UCZENIE SIĘ
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(37)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(17)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(37)
Autor
Włodarski Ziemowit
(3)
Czerniawska Ewa
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Anderson Jason
(1)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Balkemore Sarah-Jayne
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bygate Martin
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Colman Andrew M
(1)
Cottrell Stella
(1)
Dryden Gordon (1931- )
(1)
Ellis Rod
(1)
Frith Uta
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hankała Andrzej (1952- )
(1)
Johnson Keith
(1)
Johnson Robert L
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Kosińska Maria
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kuczyński Marek (1969- )
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lewicka Grażyna
(1)
Mackintosh Nicholas J. (1935- )
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
McCann Vivian
(1)
Mejzińska Grażyna
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Niebrój Lesław
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Phillips D. C. (1938- )
(1)
Placha Józef (1945- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Robinson Peter (1956- )
(1)
Rowntree Derek (1936- )
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Skehan Peter
(1)
Soltis Jonas F
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Swaffar Janet K. (1935- )
(1)
Swain Merrill (1944- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Trzeciak Maria
(1)
Ubertowska Aleksandra
(1)
Vos Jeannette
(1)
Zając Bożena
(1)
Łaguna Mariola
(1)
Żurakowski Filip
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Kiribati
(3)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(35)
angielski
(2)
portugalski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
UCZENIE SIĘ
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
uczenie się
(5)
teaching
(4)
language
(3)
language acquisition
(3)
nauczanie
(3)
pamięć
(3)
applied linguistics
(2)
język obcy
(2)
learning strategies
(2)
linguistics
(2)
psychology
(2)
study
(2)
EFL
(1)
English language
(1)
autonomia
(1)
autonomy
(1)
brain
(1)
cognition
(1)
dialog edukacyjny
(1)
dokument elektroniczny
(1)
e-learning
(1)
edukacja
(1)
emocje
(1)
glottodydaktyka
(1)
individual differences
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
interactive tasks
(1)
kompetencje językowe
(1)
learning
(1)
methodology
(1)
motywacja
(1)
myślenie
(1)
nauczyciel
(1)
neuropsychology
(1)
photocopiable materials
(1)
psycholinguistics
(1)
psychologia nauczania
(1)
psychologia poznawcza
(1)
relacja nauczyciel-uczeń
(1)
research
(1)
second language acquisition
(1)
strategie poznawcze
(1)
study and teaching
(1)
talking
(1)
teamwork
(1)
teoria Piageta
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
warunkowanie sprawcze
(1)
wspomnienia
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka wskazuje, że ważne są nie tylko treści poznawcze, ale również kształtowanie poczucia wartości ucznia, jego wiary w możliwości odniesienia sukcesu. Nauczyciel może poczuć się autentycznym wychowawcą, kiedy zrozumie, że uczyć to rzeczywiście wychowywać, czyli mieć odpowiedzialny wpływ na kształtowanie się ważnych sfer osobowości, motywacji, hierarchii wartości, skuteczności działania drugiego człowieka. Autor umiejętnie pokazuje, jak w procesie dydaktycznym można wykorzystać teorie psychologiczne, oraz udowadnia, że znajomość psychologii może być bardzo przydatna w mistrzowskim uprawianiu swego zawodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2403.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów. W książce autorki omawiają zagadnienia dotyczące kształtowania postaw przedsiębiorczych uczniów, modeli i technik rozwiązywania problemów, pracy w grupie oraz wiele wskazówek praktycznych związanych z wdrażaniem tej metody na etapie przygotowania projektu, jego wykonania i oceny. Pozycja szczególnie przydatna dla nauczycieli gimnazjów i szkół średnich, tym bardziej, że w książce znajdują się przykłady dotyczące opracowania kontraktu, konspektu projektu, różnorodne arkusze oceny pracy uczniów oraz przykłady projektów wykonywanych przez uczniów na różnych poziomach edukacyjnych w różnych obszarach tematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2813.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-392.
Podręcznik wybitnego dydaktyka polskiego pokazuje proces nabywania wiedzy i kompetencji dydaktycznych przez nauczyciela. Autor umiejętnie łączy teorię i praktykę, aby odpowiedzieć na pytania czego uczy szkoła, jak kierować uczeniem się, jak poznać osiągnięcia szkolne ucznia. Książka przydatna zarówno dla studentów pedagogiki, młodych nauczycieli, jak i doświadczonych pedagogów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10244.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wokół Kompetencji)
Bibliogr. przy pracach.
"Ukazanie się kolejnego wyczerpującego opracowania na temat autonomii jest cennym wkładem do dyskusji o teraźniejszości i przyszłości dydaktyki języków obcych w naszym kraju na różnych poziomach biegłości i w różnych grupach wiekowych - od nauczania wczesnoszkolnego po szkoły wyższe, w tym filologie obce. (...) Artykuły włączone do zbioru wnoszą wiele nowych treści w postaci nie tylko dalszych przemyśleń na temat konieczności zreformowania zasad organizacji procesu dydaktycznego oraz nowocześniejszego zdefiniowania ról pełnionych przez uczniów i pedagogów, lecz także w formie interesujących doniesień badawczych, nierzadko odwołujących się do zupełnie nowych możliwości stwarzanych przez współczesną technologię edukacyjną i nieskrępowany obieg informacji." (prof. dr hab. Jan Majer)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13518.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy książki wprowadzają w zagadnienia procesu uczenia się. Prezentują wiedzę, która kształtuje współczesną praktykę edukacyjną, zarówno w kontekście psychologicznym, jak i społecznym. Książka nie stroni od poruszania kwestii dyskusyjnych. Będzie ciekawą lekturą dla każdej osoby zainteresowanej nauczaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2897.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść rozprawy stanowi właściwe rozwinięcie zamierzonego celu: uzasadnione naukowo podniesienie sposobu nauczania i uczenia się, tak na poziomie akademickim jak również w zakresie szkolnictwa ogólnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10430.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language Learning and Language Teaching ISSN 1569-9471 ; Volume 2)
Second language learners differ in how successfully they adapt to, and profit from, instruction. This book aims to show that adaptation to L2 instruction, and subsequent L2 learning, is a result of the interaction between learner characteristics and learning contexts. Describing and explaining these interactions is fundamentally important to theories of instructed SLA, and for effective L2 pedagogy. This collection is the first to explore this important issue in contemporary task-based, immersion, and communicative pedagogic settings. In the first section, leading experts in individual differences research describe recent advances in theories of intelligence, L2 aptitude, motivation, anxiety and emotion, and the relationship of native language abilities to L2 learning. In the second section, these theoretical insights are applied to empirical studies of individual differences-treatment interactions in classroom learning, experimental studies of the effects of focus on form and incidental learning, and studies of naturalistic versus instructed SLA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10633.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka napisana została z myślą o uczniach i studentach, a także o uczestnikach wszelkiego rodzaju kursów. Autor przedstawia aktualne i realistyczne sugestie , które powinny zwiększyć efektywność uczenia się i pomóc w uzyskaniu jak najlepszych wyników. Omawia następujące zagadnienia: budowanie własnej wiedzy, organizowanie czasu pracy, sztuka aktywnego czytania, klimat zdobywania wiedzy, sporządzanie i wykorzystywanie notatek, jak sobie radzić z egzaminami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2564.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest szeroko rozumianej problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Autor w ciekawy sposób omawia zagadnienia dotyczące neurologicznych podstaw uczenia się, opierając się na najnowszych badaniach nad mózgiem. Stara się przekonać czytelnika, że z badań nad mózgiem można wyprowadzić wnioski praktyczne istotne dla szkoły, uniwersytetu i społeczeństwa. Szczegółowo przedstawia proces uczenia się w ciągu życia, także w okresie prenatalnym. Wyjaśnia dlaczego dzieci przejawiają trudności w uczeniu się (np. czytanie, matematyka). Omawia procesy uczenia się w świetle różnych zagadnień i problemów społecznych (kooperacja, wartości, przemoc). Prezentuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6260.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching Languages, Literatures, and Cultures)
Bibliogr. s. 195-202. Indeksy.
Authors offer a holistic approach to postsecondary language teaching that integrates the study of literature and culture into every level of the curriculum. By studying multiple genres ranging from popular to elite, students gain an understanding of multiple communicative frameworks - and develop multiple literacies. Authors propose the use of a sequence of template - generated exercises that leads students from basic grammar paterns to a sophisticated grasp of the interrelations among language use, meaning and cultural context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14041.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest udostępnienie studentom informacji pogłębiających wiedzę zdobywaną w czasie seminariów dyplomowych z zakresu hotelarstwa, gastronomii, obsługi ruchu turystycznego, zarządzania i marketingu. Część materiału publikacji dotyczy tworzenia prac dyplomowych. Książka wskazuje jak postępować w toku poszczególnych czynności, aby tworzona praca dyplomowa miała charakter twórczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1409.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja jest bardzo czytelnie napisanym podręcznikiem akademickim skierowanym do studentów szkół pedagogicznych oraz nauczycieli-praktyków. Każdy rozdział zawiera wprowadzenie do głównego tematu, opis zagadnień oraz podsumowanie, w którym oprócz krótkiego streszczenia treści, pod hasłem "Pomyślmy wspólnie" znajdziemy zadanie do rozwiązania, a ponadto podstawowe pojęcia i zagadnienia, które Czytelnik powinien znać po lekturze rozdziału oraz wykaz literatury uzupełniającej. Główne tematy książki to rozwój i jego optymalizacja, podstawowe procesy i czynności interesujące pedagoga (ontogenetyczny rozwój człowieka, uczenie się, nauczanie i wychowywanie), interakcje pedagogiczne (ogólny punkt widzenia psychologa, relacja nauczyciel-uczeń), praktyczne wskazania, czyli jak poznać samego siebie, jak ułatwić samopoznanie uczniowi oraz jak wzbudzić motywację poznawczą ucznia. Zamiast zakończenia przedstawiono refleksje pedagogiczne, m.in. co łączy a co różni nauczycieli i uczniów oraz rozważania na temat sukcesu pedagogicznego oraz niebezpieczeństwa porażki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3081 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3082.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4084.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T.1 / pod red. Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 404, [1] s. : ryc. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
W książce autorzy poruszają takie problemy jak: zależność przebiegu i efektów uczenia się od wcześniejszej aktywności podmiotu i od poprzedzających czynników sytuacyjnych, zależność efektów uczenia się od późniejszej aktywności podmiotu i od następujących czynników sytuacyjnych, zaburzenia uczenia się po uszkodzeniach mózgu, ogólne koncepcje psychologiczne i związane z nimi nurty badań nad uczeniem się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1970.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T.2 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 351, [1] s. : rys. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Jest to nowe, zaktualizowane, rozszerzone i uzupełnione wydanie podstawowego podręcznika psychologii uczenia się, napisanego przez zespół autorów z Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem Ziemowita Włodarskiego, jednego z najwybitniejszych polskich psychologów. Wykład ilustrowany jest licznymi tabelami, wykresami i rysunkami. Podręcznik w zamierzeniu autorów stanowi pendant do Psychologii wychowawczej M. Przetacznik-Gierowskiej i Z. Włodarskiego, z którą powinien razem funkcjonować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1969.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10909.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4924.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Książka ta to vademecum szybkiego i skutecznego, a także atrakcyjnego i nienudnego uczenia się. Autor prezentuje całą paletę technik edukacyjnych, udziela szczegółowych wskazówek jak ćwiczyć pamięć, jakie zastosować chwyty mnemotechniczne, jakimi metodami uczyć się języków obcych, jak posługiwać się zdobyczami techniki. Zawiera praktyczna ćwiczenia i trafne wskazówki, dzięki którym uczeń może przyswajać sobie wiedzę szybko i skutecznie, ucząc się jednocześnie myślenia kreatywnego i umiejętnego zarządzania czasem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3865 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2720.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Techniki zapamiętywania czyli jak radzić sobie w gąszczu informacji - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju ; 1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.242 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej