Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(74)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
tylko na miejscu
(59)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(61)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Sitarek Adam
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Bucholc Marta
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Hughes John
(1)
Ibbotson Trevor
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kinzler Julia
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kowalczyk Ryszard (1959- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lewis Diana M
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Nowicka Julia
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Numrich Carol
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ostrowicka Helena
(1)
Piech Łukasz
(1)
Piekarska Małgorzata Karolina (1967- )
(1)
Pispers Ralf
(1)
Piwnicka Anna
(1)
Pleszczyński Jan (1958- )
(1)
Popielec Dominika
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Richardson John E. 1974-
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Roguski Artur
(1)
Rudin Richard
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Skelnik Klaudia
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Sujkowska-Sobisz Katarzyna
(1)
Szews Przemysław
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(54)
Kiribati
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Anglia
(3)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(59)
angielski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Dziennikarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(20)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziennikarstwo
(9)
Media społecznościowe
(7)
Internet
(6)
Język angielski
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Dziennikarze
(4)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Metody badawcze
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Publicystyka
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
Negocjacje
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Perswazja
(2)
Prawo prasowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Fake news
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Google Analytics
(1)
Grupa turystyczna
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Infografika
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
Jones, Gareth (1905-1935)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Korespondencja
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Krytyka tematyczna
(1)
Księgarstwo
(1)
Literatura polska
(1)
Marka osobista
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Moda
(1)
Model biznesowy
(1)
Monarchia
(1)
Młodzież
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neuromarketing
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Podróżnicy
(1)
Poetyka
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Public relations
(1)
Publiczność
(1)
Radio społeczne
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Reklama internetowa
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(9)
1989-2000
(4)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(13)
Praca zbiorowa
(10)
Poradnik
(6)
Monografia
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1105)
Językoznawstwo
(749)
Edukacja i pedagogika
(738)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(409)
Zarządzanie i marketing
(328)
Media i komunikacja społeczna
(74)
Socjologia i społeczeństwo
(252)
Psychologia
(199)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(148)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(145)
Historia
(137)
Literaturoznawstwo
(124)
Kultura fizyczna i sport
(123)
Transport i logistyka
(105)
Rolnictwo i leśnictwo
(103)
Informatyka i technologie informacyjne
(101)
Inżynieria i technika
(94)
Biologia
(86)
Hobby i czas wolny
(72)
Kultura i sztuka
(72)
Geografia i nauki o Ziemi
(70)
Architektura i budownictwo
(66)
Filozofia i etyka
(56)
Podróże i turystyka
(52)
Ochrona środowiska
(49)
Nauka i badania
(41)
Chemia
(35)
Matematyka
(31)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(20)
Religia i duchowość
(18)
Fizyka i astronomia
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Kulinaria
(11)
Etnologia i antropologia kulturowa
(8)
Rozwój osobisty
(8)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Dom i ogród
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Varia
(4)
Archeologia
(2)
Geologia
(1)
Słowo kluczowe
media
(23)
dziennikarstwo
(7)
Great Britain
(6)
Internet
(6)
media społecznościowe
(6)
monarchy
(6)
arts
(5)
education
(5)
elections
(5)
government
(5)
handbook
(5)
holidays
(5)
household
(5)
komunikacja
(5)
law
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
English
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
medioznawstwo
(4)
prasa
(4)
social media
(4)
dyskurs medialny
(3)
komunikacja społeczna
(3)
komunikowanie masowe
(3)
reportaż
(3)
study and teaching
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
English language
(2)
Unia Europejska
(2)
badania naukowe
(2)
business
(2)
communication skills
(2)
conflict management
(2)
discourse
(2)
dzieci
(2)
edukacja medialna
(2)
etyka
(2)
foreign language
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
intercultural communication
(2)
journalism
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
language
(2)
language learning
(2)
media lokalne
(2)
networking
(2)
newspaper
(2)
nonverbal communication
(2)
polityka medialna
(2)
publicystyka
(2)
system medialny
(2)
transcultural competencies
(2)
verbal communication
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Google Analytics
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Szwajcaria
(1)
Ukraina
(1)
Web 2.0
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza danych
(1)
analiza dyskursu
(1)
analiza konkurencji
(1)
autokreacja
(1)
badania
(1)
beletrystyka
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
blog modowy
(1)
business communication
(1)
career
(1)
cinema
(1)
cognitive behavior
(1)
communication
(1)
communicative approach
(1)
content marketing
(1)
conversation
(1)
critical thinking
(1)
cyberbezpieczeństwo
(1)
cyberprzemoc
(1)
decyzje zakupowe
(1)
discourse analysis
(1)
dyplomacja
(1)
dyskurs etniczny
(1)
dyskurs ideologiczny
(1)
74 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu / Tomasz Goban-Klas. - Wydanie II, 5 dodruk. - Warszawa; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 339 stron : rysunki, tabele ; 24 cm.
Jest to najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka jest syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20433.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20432.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19562.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19561.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Doświadczenie autorów publikacji w zakresie cyberbezpieczeństwa umożliwia perspektywiczne spojrzenie z różnych stron na temat cyberprzestrzeni i czyhających tam niebezpieczeństw dla człowieka. Wielość poruszonych tematów pozwala poznać i zrozumieć współczesne i przyszłe wyzwania w tej dziedzinie. Książka wskazuje, że zarówno poszczególne rządy uzbrojone w najnowocześniejsza technologię, jak i specjalistów z cyberbezpieczeństwa, są tak samo podatne na zagrożenia i bezbronne jak zwykli użytkownicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17459.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Atykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Na stronie tytułowej i okładce: Prace dedykowane Profesor Marii Wojtak. Materiały z konferencji, 4-5 kwietnia 2016 r., Lublin.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Niniejsza książka jest ósmą z serii „Współczesne media”. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji „Współczesne media – gatunki w mediach” zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału Politologii z okazji Jubileuszu XL-lecia pracy naukowej Profesor Marii Wojtak. [...] Zarówno konferencja, jak i publikacja powstała na jej bazie zostały przez nas pomyślane jako formy uczczenia Jubileuszu wybitnej badaczki języka mediów, której prace są ważnym punktem odniesienia dla środowiska badaczy gatunków, w tym także gatunków medialnych. (Szczególny charakter tej publikacji sygnalizuje jej podtytuł: Prace dedykowane Profesor Marii Wojtak). [Ze Wstępu Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19568.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19567.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy referatach.
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny). Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19556.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19555.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Tom jest osiągnięciem naukowym. […] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki […], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku „medialnym”. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19558.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19557.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Speaking naturally and with confidence on the telephone is one of the hardest hurdles to overcome when learning a foreign language. Telephone English trains students to use the telephone confidently and effectively in the course of their work. The accompanying audio CD provides a wide range of phone call examples to increase student confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21552.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21551.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestrzenie mediów i dziennikarstwa / Jerzy Jastrzębski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2018. - 260, [1] stron ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 253-260.
Szczegóły „Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji – media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka narracja, piękny język oraz liczne odniesienia do bogatej interdyscyplinarnej literatury przedmiotu. Podejmowana w poszczególnych rozdziałach tematyka jest obudowana solidnym i szerokim kontekstem historycznym i kulturowym. Czytelnik dowie się, jakie teorie i paradygmaty dotyczące oddziaływania mediów dominowały w przeszłości, jakie są współczesne ustalenia, co wpłynęło na zmiany oraz jakie mogą być ich konsekwencje. Z recenzji dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz, prof. KA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19554.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19553.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundamenty zawodu dziennikarza / Ksenia Kakareko, Tadeusz Kanoniuk, Jacek Sobczak. - Wydanie I. - Poznań ; Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Silva Rerum, 2019. - 329, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 309-325.
Znakomici prawnicy i medioznawcy: Ksenia Kakareko, Jacek Sobczak, Tadeusz Kononiuk – autorzy książki pt. Fundamenty zawodu dziennikarza nie tylko wskazują w swej pracy na korzenie dziennikarstwa, ale porządkują wiedzę o nim, mówią o jego współczesnej kondycji. Powiedzieć o tej książce, że jest interesująca i potrzebna dla dziennikarzy oraz studentów dziennikarstwa to za mało. To prawdziwa BIBLIA – w najlepszym tego słowa znaczeniu – dla osób zajmujących się dziennikarstwem w czasach, gdy przestały się liczyć dobre obyczaje, rzetelne zbieranie materiału, informowanie, a górę biorą pośpiech, kompilatorstwo, niezdrowa konkurencja, uleganie przez dziennikarzy wpływom polityków. Autorzy w przystępny sposób omawiają problemy, z którymi nie umieją sobie poradzić dziennikarze, zagubieni we współczesnym świecie, niemający pojęcia jak odróżnić dobro od zła. To solidne studium prawno-medioznawcze oparte na bogatej literaturze przedmiotu, orzecznictwie sądowym, a przede wszystkim na praktyce i doświadczeniu zawodowym Autorów. Prof. zw. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Uniwersytet Śląski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22451.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22450.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie okładki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia na stronach 217-227.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18512.IX.15 [Magazyn 1], P.18511.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21718.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21717.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Since the early days of cinema, filmmakers have been intrigued by the lives and loves of British monarchs. The most recent productions by ITV and Netflix show that the fascination with British royalty continues unabated both in Britain and around the world. This book examines strategies of representing power and the staging of myths of power in seven popular films about British monarchs that were made after the mid-1990s revival of the royal biopic genre. By combining approaches from cultural studies with concepts and theories from the humanities, such as film studies and art history, it offers a comprehensive understanding of the cinematic portraits of royalty. In addition, the volume opens up new perspectives on how meaning is generated in films about the monarchy and on the connections between the biographical narratives. The introductory chapter to the case studies reviews the different academic positions on representations of royalty, provides a toolkit for studying the subject and demonstrates ways to approach the films. The book addresses questions of historical context and goes beyond a mere exploration of historical accuracy to reveal the films underlying ideological aims. As such, it makes a distinctive new contribution to the growing body of interdisciplinary work on the British monarchy in general and its cinematic representations in particular. It is the first monograph about representational mechanisms of royal identities and British past(s) in royal films such as Elizabeth, The Queen and The Kings Speech.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21795.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21794.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-175.
Zamierzeniem autorek niniejszej monografii było takie ujęcie kwestii związanych z komunikowaniem się, aby podkreślić jej najważniejsze aspekty, w szczególności przydatne w komunikacji biznesowej, a także przedstawić je w formie oryginalnej i twórczej. Książka adresowana jest zarówno do osób, które profesjonalnie zajmują się badaniem aspektów komunikacji społecznej, jak i do Czytelników interesujących się tym zagadnieniem z przyczyn pozazawodowych. Monografia została podzielona na kilka rozdziałów, stanowiących spójną całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21948.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów – ich oferty i modeli zarządzania – i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19537.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19536.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony: 274-338.
Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22428.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22427.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Zeszyt Wydziałowy / Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ; z. nr 2)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 126-127.
Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie. Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych – socjologii, kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.8.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "McQuail's mass communication theory" 2005.
Bibliografia strony: 530-566 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20464.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20463.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19224.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.200.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.199.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.203.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.202.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.201.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.204.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (6 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.198.III.10 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia zawiera wskazanie i analizę wybranych zagadnień komunikacyjnych przejawiających się w szerokorozumianym obszarze bezpieczeństwa. Odnosząc się do współpracy międzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istotę współpracy dowódcy z podwładnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy związane z ustrukturyzowaną i przemyślaną strategią porozumiewania się podmiotów. Tworząc karty monografii bazowano na przemyśleniach i doświadczeniu autorów poszczególnych rozdziałów, opierając się na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych dociekań badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19909.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej