Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(212)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(204)
Publikacje naukowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(11)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(183)
dostępne
(181)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(66)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(123)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(187)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Kobylińska Dorota
(4)
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Banasiak Jan
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bucholc Marta
(2)
Błaż Agata
(2)
Cybulko Anna
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hartley John
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kwiatkowska Anna
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Panek Wenancjusz (1931- )
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Sitarek Adam
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Aksman Joanna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bauer Kate
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brock Avril
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Crapo Richard H
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Eason Adam
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fiedor Marian
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fiske Montgomery
(1)
Fras Janina
(1)
Fronia Marcin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(96)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(180)
Anglia
(8)
Kiribati
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(6)
Wielka Brytania
(6)
Stany Zjednoczone
(3)
Niemcy
(1)
Język
polski
(184)
angielski
(25)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Dziennikarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
Komunikacja społeczna
(26)
Środki masowego przekazu
(21)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(17)
INTERNET
(14)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
Dziennikarstwo
(9)
Język angielski
(8)
Media społecznościowe
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Internet
(6)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(6)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
NEGOCJACJE
(6)
Nauczanie języków obcych
(5)
OPIEKA SPOŁECZNA
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Dziennikarze
(4)
KOMPUTERY
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
NAUCZANIE
(4)
NAUCZYCIELE
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
KULTURA
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kultura
(3)
MANIPULACJA (psychol.)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
Negocjacje
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Perswazja
(3)
Publicystyka
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CZYTELNICTWO
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Instagram
(2)
KADRY
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Korespondencja
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
ORGANIZACJA
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PISMO
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prawo prasowe
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Analiza dyskursu
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BLOGI
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Business English
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO AUTYSTYCZNE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(10)
1989-2000
(5)
2001-0
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(25)
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(11)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(9)
Poradnik
(6)
Monografia
(5)
PORADNIKI
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(74)
Edukacja i pedagogika
(22)
Językoznawstwo
(21)
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Kultura i sztuka
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Psychologia
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja społeczna
(26)
media
(26)
komunikacja
(20)
komunikacja interpersonalna
(16)
Internet
(15)
communication
(9)
komunikacja niewerbalna
(8)
dziennikarstwo
(7)
education
(7)
komunikacja marketingowa
(7)
komunikacja werbalna
(7)
negocjacje
(7)
public relations
(7)
Great Britain
(6)
handbook
(6)
komunikowanie masowe
(6)
media społecznościowe
(6)
monarchy
(6)
English
(5)
arts
(5)
elections
(5)
government
(5)
holidays
(5)
household
(5)
law
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
praca socjalna
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
study and teaching
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
English language
(4)
edukacja
(4)
konflikt
(4)
language
(4)
medioznawstwo
(4)
organizacja
(4)
prasa
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
serwis społecznościowy
(4)
social media
(4)
społeczeństwo informacyjne
(4)
zarządzanie
(4)
bariery komunikacyjne
(3)
communication skills
(3)
cyberprzemoc
(3)
dyskurs medialny
(3)
edukacja medialna
(3)
etyka
(3)
foreign language
(3)
intercultural communication
(3)
komunikacja biznesowa
(3)
komunikacja międzykulturowa
(3)
manipulacja
(3)
marketing
(3)
mass media
(3)
media masowe
(3)
media publiczne
(3)
nowe media
(3)
reportaż
(3)
strategia
(3)
wizerunek
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
Facebook
(2)
Unia Europejska
(2)
Web 2.0
(2)
asertywność
(2)
badania naukowe
(2)
biblioteka
(2)
biblioteka akademicka
(2)
business
(2)
business communication
(2)
conflict management
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
diagnoza społeczna
(2)
discourse
(2)
discourse analysis
(2)
dzieci
(2)
dziennikarstwo internetowe
(2)
e-commerce
(2)
emocje
(2)
etyka zawodowa
(2)
foreign speakers
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
interwencja
(2)
journalism
(2)
kapitał społeczny
(2)
klient
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
kompetencje społeczne
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
kłamstwo
(2)
language learning
(2)
marka
(2)
media lokalne
(2)
mediacja
(2)
214 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
An introduction to journalism : essential techniques and background knowledge / Richard Rudin, Trevor Ibbotson. - First published, reprinted. - Amsterdam : Focal Press, 2003 - XI, 351 pages : illustrations ; 25 cm
Includes bibliographical references and index.
Anyone studying journalism, or training for the industry, will benefit from the broad scope of information and guidance packed into this textbook. Those already employed in journalism or related areas will also find it useful as a reference book. Essential techniques employed by journalists working across all media are supplemented with detailed sections on the workings of public administration, law, health and safety, regulation and training. Each chapter concludes with suggested learning activities and an extensive list of resources for further study and investigation. The approach throughout chapters covering background issues (e.g. law) is 'journalism centred': all topics are related to the interests and concerns of journalists and journalism. Students of the City and Guilds Diploma in Media Techniques will find the book particularly relevant to their studies as it has been developed to reflect the syllabus of this course. Exercises, checklists and further reading recommendations are provided to aid learning and maximize success A unique gathering of information to introduce the major issues and practice of print, broadcast and online journalism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19024.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19023.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20969.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20968.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Dyskursu Publicznego : kultura, retoryka, demokracja)
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Antologia tłumaczeń pięciu tekstów anglo- i niemieckojęzycznych została przygotowana u progu kolejnej reformy systemu nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce. Ma cechy dobrego podręcznika metodologii badań społecznych oraz dostarcza użytecznych narzędzi opisywania zmian zachodzących w rodzimym szkolnictwie wyższym. Pozwala jednocześnie uzyskać perspektywę porównawczą zapoznając czytelnika z konkretnymi kategoriami analitycznymi stosowanymi do opisu stanu sytuacji bieżącej i scenariuszy rozwoju szkolnictwa wyższego w przyszłości w innych krajach. Używane w tekstach narzędzia analizy dyskursu stają się szczególnie przydatne w warunkach wyraźnie nasilonej, publicznej dyskusji na temat problemów polskiej nauki i edukacji akademickiej, w której głos zabierają różni aktorzy społeczni: dziennikarze, akademicy, politycy, przedsiębiorcy. Teorie i badania dyskursu zastosowane w rozprawach zamieszczonych w antologii dostarczają pojęć i kategorii zapewniających bardziej świadomy udział w tej debacie oraz pozwalają zrozumieć, w jaki sposób dzieje uniwersytetu zależą od tego, kto, co i jak o nim mówi. Dla badaczy i badaczek uniwersytetu kwestie związane z dyskursem nie powinny być obojętne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19858.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja odnosi się do zaiteresowań autora problematyką związaną z agresywnym zachowaniem się uczniów w środowisku szkolnym oraz możliwościami przeciwdziałania lub zapobiegania temu zjawisku przez nauczycieli. Głównym celem pracy było ustalenie wpływu pedagogicznych kompetencji komunikacyjnych nauczycieli na poprawienie zachowania sie uczniów w środowisku szkolym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5065.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Talk about understanding : rethinking classroom talk to enhance comprehension / Ellin Oliver Keene. - Portsmouth, NH : Heinemann, 2012. - XXII, 160 s. : il. ; 24 cm. + 1 videodisc ((120 min.) : sd., col. ; 4 3/4 in.)
Bibliogr.
Do książki dołączona jest płyta VCD o tej samej sygnaturze.
Reading education pioneer Ellin Oliver Keene demystifies comprehension instruction by describing what it can look like when readers comprehend deeply and what it can look like when teachers aim for this deep comprehension. This ground-breaking book is illustrated with video footage of Ellin modeling the reading instruction she describes. Here, you can watch Ellin use language and teaching moves that help students go beyond superficial reading comprehension to lasting understanding. "Talk About Understanding" offers: ôOutcomes of Understandingö Markers - descriptions of the behaviors present when children understand a text deeply including ways to assess with and teach toward these outcomes; ôTalk About Understandingö Principles - suggestions to modify teaching language and teaching interactions to deepen childrenĺs ability to comprehend; ôFrom the Insideö Video Segments - classroom footage of Ellin teaching lessons that illustrate use of the ôOutcomes of Understandingö markers and ôTalk About Understandingö principles from the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14555.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etyka dziennikarska i dziennikarstwa / Jan Pleszczyński. - Warszawa : Difin, 2015. - 284 strony ; 23 cm.
Bibliografia strony 271-278. Indeks.
Książkę adresuję głównie do studentów dziennikarstwa, ale nie tylko. Mam nadzieję, że poszerzy ona horyzonty intelektualne i profesjonalne także młodych praktyków dziennikarstwa, którzy już studia ukończyli; przynajmniej tych, którzy nie traktują dziennikarstwa jako zwykłej pracy ani nie trafili do mediów tylko na krótko – z chwilowego braku innych możliwości i pomysłów na życie. W książce kładę mocny nacisk na filozofię – etyka jest przecież filozofią – ale raczej wskazuję problemy niż jedynie słuszne rozwiązania. Mam nadzieję, że po lekturze każdy choć na moment się zawaha, zanim z niewzruszonym przekonaniem o własnej racji i wyższości moralnej wypowie jakieś twarde potępienie. Sam też staram się nie moralizować i nie pouczać. przez wiele lat pracowałem etatowo w mediach i wiem, jak denerwujące potrafią być uwagi ludzi z zewnątrz, spoza środowiska, którzy nie znają wcale, albo słabo i na dodatek nie z własnego doświadczenia, realiów profesji dziennikarskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22430.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22429.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22516.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22515.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Wirtualna rzeczywistość jest pod względem psychologicznym dużo potężniejszym narzędziem niż jakikolwiek inny środek przekazu. Być może już niedługo rozpowszechnienie VR doprowadzi do niezwykłej transformacji naszej egzystencji. Wirtualna rzeczywistość może dać dostęp do wrażeń, które trudno zapewnić albo są po prostu niemożliwe do przeżycia w prawdziwym świecie. Pozwala nam też zobaczyć otaczającą nas rzeczywistość z nowej perspektywy. Bezsprzecznie jest to jedna z największych szans naszej cywilizacji. Czy jednak jako społeczeństwo jesteśmy gotowi na zmiany, które VR przyniesie w miarę swojego rozwoju i upowszechnienia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18496.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-304. Indeks.
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej". prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17987 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19535.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19534.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Part of the Macmillan Business English Skills series, Email English is for learners of Business English and general English who need additional support in writing emails and social media communications. Email English contains a wealth of practice activities and is suitable for self-study or as supplementary material for the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21518.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21517.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 229-247.
Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stąd próba ich wydobycia z medialnej masowości. (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22426.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14318.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series.)
The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17706.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding new media / Eugenia Siapera. - Second edition. - XIII, 322 pages : illustrations ; 25 cm.
Includes bibliographical references (pages 277-310) and index.
The new media landscape touches every aspect of our social, political and cultural lives. It is more important than ever, therefore, that we are able to understand and explain the complexity of our digital world. Understanding New Media gives students the tools and the knowledge they need to make sense of the relationship between technologies, media and society. This best-selling student introduction: Makes complex ideas accessible, clearly explaining the key thinkers, theories and research students need to understand. Brings theory to life with a range of new case studies, from selfies or trolling, to the app economy and algorithms in social media. Gets students started on projects and essays with guided research activities, showing them how to successfully put learning into practice. Provides guided further reading, helping students to navigate the literature and extend their studies beyond the chapter.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19027.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 19026.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Doświadczenie autorów publikacji w zakresie cyberbezpieczeństwa umożliwia perspektywiczne spojrzenie z różnych stron na temat cyberprzestrzeni i czyhających tam niebezpieczeństw dla człowieka. Wielość poruszonych tematów pozwala poznać i zrozumieć współczesne i przyszłe wyzwania w tej dziedzinie. Książka wskazuje, że zarówno poszczególne rządy uzbrojone w najnowocześniejsza technologię, jak i specjalistów z cyberbezpieczeństwa, są tak samo podatne na zagrożenia i bezbronne jak zwykli użytkownicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17459.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Speaking naturally and with confidence on the telephone is one of the hardest hurdles to overcome when learning a foreign language. Telephone English trains students to use the telephone confidently and effectively in the course of their work. The accompanying audio CD provides a wide range of phone call examples to increase student confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21552.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21551.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 152.)
Bibliogr. przy ref.
Konferencja „Czas przemian – czas wyzwań” porusza ważne zagadnienie wpływu nowych mediów na kształtowanie nowoczesnej wizji bibliotek i innych ośrodków informacji w społeczeństwie sieci. Doświadczenia Fundacji Orange wskazują, że rola tych nowych centrów aktywności lokalnej jest nie do przecenienia: to właśnie one często są pierwszym miejscem kontaktu osób wykluczonych cyfrowo z Internetem i technologiami. Ale nie tylko – to dzięki oddolnym, świadomym działaniom bibliotekarzy, animatorów z organizacji pozarządowych, instytucji kultury i oświaty, miejsca te mogą pełnić też funkcję przestrzeni cyfrowych inspiracji, zarówno dla młodszych, jak i starszych internatów. Dziś dwa kliknięcia myszką dają internautom dostęp do prawd, do których Archimedes dochodził całe życie. Dla najmłodszego pokolenia dostęp do sieci jest naturalnym przedłużeniem rzeczywistości, a prawie wszystko ma już dziś dodatek „e”: e-kultura, e-podróże, e-edukacja. Czy oznacza to, że młodzi użytkownicy sieci, dorastający w otoczeniu elektronicznych urządzeń nie potrzebują wsparcia dorosłych w wirtualnym świecie? Badania Fundacji Orange dotyczące kompetencji cyfrowych młodzieży wskazują, że wręcz przeciwnie – bez inspiracji cyfrowych przewodników niewielu młodych internautów w pełni skorzysta z edukacyjnego potencjału sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15364.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd obecnego stanu oświaty i jego uwarunkowań oraz prezentuje bogatą ofertę edukacyjną mieszczącą się w "autorskich kreacjach dialogu edukacyjnego" w wykonaniu współautorów publikacji. Pozycja ta wnosi wiele nowych rozwiązań w celu unowocześnienia kształtowania edukacji na miarę XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3527.V.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2237.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3526.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(English for Special Purposes)
Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń i zadań leksykalnych dla początkujących i średnio zaawansowanych. Przeznaczony jest dla tych, którzy pragną usystematyzować, utrwalić i powtórzyć słownictwo angielskie z zakresu języka mediów. Repetytorium powstało z myślą o studentach dziennikarstwa, nauk politycznych, stosunków międzynarodowych czy europeistyki. Lexical Compendium składa się z 12 rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18067 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19805.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19804.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej