Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(133)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(131)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(110)
tylko na miejscu
(109)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(52)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(60)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(111)
Autor
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Emmerson Paul
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarny Elżbieta
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Domiter Małgorzata
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Jankowski Marek
(2)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(2)
Kapusta Piotr
(2)
Kossakowska Elżbieta
(2)
Kostecki Michał Maciej (1946- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotyński Juliusz
(2)
Królak Paweł
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kuś Artur
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marciniak-Neider Danuta (1947- )
(2)
Marczewski Krzysztof
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rymarczyk Jan (1944- )
(2)
Sala Paweł
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Stępień Beata
(2)
Stępień Beata (nauki ekonomiczne)
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Wieloch Justyna
(2)
Wincewicz-Bosy Marta (1973- )
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Świerkocki Janusz
(2)
Żulczyk Jakub (1983- )
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baranowska-Prokop Ewa
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bekas Robert
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Boruczkowska Agata
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Budzowski Klemens
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Bąk Michał
(1)
Caves Richard E
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewska Barbara
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(135)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(2)
Anglia
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(131)
angielski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
HANDEL ZAGRANICZNY
(32)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(18)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(16)
Handel elektroniczny
(12)
Język angielski
(11)
Język handlu i biznesu
(11)
HANDEL
(8)
ŚWIATOWA ORGANIZACJA HANDLU
(6)
ŻYWNOŚĆ
(6)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(5)
Handel
(5)
Język środowiskowy
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
POLSKA
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
GATT
(4)
GLOBALIZACJA
(4)
INTERNET
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
HANDEL DETALICZNY
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
INNOWACJE
(3)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(3)
RYNEK
(3)
ZIEMIOPŁODY
(3)
Bezpieczeństwo powietrzne państwa
(2)
COVID-19
(2)
GOSPODARKA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARSTWO ROLNE
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
HANDEL LUDŹMI
(2)
Handel narkotykami
(2)
Internet
(2)
KONIUNKTURA
(2)
Konsumenci
(2)
LEKI
(2)
MARKETING
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Model biznesowy
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PHP
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
ROLNICTWO
(2)
SPOŻYCIE
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
UMOWA
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
BANKI
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO ENERGETYCZNE PAŃSTWA
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZROBOCIE
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
CEFTA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DZIECKO
(1)
Dropshipping
(1)
Dyplomacja
(1)
ENERGETYKA
(1)
ENERGIA JĄDROWA
(1)
FACTORING
(1)
FARMACJA
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
FORFAITING
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
GAZ ZIEMNY
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gramatyka
(1)
HANDEL HURTOWY
(1)
Handel bronią
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel ludźmi
(1)
Handel narządami ludzkimi
(1)
Handel zagraniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
KRAJE BYŁEGO ZSRR
(1)
ROSJA
(1)
Rosja
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(9)
PORADNIKI
(7)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradniki
(2)
ROCZNIKI STATYSTYCZNE
(2)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść polska
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI WIELOJĘZYCZNE
(1)
Tablice i wzory
(1)
Thriller
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Językoznawstwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(11)
Edukacja i pedagogika
(10)
Psychologia
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
handel zagraniczny
(20)
handel elektroniczny
(11)
handel międzynarodowy
(11)
e-biznes
(9)
marketing
(9)
business English
(8)
e-commerce
(8)
Światowa Organizacja Handlu
(8)
sklep internetowy
(7)
e-marketing
(6)
konsument
(6)
polityka handlowa
(6)
English language
(5)
Internet
(5)
Polska
(5)
cło
(5)
eksport
(5)
globalizacja
(5)
handel detaliczny
(5)
teaching
(5)
transport
(5)
finanse międzynarodowe
(4)
handel
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
sprzedaż
(4)
Unia Europejska
(3)
beletrystyka
(3)
business language
(3)
e-handel
(3)
gospodarka światowa
(3)
innowacje
(3)
inwestycje zagraniczne
(3)
marka
(3)
rynek międzynarodowy
(3)
strategia
(3)
usługi online
(3)
zarządzanie
(3)
Białoruś
(2)
CEFTA
(2)
GATT
(2)
PHP
(2)
badania marketingowe
(2)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
bilans płatniczy
(2)
dystrybucja
(2)
e-klient
(2)
e-sprzedaż
(2)
finanse
(2)
geografia ekonomiczna
(2)
gospodarka
(2)
handel ludźmi
(2)
język angielski
(2)
język polski
(2)
język rosyjski
(2)
koniunktura gospodarcza
(2)
konkurencyjność
(2)
language teaching
(2)
leki
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing-mix
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
merchandising
(2)
model biznesu
(2)
obrót towarowy
(2)
obsługa klienta
(2)
platforma aukcyjna
(2)
polityka gospodarcza
(2)
procedury celne
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przedsiębiorstwo handlowe
(2)
psychologia
(2)
regionalne porozumienia handlowe
(2)
reklama
(2)
rolnictwo
(2)
rynek
(2)
rynek walutowy
(2)
rynek zagraniczny
(2)
strategia marketingowa
(2)
strona WWW
(2)
słownik
(2)
terminologia
(2)
transakcje zagraniczne
(2)
umowa
(2)
zakupy internetowe
(2)
ASEAN
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business English Certificate (BEC)
(1)
Flash
(1)
Google Analytics
(1)
MySQL
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
RFID
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Ukraina
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
VAT
(1)
World Trade Organization
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
143 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6965.I.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5510 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje handlowe / Halina Brdulak, Jacek Brdulak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 218, [1] stron : rysunki, tabele; 21 cm.
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich uczestników oraz pokazali, jak silnie zależą one od warunków, w jakich są prowadzone. Ponieważ każdy jest negocjatorem (albo sprzedającym, albo kupującym) książka z pewnością zainteresuje wiele osób. Szczególnie może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów doskonalenia umiejętności w zakresie negocjacji lub komunikowania się. Mogą z niej również korzystać profesjonalni negocjatorzy w celu doskonalenia warsztatu negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4392.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Foreign Trade Collection)
Polsko-rosyjski słownik eksportera zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i rozliczeń w handlu zagranicznym, zwyczajów w handlu zagranicznym, badań rynków zagranicznych, ceł , podatków oraz dziedzin pokrewnych. Słownik przeznaczony jest dla pracowników handlu zagranicznego, spedytorów, przewoźników, tłumaczy, studentów oraz pracowników naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13222.I.3 [Czytelnia A], 13221.I.3 [Czytelnia A], 13220.I.3 [Czytelnia A], 13223.I.3 [Czytelnia A] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Raport o koniunkturze, w którym omówiono rozwój gospodarki i handlu światowego oraz jego wpływ na gospodarkę Polski w latach 2000-2002. Szczegółowo zanalizowano sytuację w wybranych dziewięciu krajach, ważnych dla gospodarki światowej i polskiego handlu zagranicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1621 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3045.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raport o koniunkturze, w którym omówiono rozwój gospodarki i handlu światowego oraz jego wpływ na gospodarkę Polski w latach 2001-2003. Szczegółowo zanalizowano sytuację w wybranych dziewięciu krajach, ważnych dla gospodarki światowej i polskiego handlu zagranicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3046.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dropshipping & E-commerce : Business Guide / Anthony C.B. Phillip. - [Great Britain] : Anthony C.B. Phillip, 2022 - [114] stron : ilustracje ; 24 cm.
Includes bibliographical references (strony: 537-540) and index.
This book provides information on : what is dropshipping, enter process of dropshipping, practical example of dropshipping, advantages and disadvantages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21516.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera omówienie podstawowych zasad i metod badań marketingowych rynków zagranicznych. Wychodząc od omówienia istoty badań marketingowych i podstawowych zakresów prowadzonych prac badawczych, przedstawiono następnie metody gromadzenia informacji. Podjęta została równiez próba systematyzacji metod badań strukturalnych służących wyborowi docelowych rynków zagranicznych i określeniu podstaw międzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejności omówiono czynniki określające funkcjonowanie podstawowych elementów rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet jest zjawiskiem przede wszystkim technologicznym. Dzięki jednak niespotykanemu w historii rozprzestrzeniania się zmienia on warunki gospodarowania w takim stopniu, że coraz częściej mówi się o ekonomii internetowej. Czy to znaczy, że w gospodarce zaczynają działać inne prawa ekonomii niż w dotychczasowej gospodarce? Handel elektroniczny i bankowość elektroniczną należy rozważać z perspektywy globalizacji, tzn.: globalnej konkurencji i regulacji, konkurencji i współpracy, harmonizacji, tzw. konkurencji i regulacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6296 [Magazyn 1], 7501 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7389.VIII.8 [Czytelnia C], 7390.VIII.8 [Czytelnia C] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Roczniki Branżowe ISSN 0079-2691)
Książka dostępna w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.191.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2406.I.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mroczna Moskwa / Paul Leander-Engström, Camilla Grebe)
Stanowi tom 2. trylogii, tom 1. pt. Maestro z Sankt Petersburga.
Trylogia „Mroczna Moskwa” przedstawia wstrząsający obraz Rosji za rządów Putina. Znajdziemy tu zarówno niewyobrażalne bogactwo, jak i skrajną biedę, a ludzie nie cofną się przed niczym w pogoni za władzą i pieniędzmi. Rosja początku XXI wieku to czas kiedy w okamgnieniu powstawały największe współczesne fortuny. „Doskonale napisany, trzymający w napięciu i politycznie wyrafinowany thriller”. Magnus Utvik „Przerażająco dobra i wstrząsająca książka”. Östra „Uwielbiam tę książkę. Inteligentna, pobudza do myślenia i trzyma w napięciu”. Micael Dahlén W gorącą letnią noc Oscar Rieder, syn ambasadora Szwecji, zostaje znaleziony martwy na terenie rezydencji ambasady w Moskwie. Obok niego leży w ciężkim stanie prostytutka, której jednak wbrew przewidywaniom udaje się przeżyć. Na miejsce przybywa prokurator Siergiej Skurow, który ma prowadzić dochodzenie przy wsparciu młodego i ambitnego inspektora policji, Antona Lewina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20205.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-220. Indeks.
Wyjaśnienie mechanizmów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w skali międzynarodowej to główny cel, jaki przyświecał powstaniu tej książki. Zwłaszcza dzisiaj w dobie globalizacji, wzrastających powiązań finansowych i ekonomicznych pomiędzy podmiotami na rynku międzynarodowym oraz rosnącej roli korporacji ponadnarodowych. Dynamika zmian dokonujących się w sferze międzynarodowych stosunków ekonomicznych często powoduje, iż nie nadążamy za zmieniającymi się warunkami funkcjonowania w globalnym środowisku gospodarczym. Tym bardziej potrzebna jest odpowiednia wiedza wyjaśniająca aspekty internacjonalizacji i gospodarowania w skali międzynarodowej. Podstawową intencją autora było zaprezentowanie kompleksowego spojrzenia na różne aspekty funkcjonowania firmy na rynkach zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9871.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11456.XI.4 [Czytelnia C], 11457.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22970.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6022 [Magazyn 1], 4448.IX.12 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6020.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Rocznik statystyczny handlu zagranicznego 2002 - Warszawa : Zakład Wydawnictw Statystycznych, 2002. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm.
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. 2406 I.7 CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.191 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej