learning
(2)
mass media
(2)
media lokalne
(2)
networking
(2)
newspaper
(2)
nonverbal communication
(2)
polityka medialna
(2)
publicystyka
(2)
system medialny
(2)
transcultural competencies
(2)
verbal communication
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Google Analytics
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Szwajcaria
(1)
Ukraina
(1)
Web 2.0
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
advertising
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza danych
(1)
analiza dyskursu
(1)
analiza konkurencji
(1)
autokreacja
(1)
badania
(1)
beletrystyka
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
blog modowy
(1)
business communication
(1)
career
(1)
cinema
(1)
cognitive behavior
(1)
communication
(1)
communicative approach
(1)
content marketing
(1)
conversation
(1)
critical thinking
(1)
cyberbezpieczeństwo
(1)
cyberprzemoc
(1)
decyzje zakupowe
(1)
digital communications
(1)
digital media
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Tom jest osiągnięciem naukowym. […] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki […], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku „medialnym”. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19558.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19557.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Sposób komunikowania organów policyjnych spotyka się często z krytyką. Zarzuca się im niezrozumiałość i hermetyczność, popadanie w rutynę i brak ładu. Zapomina się czasami, że społeczeństwo musi mieć poczucie jasności komunikatów oraz świadomość dbałości o informację ze strony Policji, ponieważ poprawia to zaufanie do instytucji publicznych. Należyte obchodzenie się z informacjami buduje również pozytywny wizerunek oraz autorytet Policji. Autorka wskazuje na możliwość wykorzystania informacji i obiegu informacji dla kształtowania poczucia bezpieczeństwa przez obywateli we wszystkich domenach funkcjonowania podmiotów polityczno-społeczno-gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22117.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22116.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 206)
Na grzbiecie Tom 206.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 281-303.
Monografia dotyczy zagadnień nieczęsto podejmowanych w polskiej literaturze naukowej, a ważnych z punktu widzenia społeczności akademickiej. Jak zostało to zaznaczone we wstępie publikacji, podjęta problematyka odnosi się do jednego z etapów procesu komunikacji naukowej – bezpośredniego przedstawiania wyników badań na konferencjach organizowanych przez i dla środowiska uczonych. Autorzy książki przygotowali ciekawe i drobiazgowe wręcz informacje teoretyczne na temat konferencji naukowych, wystąpień publicznych, jak również praktyczne, dotyczące wykorzystania różnych narzędzi służących opracowaniu prezentacji multimedialnych, ich rzetelnego przygotowania merytorycznego oraz edytorskiego, a także optymalnego przedstawienia przed publicznością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22952.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3868)
Bibliografia, netografia na stronach 323-355. Indeks.
W monografii została przeprowadzona analiza najistotniejszych zjawisk i procesów, które wpłynęły na rynkowy, społeczno-kulturowy i estetyczny status książkowej odmiany polskiego reportażu literackiego. Podjęte rozważania stanowią próbę omówienia głębiej pojmowanej ontologii książek reporterskich, zgodnie z kanoniczną tezą Marshalla McLuhana, że „środek przekazu sam jest przekazem”. Początkowe rozdziały dotyczą genezy i chronologii rozwoju tytułowej formy medialnej na polskim rynku wydawniczym, począwszy od drugiej połowy XIX wieku do czasów współczesnych. Wśród poruszonych w dalszej części monografii zagadnień kluczową rolę odgrywają aktualne przeobrażenia poetyki charakteryzowanej kategorii książek niefikcjonalnych, w tym: nowe zasady ich promocji i dystrybucji w erze cyfrowej. Tak ukierunkowana refleksja ma na celu wyróżnienie potencjalnych kierunków dalszej ewolucji formalnej polskiego reportażu książkowego, wynikających z jego adaptowania do standardów kultury konwergencji i wyróżników epoki ponowoczesnej. Wskazane zagadnienia zostały omówione z wykorzystaniem licznych kontekstów literaturoznawczych, medioznawczych, bibliologicznych, kulturoznawczych, historycznych i in. To wieloaspektowe i interdyscyplinarne studium z założenia adresowane jest zatem nie tylko do ścisłego kręgu sympatyków i badaczy polskiego reportażu, lecz także do szerszego grona osób zainteresowanych sytuacją tradycyjnej kultury druku w dobie ekspansji nowych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21671.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21670.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy referatach.
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny). Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19556.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19555.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony: 274-338.
Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22428.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22427.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach 133-140. Indeksy.
Rozważania podjęte w niniejszej monografii dotyczą komunikacji interpersonalnej w turystyce. Dominującą formą komunikowania w codziennej pracy przewodnika jest wystąpienie publiczne. Przewodnik oprowadzający wycieczkowiczów po danym rejonie dokonuje prezentacji, która w procesie komunikowania jest planowym i systematycznym sposobem oddziaływania na określoną grupę w sposób bezpośredni. Wystąpienie przewodnika turystycznego nosi wszystkie znamiona wyżej zdefiniowanej prezentacji, choć nie jest to typowa prezentacja audytoryjna. Prezentacja miasta w trakcie wycieczki jest wydarzeniem więcej niż tylko interakcyjnym. Znacznie bardziej aktywizuje ona uczestników (słuchaczy) niż prezentacja w warunkach audytoryjnych albo scenicznych, dlatego że mają oni możliwość odbierania przekazywanych przez przewodnika (prezentera) treści za pomocą wszystkich swoich zmysłów. Dodatkowo robią to w sposób dynamiczny, ponieważ wciąż się przemieszczają, podążając za prezenterem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22163.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Atykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Na stronie tytułowej i okładce: Prace dedykowane Profesor Marii Wojtak. Materiały z konferencji, 4-5 kwietnia 2016 r., Lublin.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Niniejsza książka jest ósmą z serii „Współczesne media”. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji „Współczesne media – gatunki w mediach” zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału Politologii z okazji Jubileuszu XL-lecia pracy naukowej Profesor Marii Wojtak. [...] Zarówno konferencja, jak i publikacja powstała na jej bazie zostały przez nas pomyślane jako formy uczczenia Jubileuszu wybitnej badaczki języka mediów, której prace są ważnym punktem odniesienia dla środowiska badaczy gatunków, w tym także gatunków medialnych. (Szczególny charakter tej publikacji sygnalizuje jej podtytuł: Prace dedykowane Profesor Marii Wojtak). [Ze Wstępu Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19568.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19567.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundamenty zawodu dziennikarza / Ksenia Kakareko, Tadeusz Kanoniuk, Jacek Sobczak. - Wydanie I. - Poznań ; Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Silva Rerum, 2019. - 329, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 309-325.
Znakomici prawnicy i medioznawcy: Ksenia Kakareko, Jacek Sobczak, Tadeusz Kononiuk – autorzy książki pt. Fundamenty zawodu dziennikarza nie tylko wskazują w swej pracy na korzenie dziennikarstwa, ale porządkują wiedzę o nim, mówią o jego współczesnej kondycji. Powiedzieć o tej książce, że jest interesująca i potrzebna dla dziennikarzy oraz studentów dziennikarstwa to za mało. To prawdziwa BIBLIA – w najlepszym tego słowa znaczeniu – dla osób zajmujących się dziennikarstwem w czasach, gdy przestały się liczyć dobre obyczaje, rzetelne zbieranie materiału, informowanie, a górę biorą pośpiech, kompilatorstwo, niezdrowa konkurencja, uleganie przez dziennikarzy wpływom polityków. Autorzy w przystępny sposób omawiają problemy, z którymi nie umieją sobie poradzić dziennikarze, zagubieni we współczesnym świecie, niemający pojęcia jak odróżnić dobro od zła. To solidne studium prawno-medioznawcze oparte na bogatej literaturze przedmiotu, orzecznictwie sądowym, a przede wszystkim na praktyce i doświadczeniu zawodowym Autorów. Prof. zw. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Uniwersytet Śląski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22451.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22450.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9665 [Magazyn 1], P.9680 [Magazyn 1], P.9664 [Magazyn 1], P.9663 [Magazyn 1], P.9668 [Magazyn 1], P.9534 [Magazyn 1], P.9666 [Magazyn 1], P.9667 [Magazyn 1] (8 egz.)
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11192 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11191.XXIV.3 [Wypożyczalnia A], P.11190.XXIV.3 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12245.XXIV.3 [Czytelnia A], 12246.XXIV.3 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122.XXIV.3 [Magazyn 1], 807.XXIV.3 [Magazyn 1], 804.XXIV.3 [Magazyn 1], 806.XXIV.3 [Magazyn 1], 808.XXIV.3 [Magazyn 1], 805.XXIV.3 [Magazyn 1] (6 egz.)
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2569 [Magazyn 1], P.2570 [Magazyn 1], P.2568 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.687 [Magazyn 1], P.686 [Magazyn 1], P.17181 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów – ich oferty i modeli zarządzania – i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19537.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19536.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-300. Indeksy.
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicz­nej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19560.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19559.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gareth Jones : człowiek, który wiedział za dużo / Mirosław Wlekły. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2019. - 346, [6] stron : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 327-340. Indeks.
W latach 30. XX wieku młody dziennikarz Gareth Jones odbywa kilka samotnych podróży po komunistycznym imperium. Jako jeden z niewielu ludzi z Zachodu odkrywa szokującą prawdę o sytuacji mieszkańców ZSRR. Rozmawia z członkami aparatu państwowego, ale też zwykłymi ludźmi: robotnikami, chłopami. Na własne oczy widzi sowieckie zbrodnie, na Ukrainie słucha o ludziach umierających z głodu i aktach kanibalizmu. Po powrocie na Zachód mówi światu prawdę o "komunistycznym raju". Zostaje zaszczuty przez skorumpowanych zachodnich dziennikarzy, wszyscy podważają jego wiarygodność. Po kilku latach ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Czy dlatego, że wyjawił prawdę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18777.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej