Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(104)
Forma i typ
Książki
(102)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(101)
tylko na miejscu
(99)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(44)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(65)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(99)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(5)
Mruk Henryk
(5)
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Tyszka Tadeusz
(4)
Armstrong Gary
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kall Jacek
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maison Dominika
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bednarek Józef
(1)
Berkley Holly
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Borysowski Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Burgers Willem
(1)
Chlebda Barbara
(1)
Chlebda Wojciech (1950- )
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Danecka Irena
(1)
Dereń Bożena
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Gargaś Klaudia
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Godin Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grodowska Małgorzata
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Góral Lesław
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Kruk Wacław
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Makowski Michał
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marcinkiewicz Radosław
(1)
Marć Małgorzata
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLeod Angus
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Michór Andrzej
(1)
Milutina Tamara A
(1)
Mizerski Richard
(1)
Musioł Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(103)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Handlowcy
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
MARKETING
(20)
REKLAMA
(20)
Marketing
(8)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
INTERNET
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
PUBLIC RELATIONS
(5)
REKLAMA INTERNETOWA
(5)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
FARMACJA
(3)
FIRMA (nazwa)
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
LEKI
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
Reklama
(2)
Turystyka
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
Aptekarstwo
(1)
BANKI
(1)
Banki
(1)
DECYZJE
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
JĘZYK POLSKIi
(1)
Język rosyjski
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Organizacje
(1)
PERSWAZJA
(1)
POZNANIE
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Prawo
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
STRONY WWW
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Sport
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi finansowe
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wojsko
(1)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI FRAZEOLOGICZNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
reklama
(88)
marketing
(33)
public relations
(26)
promocja
(20)
komunikacja marketingowa
(19)
marka
(17)
Internet
(15)
badania marketingowe
(15)
konsument
(15)
produkt
(14)
cena
(13)
marketing bezpośredni
(13)
reklama internetowa
(13)
strategia marketingowa
(11)
zachowania konsumenckie
(7)
dystrybucja
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
psychologia
(6)
reklama telewizyjna
(6)
planowanie marketingowe
(5)
wizerunek
(5)
e-marketing
(4)
etyka
(4)
kampania reklamowa
(4)
lobbing
(4)
plan marketingowy
(4)
prawo
(4)
reklama prasowa
(4)
reklama radiowa
(4)
reklama społeczna
(4)
sprzedaż osobista
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
znak towarowy
(4)
blog
(3)
branding
(3)
cyberprzestrzeń
(3)
cykl życia produktu
(3)
handel detaliczny
(3)
handel hurtowy
(3)
kampania społeczna
(3)
kanały marketingowe
(3)
komunikacja
(3)
komunikacja społeczna
(3)
marketing usług
(3)
media
(3)
merchandising
(3)
narkomania
(3)
rynek turystyczny
(3)
segmentacja rynku
(3)
sprzedaż
(3)
usługi
(3)
Facebook
(2)
Unia Europejska
(2)
Web 2.0
(2)
agencja reklamowa
(2)
aktywność fizyczna
(2)
analiza SWOT
(2)
biuro podróży
(2)
cyberprzemoc
(2)
edukacja medialna
(2)
human relations
(2)
klient
(2)
komunikacja elektroniczna
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
konkurencyjność
(2)
korupcja
(2)
leki
(2)
logistyka
(2)
manipulacja
(2)
marketing bankowy
(2)
marketing elektroniczny
(2)
marketing internetowy
(2)
marketing mix
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing zrównoważony
(2)
marketing-mix
(2)
media masowe
(2)
negocjacje
(2)
pamięć
(2)
pedofilia
(2)
perswazja
(2)
planowanie strategiczne
(2)
portal społecznościowy
(2)
prawo farmaceutyczne
(2)
przekaz reklamowy
(2)
reklama kinowa
(2)
serwis społecznościowy
(2)
sponsoring
(2)
spostrzeganie
(2)
społeczeństwo
(2)
strategia
(2)
targi
(2)
turystyka
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
wizerunek firmy
(2)
wizerunek marki
(2)
zachowania zdrowotne
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
Business Intelligence
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing reklama marka cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy menedżerowi świeżych pomysłów oraz zainspiruje do efektywnego działania w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11438.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy położyli szczególny nacisk na analizę zachowań rynkowych odbiorców, powiązań między dostawcami a odbiorcami oraz aspektów strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystykę specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a także na prezentację instrumentów i technik marketingowych (np. nowych technik związanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili również specyfikę działań marketingowych na każdym z głównych segmentów rynku instytucjonalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6993.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : Grupa Marketer, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22506.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22505.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: - świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5555.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7008.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-316. Indeks.
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe; sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu; skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu); zarządzanie portfelem marek; techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy; finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14222.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks.
Książka będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7789.IX.16 [Magazyn 1], P.6986 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7790.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5458.IX.12 [Magazyn 1], P.4897.IX.12 [Magazyn 1], P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6017.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Internet to Klondike XXI wieku" Tak twierdzi człowiek, który zdobył największy w historii majątek - Bill Gates. Jeśli istotnie tak jest, to ebooka "Marketing internetowy w praktyce" trzeba by porównać do mapki, na której precyzyjnie wyrysowano położenie wszystkich oczekujących na poszukiwaczy złotonośnych działek. Ktoś, komu taka mapka wpada w ręce, może oczywiście z nią zrobić co zechce. Może jej użyć na rozpałkę, zmiąć i rzucić do zabawy kotu, oprawić w ramkę i podarować sąsiadce... Może też zdecydować się wykorzystać okazję i zdobyć bogactwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5317.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 290-300.
Książka prezentuje bogate instrumentarium promocyjnego oddziaływania na klientów i wybrane aspekty jego integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna. Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe, środki, formy, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.6983.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7784.IX.17 [Czytelnia C], 7785.IX.17 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ideą niniejszej książki jest odniesienie się do etyki public relations w kontekście etyki profesjonalnej. Punktem wyjścia jest próba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, wartości i regulacji funkcjonujących w ramach systemu samoregulacji branży. Najistotniejsza jest jednak praktyka społeczna związana z etycznymi regulacjami branży. Kolejne rozdziały poświęcone są dziennikarstwu i reklamie, jako uzupełnieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13191.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4851.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Szósty zeszyt tematycznego przekładowego słownika wielowyrazowych jednostek języka poświęcony jest w całości szeroko pojmowanemu ruchowi turystycznemu i obejmuje takie obszary, jak historia miasta i regionu, oprowadzanie wycieczek, zwiedzanie muzeów, orientowanie się w przestrzeni, promocja i reklama w turystyce, ekonomia turystyki itp. Zaletą słownika jest to, że ustalone przez autorów pary przekładowe w zdecydowanej większości nie były dotychczas notowane przez słowniki przekładowe. Słownik zawiera ok. 3500 jednostek i ich ekwiwalentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15535.XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka - Zakamycze)
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama, oraz problematyka naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie - Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcone są reklamie w mediach, a także szczególnym i dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa i wybranych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6309.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5941.IX.17 [Magazyn 1], 7263.IX.17 [Magazyn 1], P.5944 [Magazyn 1], P.5942 [Magazyn 1], P.5943 [Magazyn 1], P.5940 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5939.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7262.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powtrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania i prowadzenia własnej formy. W książce znajdziesz konkretne wskazówki pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności - od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory ważnych umów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12744.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13781.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Prezentowana książka jest wynikiem zarówno naukowych zainteresowań autorów, jak i ich związku z praktyką. Jest pierwszym szczegółowym opracowaniem problematyki dotyczącej prawa farmaceutycznego w Polsce. Chociaż jej autorzy skupiają się głównie na omówieniu przepisów ustawy - Prawo farmaceutyczne, nie można jej nazwać komentarzem, ponieważ poruszane zagadnienia wykraczają daleko poza zakres tej ustawy. Omówiono w niej podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne związane z dopuszczaniem do obrotu produktów leczniczych, prowadzeniem badań klinicznych, wytwarzaniem produktów leczniczych, reklamą produktów leczniczych, obrotem produktami leczniczymi, w tym z ustalaniem cen. Przedmiotem analizy prawnej są także zagadnienia ochrony wyłączności danych, SPC, ochrony znaków towarowych w związku z importem równoległym. Praca zawiera również pełne odniesienie do prawa wspólnotowego i w szerokim zakresie uwzględnia orzecznictwo Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11661.XVIII.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest próbą interdyscyplinarnego podejścia do problematyki promocji i reklamy we współczesnym świecie, ze szczególnym odniesieniem do zachodnich warunków kulturowych oraz społeczeństw państw wysokorozwiniętych i rozwijających się. Dominującymi perspektywami spojrzenia na promocję i reklamę w prezentowanej publikacji są perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalazły się także opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Współautorzy monografii starali się ukazać najważniejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we spółczesnych społeczeństwach postindustrialnych, funkcjonujących w warunkach informatyzacji, globalizacji, a także wszechobecnego konsumpcjonizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12733.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13772.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review")
W książce zwrócono uwagę na wykorzystanie przez dzieci komputerów, różnych usług sieciowych funkcjonujących w Internecie jak również mediów prostych, np. układanek i klocków. Dokonano ponadto charakterystyki mediów i materiałów dydaktycznych chętnie wykorzystywanych w procesie kształcenia do prezentacji różnego typu treści obrazowych i dźwiękowych. Omówiono reklamę w mediach i różne typy mechanizmów wpływających na odbiór informacji przez dzieci i młodzież. W kontekście mediów autor książki przeanalizował proces wychowania, kładąc nacisk na jego cele oraz związane z tym najważniejsze problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5014.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6041.V.7 [Czytelnia B], 6042.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - 5 wydanie, stan prawny na 1 stycznia 2016 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 269 stron ; 24 cm.
Bibliografia strony 265-269.
W książce przedstawiono problematykę z zakresu prawa turystycznego, w tym prawne aspekty działalności biur podróży, hoteli, podmiotów prowadzących kempingi, pola biwakowe i parkingi samochodowe. Omówiono także kwestie związane z międzynarodowym i krajowym przewozem osób i bagażu, ubezpieczeniami turystycznymi oraz usługami restauracyjnymi. Przedmiotem analizy są również zagadnienia prawne dotyczące uprawiania turystyki, paszportów i wiz, przejść granicznych, kontroli granicznej oraz informacji i reklamy w turystyce. W publikacji uwzględniono liczne przepisy prawne i orzecznictwo z zakresu turystyki w prawie polskim, prawie Unii Europejskiej oraz konwencjach międzynarodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17219 [Magazyn 1], P.17218 [Magazyn 1], P.17217 [Magazyn 1], P.17220 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17234.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17233.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej