KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(109)
Forma i typ
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(94)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(37)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(58)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(100)
Autor
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
McKay Matthew
(3)
Banasiak Jan
(2)
Błaż Agata
(2)
Cybulko Anna
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hartley John
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aksman Joanna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bauer Kate
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brock Avril
(1)
Bucholc Marta
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Eason Adam
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fiske Montgomery
(1)
Fras Janina
(1)
Fronia Marcin
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Griffin Em (1937- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Horodecka Anna
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kania Jan (1945- )
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kiepas Andrzej (1950- )
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Koester Jolene
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Krakowska Monika
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Leonard Andrew
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lustig Myron W
(1)
Lynch Tony
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mattelart Armand (1936- )
(1)
Mattelart Michele (1941- )
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(104)
Kiribati
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Anglia
(1)
Język
polski
(105)
angielski
(4)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(8)
Podręcznik
(5)
PORADNIKI
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja społeczna
(20)
komunikacja
(12)
komunikacja interpersonalna
(9)
Internet
(7)
komunikacja niewerbalna
(7)
communication
(6)
komunikacja werbalna
(6)
negocjacje
(6)
public relations
(6)
komunikacja marketingowa
(5)
edukacja
(4)
organizacja
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
zarządzanie
(4)
komunikowanie masowe
(3)
praca socjalna
(3)
serwis społecznościowy
(3)
społeczeństwo informacyjne
(3)
asertywność
(2)
bariery komunikacyjne
(2)
biblioteka
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
diagnoza społeczna
(2)
education
(2)
interwencja
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
komunikacja biznesowa
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
konflikt
(2)
language
(2)
manipulacja
(2)
media masowe
(2)
media publiczne
(2)
mediacja
(2)
modele komunikacyjne
(2)
reklama
(2)
resocjalizacja
(2)
strategia
(2)
umiejętności komunikacyjne
(2)
zebranie
(2)
Facebook
(1)
Lean Management
(1)
NLP
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
affective education
(1)
analiza transakcyjna
(1)
argumentacja
(1)
baza danych
(1)
benchmarking
(1)
bibliologia
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka publiczna
(1)
biblioteka szkolna
(1)
bibliotekarz
(1)
blog
(1)
branding
(1)
business communication
(1)
child development
(1)
children
(1)
communicative competence
(1)
culture
(1)
cyberagresja
(1)
cyfryzacja
(1)
człowiek
(1)
debata publiczna
(1)
discourse analysis
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarstwo telewizyjne
(1)
e-commerce
(1)
e-komunikacja
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
emocje
(1)
ethics
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka zawodowa
(1)
filozofia
(1)
foreign language
(1)
globalizacja
(1)
gra komputerowa
(1)
gry
(1)
handbook
(1)
hazard
(1)
informacja
(1)
informacja naukowa
(1)
informatologia
(1)
inkontrofantomatyka
(1)
innowacje
(1)
intercultural communication
(1)
interpersonal communication
(1)
język
(1)
kadry
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
kobiety
(1)
kod komunikacyjny
(1)
kolekcja biblioteczna
(1)
kompetencje informacyjne
(1)
kompetencje informatyczne
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka szeroko ujmuje uwarunkowania i właściwości komunikacji edukacyjnej. Składa się z dwóch części, z których każda obejmuje cztery rozdziały. W części pierwszej, obok osobowościowych aspektów komunikacji, omawiane są kwestie dotyczące porozumienia w makro i mikrokomunikacji interpersonalnej. Poza tym znajduja sie w niej zagadnienia dotyczące psychopedagogicznych uwarunkowań funkcjonowania dziecka w rodzinie oraz kulturowe uwarunkownaia komunikacji i edukacji. Część druga dotyczy komunikaxcji dydaktycznej: przedszkolnej, wczesnoszkolnej i szkolnej oraz jej uczestników: nauczycieli i uczniów. W tym kontekście przedstawiono także znaczenie procesu komunikacji w procesie socjalizacji, resocjalizacji oraz działaniach penitencjarnych dzieci i młodzieży społecznie niedostosowanej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15115.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16022.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzająca wiedzę w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczególnie wobec nowych zjawisk pojawiających się na tym gruncie. Duży nacisk kładzie się w niej na prawidłowe podejście do jednostki, rodziny czy grupy społecznej. Tom pierwszy omawia teoretyczne podstawy działania, a mianowicie porozumiewanie się, rozpoczęcie interwencji, diagnozowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1799 [Magazyn 1], P.1800 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3077.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzająca wiedzę w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczególnie wobec nowych zjawisk pojawiających się na tym gruncie. Duży nacisk kładzie się w niej na prawidłowe podejście do jednostki, rodziny czy grupy społecznej. Tom drugi omawia praktyczną realizację teoretycznych podstaw działania zawartych w poprzedniej części, zwracając uwagę na zróżnicowanie podejścia w zależności od układów społecznych i kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1802 [Magazyn 1], 3078 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1801.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Mediacje. Teoria i praktyka" to pierwszy w Polsce podręcznik do mediacji. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wielu zagadnień dotyczących problematyki polubownego rozwiązywania sporów - poczynając od teorii konfliktu, poprzez różne rodzaje i zakresy stosowania mediacji (sprawy rodzinne, karne, nieletnich, pracy, prawa administracyjnego), po zilustrowane kazusami problemy etyczne związane z wykonywaniem zawodu mediatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11455 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8220.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9563.III.10 [Czytelnia B], 9564.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekawą, choć mniej znaną stronę procesu komunikowania. Okazuje się, że bariery, dezinformacja, kłamstwa, manipulacja, blefowanie nie są jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale często również jej świadomymi strategiami. W książce omówiono ogólne kwestie dotyczące komunikowania, barier i zakłóceń, także w kontekście komunikacji międzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wpływ Internetu na manipulacje, nierówności społeczne, zalew informacji oraz różne społeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawierającego zniekształcenia informacji czy wręcz celowe przekłamania, jak stereotypy czy mity. Całość uzupełnia mały słownik blefów i blefowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7322.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "A first look at communication theory" 2001.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Omawiana pozycja jest obszernym przeglądem wybranych teorii komunikacji, na podstawie których prezentowane są kolejno: komunikacja międzyludzka, komunikacja w grupie i komunikacja publiczna, komunikacja masowa, kulturowy kontekst komunikacji oraz próba integracji koncepcji wyjaśniających zjawisko porozumiewania się. Każdy rozdział zakończony jest autorską krytyką przedstawionej teorii oraz odesłaniem czytelnika do innych prac zajmujących się omawianymi obszarami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4534.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2895.III.10 [Czytelnia B], P.4533.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Communicating for results : a guide for business and the professions, 2008.
Bibliogr. s. 584-628. Indeks.
Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12062.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak naprawdę myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka. Jej autor nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4656.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5025.III.10 [Czytelnia B], 5026.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Z prac Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk)
Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media. Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3428 [Magazyn 1], P.3427 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4227.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-173.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16900.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia komunikowania o zdrowiu (healthcommunication) - nowej dziedziny praktyki i nauki, rozwijającej się w wielu krajach. Dziedzina ta wspiera tradycyjne dziedziny, jak oświata zdrowotna i edukacja zdrowotna oraz nowsze strategie działań, jakimi są promocja zdrowia i marketing społeczny. Książka jest zbiorem prac autorów reprezentujących różne dyscypliny - naukowców i praktyków. Może być szczególnie przydatna dla pracowników ochrony zdrowia (lekarzy, stomatologów, farmaceutów), psychologów, osób planujących kampanie społeczne związane ze zdrowiem, bezpieczeństwem, żywieniem oraz profilaktyką AIDS i zachowań ryzykownych dla zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10747.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Bibliogr. s. 257-284. Indeks.
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9022.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10596.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.937 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 152.)
Bibliogr. przy ref.
Konferencja „Czas przemian – czas wyzwań” porusza ważne zagadnienie wpływu nowych mediów na kształtowanie nowoczesnej wizji bibliotek i innych ośrodków informacji w społeczeństwie sieci. Doświadczenia Fundacji Orange wskazują, że rola tych nowych centrów aktywności lokalnej jest nie do przecenienia: to właśnie one często są pierwszym miejscem kontaktu osób wykluczonych cyfrowo z Internetem i technologiami. Ale nie tylko – to dzięki oddolnym, świadomym działaniom bibliotekarzy, animatorów z organizacji pozarządowych, instytucji kultury i oświaty, miejsca te mogą pełnić też funkcję przestrzeni cyfrowych inspiracji, zarówno dla młodszych, jak i starszych internatów. Dziś dwa kliknięcia myszką dają internautom dostęp do prawd, do których Archimedes dochodził całe życie. Dla najmłodszego pokolenia dostęp do sieci jest naturalnym przedłużeniem rzeczywistości, a prawie wszystko ma już dziś dodatek „e”: e-kultura, e-podróże, e-edukacja. Czy oznacza to, że młodzi użytkownicy sieci, dorastający w otoczeniu elektronicznych urządzeń nie potrzebują wsparcia dorosłych w wirtualnym świecie? Badania Fundacji Orange dotyczące kompetencji cyfrowych młodzieży wskazują, że wręcz przeciwnie – bez inspiracji cyfrowych przewodników niewielu młodych internautów w pełni skorzysta z edukacyjnego potencjału sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15364.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Na okł. i grzb. podtyt.: edukacja i cyfryzacja.
Bibliogr. przy pracach.
Książka stanowi zbiór studiów mających na celu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferze politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa - próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13012.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8459.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników? Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię? Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić? Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników? Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a ojej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów. Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14300.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Niniejsza wieloautorska monografia naukowa zatytułowana "Komunikacyjne aspekty oddziaływań psychospołecznych w pracy socjalnej. Konteksty interpersonalne, grupowe, kulturowe i zadaniowe" jest kontynuacją dyskusji dotyczącej problemów związanych z kompetencjami i umiejętnościami pracownika socjalnego. Komunikacyjne aspekty oddziaływań psychospołecznych stanowią przedmiot poznania i badań w środowiskach naukowych współczesnego wielokulturowego świata. Zagadnienia podjęte przez autorów posiadających różne doświadczenia naukowe i zawodowe łączy szeroki zakres komunikacyjnych zagadnień w obszarze oddziaływań socjalnych, psychospołecznych determinantów funkcjonowania człowieka w skomplikowanej rzeczywistości współczesnego świata. Kluczowym obszarem wydaje się profesjonalna komunikacja pomiędzy pracownikiem socjalnym a klientem w pracy socjalnej, stanowiąca istotny aspekt powodzenia wzajemnej interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16957.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja odnosi się do zaiteresowań autora problematyką związaną z agresywnym zachowaniem się uczniów w środowisku szkolnym oraz możliwościami przeciwdziałania lub zapobiegania temu zjawisku przez nauczycieli. Głównym celem pracy było ustalenie wpływu pedagogicznych kompetencji komunikacyjnych nauczycieli na poprawienie zachowania sie uczniów w środowisku szkolym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5065.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej