Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(74)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
tylko na miejscu
(59)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(61)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Sitarek Adam
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Bucholc Marta
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Hughes John
(1)
Ibbotson Trevor
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kiełbasa Barbara
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kinzler Julia
(1)
Knapik Wioletta
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kononiuk Tadeusz
(1)
Kowalczyk Ryszard (1959- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lewis Diana M
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Nowicka Julia
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Numrich Carol
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ostrowicka Helena
(1)
Piech Łukasz
(1)
Piekarska Małgorzata Karolina (1967- )
(1)
Pispers Ralf
(1)
Piwnicka Anna
(1)
Pleszczyński Jan (1958- )
(1)
Popielec Dominika
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Richardson John E. 1974-
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Roguski Artur
(1)
Rudin Richard
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Skelnik Klaudia
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Sujkowska-Sobisz Katarzyna
(1)
Szews Przemysław
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(54)
Kiribati
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Anglia
(3)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(59)
angielski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Dziennikarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(20)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziennikarstwo
(9)
Media społecznościowe
(7)
Internet
(6)
Język angielski
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Dziennikarze
(4)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Metody badawcze
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Publicystyka
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
Negocjacje
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Perswazja
(2)
Prawo prasowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Fake news
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Google Analytics
(1)
Grupa turystyczna
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Infografika
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
Jones, Gareth (1905-1935)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Korespondencja
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Krytyka tematyczna
(1)
Księgarstwo
(1)
Literatura polska
(1)
Marka osobista
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Moda
(1)
Model biznesowy
(1)
Monarchia
(1)
Młodzież
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neuromarketing
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Podróżnicy
(1)
Poetyka
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Public relations
(1)
Publiczność
(1)
Radio społeczne
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Reklama internetowa
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(9)
1989-2000
(4)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(13)
Praca zbiorowa
(10)
Poradnik
(6)
Monografia
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1105)
Językoznawstwo
(749)
Edukacja i pedagogika
(738)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(409)
Zarządzanie i marketing
(328)
Media i komunikacja społeczna
(74)
Socjologia i społeczeństwo
(252)
Psychologia
(199)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(148)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(145)
Historia
(137)
Literaturoznawstwo
(124)
Kultura fizyczna i sport
(123)
Transport i logistyka
(105)
Rolnictwo i leśnictwo
(103)
Informatyka i technologie informacyjne
(101)
Inżynieria i technika
(94)
Biologia
(86)
Hobby i czas wolny
(72)
Kultura i sztuka
(72)
Geografia i nauki o Ziemi
(70)
Architektura i budownictwo
(66)
Filozofia i etyka
(56)
Podróże i turystyka
(52)
Ochrona środowiska
(49)
Nauka i badania
(41)
Chemia
(35)
Matematyka
(31)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(20)
Religia i duchowość
(18)
Fizyka i astronomia
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Kulinaria
(11)
Etnologia i antropologia kulturowa
(8)
Rozwój osobisty
(8)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Dom i ogród
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Varia
(4)
Archeologia
(2)
Geologia
(1)
Słowo kluczowe
media
(23)
dziennikarstwo
(7)
Great Britain
(6)
Internet
(6)
media społecznościowe
(6)
monarchy
(6)
arts
(5)
education
(5)
elections
(5)
government
(5)
handbook
(5)
holidays
(5)
household
(5)
komunikacja
(5)
law
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
English
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
medioznawstwo
(4)
prasa
(4)
social media
(4)
dyskurs medialny
(3)
komunikacja społeczna
(3)
komunikowanie masowe
(3)
reportaż
(3)
study and teaching
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
English language
(2)
Unia Europejska
(2)
badania naukowe
(2)
business
(2)
communication skills
(2)
conflict management
(2)
discourse
(2)
dzieci
(2)
edukacja medialna
(2)
etyka
(2)
foreign language
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
intercultural communication
(2)
journalism
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
language
(2)
language learning
(2)
media lokalne
(2)
networking
(2)
newspaper
(2)
nonverbal communication
(2)
polityka medialna
(2)
publicystyka
(2)
system medialny
(2)
transcultural competencies
(2)
verbal communication
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Google Analytics
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Szwajcaria
(1)
Ukraina
(1)
Web 2.0
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza danych
(1)
analiza dyskursu
(1)
analiza konkurencji
(1)
autokreacja
(1)
badania
(1)
beletrystyka
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
blog modowy
(1)
business communication
(1)
career
(1)
cinema
(1)
cognitive behavior
(1)
communication
(1)
communicative approach
(1)
content marketing
(1)
conversation
(1)
critical thinking
(1)
cyberbezpieczeństwo
(1)
cyberprzemoc
(1)
decyzje zakupowe
(1)
discourse analysis
(1)
dyplomacja
(1)
dyskurs etniczny
(1)
dyskurs ideologiczny
(1)
74 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 291, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(OnePress)
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22461.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22460.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
An introduction to journalism : essential techniques and background knowledge / Richard Rudin, Trevor Ibbotson. - First published, reprinted. - Amsterdam : Focal Press, 2003 - XI, 351 pages : illustrations ; 25 cm
Includes bibliographical references and index.
Anyone studying journalism, or training for the industry, will benefit from the broad scope of information and guidance packed into this textbook. Those already employed in journalism or related areas will also find it useful as a reference book. Essential techniques employed by journalists working across all media are supplemented with detailed sections on the workings of public administration, law, health and safety, regulation and training. Each chapter concludes with suggested learning activities and an extensive list of resources for further study and investigation. The approach throughout chapters covering background issues (e.g. law) is 'journalism centred': all topics are related to the interests and concerns of journalists and journalism. Students of the City and Guilds Diploma in Media Techniques will find the book particularly relevant to their studies as it has been developed to reflect the syllabus of this course. Exercises, checklists and further reading recommendations are provided to aid learning and maximize success A unique gathering of information to introduce the major issues and practice of print, broadcast and online journalism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19024.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19023.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika medialna / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie nowe, wydanie drugie. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Prezentowane w podręczniku treści obejmują jeden z najważniejszych obszarów funkcjonowania człowieka, jakim jest komunikacja w wymiarze jednostkowym i społecznym. Wzrastające znaczenie trafnego wyboru informacji we współczesnej cywilizacji wpływa w istotny sposób na podejmowanie wszelkich decyzji. Aby były one właściwe i przynosiły człowiekowi korzyści, potrzebna jest wiedza o działaniu nowych mediów, dokonywanych za ich pomocą manipulacjach, stosowanych zabiegach w obszarze inżynierii i ewolucji społecznej, wpływającej na ograniczanie, a często też eliminowanie zagrożeń nękających ludzkość od pradziejów. Wiedza o mechanizmach występujących w relacjach człowiek–media–człowiek ma zasadnicze znaczenie dla społeczeństwa funkcjonującego w ramach demokratycznego państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22293.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22292.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawiana książka stanowi wspaniałe źródło wiedzy, z którego wszyscy klinicyści zatrudnieni w opiece zdrowotnej mogą czerpać, aby dowiedzieć się, jak rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne. Książka zawiera bardzo konkretne i praktyczne opisy technik komunikowanie się, a także prezentuje dowody naukowe, na bazie których techniki te zostały opracowane. Opisane tutaj metody pozwalają każdemu stać się lepszym praktykiem. Poprawią ponadto jakość pracy, jak również poziom zadowolenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17854.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17853.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty dołączona jest książka o sygn. P.1465 WYP.
Chcesz się dowiedzieć, co Niemcy piszą o Polakach i Polsce? - ciekawa, bliska Polakowi tematyka tekstów - 120 minut nagrania - wiele ćwiczeń na rozumienie ze słuchu - objaśnienia słownictwa w języku niemieckim - ćwiczenia na użycie synonimów - propozycje tematów do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.27 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty dołączona jest książka o sygn. P.1465 WYP.
Chcesz się dowiedzieć, co Niemcy piszą o Polakach i Polsce? - ciekawa, bliska Polakowi tematyka tekstów - 120 minut nagrania - wiele ćwiczeń na rozumienie ze słuchu - objaśnienia słownictwa w języku niemieckim - ćwiczenia na użycie synonimów - propozycje tematów do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.28 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Sposób komunikowania organów policyjnych spotyka się często z krytyką. Zarzuca się im niezrozumiałość i hermetyczność, popadanie w rutynę i brak ładu. Zapomina się czasami, że społeczeństwo musi mieć poczucie jasności komunikatów oraz świadomość dbałości o informację ze strony Policji, ponieważ poprawia to zaufanie do instytucji publicznych. Należyte obchodzenie się z informacjami buduje również pozytywny wizerunek oraz autorytet Policji. Autorka wskazuje na możliwość wykorzystania informacji i obiegu informacji dla kształtowania poczucia bezpieczeństwa przez obywateli we wszystkich domenach funkcjonowania podmiotów polityczno-społeczno-gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22117.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22116.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20969.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20968.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika w prasie i Internecie / Przemysław Szews. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 196, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 181-193.
Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – oraz z wybranych realizacji internetowych (dwóch czołowych portali internetowych i serwisu specjalizującego się w dziennikarstwie danych) autor zwraca uwagę m.in. na: ruchomość infografik, ewentualne przejawy manipulacji, błędy i odchylenia konstrukcyjne, efektywność przekazu, rodzaj grafiki, użyte środki wyrazu, wiarygodność, elementy budowy, a także powiązania między blokami i informacjami. Ocenia również spójność, wypełnianie podstawowych celów infografiki oraz zaspokajanie potrzeb informacyjnych odbiorcy z uwzględnieniem jego kompetencji wizualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19552.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19551.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22516.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22515.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
We wrześniu nakładem wydawnictwa Astrum na rynku ukazała się książka naszego dziennikarza, Jarosława Ściślaka. Jest on autorem pozycji zatytułowanej "Jak zostać dziennikarzem", traktującej o pierwszych krokach w wymienionym zawodzie. Na treść książki składają się wymyślone specjalnie na jej potrzeby konkretne przykłady, dzięki którym stawiający pierwsze kroki w dziennikarstwie mogą zapoznać się z praktyczną stroną zawodu. Oprócz dużej ilości przykładów i ćwiczeń, w książce znajdziemy także teorię, która przybliży wiele aspektów wielkiej przygody, jaką jest dziennikarstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17993 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19566.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19565.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicating across cultures / Stella Ting-Toomey. - New York : Guilford Press, c1999. - XVII, 310 pages. : illustrations ; 23 cm.
(The Guilford communication series)
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
From high-level business negotiations to casual conversations among friends, every interpersonal interaction is shaped by cultural norms and expectations. Seldom is this more clearly brought to light than in encounters between people from different cultural backgrounds, when dissimilar communication practices may lead to frustration and misunderstanding. This thought-provoking text presents a new framework for understanding the impact of culture on communication and for helping students build intercultural communication competence. With illustrative examples from around the globe, the book shows that verbal and nonverbal communication involves much more than transmitting a particular message—it also reflects each participant's self-image, group identifications and values, and privacy and relational needs. Readers learn to move effectively and appropriately through a wide range of transcultural situations by combining culture-specific knowledge with mindful listening and communication skills. Throughout, helpful tables and charts and easy-to-follow guidelines for putting concepts into practice enhance the book's utility for students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17124.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18700.IX.18 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22722.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22721.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do ksiązki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Presentations in English is the ideal choice for anyone who needs to make presentations in English either for academic or business purposes. The flexible seven-step approach helps students develop their confidence and unique presentation style. Suitable for the classroom or for self-study, this edition includes a DVD with helpful tips.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21543.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21542.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna : podręcznik akademicki)
Bibliografia strony: 194-213. Indeks.
Podręcznik zawiera syntezę obrazu mediów, polityki medialnej i dziennikarstwa na obszarze dzisiejszej Europy. Autor objął swymi badaniami również media krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Ukazuje procesy zmian zachodzących we współczesnych mediach i systemach medialnych, a także zmiany sposoby myślenia o mediach, zwłaszcza w krajach postkomunistycznych. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, medioznawstwa, kulturoznawstwa, europeistyki, stosunków międzynarodowych i politologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19548.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19547.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gareth Jones : człowiek, który wiedział za dużo / Mirosław Wlekły. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2019. - 346, [6] stron : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 327-340. Indeks.
W latach 30. XX wieku młody dziennikarz Gareth Jones odbywa kilka samotnych podróży po komunistycznym imperium. Jako jeden z niewielu ludzi z Zachodu odkrywa szokującą prawdę o sytuacji mieszkańców ZSRR. Rozmawia z członkami aparatu państwowego, ale też zwykłymi ludźmi: robotnikami, chłopami. Na własne oczy widzi sowieckie zbrodnie, na Ukrainie słucha o ludziach umierających z głodu i aktach kanibalizmu. Po powrocie na Zachód mówi światu prawdę o "komunistycznym raju". Zostaje zaszczuty przez skorumpowanych zachodnich dziennikarzy, wszyscy podważają jego wiarygodność. Po kilku latach ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Czy dlatego, że wyjawił prawdę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18777.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do ksiązki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
The latest addition to the Macmillan Business Skills series, Networking in English is for anyone who finds it hard to `find the right words' when communicating informally in the workplace. It is a practical, engaging and easy-to-use course that will build confidence in a difficult area. It also includes an audio CD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21539.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21538.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej