Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(270)
Forma i typ
Książki
(263)
Publikacje dydaktyczne
(48)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje fachowe
(19)
E-booki
(9)
Audiobooki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(322)
tylko na miejscu
(241)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(149)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(191)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(242)
Autor
Mruk Henryk
(11)
Kotler Philip (1931- )
(8)
Garbarski Lechosław
(6)
Kotane L.V
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Dignen Bob
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Karyda Maria
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Rosenberg Marjorie
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Barrall Irene
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Górska Grażyna
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kowal Witold
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Limański Andrzej
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Reformat Beata
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Turkowski Marek
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Akšina T.E
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brady Regina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(109)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
Kraj wydania
Polska
(239)
Wielka Brytania
(17)
Rosja
(11)
Język
polski
(237)
angielski
(18)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(33)
Menedżerowie
(9)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
Księgowi
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele
(1)
Policjanci
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
MARKETING
(76)
TURYSTYKA
(35)
Język angielski
(18)
Zarządzanie
(14)
Język rosyjski
(12)
Język środowiskowy
(12)
Marketing
(11)
Nauczanie języków obcych
(11)
Logistyka
(10)
MARKETING STRATEGICZNY
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
USŁUGI
(9)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
BANKI
(4)
HOTELARSTWO
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Działalność gospodarcza
(3)
INTERNET
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
Decyzje
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Innowacje
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Kadry
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(2)
Magazyn
(2)
Magazynowanie
(2)
Marketing terytorialny
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
REKLAMA
(2)
RYNEK
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Terminologia
(2)
Transport drogowy
(2)
Transport towarowy
(2)
Usługi
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Branża TSL
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Dobre praktyki
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(105)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
PODRĘCZNIKI
(30)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(95)
Edukacja i pedagogika
(31)
Językoznawstwo
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(10)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(95)
badania marketingowe
(47)
produkt
(39)
strategia marketingowa
(35)
promocja
(33)
cena
(30)
dystrybucja
(29)
komunikacja marketingowa
(28)
marka
(25)
reklama
(25)
konsument
(22)
zarządzanie
(21)
przedsiębiorstwo
(19)
segmentacja rynku
(19)
zarządzanie marketingowe
(19)
English
(16)
marketing-mix
(15)
public relations
(15)
plan marketingowy
(14)
zachowania konsumenckie
(14)
business language
(12)
specialised language
(12)
turystyka
(12)
planowanie marketingowe
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
Internet
(10)
marketing relacji
(10)
logistyka
(9)
marketing strategiczny
(9)
marketing usług
(9)
marketing bezpośredni
(8)
marketing międzynarodowy
(8)
marketing terytorialny
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
cykl życia produktu
(7)
obsługa klienta
(7)
usługi
(7)
usługi medyczne
(7)
analiza SWOT
(6)
planowanie strategiczne
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
e-marketing
(5)
finanse
(5)
informacja marketingowa
(5)
konkurencja
(5)
marketing bankowy
(5)
marketing partnerski
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
produkt turystyczny
(5)
rynek
(5)
rynek turystyczny
(5)
służba zdrowia
(5)
zarządzanie finansami
(5)
zarządzanie jakością
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
handel detaliczny
(4)
internacjonalizacja
(4)
klient
(4)
konkurencyjność
(4)
kontrola marketingowa
(4)
kredyt bankowy
(4)
marketing elektroniczny
(4)
organizacja
(4)
planowanie
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
psychologia
(4)
ryzyko bankowe
(4)
sprzedaż
(4)
system informacji marketingowej
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
znak towarowy
(4)
CRM
(3)
bankowość
(3)
biznes
(3)
e-biznes
(3)
handel elektroniczny
(3)
handel hurtowy
(3)
innowacyjność
(3)
kanały marketingowe
(3)
lojalność konsumentów
(3)
marketing mix
(3)
marketing sportowy
(3)
marketing społeczny
(3)
menedżer
(3)
metody badań
(3)
przedsiębiorczość
(3)
przewaga konkurencyjna
(3)
region
(3)
reklama internetowa
(3)
rynek finansowy
(3)
ryzyko kredytowe
(3)
satysfakcja klienta
(3)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(3)
statystyka
(3)
strategia
(3)
system logistyczny
(3)
transport
(3)
270 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i na stronach 181-189. Indeks.
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22489.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22488.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Pierwsza część publikacji ma charakter ogólnego studium, w którym scharakteryzowano i przedstawiono pojęcia z zakresu usług, usług logistycznych, zdefiniowano pojęcie logistyki usług. Druga część publikacji to omówienie kilku gałęzi usług, jak: transport drogowy rzeczy, komunikacja miejska, turystyka, gastronomia, organizacja imprez masowych i wskazanie występujących w nich aspektów oraz problemów logistycznych. Ostatni rozdział stanowi zbiór krótszych opracowań pokazujących praktyczne strony działań logistycznych w usługach, np. przy transporcie dzieł sztuki czy też transporcie materiałów niebezpiecznych. Publikacja opiera się na bogatym i aktualnym materiale źródłowym, zawiera wiele tabel oraz ilustracji ułatwiających przyswojenie i zrozumienie prezentowanych w niej pojęć, napisana jest zwięźle, a zagadnienia przedstawia w sposób skondensowany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22291.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22290.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w biznesie / redakcja Marek Ciesielski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 237 stron : rysunki, tabele ; 24 cm.
Bibliografia strony: 235-237.
Autorzy książki podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili pojęcia podstawowe i relacje między logistyką a współczesnymi koncepcjami zarządzania. Ponadto poruszyli zagadnienia zogniskowane wokół systemów logistycznych przedsiębiorstw, zapasów, kosztów, zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji. Uwypuklili problematykę sieci dostaw jako wyzwanie strategiczne dla wielu polskich firm oraz funkcjonowanie wybranych operatorów logistycznych i tendencje rozwojowe branży usług logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4698 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5087.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4685.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria i praktyka zarządzania finansami przedsiębiorstw / Jacek Jaworski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu ; Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa Gdańsk, 2021. - 543 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 491-504.
Finanse przedsiębiorstw to dynamicznie rozwijająca się subdyscyplina nauk o finansach, zajmująca się badaniem metod dostarczania informacji na potrzeby zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a także efektami podejmowanych decyzji. Niniejsza książka obejmuje najważniejsze obszary wiedzy dotyczącej finansów przedsiębiorstwa, zaś przedstawione przykłady i zadania są w większości oparte na praktycznych doświadczeniach Autora. Opracowanie to jest zatem doskonałym podręcznikiem akademickim, który może być także cennym przewodnikiem dla praktyków gospodarczych: księgowych, controllerów, specjalistów ds. analiz, dyrektorów finansowych. Książka autorstwa dr. Jacka Jaworskiego obejmuje najważniejsze problemy z zakresu zarządzania finansami, prezentując je jako kompilację i podsumowanie autorów publikujących na ten temat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18357.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20847.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20846.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt i controlling funkcji personalnej w przedsiębiorstwie / Jarosław Marciniak. - Wydanie III uaktualnione i poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 438 stron ; 24 cm.
(HR)
Indeks.
Oddawana do rąk czytelników publikacja będzie cenną pomocą w przeprowadzeniu analizy sprawności funkcji personalnej. Jest to praktyczny poradnik przedstawiający krok po kroku, jak można samodzielnie przeprowadzić audyt oraz przygotować i wdrożyć system controllingu personalnego. Zamieszczono w nim wiele użytecznych przykładów, narzędzi, formularzy oraz procedur. Czytelnik ma możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego spośród przedstawionych rozwiązań oraz dostosowania go do potrzeb i specyfiki swojego przedsiębiorstwa. Przedstawione propozycje można wdrożyć w organizacjach różnego typu i różnej wielkości - wszędzie tam, gdzie funkcja kadrowa jest realizowana, a jej znaczenie doceniane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20077.IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20076.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny przewodnik językowy rosyjskiego dla firm, instytucji, szkół i uczelni wyższych – a także dla biznesmenów i przedsiębiorców. W 24 rozdziałach tematycznych można znaleźć liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, faksów, e-maili. Książka zawiera praktyczne porady dotyczące składania zamówień w języku rosyjskim, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie rosyjskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej ze wschodnimi partnerami, którzy postrzegać Ciebie będą jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19433.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19432.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cambridge English for Marketing / Nick Robinson ; series editor Jeremy Day. - Cambridge : Cambridge University Press, 2010. - 120 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (CD).
(Professional English)
(Cambridge English for)
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: English language marketing
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Cambridge English for the Marketing is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English in a marketing environment. This short course (10 units comprising 40-60 hours teaching time) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a wide range of marketing-specific activities, such as carrying out marketing audits using SWOT, PESTEL and Five Forces analyses; planning the marketing mix; preparing marketing campaigns; organising events and exibitions; and developing digital marketing strategies. Each of the ten units is based around a case study, and across the course you will see marketers at work in a variety of industries, including automotive, financial services, travel and international property. The course also includes a glossary of key marketing terms.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12821.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13902.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 303-308.
Funkcjonowanie banków jako instytucji zaufania publicznego od zawsze jest poddane presji niepewności ze strony otoczenia gospodarczego, politycznego, społecznego. Niepewność ta poprzez jej kwantyfikację przybiera rożne formy ryzyka, które generowane są najczęściej poza strukturami tych instytucji (uwarunkowania makroekonomiczne, siły natury), ale i wewnętrznie (system organizacji, zarządzania, ułomności ludzkie). Wśród tych form ryzyka ryzyko kredytowe zajmuje poczesne miejsce, choć określenie to jest może zbyt eufemistyczne; należałoby raczej ujmować je w kategoriach największego zagrożenia dla bieżącej i przyszłej egzystencji banku. Problematyka podjęta w książce jest adresowana nie tylko do osób studiujących bankowość, ale do wszystkich zainteresowanych sferą tradycyjnej bankowości komercyjnej. Poszerza to krąg czytelników. Mimo że książka pomyślana jest jako podręcznik akademicki, można mieć nadzieję, że sięgną po nią nie tylko studenci uczelni ekonomicznych na kierunkach finansów i bankowości (rachunkowości), zarządzania czy pracownicy instytucji bankowych, ale także potencjalni i aktualni kredytobiorcy, którym poznanie optyki banku i sposobów podejścia do analizy kredytowej może ułatwić zrozumienie drugiej strony umowy kredytowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.152.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4450.VIII.4.4 [Czytelnia C], 7708.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 129-139.
Książka rozpoczyna się od refleksji historycznej ukazującej ewolucję rozwoju zasad, metod i zastosowań logistyki. Następnie w kompleksowy sposób pokazano wpływ postępu w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych na działalność logistyki i sterowanie procesami logistycznymi i łańcuchami dostaw. W dalszej kolejności przedstawiono znaczenie i konsekwencje zjawiska tak zwanej hybrydyzacji oferty rynkowej przedsiębiorstw, czyli dążenia do podnoszenia satysfakcji odbiorców dzięki uzupełnianiu rzeczowej formy wyrobów przez świadczenie usług okołoproduktowych. W końcu starano się zidentyfikować i rozważyć wpływ dostrzeżonych zjawisk na przyszłą charakterystykę procesów logistycznych i zarządzanie łańcuchami dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22996.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22995.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uzupełnieniem kompletu class audio CDs.
New Language Leader takes an intelligent approach to building the confidence and skills students need to succeed in academic study and use English in a globalised world.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20734.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20733.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych i norm przy rozdziałach.
Podręcznik „Transport, spedycja, logistyka. Teoria, przykłady, zadania i rozwiązania" jest jednym z czterech podręczników wydanych dla studentów kierunku logistyka. Dwa pierwsze rozdziałyto rozdziały wprowadzające, które poruszają najważniejsze zagadnienia z zakresu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych związanych z kierunkiem logistyka. Stanowią one kompendium wiedzy kierunkowej dla studentów przygotowujących się do egzaminu zawodowego. Rozdziały 3-9 zatytułowane są zgodnie z nazwami przedmiotów specjalnościowych, realizowanych na specjalności transport i spedycjaTa część podręcznika stanowi jednocześnie materiał dydaktyczny do wszystkich przedmiotów specjalnościowych, a także kompleksowe zestawienie zagadnień dotyczących wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych w ramach specjalności transport i spedycja, mających swoje odzwierciedlenie w treści i zadaniach na egzaminie zawodowym (obok zagadnień kierunkowych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22289.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22288.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Total global strategy II" 2002.
Bibliogr. Indeks.
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych wyzwań płynących z różnych rynków, a z drugiej stanowić jednak spójną strategię działania całej firmy. Autor przedstawił zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osiągania globalnej integracji. Zilustrował je wieloma przykładami, a każdy rozdział kończą pytania problemy ułatwiające zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8816.XII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10290.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 159-172.
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21045.IX.14 [Magazyn 1], P.18429.IX.14 [Magazyn 1], P.18440.IX.14 [Magazyn 1], 21046.IX.14 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21026.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21025.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik / [Stowarzyszenie Księgowych w Polsce])
Bibliografie przy rozdziałach i bibliografia całości na stronach 341-344.
Publikacja stanowi uzupełnienie podręcznika Podstawy rachunku kosztów, rachunkowości zarządczej i zarządzania finansami (SKwP, Warszawa 2019). Jej głównym celem jest pomoc w utrwaleniu materiału teoretycznego wymaganego dla III stopnia systemu certyfikacji zawodu księgowego opracowanego przez SKwP – głównego księgowego. W repetytorium zachowano układ rozdziałów z podręcznika. Do utrwalenia wiadomości służą zamieszczone na początku każdego rozdziału definicje podstawowych pojęć, pytania testowe oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Książka zawiera także rozwiązania pytań testowych oraz zadań z poszczególnych rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20300.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20299.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik prezentuje wiedzę z zakresu planowania i prowadzenia działalności gospodarczej, objaśnia zasady funkcjonowania gospodarki rynkowej, omawia przepisy prawa dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej (prawo pracy, prawo o ochronie danych osobowych, prawo podatkowe, prawo autorskie). Uczy też umiejętności niezbędnych w efektywnym prowadzeniu działalności gospodarczej. Treści teoretyczne autorki poparły licznymi ilustracjami a przede wszystkim przykładami oraz ćwiczeniami, które wskazują sposoby praktycznego zastosowania teorii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19755.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19754.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej