Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(172)
Forma i typ
Książki
(167)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(174)
tylko na miejscu
(156)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(96)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(158)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(3)
Buko Jacek
(3)
Jalinik Mikołaj
(3)
Kruczek Zygmunt
(3)
Mruk Henryk
(3)
Orłowski Dominik
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bobrowska Maria
(2)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dębski Maciej
(2)
Gawęcki Jan (1944- )
(2)
Godlewski Grzegorz
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kroplewski Zdzisław (1955- )
(2)
Litwińczuk Zygmunt (1950- )
(2)
Martini Marie Claude
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Placek Waldemar
(2)
Podstawka Marian
(2)
Romańska-Gocka Krystyna
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balicki Władysław (1941- )
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Bandoła Katarzyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Barłowska Joanna Bogusława
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Bukowski Sławomir I. (1956- )
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Chmielewska Anna (medycyna)
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Ciszowski Krzysztof
(1)
Curtis Tony
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czarnobilska Ewa
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Deresz Agnieszka
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dulińska-Stanek Ewa
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Dębniewska Maria (1940- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Filipek Agnieszka (farmacja)
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna n
(1)
Hadaś-Dyduch Monika
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(114)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(172)
Język
polski
(172)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
TURYSTYKA
(38)
MARKETING
(33)
USŁUGI
(12)
AGROTURYSTYKA
(9)
Marketing
(8)
MAKROEKONOMIA
(6)
Turystyka
(6)
PRODUKT REGIONALNY
(5)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(5)
EKONOMIA
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
BANKI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KUCHNIA REGIONALNA
(3)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
Żywność
(3)
BIURA PODRÓŻY
(2)
EKOTURYSTYKA
(2)
FINANSE
(2)
INNOWACJE
(2)
KOSMETYKA LEKARSKA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
Odżywianie
(2)
POPYT
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
SKÓRA (anat.)
(2)
TURYSTYKA KULINARNA
(2)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(2)
Technologia żywności
(2)
Towaroznawstwo
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Białka
(1)
CHORZY
(1)
CHROMATOGRAFIA JONOWOWYMIENNA
(1)
Celiakia
(1)
DOCHÓD NARODOWY
(1)
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
(1)
Dieta bezglutenowa
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Ekstrakty roślinne
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Farmakognozja
(1)
Finanse
(1)
Fitoestrogeny
(1)
Fizjologia roślin
(1)
GEOTURYSTYKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GLOKALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka turystyczna
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE ALTERNATYWNE
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jakość produktu
(1)
KADRY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kucharstwo
(1)
LEKI
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
LISZEWSKI, STANISŁAW (1940- )
(1)
MEDYCYNA
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Makroekonomia
(1)
Margaryna
(1)
Menopauza
(1)
Mąka
(1)
NAUKA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Napoje
(1)
Normy
(1)
Nowy produkt
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
OWOCE
(1)
Oleje roślinne
(1)
Organizacja
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(7)
1989-
(5)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
MAZOWSZE
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
PODLASIE
(1)
PODOLE (Ukraina)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie)
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
WOŁYŃ (Ukraina)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(41)
Podręcznik
(22)
PODRĘCZNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Opracowanie
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Medycyna i zdrowie
(5)
Rolnictwo i leśnictwo
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
produkt turystyczny
(58)
marketing
(51)
produkt
(51)
turystyka
(31)
promocja
(30)
cena
(28)
dystrybucja
(27)
badania marketingowe
(21)
komunikacja marketingowa
(20)
konsument
(18)
marka
(15)
agroturystyka
(14)
reklama
(14)
strategia marketingowa
(14)
segmentacja rynku
(13)
produkt krajowy brutto
(11)
zachowania konsumenckie
(11)
region turystyczny
(10)
rynek turystyczny
(10)
usługi turystyczne
(10)
zarządzanie
(10)
bezrobocie
(9)
makroekonomia
(9)
produkt regionalny
(9)
przedsiębiorstwo
(9)
public relations
(9)
ruch turystyczny
(9)
turystyka kulturowa
(9)
zarządzanie marketingowe
(9)
atrakcyjność turystyczna
(8)
dochód narodowy
(8)
inflacja
(8)
pieniądz
(8)
rynek
(8)
cykl życia produktu
(7)
ekonomia
(7)
gospodarka turystyczna
(7)
marketing-mix
(7)
organizacja turystyczna
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
turystyka wiejska
(7)
wzrost gospodarczy
(7)
zarządzanie jakością
(7)
cykl koniunkturalny
(6)
finanse
(6)
klaster
(6)
konkurencyjność
(6)
marketing mix
(6)
marketing międzynarodowy
(6)
marketing terytorialny
(6)
marketing usług
(6)
plan marketingowy
(6)
planowanie marketingowe
(6)
polityka pieniężna
(6)
popyt
(6)
produktywność
(6)
rekreacja
(6)
rynek pracy
(6)
Unia Europejska
(5)
dziedzictwo kulturowe
(5)
handel zagraniczny
(5)
informacja marketingowa
(5)
logistyka
(5)
marketing bezpośredni
(5)
marketing relacji
(5)
podatek
(5)
podaż
(5)
polityka fiskalna
(5)
produkt agroturystyczny
(5)
produkt społeczny
(5)
region
(5)
system bankowy
(5)
turystyka kulinarna
(5)
turystyka uzdrowiskowa
(5)
zagospodarowanie turystyczne
(5)
Polska
(4)
baza noclegowa
(4)
bilans płatniczy
(4)
biuro podróży
(4)
ekoturystyka
(4)
gospodarstwo agroturystyczne
(4)
handel międzynarodowy
(4)
jakość usług
(4)
kuchnia regionalna
(4)
markowy produkt turystyczny
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
popyt turystyczny
(4)
rozwój regionalny
(4)
rynek kapitałowy
(4)
turystyka medyczna
(4)
turystyka religijna
(4)
turystyka zdrowotna
(4)
żywienie
(4)
żywność
(4)
Internet
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
banki
(3)
bankowość
(3)
dług publiczny
(3)
e-marketing
(3)
172 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Bibliogr. s. 272-288.
Celem głównym pracy jest identyfikacja kierunków oddziaływania marketingu terytorialnego na rozwój turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwiązań marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozwój zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12915.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14049.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku opisano procesy technologiczne przetwórstwa wybranych surowców pochodzenia roślinnego. Zamieszczone blokowe schematy technologiczne pozwalają na prześledzenie kolejności operacji jednostkowych i roli, jaką pełnią w procesie przetwarzania i utrwalania żywności. Różnorodność gatunków i odmian surowców roślinnych oraz kierunków ich przetwarzania powoduje, że opisywane w podręczniku procesy technologiczne muszą być indywidualnie dostosowane do surowca. Wpływ na to ma także m.in. sezonowość podaży tych surowców w skali roku, znaczne zróżnicowanie cech technologicznych wynikające z rozproszenia terytorialnego upraw oraz dużej liczby producentów rolnych. W podręczniku opisano również zagadnienia związane z metodologią oceny parametrów jakości oraz bezpieczeństwa żywności pochodzenia roślinnego oraz ocenę towaroznawczą surowców i produktów gotowych. Wskazano również na znaczenie aspektów żywieniowych w procesie przetwarzania surowców i produkcji żywności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19011.XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19010.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 123-125.
Regionalny produkt kulinarny mieści się w promocji dziedzictwa kulinarnego poszczególnych gospodarstw domowych i ich rodzinnej tradycji żywieniowej. Następnie przenosi się on na środowisko regionalne, narodowe i dociera swą odmiennością na krańce świata. Wszystkie zakątki świata mogą pochwalić się różnymi niesamowitymi potrawami, które często stanowią tabu kulturowe w konsumpcji. Przyrządzane bywają na rozmaite, czasem naprawdę dziwne sposoby. Współczesne publikaq"e, skupiające się najczęściej na nadzwyczaj kolorowych obrazkach, niestety nie pokazują potraw stanowiących tajemnice narodów pod względem zawartości, techniki i sposobu sporządzania, a także warunków spożywania, np. na cmentarzu czy w buszu. Świat w dobie Internetu jeszcze długo nie będzie miał możliwości poznania kulturowej różnorodności kuchni świata, a w tym regionalnego dziedzictwa kulinarnego, które jest ważnym produktem turystycznym przyciągającym swoistą odmiennością zainteresowanych gości - podróżników, pragnących poznać odmienność kulinarną regionu. W opracowaniach krajowych odnosimy się do poszczególnych województw, natomiast mówiąc o produkcie regionalnym należy wyjść poza granice Polski czy Europy mając na względzie zainteresowania turystów z różnych stron świata. Warto wypromować ofertę, która - z jednej strony oryginalna regionalnie - będzie akceptowalna i interesująca jako atrakcja kulinarna dla turystów z krajów odmiennych kulturowo - klimatycznie, obyczajowo i religijnie. Tę zasadę powinni poznać uczniowie w czasie szkolenia, a także kucharze i restauratorzy promujący w zakładach swoje oryginalne specjalności. Tak przygotowana oferta powinna również promować tereny wiejskie, które są kolebką tradycji kulinarnych i ekologicznego pozyskiwania żywienia. Promocja danego rejonu poprzez produkt regionalny stawia przed nami jeszcze wiele pytań, a zastosowanie i promocja właściwego produktu w tworzeniu i organizacji zakładów folklorystycznych odgrywa istotną rolę w stworzeniu oferty, pozwalającej pozyskać konsumentów - turystów z różnych stron świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15308.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-286.
Głównym założeniem teoretycznym i dydaktycznym podręcznika jest wyjaśnienie Czytelnikom podstawowych kategorii makroekonomicznych, współzależności oraz sposobu i skutków działania złożonych mechanizmów dostosowawczych, zarówno w skali gospodarki zamkniętej, jak i otwartej (w warunkach gospodarki globalnej), przenoszących zasób informacji i sygnałów z poszczególnych rynków i od poszczególnych podmiotów na gruncie współczesnej teorii makroekonomii. W podręczniku została przedstawiona interpretacja złożonych zjawisk i procesów gospodarczych przede wszystkim na gruncie dominującego obecnie głównego nurtu ekonomicznego, a zwłaszcza szkoły klasycznej i szkoły keynesowskiej, wzbogacona o dorobek nowszych nurtów (nurt instytucjonalny, ekonomia realnego cyklu koniunkturalnego, ekonomia behawioralna itd.). Zwrócono szczególnie uwagę na połączenie rozważań teoretycznych i ich zastosowań z weryfikacją empiryczną i oceną skuteczności (efektywności) polityki makroekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11876.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13057.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach
W książce przedstawiono zasady i normy służące ocenie towaroznawczej surowców i produktów pochodzących od zwierząt gospodarskich, a także ryb i pszczół, począwszy od mleka, a na wełnie i pierzu kończąc. Omówiono metody oceny i klasyfikacji surowców oraz wytwarzanych z nich produktów, a w większości przypadków również szczegółowe zasady postępowania przy oznaczaniu poszczególnych wskaźników ujętych w odpowiednich normach przedmiotowych. Książka jest przeznaczona dla studentów takich kierunków studiów, jak towaroznawstwo, technologia żywności i żywienie człowieka, dietetyka, bezpieczeństwo żywności oraz zootechnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17552.XVII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17551.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Niniejszy podręcznik jest pierwszym przedstawieniem tych zagadnień wykorzystującym doświadczenia, a także problemy wynikające z obecności Polski w U nii Europejskiej. W książce podano i omówiono aktualnie obowiązujące zasady, rozporządzenia i normy wykorzystywane w ocenie towaroznawczej wszystkich surowców zwierzęcych, podstawowe technologie wykorzystywane w ich przetwórstwie, uzyskiwane produkty żywnościowe wraz z ich oceną towaroznawczą oraz zasady pakowania i znakowania żywności. Pozycje z tego zakresu, dostępne w bibliotekach, zostały opracowane przed akcesją Polski do Unii Europejskiej i w związku z tym mogą znajdować się w nich nieaktualne już informacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22093.XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22092.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka koncentruje się na zjawsiku wiejskiego produktu turystycznego. Składa się z dwóch częśći: pierwszą tworzą artykuły naukowe poświęcone analizie poduktowego podejścia w turystyce wiejskiej, druga to komunikaty o zróżnicowanej tematyce, w większości dotyczącej także produktu turystycznego. Publikacja podejmuje również termat roli Internetu w marketingu wiejskiego produktu turystycznego oraz przedstawia informacje dotyczące międzynarodowych targów AGROTRAVEL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13403.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4701 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4702.XVIII.7 [Wypożyczalnia B], 5093.XVIII.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5092.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 449-451. Indeks.
Książka stanowi wyczerpujące kompendium wiedzy na temat budowy i czynności skóry, a także zachodzących w skórze procesów w wyniku działania produktów kosmetycznych. W podręczniku omówiono m.in. takie objawy skórne, jak łojotok, trądzik, a także różne rodzaje skóry (skórę suchą, tłustą, starczą) i odmienne postępowanie w każdym z tych przypadków. Dużo miejsca poświęcono pochodzeniu i działaniu substancji wchodzących w skład produktów kosmetycznych i środków higieny, z uwzględnieniem niepożądanych reakcji skórnych. Kosmetologia i farmakologia skóry to pierwsza tego typu pozycja na rynku polskim, niezbędna dla kosmetologów, dermatologów, farmaceutów pracujących w aptece i przemyśle, inżynierów chemii kosmetycznej i chemii leków, a także studentów kosmetologii, farmacji i chemii kosmetycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10209 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10208.XVIII.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11768.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie współczesnych tendencji w rozwoju usług turystycznych, aspektów jakosciowych w przedsiębiorstwach turystycznych, oraz roli konsumenta w kształtowaniu produktów turystycznych. Monografia porusza także kwestie konkurencyjności regionów oraz roli potencjału przyrodniczego i czynników antropogenicznych w rozwoju turystyki i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16838.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia zawiera prace poświęcone różnorodnym zastosowaniom chromatografii jonowej oraz przeglądowi norm polskich i międzynarodowych, w których metoda ta znajduje róznorodne zastosowania. Kilka prac poświęcono technikom elektroimigracyjnym oraz metodom membranowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16850.XVIII.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geoturystyka / Piotr Migoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 196, [4] s., [75] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. 184-190. Indeksy.
Autor przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące geoturystyki - od teoretycznych podstaw poprzez omówienie przedmiotu zainteresowania, rodzajów oferty geoturystycznej i konkretnych przykładów udostępniania obiektów geoturystycznych - do zagadnień wpływu geoturystyki na rozwój regionalny. W książce zawarto także obszerniejsze studia przypadków z różnych regionów świata, które wyodrębniono w formie ramek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13565.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja - Studia i prace / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 2080-6795 ; nr 8)
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
"Opracowanie jest ciekawą próbą wieloaspektowego ujęcia problemów nurtujących polską gospodarkę turystyczną. Autorzy poszczególnych artykułów wykazali dobrą znajomość analizowanych problemów i co niezwykle istotne wskazali na praktyczne możliwości ich rozwiązywania. Całość opracowania składa się z trzech częśći tematycznych. Pierwsza poświęcona jest różnorodnym ekonomicznym aspektom polskiej gospodarki turystycznej, np. uwarunkowaniom regionalnym i lokalnym rozwoju sektora turystyki. Część druga pracy to wnikliwe analizy szczegółowych problemów zagospodarowania turystycznego, np. koncepcji wykorzystania XIX- i XX-wiecznych fortyfikacji jako atrakcji turystycznych Poznania. Ostatnia część opracowania dotyczy szeroko traktowanego produktu turystycznego i zawiera dość zróżnicowane tematycznie prace, np. o obozach językowych, latarniach morskich, bike parkach." (prof. dr hab. Stefan Bosiacki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13076.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : podstawy procesów logistycznych / Halina Mokrzyszczak. - Białystok : WIG, 1998. - 204 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 201-204.
Logistyka jest interdyscyplinarną dziedziną wiedzy, łączącą wybrane problemy produkcji, obrotu towarowego, transportu, magazynowania i gospodarki przestrzennej. Układ książki wprowadza Czytelnika do rozważań wstępnych, by dalej móc ukazać istotę logistyki w kontekście elementów składających się na system logistyczny oraz metody zarządzania tym systemem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10577.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksiązka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemysłowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreatorów oraz procesu jego tworzenia wykorzystującego dziedzictwo przemysłowe. Opracowanie zawiera równiez studia przypadku pokazujące, jak w praktyce dokonuje się proces tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15098.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 602-609.
Jest to nowoczesny podręcznik zawierający prezentację najistotniejszych zagadnień współczesnej makroekonomii. Autorzy omawiają w nim dorobek teorii ekonomii, wzbogacając rozważania o liczne odwołania do realiów gospodarki polskiej, co stanowi ogromny walor publikacji. Zakres wiedzy przedstawiony w książce pokrywa się z programem makroekonomii realizowanym w większości uczelni ekonomicznych w Polsce. Podręcznik został opracowany przez pracowników naukowych z dużym doświadczeniem dydaktycznym, reprezentujących Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Warszawski i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14979.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15810.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 213-236, netogr. s. 237.
Czy regionalny potencjał nauki może efektywnie stymulować innowacyjny rozwój danego obszaru? Jakie warunki muszą być spełnione, by tak się działo? Jaką rolę we współpracy innowacyjnej odgrywa dystans przestrzenny między partnerami? Autorka stara się odpowiedzieć na tak stawiane pytania, odnosząc je do najważniejszych koncepcji teoretycznych oraz doświadczeń międzynarodowych. Znaczenie regionalnych i ponadregionalnych relacji dla innowacyjności regionów analizowane jest zarówno z punktu widzenia powiązań w ramach sektora naukowego, jak i z punktu widzenia powiązań między sektorem nauki a sektorem biznesu. W części empirycznej autorka weryfikuje stawiane hipotezy na przykładzie polskich regionów, korzystając z metod naukometrycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12678 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej