Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(62)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(50)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(15)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(59)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Rudawska Iga
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Wojtuszkiewicz Krzysztof
(2)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Beier Frederick
(1)
Beier Frederick. logistyczna gra decyzyjna
(1)
Beier Frederick. podejmowanie menedżerskich decyzji logistycznych
(1)
Bekier Adam
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolland Eric J
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dyché Jill
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Dominik
(1)
Eaton David
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Fedorowicz Małgorzata (1968- )
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołębiewski Stefan
(1)
Grala Dariusz
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jałowiec Tomasz
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubów Stefan (1948- )
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Legutko Stanisław (1950- )
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Ligaj Magda
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Musiał Maciej
(1)
Neider Janusz (1947- )
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ott Rüdiger
(1)
Owczarek Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Pietrzyk-Wiszowaty Katarzyna
(1)
Plata Konrad
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rawert Claudia
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Sidorowicz Leszek
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Starowicz Wiesław
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Stąpór Kazimierz
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szumilak Jan
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tymińska Izabella
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wagner Natalia
(1)
Wardin Dawid
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wołejszo Jarosław
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(62)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Spedytorzy
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(18)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(7)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
Logistyka
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
TURYSTYKA
(3)
Transport
(3)
APTEKARSTWO
(2)
HANDEL DETALICZNY
(2)
KADRY
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE
(2)
SWOBODNY PRZEPŁYW TOWARÓW
(2)
Spedycja
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Towary
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTERAPIA
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Branża TSL
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
CŁO
(1)
Diagnostyka techniczna
(1)
Euroregiony
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MASZYNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Obszary recepcji turystycznej
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
POLSKA
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
REKLAMA
(1)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Region turystyczny
(1)
Ryzyko
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SWOBODNY PRZEPŁYW OSÓB
(1)
Samochody
(1)
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY
(1)
Telemarketing
(1)
Turystyka
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WYCIECZKI
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Ładunki
(1)
Świadomość regionalna
(1)
ŚŁUŻBA CELNA
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Podręcznik
(7)
PODRĘCZNIKI
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Transport i logistyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(44)
logistyka
(9)
marketing
(9)
dystrybucja
(6)
zarządzanie
(6)
lojalność konsumentów
(5)
marketing relacji
(5)
transport
(5)
łańcuch dostaw
(5)
obsługa celna
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
badania marketingowe
(3)
dokument elektroniczny
(3)
klient
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konsument
(3)
obsługa bibliotecza
(3)
promocja
(3)
przywództwo
(3)
turystyka
(3)
C++
(2)
C++Builder
(2)
CRM
(2)
Służba Celna
(2)
Unia Europejska
(2)
algorytm
(2)
apteka
(2)
cena
(2)
handel detaliczny
(2)
logistyka gospodarcza
(2)
naprawa
(2)
niepełnosprawni
(2)
obsługa
(2)
obsługa graniczna
(2)
obsługa pacjentów
(2)
obsługa ruchu turystcznego
(2)
obsługa wejścia/wyjścia
(2)
opieka zdrowotna
(2)
organizacja
(2)
polityka transportowa
(2)
produkcja
(2)
produkt
(2)
satysfakcja klienta
(2)
spedycja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
zarządzanie logistyczne
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wartością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
C (język programowania)
(1)
Internet
(1)
Java
(1)
KCRM
(1)
Pascal
(1)
RFID
(1)
Straż Graniczna
(1)
Windows
(1)
Wspólnotowy Kodeks Celny
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka szkolna
(1)
biblioterapia
(1)
biuro podróży
(1)
budowa
(1)
budownictwo
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
czytelnik
(1)
cło
(1)
diagnostyka techniczna
(1)
dziedziczenie
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
eksploatacja maszyn
(1)
epidemia
(1)
euroregiony
(1)
film
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka magazynowa
(1)
granica
(1)
handel elektroniczny
(1)
hotelarstwo
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
impreza turystyczna
(1)
infrastruktura
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
innowacje
(1)
integracja europejska
(1)
internacjonalizacja
(1)
jakość
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-200. Indeks
Prezentowany podręcznik akademicki jest poświęcony problematyce związanej z wykorzystaniem mechanizmów rynkowych i reguł marketingowych w opiece zdrowotnej, w perspektywie przekształceń systemowych tego sektora w Polsce. Zalety książki to: całościowe ujęcie problemów związanych z możliwościami, ograniczeniami i konsekwencjami wprowadzania mechanizmów rynkowych w opiece zdrowotnej; uwzględnienie specyfiki usług w sektorze opieki zdrowotnej; omawianie aspektów rynkowych w kontekście marketingu relacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10146 [Magazyn 1], P.7226 [Magazyn 1], P.10147 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10145.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8148.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 321-341.
Publikacja jest jedyną tego typu pozycją na rynku, w której kompleksowo omówiono zagadnienie integrowania procesu świadczenia usług opieki zdrowotnej oraz obsługi pacjenta w modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej. Opracowanie zawiera: przesłanki wprowadzania modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej; uzasadnienie tego modelu z perspektywy teorii nauk ekonomicznych; dyskusję nad metodami i narzędziami tytułowego rozwiązania; nowatorskie, relacyjne ujęcie obsługi pacjenta; propozycję modelu oceny jakości obsługi pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej. Swoim wywodem autorka otwiera dyskusję nad możliwością jednoczesnego podnoszenia jakości obsługi pacjenta i realizowania celów efektywnościowych stawianych przed systemami ochrony zdrowia. Proponuje relacyjne ujęcie obsługi pacjenta w perspektywie sieci współpracy podmiotów leczniczych, w tym - oparte na oryginalnych badaniach empirycznych - narzędzia oceny i pomiaru jakości tej obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14923.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-346.
Autorzy podjęli niezwykle udaną próbę sprostania potrzebom środowiska akademickiego i biznesowego poznania logistycznych wyzwań nowego milenium oraz zapoznania się z wiedzą, umiejętnościami i dobrymi praktykami dotyczącymi współczesnej logistyki dystrybucji. Założeniem autorów jest przy tym przedstawienie trudnych wyzwań związanych z zarządzaniem logistycznym w sferze dystrybucji w sposób maksymalnie przystępny dla Czytelników. Celowi temu został podporządkowany wybór tematów i treści poszczególnych rozdziałów, dobór przykładów i dobrych praktyk logistycznych, jak również licznych rysunków i danych statystycznych mających wspomagać ich zrozumienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5409 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6721.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6720.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.73 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16815.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16814.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych i norm przy rozdziałach.
Podręcznik „Transport, spedycja, logistyka. Teoria, przykłady, zadania i rozwiązania" jest jednym z czterech podręczników wydanych dla studentów kierunku logistyka. Dwa pierwsze rozdziałyto rozdziały wprowadzające, które poruszają najważniejsze zagadnienia z zakresu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych związanych z kierunkiem logistyka. Stanowią one kompendium wiedzy kierunkowej dla studentów przygotowujących się do egzaminu zawodowego. Rozdziały 3-9 zatytułowane są zgodnie z nazwami przedmiotów specjalnościowych, realizowanych na specjalności transport i spedycjaTa część podręcznika stanowi jednocześnie materiał dydaktyczny do wszystkich przedmiotów specjalnościowych, a także kompleksowe zestawienie zagadnień dotyczących wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych w ramach specjalności transport i spedycja, mających swoje odzwierciedlenie w treści i zadaniach na egzaminie zawodowym (obok zagadnień kierunkowych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22289.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22288.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: Retail marketing.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W książce przedstawiono ogół zagadnień teoretycznych i wskazówki praktyczne dotyczące działań marketingowych w handlu detalicznym. Szczególny nacisk położono na specyfikę handlu detalicznego, zachowania nabywców oraz sposoby wpływania na podejmowane przez nich decyzje o kupnie. W wyjątkowo interesujący sposób, posługując się przykładami, opisano metody przyciągania klientów do miejsca sprzedaży, nakłaniania ich do kupna oraz powodowania, by w przyszłości ponownie odwiedzili tę samą placówkę. Osobny rozdział poświęcono handlowi w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5584 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7037.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka jest rozpatrywana w kontekście funkcji zarządzania odnoszonych do zintegrowanego łańcucha dostaw, który coraz częściej ulega transformacji w sieć logistyczną. Przygotowując treść książki autorzy skupili się na: współczesnym rynku sprawnie zarządzanym procesami logistycznymi; bogatym instrumentarium logistyki, które można zastosować w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości czy skali działania; udokumentowaniu szczególnych zadań stawianych przed profesjonalnym logistykiem, wymagających interdyscyplinarnej wiedzy i umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2875 [Magazyn 1], P.2874 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4000.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3999.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 249-254. Indeks.
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7001.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono w sposób jasny i wyczerpujący koncepcje zarządzania jakością zorientowane na klienta, podejście logistyczne, pozwalając zaspokoić potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji śledzenia i zapewnienia bezpieczeństwa zywnościowego w obsłudze klienta z pomocą lańcuchów dostaw. Problematyka złożoności organizacji do niedawna nie znajdowała się w centrum nauki o organizacji i zarządzaniu, dopiero postęp cywilizacyjny i globalizacja rynków nadała tej tematyce właściwą rangę. Dostrzeżenie tych problemów i wskazanie sposobów ich praktycznego rozwiązania należą do niewątpliwych walorów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego.
Bibliogr. s. 143-148. Indeks.
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, modele lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności. Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7532 [Magazyn 1], P.7531 [Magazyn 1], P.7013 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7830.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7829.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stawka to za mało / Dawid Wardin. - Wydanie I, polskie. - Gdańsk : Wardin Consulting, 2021. - 327, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: praca z rynkiem w transporcie i spedycji : jak pracować nad klientami w wysoce konkurencyjnym środowisku.
Podręcznik biznesowy dedykowany branży transportu i spedycji. Wiedza rynkowa, narzędzia do pracy, metody gotowe do wdrożenia. Książka pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy rynkowe w pracy z klientami i decydentami na rynku usług transportu i spedycji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18219.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20233.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20232.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla słuchaczy techników i szkół pomaturalnych kształcących się w zawodzie technik informatyk.
Bibliogr. s. 277. Indeks.
Książka jest wprowadzeniem do programowania. Publikacja opisuje podstawy programowania - algorytmy, cykl tworzenia programu oraz programowanie w językach Pascal oraz C/C++, zarówno w środowisku tekstowym, jak i w Windows. Przedstawia też skrótowo podstawy programowania w Javie. Książka składa się z 2 części. Tom 1 obejmuje podstawy programowania oraz programowanie strukturalne w językach Pascal i C/C++. Przedstawiane w niej zagadnienia to: wstęp do algorytmów, podstawy programowania, podstawy języka Pascal, podstawy języka C i C++, obsługa środowisk programistycznych Free Pascal i C++ Builder, podstawy użycia debuggera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9196.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10906.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla słuchaczy techników i szkół pomaturalnych kształcących się w zawodzie technik informatyk.
Książka dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, na czym polega programowanie komputerów. Zawiera treści z zakresu podstaw algorytmów, programowania strukturalnego i obiektowego oraz struktur danych. Tom 2 omawia zagadnienia zaawansowane: programowanie obiektowe w języku C++; programowanie aplikacji w środowisku Windows; programowanie wizualno-obiektowe z użyciem pakietu Borland C++ Builder; wprowadzenie do języka Java i programowania współbieżnego; wybrane algorytmy sortowania i wyszukiwania; dynamiczne struktury danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9197.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10907.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Przedstawione w monografii artykuły mają nie tylko wymiar teoretyczny. Dążeniem autorów niniejszej publikacji jest zaprezentowanie wyników badań naukowych, podzielenie się doświadczeniami popratymi praktyką i doświadczeniami naukowo-badawczymi. Powinny również pobudzić do podjęcia dyskusji i wymiany myśli, a także zasugerować nowe obszary poszukiwań w zakresie zarządzania ryzykiem [Z wprowadzenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21919.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22447.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22446.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Multimedialne Programy Szkoleniowe)
Dysk w pojemniku 19x14 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.70 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.71 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej