KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(109)
Forma i typ
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(91)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(37)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(58)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(100)
Autor
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
McKay Matthew
(3)
Banasiak Jan
(2)
Błaż Agata
(2)
Cybulko Anna
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hartley John
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aksman Joanna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bauer Kate
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brock Avril
(1)
Bucholc Marta
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Eason Adam
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fiske Montgomery
(1)
Fras Janina
(1)
Fronia Marcin
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Griffin Em (1937- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Horodecka Anna
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kania Jan (1945- )
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kiepas Andrzej (1950- )
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Koester Jolene
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Krakowska Monika
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Leonard Andrew
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lustig Myron W
(1)
Lynch Tony
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mattelart Armand (1936- )
(1)
Mattelart Michele (1941- )
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(104)
Kiribati
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Anglia
(1)
Język
polski
(105)
angielski
(4)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(8)
Podręcznik
(5)
PORADNIKI
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja społeczna
(20)
komunikacja
(12)
komunikacja interpersonalna
(9)
Internet
(7)
komunikacja niewerbalna
(7)
communication
(6)
komunikacja werbalna
(6)
negocjacje
(6)
public relations
(6)
komunikacja marketingowa
(5)
edukacja
(4)
organizacja
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
zarządzanie
(4)
komunikowanie masowe
(3)
praca socjalna
(3)
serwis społecznościowy
(3)
społeczeństwo informacyjne
(3)
asertywność
(2)
bariery komunikacyjne
(2)
biblioteka
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
diagnoza społeczna
(2)
education
(2)
interwencja
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
komunikacja biznesowa
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
konflikt
(2)
language
(2)
manipulacja
(2)
media masowe
(2)
media publiczne
(2)
mediacja
(2)
modele komunikacyjne
(2)
reklama
(2)
resocjalizacja
(2)
strategia
(2)
umiejętności komunikacyjne
(2)
zebranie
(2)
Facebook
(1)
Lean Management
(1)
NLP
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
affective education
(1)
analiza transakcyjna
(1)
argumentacja
(1)
baza danych
(1)
benchmarking
(1)
bibliologia
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka publiczna
(1)
biblioteka szkolna
(1)
bibliotekarz
(1)
blog
(1)
branding
(1)
business communication
(1)
child development
(1)
children
(1)
communicative competence
(1)
culture
(1)
cyberagresja
(1)
cyfryzacja
(1)
człowiek
(1)
debata publiczna
(1)
discourse analysis
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarstwo telewizyjne
(1)
e-commerce
(1)
e-komunikacja
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
emocje
(1)
ethics
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka zawodowa
(1)
filozofia
(1)
foreign language
(1)
globalizacja
(1)
gra komputerowa
(1)
gry
(1)
handbook
(1)
hazard
(1)
informacja
(1)
informacja naukowa
(1)
informatologia
(1)
inkontrofantomatyka
(1)
innowacje
(1)
intercultural communication
(1)
interpersonal communication
(1)
język
(1)
kadry
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
kobiety
(1)
kod komunikacyjny
(1)
kolekcja biblioteczna
(1)
kompetencje informacyjne
(1)
kompetencje informatyczne
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 97-98.
Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji społecznej w różnego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzajów. Szczególnym celem opracowania jest wskazanie strategicznego znaczenia komunikacji społecznej w nowoczesnych firmach oraz wykazanie, że komunikacja staje się współcześnie strategicznym zasobem organizacji i jego kluczową kompetencją. W innym ujęciu, system komunikacji stanowi komponent tzw. architektury strategicznej organizacji. Stąd też wiodąca teza opracowania eksponuje rolę strategii komunikacyjnej jako krytycznego czynnika decydującego o sprawności i doskonałości strategicznej, taktycznej i operacyjnej przedsiębiorstwa. W intencjach autorów, książka wypełnić może specyficzną lukę na rynku wydawniczym. Istniejące podręczniki i poradniki ograniczają się bowiem do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazują wymiaru strategicznego komunikacji społecznej w firmie. Książkę kierujemy tak do środowiska akademickiego (studenci, słuchacze studiów podyplomowych, doktoranci, ośrodki badawcze, biblioteki uczelniane), jak i do szerokiego grona praktyków gospodarczych (kadr menedżerskich, konsultantów, administracji rządowej i terytorialnej, stowarzyszeń i organizacji gospodarczych, firm szkoleniowych, itp.).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9872.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11458.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd obecnego stanu oświaty i jego uwarunkowań oraz prezentuje bogatą ofertę edukacyjną mieszczącą się w "autorskich kreacjach dialogu edukacyjnego" w wykonaniu współautorów publikacji. Pozycja ta wnosi wiele nowych rozwiązań w celu unowocześnienia kształtowania edukacji na miarę XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3527.V.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2237.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3526.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Tom zatytułowany "Komunikacja - tradycja i innowacje" zawiera studia, które tworzą wielogłosową wypowiedź, drążącą hasło przewodnie z perspektywy różnych ujęć i metod badawczych. Problem komunikacji i komunikowania treści jest stale aktualny, chociażby ze względu na to, że rozwijające się technologie dostarczają wciąż nowych sposobów i zwyczajów komunikowania się. Opracowanie nie wyczerpuje wszystkich problemów związanych z komunikacją i komunikowaniem się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15120.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Talk about understanding : rethinking classroom talk to enhance comprehension / Ellin Oliver Keene. - Portsmouth, NH : Heinemann, 2012. - XXII, 160 s. : il. ; 24 cm. + 1 videodisc ((120 min.) : sd., col. ; 4 3/4 in.)
Bibliogr.
Do książki dołączona jest płyta VCD o tej samej sygnaturze.
Reading education pioneer Ellin Oliver Keene demystifies comprehension instruction by describing what it can look like when readers comprehend deeply and what it can look like when teachers aim for this deep comprehension. This ground-breaking book is illustrated with video footage of Ellin modeling the reading instruction she describes. Here, you can watch Ellin use language and teaching moves that help students go beyond superficial reading comprehension to lasting understanding. "Talk About Understanding" offers: ôOutcomes of Understandingö Markers - descriptions of the behaviors present when children understand a text deeply including ways to assess with and teach toward these outcomes; ôTalk About Understandingö Principles - suggestions to modify teaching language and teaching interactions to deepen childrenĺs ability to comprehend; ôFrom the Insideö Video Segments - classroom footage of Ellin teaching lessons that illustrate use of the ôOutcomes of Understandingö markers and ôTalk About Understandingö principles from the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14555.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336 ; nr 2668)
Autorzy poszcze¬gólnych tekstów poruszają się tutaj w rozmaitych sferach wirtualności:— w obszarze komunikowania jako istotnym elemencie współczesnej kul-tury nie tylko w wymia¬rze narodowym, lecz także europejskim, z uwzględnieniem pojawia¬jących się tu dylematów etycznych; w przestrzeni, w której zostaje sproblematyzowana kwestia tożsamo¬ści człowieka; w dziedzinie sztuki, ale i w obszarach zbliżonych i po¬krewnych, jak np. w nauce, dokładniej w naukach przyrodniczych, a także w edukacji, w sferze biotechnologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8834.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10338.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.
Autorka książki diagnozuje sytuację praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, biorąc pod uwagę proces komunikowania się, przekazywania myśli i udzielania wiadomości. Komunikowanie się to niezmiernie ważna umiejętność współczesnego bibliotekarza, pracującego w bibliotece otwartej na czytelnika i środowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Książka przybliża czytelnikom problematykę komunikacji bibliotecznej i zasługuje na uwagę i zaiteresowanie środowiska bibliotekarskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2437.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Większość z nas jest przeświadczona o swojej absolutnej wolności przy podejmowaniu wielu decyzji. Żyjemy w przekonaniu o niezależności naszych opinii, wiedzy, przekonań, na które nie mają wpływu jakiekolwiek media masowe. Jednocześnie mamy skłonność sądzić, iż mają one większy wpływ na innych, niż na nas samych . Tymczasem zagadnieniu oddziaływania środków masowego komunikowania na odbiorcę, a ściślej – wywoływanych przez nie skutków, zaczęto poświęcać w badaniach nad komunikowaniem coraz więcej miejsca. Praktycznie wszelkie ustalenia dotyczące wiedzy o komunikowaniu masowym dotyczą w mniej czy bardziej bezpośredni sposób zagadnienia wpływu mass mediów na odbiorcę. Badacze mediów masowych od dawna zajmują się tym, do czego przeciętny odbiorca komunikatów masowych nie przywiązuje większej wagi. Należy również pamiętać, iż zagadnienie to interesuje nie tylko badaczy mediów, ale również tych, którzy owe media tworzą. Wiedza z zakresu komunikowania masowego służy praktykom w wielu sferach życia społecznego, takich jak komunikowanie polityczne, społeczne czy reklamowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6036 [Magazyn 1], P.6038 [Magazyn 1], P.6037 [Magazyn 1], P.4229 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4228.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.6039.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7294.VI.11 [Czytelnia B], 4429.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier / Beata Kozyra ; rys. Kate Bauer. - Warszawa : MT Biznes, 2008. - 312 s. : il. ; 22 cm.
Bibliogr. s. 309-312.
Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.9817.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11344.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w dobie Internetu / red. Barbara Kożusznik. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2004. - 186, [2] s. : il. (w tym kolor.), faks., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336. Zarządzanie i technologie informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 1732-3517 ; T. 1)
Bibliografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9307.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego; Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej / red. nauk. Maria Kocójowa ISSN 1230-7025 ; Zeszyt 16)
Bibliogr. s. 157-171
Książka jest poświęcona dwóm ważnym i komplementarnym względem siebie zagadnieniom dotyczącym rozwoju europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej. Autorka podejmuje próbę omówienia najczęściej wykorzystywanych form komunikacji elektronicznej w edukacji, takich jak: biblioteki wirtualne, uniwersytety wirtualne, czat, e-forum, wirtualne laboratoria, e-testy, technologia Wiki, telekonferencje i audiokonferencje, weblogi, Web 2.0. Zastosowanie różnych metod badawczych pozwolą nie tylko na wskazanie możliwości wykorzystania nowych technologii informacyjnych w edukacji, lecz także na scharakteryzowanie działalności wirtualnej organizacji. Analiza zachowań użytkowników wykazała również, że efektywność elektronicznych środków komunikacji można zwiększyć, jeśli występują one w pewnym kompleksie wraz z tradycyjnymi formami komunikowania. Dopiero wówczas elektroniczne narzędzia komunikacji mogą być w pełni wykorzystane w procesie kształtowania europejskiej przestrzeni edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9559.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Komunikujemy się wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (się)? Jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą? Jaki jest w nim udział języka? Jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie? Artykuły w prezentowanym tomie zawierają standardową i niestandardową wiedzę z zakresu różnych zagadnień związanych z komunikowaniem publicznym, a także - co istotne - zestaw lektur do omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich)
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej. Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia. W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2293.III.10 [Wypożyczalnia B], P.2292.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6400.III.10 [Czytelnia B], P.2291.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Magia komunikacji / Andrew Leonard. - Białystok : Studio Asrtropsychologii, 2002. - 224 s. : rys. ; 21 cm.
Jeżeli nie chcesz być bogatszy, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz mieć przyjaciół, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie masz odwagi na miłość, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz być magikiem, nie kupuj tej książki. We wszystkich pozostałych przypadkach ta książka jest właśnie dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1740.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 193-199.
Słownik zawiera ponad 1000 haseł napisanych z perspektywy mikroekonomii i podejścia strategicznego do zarządzania kadrami. To próba uporządkowania dyscypliny pod względem terminologicznym, a zarazem pierwsze w Polsce przedsięwzięcie, podjęte na taką skalę. Zbiór ma charakter interdyscyplinarny, zawiera hasła z pogranicza podstaw zarządzania, psychologii zarządzania, socjologii organizacji, zachowań organizacyjnych, lingwistyki stosowanej, prawa i ekonomii. Uwzględniono również terminologię związaną z problematyką kulturową i komunikowania się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4046.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Technological innovations in communication, transportation and various information tools have helped to create the greatest mixing of cultures that the world has ever seen. In order for you to function well in your private and public lives today, you will need to be competent in intercultural communication. Our goal in this book is to give you the knowledge, motivation, and skills to accomplish that objective. Considerable progress has been made by scholars and practitioners of intercultural communication over the past several years, and this edition accurately reflects their progress. Updates throughout the book provide you with the most contemporary scholarship and applications available to help prepare you to be a successful intercultural communicator in a variety of contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13423.XXIV. [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Tony Lynch looks at how learners interact in the classroom, and offers guidance to teachers on how to make lessons more effective by giving learners better opportunities for interaction and communication. Using illustrative transcripts, he offers insights from research into the nature of real-life interaction, and practical guidance on designing communicative tasks in all four skills.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9106.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10730.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. 339-360.
Książka poświęcona jest jakości kształcenia, jednakże punktem wyjścia w tych rozważaniach uczniono zagadnienie nierówności obserwowane we współczesnej szkole. Tematyka została zgrupowana wokół trzech zagadnień: oblicza nierówności edukacyjnych, problemy i dylematy szkoły, komunikacja w środowisku edukacyjnym. Książka pozwala lepiej poznać przemiany i oblicza współczesnej szkoły, jej osiągnięcia i trudności, a także ukazuje perspektywy możliwego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12689.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13737.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej