Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(730)
IBUK Libra
(11)
Forma i typ
Książki
(716)
Publikacje naukowe
(172)
Publikacje dydaktyczne
(94)
Publikacje fachowe
(68)
E-booki
(40)
Poradniki i przewodniki
(7)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(722)
tylko na miejscu
(645)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(308)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(442)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(653)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Mruk Henryk
(16)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Kotane L.V
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Dubicka Iwonna
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Dignen Bob
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Kotler Philip
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Barska Anetta
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Doligalski Tymoteusz
(3)
Dutko Maciej
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Karyda Maria
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kozielski Robert
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(3)
Mazurkiewicz Ludwik
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Romanowski Robert
(3)
Rudawska Iga
(3)
Sala Paweł
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Styś Aniela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tundys Blanka
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Wojtasiak Wojciech
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Barrall Irene
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartołd Robert
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dolot Anna
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(128)
2010 - 2019
(359)
2000 - 2009
(229)
1990 - 1999
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(246)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(677)
Wielka Brytania
(27)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(6)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieznany (us)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(671)
angielski
(54)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(83)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Logistycy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Handlowcy
(2)
Hotelarze
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
MARKETING
(140)
TURYSTYKA
(67)
Zarządzanie
(62)
Marketing
(41)
Przedsiębiorstwo
(39)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Język angielski
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
Język środowiskowy
(19)
MARKETING PARTNERSKI
(19)
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
Łańcuch dostaw
(18)
ZARZĄDZANIE
(17)
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
Logistyka
(16)
USŁUGI
(16)
FIRMA (nazwa)
(15)
Innowacje
(14)
Turystyka
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Język rosyjski
(13)
ZNAKI TOWAROWE
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
SŁUŻBA ZDROWIA
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
PORADNIKI
(11)
Zarządzanie kryzysowe
(11)
BANKI
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Decyzje
(9)
HOTELARSTWO
(9)
Handel elektroniczny
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
INTERNET
(8)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(8)
Otoczenie firmy
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(8)
PUBLIC RELATIONS
(8)
REKLAMA
(8)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(8)
Banki
(7)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencyjność
(7)
OBSŁUGA KLIENTA
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Biznesplan
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Rozwój regionalny
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Finansowanie
(5)
Jakość usług
(5)
Magazynowanie
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Reklama
(5)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Transport
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Kadry
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Służba zdrowia
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Audyt
(3)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
Branża TSL
(3)
COVID-19
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
Temat: czas
2001-
(139)
1989-
(22)
1901-2000
(21)
1989-2000
(20)
1945-1989
(9)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(60)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Francja
(1)
Japonia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(105)
Monografia
(74)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Materiały pomocnicze
(42)
Opracowanie
(38)
Praca zbiorowa
(37)
PODRĘCZNIKI
(30)
Poradnik
(18)
Raport z badań
(11)
PORADNIKI
(10)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MONOGRAFIA
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
BLOGI
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wzory dokumentów
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(329)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(63)
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(37)
Transport i logistyka
(36)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Psychologia
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Podróże i turystyka
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Ochrona środowiska
(5)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(211)
zarządzanie
(75)
badania marketingowe
(60)
przedsiębiorstwo
(60)
promocja
(57)
komunikacja marketingowa
(52)
strategia marketingowa
(48)
marka
(47)
produkt
(45)
reklama
(41)
dystrybucja
(40)
konsument
(36)
cena
(35)
logistyka
(32)
Internet
(31)
zarządzanie marketingowe
(28)
turystyka
(24)
marketing terytorialny
(23)
segmentacja rynku
(23)
public relations
(22)
łańcuch dostaw
(22)
marketing-mix
(21)
plan marketingowy
(20)
zachowania konsumenckie
(20)
marketing relacji
(19)
zarządzanie jakością
(18)
e-marketing
(17)
organizacja
(17)
English
(16)
marketing usług
(16)
konkurencyjność
(15)
obsługa klienta
(15)
planowanie marketingowe
(15)
produkt turystyczny
(15)
management
(14)
specialised language
(14)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(14)
business language
(13)
innowacyjność
(13)
marketing bezpośredni
(13)
samorząd terytorialny
(13)
transport
(13)
usługi medyczne
(13)
zarządzanie strategiczne
(13)
sprzedaż
(12)
służba zdrowia
(12)
jakość usług
(11)
marketing elektroniczny
(11)
media społecznościowe
(11)
planowanie strategiczne
(11)
zarządzanie kryzysowe
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
business English
(10)
finanse
(10)
komunikacja
(10)
marketing międzynarodowy
(10)
rynek
(10)
wizerunek
(10)
zarządzanie personelem
(10)
klient
(9)
konkurencja
(9)
marketing strategiczny
(9)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(9)
przedsiębiorczość
(9)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(9)
strategia
(9)
zarządzanie finansami
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
B1 (poziom biegłości językowej)
(8)
analiza SWOT
(8)
e-biznes
(8)
handel elektroniczny
(8)
marketing internetowy
(8)
marketing mix
(8)
marketing partnerski
(8)
marketing społeczny
(8)
psychologia
(8)
rozwój regionalny
(8)
usługi
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
znak towarowy
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
banki
(7)
biznes
(7)
cykl życia produktu
(7)
e-commerce
(7)
informacja marketingowa
(7)
kontrola marketingowa
(7)
lojalność konsumentów
(7)
marketing bankowy
(7)
negocjacje
(7)
planowanie
(7)
internacjonalizacja
(6)
marketing mobilny
(6)
marketing szeptany
(6)
miasto
(6)
relacje z klientem
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
741 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Oferowana czytelnikowi książka zawiera opis metod: losowego sposobu wyboru jednostek populacji do próby, uogólniania wyników otrzymanych dla próby na całą populację, szacowania błędów losowych oraz modyfikacji podstawowych testów statystycznych dla prób nieprostych. Książka adresowana jest głównie do osób zajmujących się organizacją badań opinii publicznej oraz badań marketingowych, a także opracowywaniem zebranych podczas tych badań danych. Może być ona także podręcznikiem dla studentów - słuchaczy wykładów dotyczących metody reprezentacyjnej. Z myślą o nich, na końcu każdego rozdziału zostały zamieszczone zadania przeznaczone do samodzielnego rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2841.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-194.
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?". Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13353.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14358.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia poświęcona jest jubileuszowi 45-lecia pracy naukowej i 65-lecia pracy zawodowej wybitnego specjalisty w zakresie marketingu, logistyki i gospodarki materiałowej, prof. dr hab. Tadeusza Wojciechowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12798.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu,które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5552.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7004.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie systemu gospodarki rynkowej zmienia istotnie zasady prowadzenia gospodarki przestrzennej. Podręcznik ten wskazuje zakres i kierunki zmian we współczesnym podejściu do spraw zagospodarowania przestrzennego. Jego podstawowym zadaniem jest przekazanie nie tylko ogólnych informacji teoretycznych, lecz przede wszystkim ukazanie przykładów praktycznych implementacji działań i instrumentów marketingowych w strategiach rozwoju różnych jednostek terytorialnych. Prezentowane przykłady dotyczą wprawdzie głównie regionu jeleniogórskiego, lecz większość ukazanych rozwiązań może mieć wymiar uniwersalny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3567.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : "Difin", 2011. - 231, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 213-218.
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że - tym samym - wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiazywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii merketingowo - logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10273.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11803.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 523-560.
Niniejsza monografia powstała w wyniku dokonanego przeglądu literatury zagranicznej i polskiej. Wykonano obszerne badania wtórne funkcjonowania rynku aptecznego w Polsce od transformacji ustrojowej w 1990 r. do 2020 r. Ponadto wykonano badania pierwotne, ukierunkowane na identyfikację rodzajów aktywności apteki ogólnodostępnej i dostępności farmaceutów w odniesieniu do ich wpływu na jakość świadczonych usług farmaceutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18644.XVIII.13 [Magazyn 1], P.18643.XVIII.13 [Magazyn 1], P.18642.XVIII.13 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22390.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22389.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z VI Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych oraz Międzynarodowej Konferencji Praktyczno-Naukowej "Wymiana Doświadczeń i Praktyk we Współpracy Transgranicznej", 27 lutego 2020 r., Biała Podlaska.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Niniejsze opracowanie obejmuje dwadzieścia dwa doniesienia, w ty w części I zamieszczono jedenaście prac wygłoszonych podczas VI Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych, a w części drugiej jedenaście doniesień zaprezentowanych podczas Międzynarodowej Konferencji Praktyczno-Naukowej Wymiana Doświadczeń i Dobrych Praktyk we Współpracy Transgranicznej. Tematyka konferencji obejmowała zagadnienia z zakresu wielu dyscyplin naukowych w aspekcie interdyscyplinarnym. Zakres tematyczny był szeroki i zróżnicowany, tak pod względem treści, jak i formy prezentacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18103 [Magazyn 1], P.18101 [Magazyn 1], P.18102 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19902.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19901.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W zbiorze zamieszczono artykluły, których zakres tematyczny w pewnym stopniu odzwierciedla strukturę reprezentowanych na Wydziale naukowych dyscyplin i zainteresowań badawaczych pracowników. Ze względu na przyjęty tryb kompletowania zespołu autorów i tematów artykułów zrezygnowano z merytorycznego grupowania, czy chociażby uszeregowania tekstów. Zastosowano rozwiązanie najprostsze, tzn kolejność alfabetyczną według nazwisk autorów. W końcowej części publikacji zamieszczono sprawozdania z okolicznościowych konferencji, przygotowane przez powołane w tym celu zespoły autorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3791.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6022 [Magazyn 1], 4448.IX.12 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6020.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1071 [Magazyn 1], P.1072 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Bibliogr. s. 292-293. Indeks.
Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku. Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyeksponować swoją markę na zatłoczonym rynku lub odróżnić markę od konkurencji. Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe. Autorka rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100 przedsiębiorstw i organizacji non-profit.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.9826.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11353.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej