Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(62)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(50)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(15)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(59)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Rudawska Iga
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Wojtuszkiewicz Krzysztof
(2)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Beier Frederick
(1)
Beier Frederick. logistyczna gra decyzyjna
(1)
Beier Frederick. podejmowanie menedżerskich decyzji logistycznych
(1)
Bekier Adam
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolland Eric J
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dyché Jill
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Dominik
(1)
Eaton David
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Fedorowicz Małgorzata (1968- )
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołębiewski Stefan
(1)
Grala Dariusz
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jałowiec Tomasz
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubów Stefan (1948- )
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Legutko Stanisław (1950- )
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Ligaj Magda
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Musiał Maciej
(1)
Neider Janusz (1947- )
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ott Rüdiger
(1)
Owczarek Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Pietrzyk-Wiszowaty Katarzyna
(1)
Plata Konrad
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rawert Claudia
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Sidorowicz Leszek
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Starowicz Wiesław
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Stąpór Kazimierz
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szumilak Jan
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tymińska Izabella
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wagner Natalia
(1)
Wardin Dawid
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wołejszo Jarosław
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(62)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Spedytorzy
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(18)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(7)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
Logistyka
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
TURYSTYKA
(3)
Transport
(3)
APTEKARSTWO
(2)
HANDEL DETALICZNY
(2)
KADRY
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE
(2)
SWOBODNY PRZEPŁYW TOWARÓW
(2)
Spedycja
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Towary
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTERAPIA
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Branża TSL
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
CŁO
(1)
Diagnostyka techniczna
(1)
Euroregiony
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MASZYNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Obszary recepcji turystycznej
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
POLSKA
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
REKLAMA
(1)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Region turystyczny
(1)
Ryzyko
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SWOBODNY PRZEPŁYW OSÓB
(1)
Samochody
(1)
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY
(1)
Telemarketing
(1)
Turystyka
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WYCIECZKI
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Ładunki
(1)
Świadomość regionalna
(1)
ŚŁUŻBA CELNA
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Podręcznik
(7)
PODRĘCZNIKI
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Transport i logistyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(44)
logistyka
(9)
marketing
(9)
dystrybucja
(6)
zarządzanie
(6)
lojalność konsumentów
(5)
marketing relacji
(5)
transport
(5)
łańcuch dostaw
(5)
obsługa celna
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
badania marketingowe
(3)
dokument elektroniczny
(3)
klient
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konsument
(3)
obsługa bibliotecza
(3)
promocja
(3)
przywództwo
(3)
turystyka
(3)
C++
(2)
C++Builder
(2)
CRM
(2)
Służba Celna
(2)
Unia Europejska
(2)
algorytm
(2)
apteka
(2)
cena
(2)
handel detaliczny
(2)
logistyka gospodarcza
(2)
naprawa
(2)
niepełnosprawni
(2)
obsługa
(2)
obsługa graniczna
(2)
obsługa pacjentów
(2)
obsługa ruchu turystcznego
(2)
obsługa wejścia/wyjścia
(2)
opieka zdrowotna
(2)
organizacja
(2)
polityka transportowa
(2)
produkcja
(2)
produkt
(2)
satysfakcja klienta
(2)
spedycja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
zarządzanie logistyczne
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wartością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
C (język programowania)
(1)
Internet
(1)
Java
(1)
KCRM
(1)
Pascal
(1)
RFID
(1)
Straż Graniczna
(1)
Windows
(1)
Wspólnotowy Kodeks Celny
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka szkolna
(1)
biblioterapia
(1)
biuro podróży
(1)
budowa
(1)
budownictwo
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
czytelnik
(1)
cło
(1)
diagnostyka techniczna
(1)
dziedziczenie
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
eksploatacja maszyn
(1)
epidemia
(1)
euroregiony
(1)
film
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka magazynowa
(1)
granica
(1)
handel elektroniczny
(1)
hotelarstwo
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
impreza turystyczna
(1)
infrastruktura
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
innowacje
(1)
integracja europejska
(1)
internacjonalizacja
(1)
jakość
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Przedmiotem treści zawartej w książce jest procedura obsługi celnej w przepływie towarów po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, według stanu prawnego na 1 stycznia 2005 roku. Książka została wzbogacona płytą CD z najważniejszymi dokumentami potrzebnymi w obsłudze celnej. Publikacja daje możliwość czerpania wiedzy z dziedziny obsługi celnej w aspektach poziomu nauczania i zakresu korzystania z prezentowanej wiedzy. Prezentuje materiał według stopnia ważności aktów prawnych, poczynając od wspólnowotych. W książce zastosowano odmienną czcionkę druku ułatwiającą odróżnienie analitycznego materiału od zasadniczych kwestii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11666 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12863.XI.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4908.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5474.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic management : logic & action, 2009.
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów, zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach, kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, znaczenie przywództwa i rola lidera na różnych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii, planowanie własnej kariery zawodowej. Autorzy proponują konkretne procedury i narzędzia, które można wykorzystać w różnych obszarach strategicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11509.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12741.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 197-207.
Ładunkoznawstwo jako wyspecjalizowana dziedzina towaroznawstwa stanowi jeden z priorytetowych obszarów w procesie właściwego przygotowania kadr logistycznych do wymogów współczesnego rynku pracy. Różnorodność ładunków przepływających każdego dnia przez kolejne ogniwa łańcuchów lub sieci logistycznych, determinuje konieczność posiadania przez menedżerów logistyki kompleksowej wiedzy o właściwościach i wrażliwościach ładunków, metodach i technikach ich właściwego zabezpieczenia. Prezentowana publikacja przygotowana przez zespół autorów reprezentujących zarówno świat nauki, jak i praktyki umożliwia Czytelnikowi przegląd najważniejszych informacji z zakresu niezbędnej wiedzy ładunkoznawczej w procesie nieustannego doskonalenia łańcuchów i sieci logistycznych. Rozwijająca się niezwykle dynamicznie w ostatnim czasie logistyka wykorzystuje dorobek innych nauk, wśród których wiedza o ładunkach zajmuje jedno z czołowych miejsc. Rozważania zawarte w książce są wynikiem interdyscyplinarnych prac zespołu autorskiego, w skład którego weszli pracownicy i współpracownicy Katedry Zarządzania Transportem Instytutu Logistyki Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Sztuki Wojennej. Autorzy poszczególnych rozdziałów na podstawie wieloletniego doświadczenia w funkcjonowaniu współczesnych łańcuchów i sieci dostaw dokonali selektywnego wyboru najaktualniejszych zagadnień. Przyjęta metodyka opracowania podręcznika dostarcza Czytelnikowi niezbędnych informacji z zakresu wykorzystania wiedzy ładunkoznawczej w działalności logistycznej. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów studiów I i II stopnia kierunków logistyka i transport. Może stanowić także materiał inspirujący w procesie rozwijania wiedzy dla najlepszych uczniów szkół średnich, prowadzących kształcenie profilowe w obszarze logistyki i transportu. Ponadto książka powinna również zainteresować personel średniego i wyższego szczebla firm prowadzących działalności na polskim, europejskim i światowym rynku usług logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20821.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20820.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-263.
W opracowaniu przedstawiono wybrane metody badań rynku, metody statystyczne oraz inne metody ilościowe. Analizę przypadków dobrano tak, by ukazać łatwość ich stosowania w zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz możliwość ich praktycznego zastosowania. Dzięki zaprezentowaniu odpowiednich metod ilościowych czytelnik może w sposób racjonalny podejmować decyzje dotyczące różnych aspektów działalności logistycznej. Do najważniejszych zagadnień poruszanych w publikacji zaliczamy m.in. metody: - prognozowania popytu, warunkujące prawidłowe funkcjonowanie sfery logistyki, - badania potrzeb przewozowych, - wyboru partnerów w łańcuchu dostaw, - badania zachowań nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15000.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15846.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 391.)
Bibliogr. s. 113-128.
Celem pracy jest zdefiniowanie kryteriów relacyjnych w zarządzaniu wartością logistyki klienta. W książce dokonano identyfikacji efektywności przepływu realizowanych procesów logistycznych, opcji tworzenia wartości poprzez wybrane strategie logistyczne, logistyczną obsługę klienta. Książka ma charakter monografii z obszaru filozofii zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16335.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 209-214.
Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta. Książka posiada atuty podręcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe definicje oraz proponuje metodykę prowadzenia badań w ocenie skuteczności. Jednocześnie publikacja wsparta została weryfikacją zamieszczonej metodyki, prezentując badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14491.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15436.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19531.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19530.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium pilota wycieczek / red. Zygmunt Kruczek. - Wyd. 13. - Kraków : Proksenia, 2014. - 321 s. : il. ; 24 cm.
Czytelnik znajdzie w kompendium omówienie podstawowych pojęć związanych z turystyką, charakterystykę podmiotów działających na rynku turystycznym oraz najważniejsze informacje dotyczące techniki pracy pilota wycieczek. Zamieszczono charakterystykę motywów uprawiania turystyki, potrzeb turystów, analizę cech grupy turystycznej oraz porady dotyczące kierowania grupą turystów. Opisano także problematykę prawną związaną z pracą pilota. Obszerny rozdział poświęcony jest warsztatowi krajoznawczemu pilota wycieczek - źródłom informacji krajoznawczej, ich przetwarzaniu na użytek pilotażu, metodyce przygotowywania się do obsługi imprezy. Wyjaśniono podstawowe zagadnienia i terminy z historii architektury. Zamieszczono również opis sytuacji awaryjnych. Dołączony rozbudowany słownik najczęściej używanych w obsłudze turystyki terminów powinien ułatwić opanowanie obszernego materiału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15544.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest wynikiem konferencji naukowej, której celem było ukazanie dotychczasowego zastosowania dorobku nauki w praktyce terapeutycznej bibliotekarza, który można wykorzystać w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz zainspirowanie środowiska nauczycieli bibliotekarzy do korzystania zeń, także twórczego rozwijania go.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3604.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 271-277.
Istotą logistyki jest czasowo-przestrzenna koordynacja wszelkich przepływów od źródeł zaopatrzenia do finalnego odbiorcy i konsumenta. Książka jest oparta na wykładzie dla studentów kierunku zarządzanie. Celem jest ukazanie podstawowych, ale i kompleksowo ujętych problemów będących przedmiotem zainteresowania logistyki oraz wyzwolenie skłonności do ich pogłębienia poprzez dalsze samokształcenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9930.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11560.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy ziołolecznictwo, aplikować czy stosować? W rozmowie z pacjentem ważne jest nie tylko co się mówi, ale również jak się mówi! Liczne przykłady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwrażliwią Państwa na sposób prowadzenia rozmów z pacjentami:: aby Państwa pacjenci zawsze czuli się dobrze zrozumiani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11687.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka dystrybucji : trendy, wyzwania, przykłady / Aleksandra Łapko, Natalia Wagner. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 166, [2] strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 155-162.
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W publikacji omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło w niej także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji. Cechą wyróżniającą monografię jest: • przystępny język i prosta forma przekazu, • ilustracja opisywanych zjawisk przykładami z praktyki gospodarczej, • prezentacja zarówno klasycznego zestawu zagadnień, jak i najnowszych trendów w logistyce dystrybucji. Książka skierowana jest przede wszystkim do: • przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą i poszukują inspiracji oraz wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji, • menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji, • przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20815.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20814.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-376.
Przedmiotem rozważań jest graniczny ruch osobowy i towarowy w Unii Europejskiej na tle procesów globalizacji, w tym zjawiska integracji krajów europejskich. Główną uwagę skupiono jednak na ruchu przez polską granicę państwową, jako że od. 1 maja 2004 r. prawno-administracyjne regulacje w zakresie zagranicznej polityki handlowej, obsługi granicznej osób, a zwłaszcza obsługi obrotu towarowego między Polską a innymi państwami członkowskimi UE i krajami trzecimi są warunkowane przyjętymi unormowaniami Wspólnoty. Podstawowym celem opracowania jest próba ukazania problemu przenikalności polskiej granicy oraz zmian jakościowych (prawno-organizacyjnych) obsługi granicznej osób i przepływu towarów w warunkach zmian geopolitycznych zachodzących po 1990 r. w Europie. Starano się to zrealizować ze szczególnym zwróceniem uwagi na procesy transformacji, w następstwie tego także na procesy integracji europejskiej i dokonujące się procesy globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7272.XI.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8217.XI.5 [Czytelnia C], 8216.XI.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 347-351.
Książka stanowi podręcznik akademicki (jako literatura podstawowa) przeznaczony do wykładów z przedmiotu "Obsługa ruchu turystycznego" i zbliżonych, prowadzonych na przykład na specjalności "Organizacja i obsługa rekreacji". Łączy zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu szeroko rozumianej obsługi ruchu w turystyce i rekreacji. Podręcznik ma charakter: - kompleksowy - prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu w turystyce i rekreacji, co jest rozszerzeniem podejścia prezentowanego w większości podobnych publikacji, które nie odnoszą się do rekreacji, skupiając się na umiejętnościach niezbędnych dla pilotów, przewodników turystycznych, czy pracowników biur podróży. - uniwersalny, co jest gwarantowane przez szerokość ujęcia problemu, która pozwala na wykorzystanie podręcznika przez osoby poszukujące wiedzy ogólnej na temat obsługi ruchu w turystyce i rekreacji (np. współczesne trendy w turystyce i rekreacji, czy formy obsługi i organizacja imprez w turystyce i rekreacji), a także wiedzy szczegółowej dotyczącej poszczególnych elementów składowych obsługi klientów (np. kalkulacja imprezy turystycznej czy pilotaż). Prezentowane informacje mogą być użyteczne zarówno dla studentów (w węższym ujęciu na poziomie studiów licencjackich, całościowo na poziomie studiów magisterskich), jak i dla osób zajmujących się obsługą turystów, chcących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną i praktyczną. - praktyczny, co jest związane z prezentacją przykładów z praktyki obsługi ruchu w turystyce i rekreacji w każdym rozdziale książki. Ułatwia to percepcję prezentowanych zagadnień oraz wskazuje na możliwe rozwiązania problemów występujących na poszczególnych etapach obsługi ruchu turystycznego. Może również stanowić inspirację do prowadzenia zajęć o charakterze ćwiczeń dla studentów różnych specjalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15063.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.15064.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15964.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transport międzynarodowy / Janusz Neider. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, cop.2015. - 336 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 335-336.
We współczesnej gospodarce znaczenie transportu systematycznie rośnie. Zwiększa się też zapotrzebowanie na wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu poszczególnych gałęzi transportu. Autor przedstawił: rolę transportu w globalnej gospodarce, usługi na rynku transportowym, transport intermodalny, transport ładunków specjalnych, politykę transportową Unii Europejskiej, spedycję międzynarodową, kontrolę ilościowo-jakościową i obsługę celną ładunków, bezpieczeństwo w transporcie międzynarodowym, zarządzanie procesem transportowym w handlu zagranicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15053.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15951.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsze ćwiczenia przeznaczone są do wykorzystywania na zajęciach praktycznych oraz do uatrakcyjnienia przedmiotu: organizacja pracy w hotelarstwie. Skala trudności ćwiczeń i czas niezbędny do ich wykonania są zróżnicowane. Sporą ilość ćwiczeń stanowi zbiór scenek holetowych, sytuacji z którymi mogą się zetknąć przyszli pracownicy hotelu. Stanowią one uzupełnienie zajęć teoretycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11926.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13102.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Książka prezentuje, w zwięzłej formie, w jaki sposób apteki mogą odkryć swoją wyjątkowość i dzięki temu dotrzeć do klientów. W publikacji zaprezentowano sposoby budowania wizerunku i marki apteki. Objaśniono szansę na specjalizację, a także możliwość i granice działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10074.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11684.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej