Ehrlich Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Evans Virginia
(159)
Dooley Jenny
(113)
Zaborowska Joanna
(73)
Rudnicki Bogdan
(70)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(48)
Ehrlich Andrzej
(-)
Kruczek Zygmunt
(45)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(43)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(33)
Oxenden Clive
(32)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(32)
Latham-Koenig Christina
(30)
Gogol' Nikolaj Vasil'evič (1809-1852)
(29)
Jakubaszko Juliusz
(29)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(29)
Bergier Józef (1952- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Partycki Sławomir (1951- )
(27)
Mitchell H.Q
(25)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(25)
Harrison Mark (1955- )
(24)
Kokot Franciszek (1929- )
(24)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(23)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(23)
Kenny Nick
(22)
Kózka Maria
(22)
Zarzycka Danuta
(22)
Ślusarska Barbara
(22)
Hrapčenko M.B. (1904-1986)
(20)
Kacprzak Lech
(20)
Kübler Andrzej
(20)
Mruk Henryk
(20)
Gajewski Piotr (medycyna)
(19)
Jarosz Mirosław (1957- )
(19)
Scott Sally
(19)
Siwiński Wiesław (1934- )
(19)
Ciekanowski Zbigniew
(18)
Gołembski Grzegorz
(18)
Newbrook Jacky
(18)
Opul'skaâ L.D
(18)
Rejman Krzysztof
(18)
Taylore-Knowles Steve
(18)
Dmochowska Halina
(17)
Gaździk Tadeusz Szymon (1954- )
(17)
Jones Leo (1943- )
(17)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(17)
Scott-Barrett Fiona
(17)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(17)
Szczeklik Andrzej (1938-2012)
(17)
Szuścik Urszula
(17)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(17)
Abbs Brian (1935- )
(16)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(16)
Edwards Lynda
(16)
Freebairn Ingrid
(16)
Gawęcki Jan (1944- )
(16)
Maryniarczyk Andrzej
(16)
McCarthy Michael (1947- )
(16)
Milton James
(16)
Ochmański Marian (1936- )
(16)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(16)
Belczyk Arkadiusz
(15)
Mann Malcolm
(15)
Montessori Maria (1870-1952)
(15)
Mourão Sandie
(15)
Nowak Marian (1955- )
(15)
O'Connell Sue
(15)
Sawicki Jarosław
(15)
Skoczylas Zbigniew
(15)
Stasiak Andrzej
(15)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(14)
Camarda Sylwia
(14)
Ciechaniewicz Wiesława
(14)
Francke Barbara
(14)
Grzywacz Jacek
(14)
Halemba Piotr (1966- )
(14)
Jalinik Mikołaj
(14)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Kozubski Wojciech (1955- )
(14)
Maik Wiesław (1941- )
(14)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(14)
May Peter
(14)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(14)
Stanton Alan
(14)
Zbucki Łukasz
(14)
Zenderowski Radosław (1974- )
(14)
Łuczkiewicz Grzegorz
(14)
Emmerson Paul
(13)
Evans Virginia (1945- )
(13)
Fowler W.S
(13)
Gude Kathy
(13)
Kamiński Bogdan
(13)
Kawalec Wanda
(13)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(13)
Moryś Janusz (1958- )
(13)
Nowak Edward (1951- )
(13)
O'Dell Felicity (1947- )
(13)
Siara Olga
(13)
Stephens Mary
(13)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
ZARZĄDZANIE
(5)
KONKURENCJA
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
USŁUGI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(3)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
kultura organizacji
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
przywództwo
(4)
strategia
(3)
struktura organizacyjna
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
zarządzanie zmianą
(3)
kontrola
(2)
motywacja
(2)
motywowanie pracowników
(2)
negocjacje
(2)
organizacja
(2)
planowanie
(2)
praca zespołowa
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
władza
(2)
zespół pracowniczy
(2)
analiza SWOT
(1)
autorytet
(1)
dystrybucja
(1)
działalność operacyjna
(1)
efektywność
(1)
emocje
(1)
etyka
(1)
etyka pracy
(1)
globalizacja
(1)
grupa
(1)
innowacje
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jakość
(1)
jakość usług
(1)
kierowanie
(1)
konflikt
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola zarządcza
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
obsługa klienta
(1)
osobowość
(1)
planowanie strategiczne
(1)
popyt
(1)
postawa
(1)
projektowanie
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
reengineering
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
system informacyjny
(1)
technika informacyjna
(1)
teorie potrzeb
(1)
usługi
(1)
wartości
(1)
zachowania organizacyjne
(1)
zadowolenie z pracy
(1)
zarządzanie innowacjami
(1)
zarządzanie karierą
(1)
zarządzanie przez cele
(1)
zaufanie organizacyjne
(1)
zespół roboczy
(1)
środowisko organizacji
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiają uwagę na produkcie (usłudze), na tym co rzeczywiście przynosi pieniądze. Przyjmują szerszy punkt widzenia niż ten, który cechuje wiele książek o zarządzaniu operacjami. Uwzględniają zagadnienia zarządzania operacjami, zarządzania projektowaniem, a także w pewnym stopniu marketing. Działania podejmowane w zarządzaniu jedną z nich wywierają wpływ na pozostałe. Dzięki powiązaniu tych zagadnień łatwiej zrozumieć realia zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10896.IX.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7897.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9151.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4908.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5474.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Podstawy strategii", została oparta na ósmym wydaniu "Exploring Corporate Strategy". Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania innowacji oraz kierunku i sposobu zarządzania firmą. Odpowiedzi na te pytania dotyczą tak korporacji, jak i małych przedsiębiorstw, czy instytucji państwowych. W publikacji zawarte są przykładowe koncepcje strategii. "Podstawy strategii" to książka skierowana do studentów zarządzania wyższych uczelni różnych typów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10899.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5125 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6235.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6234.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku pokazano metody tworzenia praktycznych narzędzi niezbędnych menedżerowi do efektywnego zarządzania firmą i sprostania wyzwaniom, jakie niesie XXI wiek. Podręcznik uczy obecnych i przyszłych menedżerów, jak zostać przywódcą w ośmiu różnych rolach zwykle pełnionych przez menedżera, tj. kierownika, producenta, mentora, pomocnika, koordynatora, kontrolera, innowatora, pośrednika. Wykład jest obudowany praktycznymi przykładami i instrukcjami postępowania w różnych sytuacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8798.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10271.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy podręcznika szczegółowo rozważają wyzwania stojące przed kierownikami w XXI w., wykazując się przy tym zwięzłym stylem, skupieniem uwagi na zagadnieniach istotnych dla czytelnika oraz umiejętnością doboru odpowiednich przykładów i rysunków ożywiających prezentowane koncepcje. Układ książki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarządzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto został on uzupełniony tematami, z którymi kierownicy mają współcześnie do czynienia, oraz trzema mpodułami zawierającymi zarówno opis rozwoju teorii zarządzania i popularnych technik ilościowych wykorzystywanych dziś w działalności gospodarczej, jak i informacje dotyczące karier kerowniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1860.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aut. poprz. wyd.: Stephen P. Robbins.
Tyt. oryg.: Essentials of organizational behavior, 2010.
Indeks.
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji, w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników, co to jest inteligencja emocjonalna, jak zbudować efektywny zespół pracowników, co to jest organizacja wirtualna, na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji, jakie są współczesne poglądy na przywództwo, które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze, w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji, jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych, co to jest kultura organizacji, jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian. Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14482.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Core concepts of management, 2004.
Indeks.
Książka przedstawia najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy: organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpesonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12736.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13775.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Management, 1986.
Indeks.
"Kierowanie" to nowoczesny podręcznik obejmujący wszystkie istotne współczesne problemy nauki i praktyki organizacji i zarządzania. Stanowi wykład najnowszej wiedzy z tej dziedziny, jak również wprowadza w zagadnienia zarządzania XXI wieku. Czytelnik znajdzie w książce oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak: zmiana roli i wymagań zwłaszcza w odniesieniu do kierowników najwyższego szczebla nowoczesnych organizacji; ekologiczne aspekty działalności; odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa; zagadnienia etyczne związane z zarządzaniem; globalizacja gospodarki i działalności firmy; przedsiębiorczość; kultura organizacji; wielokulturowość; wzrastająca rola jakości w zarządzaniu. Tekst książki jest urozmaicony licznymi przykładami, pozwalającymi utrwalić zdobytą wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12039.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12038.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej