learning
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(103)
Forma i typ
Książki
(100)
Programy komputerowe
(6)
Rejestracje audio i wideo
(5)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(92)
dostępne
(48)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(38)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(96)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Lightbown Patsy M
(5)
Spada Nina
(5)
Zemach Dorothy E
(5)
Graham Carolyn
(4)
Mann Malcolm
(3)
Taylore-Knowles Steve
(3)
Willis Jane
(3)
Byram Michael
(2)
Cotton David
(2)
Falvey David
(2)
Fleming Michael (1974- )
(2)
Foley Mark
(2)
Hall Diane
(2)
Kent Simon
(2)
Lansford Lewis
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewis Gordon
(2)
Littlewood William T
(2)
Lowe Susan
(2)
McKinnon Mark
(2)
Mercer Sarah
(2)
Pile Louise
(2)
Rees Gareth
(2)
Southern Anna
(2)
Strasser Thomas
(2)
Trappe Tonya
(2)
Antonaros Suzanne
(1)
Barfield Andrew
(1)
Barrall Irene
(1)
Barrett Barney
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Beatty Ken
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Bowler Bill
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brock Annie
(1)
Bygate Martin
(1)
Caviglioli Oliver
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Couri Lilika
(1)
Davis Fiona
(1)
Dellar Hugh
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Dooley Jenny
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Edwards Lynda
(1)
Ellis Gail
(1)
Ellis Sue
(1)
Escobar Linda
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Gordon John 1971-
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grice Tony
(1)
Grisewood Emma
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hayes Nicky
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hockly Nicky
(1)
Hundley Heather
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Ishihara Noriko
(1)
Israel Susan E
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnson Christine (1947- )
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Jones Francis
(1)
Keddie Jamie
(1)
Kisslinger Ellen
(1)
Koda Keiko (1954- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Lennon Paul 1951-
(1)
Lewis Maureen
(1)
Lockwood Robyn Brinks
(1)
Maris Amanda
(1)
McKay Penny
(1)
McLoughlin Amanda
(1)
Meehan Antoinette
(1)
Nation I.S.P
(1)
Nelsen Jane
(1)
Nunan David
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Paris Scott G. 1946-
(1)
Pavlou Pavlos (1964- )
(1)
Peregoy Suzanne F
(1)
Phillips Hilary
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(46)
Polska
(23)
Anglia
(11)
Stany Zjednoczone
(6)
Kalifornia (USA)
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Niemcy
(3)
Kanada
(2)
Australia
(1)
nieznany (f)
(1)
Kiribati
(1)
Indie
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(78)
polski
(24)
Odbiorca
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom niższy średniozaawansowany
(2)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
Język angielski
(46)
Nauczanie języków obcych
(34)
JĘZYK ANGIELSKI
(23)
Nauczanie
(19)
B2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Metody nauczania
(7)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Nauki ekonomiczne
(6)
CZYTANIE
(5)
JĘZYKI
(5)
Dzieci
(4)
Czytanie
(3)
Kultura
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Pisanie
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia nauczania
(3)
Reading
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Technologia
(3)
Tutoring
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Coaching
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Gramatyka
(2)
Język środowiskowy
(2)
Korepetycje
(2)
Motywacja
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Cognitive learning
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Education
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Effective teaching
(1)
FONETYKA
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTERNET
(1)
Internet
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języki angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kreatywność
(1)
Language and languages
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
Learning, Psychology of
(1)
Metacognition in children
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mówienie
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PAMIĘĆ
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Tablica multimedialna
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Wideo
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Monografia
(3)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(40)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
learning
(103)
beletrystyka
(309)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
historia
(154)
writing
(154)
English literature
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
bezpieczeństwo
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
education
(102)
filozofia
(102)
otyłość
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
projektowanie
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
stres
(89)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
terroryzm
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
103 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Writing / Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. - Oxford : Macmillan, 2003. - 112 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(Skills for First Certificate)
The Skills for First Certificate series provides thorough and comprehensive training in language and exam skills for students preparing for the Cambridge First Certificate in English exam. Each of the four components Writing, Reading, Listening and Speaking and Use of English has a Student's Book and a comprehensive and easy-to-use Teacher's Book. Key Features Exam know-how, providing easy-to-understand exam tips, hints and approaches Task-based exercises developing essential skills Grammar focus, providing training in aspects of grammar encountered Modern, attactive full-colour design 16 thematic units for each component
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18299.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18298.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outcomes : intermediate workbook book / Amanda Maris. - Second Edition. - Hampshire : National Geographic Learning, a Cengage Learning Company, 2016. - 136 stron : ilustracje kolorowe ; 27 cm + 1 dysk optyczny.
Outcomes 2nd edition to kolejna edycja popularnego kursu uzupełniona o materiały National Geographic i doskonałe filmy. Charyzmatyczny Hugh Dellar wykorzystał najlepsze elementy poprzedniej wersji i stworzył nowoczesny podręcznik dla studentów, którzy chcą nauczyć się prawdziwego British English oraz lepiej zrozumieć współczesny świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20995.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing young language learners / Penny McKay. - Cambridge, UK : Cambridge University Press, 2006. - XII, 388 p. : ill. ; 23 cm.
(Cambridge language assessment series)
Includes bibliographical references (p. 364-378) and index.
In this book the author builds a comprehensive framework for the assessment of young language learners in both foreign language and second language learning situations. She begins by considering why we need a special book on young learner assessment, and describes the nature of young learner language learning. The assessment approach is task-based and is centred around tasks and techniques suitable for young learners, with particular emphasis on classroom assessment. Oral language assessment, and reading and writing assessment are addressed in separate chapters, as is the large-scale testing of young learners. Underpinned by sound theory, the book is full of practical guidelines, and draws on examples of assessment contexts, issues and practices from around the world.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15683.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ELT Teacher 2 Writer)
This book provides: dozens of illustrative examples from published CLIL materials. guidance on liaising with other departments. reflective tasks and suggested answers. a checklist to evaluate the CLIL materials that you’ll create. This book forms part of the ELT Teacher 2 Writer training course. The course is designed to help you write better ELT materials, either for publication, or simply to improve the quality of your self-produced classroom materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20496.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Engaging language learners in contemporary classrooms / Sarah Mercer, Zoltán Dörnyei. - First published. - Cambridge ; New York ; Port Melbourne ; New Delhi ; Singapore : Cambridge University Press, 2020. - VII, [1], 194 strony ; 25 cm.
(Cambridge Professional Learning)
Bibliografia na stronach 163-186. Indeks.
This accessible book offers a fresh perspective on engagement, with an emphasis on how teachers can create the conditions for active engagement and the role learners can play in shaping the way they learn. Drawing on extensive theoretical knowledge, the book takes an applied approach, providing clear principles and practical strategies for teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20490.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Offering a timely snapshot of current theory and research in the field of psychology in foreign language learning, this book is accessible to both specialists and non-specialists. Each chapter focuses on a different psychological construct and provides an overview of current thinking in the area drawing on insights from educational psychology.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18635.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18634.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Learning Vocabulary in Another Language / I.S.P. Nation. - 10th printing. - Cambridge, New York : Cambridge University Press, 2008. - XIV, 477 s. ; 23 cm.
(Cambridge Applied Linguistics / ed. Michael H. Long, Jack C. Richards)
Index s. 464-477
"Learning Vocabulary in Another Language" provides a detailed survey of research and theory on the teaching and learning of vocabulary with the aim of providing pedagogical suggestions for both teachers and learners. It contains descriptions of numerous vocabulary learning strategies which are justified and supported by reference to experimental research, case studies, and teaching experience. It also describes what vocabulary learners need to know to be effective language users. Learning Vocabulary in Another Language shows that by taking a systematic approach to vocabulary learning, teachers can make the best use of class time and help learners get the best return for their learning effort. It will quickly establish itself as the point of reference for future vocabulary work.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7913.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9207.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Positive discipline : a teacher's guide A-Z guide / Jane Nelsen, Linda Escobar, Kate Ortolano, Roslyn Duffy, Deborah Owen-Sohocki. - Revised 2nd edition. - New York : Three Rivers Press, 2001. - XV, 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia
Many teachers today are facing problems and discipline issues they never dreamed of when they decided to become teachers. Combine violence, behavioral disorders, and downright defiant attitudes from students with the age-old problems of bullying, poor attendance, and more, and the mix is positively lethal. However, there are effective, positive strategies for restoring order and turning the teacher-student relationship into one of mutual respect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17685.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge language teaching library)
Includes bibliographical references (p. 255-267) and indexes.
Collaborative Language Learning and Teaching is written for teachers, teacher educators and researchers who are interested in experimenting with alternative ways of organising teaching and learning, and who wish to create an environment in which teachers, learners and researchers can work together and learn from one another. This wide-ranging collection of papers focuses on issues such as: The central characteristics of a collaborative approach to classroom research - Appropriate theoretical models of language and learning for informing collaborative research Appropriate research methods, tools and techniques for collaborative investigations - Classroom tasks and patterns of organisation which facilitate cooperative learning - Organisational patterns which underlie successful collaborative teaching. The classroom-oriented studies on which the collection is based provide models for readers who wish to experiment with these ideas in their own context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17709.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Center for Improvement of Early Reading Achievement)
Includes bibliographical references and indexes.
Originating in a recent CIERA conference held at the University of Michigan, this book brings together the nation's most distinguished researchers to examine how readers understand text and how comprehension is assessed. The first part provides both national and historical contexts for the study of reading comprehension. The second part examines how vocabulary, motivation, and expertise influence comprehension, and it includes analyses of the developmental course and correlates of comprehension. Chapters in the third part consider how schools focus on comprehension for instruction and assessment. The fourth part includes chapters on large-scale assessment that analyze how test formats and psychometric characteristics influence measures of reading comprehension. At the end of each part is a commentary--written by an expert-that reviews the chapters, critiques the main points, and synthesizes critical issues.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15581.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 472-488.
In an approach unlike most other books in the field, Reading, Writing, and Learning in ESL looks at contemporary language acquisition theory as it relates to instruction and provides detailed suggestions and methods for motivating, involving, and teaching English language learners. Praised for its strong research base, engaging style, and inclusion of specific teaching ideas, the book offers thorough coverage of oral language, reading, writing, and academic content area instruction in English for K-12 English learners. Thoroughly updated throughout, the new edition includes a new chapter on using the Internet and other digital technologies to engage students and promote learning, many new teaching strategies, new and revised activities, and new student writing samples.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17699.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17499.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do ksiązki dołączona jest płyta o tej samej sygnaturze. Uzupelnieniem kompletu jest Coursebook - 17136 XXIV.13 i komplet płyt CD. 406
The Test Master CD-ROM which accompanies the Teacher’s Book provides a range of placement, module and progress tests. There is a also a mid-course test and an end of course test.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17137.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Test Master CD-ROM which accompanies the Teacher’s Book provides a range of placement, module and progress tests. There is a also a mid-course test and an end of course test.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17139.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring : A training and facilitation guide / Jesse Pirini. - Wellington : NZCER PRESS, copyright 2017. - 97 pages ; 30 cm.
Peer tutoring is the system of instruction in which learners help each other and learn by teaching. Tutoring schemes have been used in a variety of contexts--with students teaching students, students teaching school pupils, non-professional adults teaching adults and children, and pupils teaching pupils. This book: (1) describes specimen tutoring schemes; (2) analyses objectives; (3) outlines research findings on the effectiveness of peer tutoring; (4) indicates how tutoring can be developed in schools and in higher education; (5) considers one major tutoring scheme in detail ("the Pimlico Connection"); and (6) offers practical suggestions on how to set up a peer tutoring scheme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18629.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ways of Learning : Learning Theories for the Classroom / Alan Pritchard. - Fourth edition. - London : Routledge Taylor & Francis Group, copyright 2018. - XVII, 165 pages : illustrations ; 24 cm
Includes bibliographical references and index.
The fourth edition of this book includes developments in areas covered in the preceding editions, as well as expanding on certain topics to bring about a wider perspective; most notably, a new consideration of learning styles and a new chapter detailing important thinkers and writers from the history of education and their continuing influence along with other theories, ideas and thoughts not included in the rest of the book. The book also reflects changes in government policy and is closely related to new developments in practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21808.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19021.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Language Learning and Teaching Environments)
Demonstrates how research into autonomous, informal learning in voluntary, self-directed contexts can inform gameful learning in formal ones Combines theory, research, and practice, to provide a framework for exploring the practice of gaming; the theories of play, games, and learning; and the implications of research on gameful L2TL Argues that practitioners should be involved in all stages of the creation of digital games for second language learning, and that development should be informed by theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20495.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Education)
Includes bibliographical references and index.
Professional Development for Language Teachers examines ten different techniques that can be used to facilitate professional development in language teaching. These effective teaching tools are: self-monitoring, support groups, journal writing, classroom observation, teaching portfolios, analysis of critical incidents, case analysis, peer coaching, team teaching, and action research. The book begins with a conceptual framework for professional development. All chapters contain practical examples in the form of vignettes written by teachers using the techniques, as well as reflection questions to help readers apply the approach in their own teaching context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18003.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Speaking for First (FCE) / by Rachel Roberts. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2018. - 79, [1] strona : ilustracje ; 30 cm + CD
(Timesaver For Exams)
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Timesaver For Exams is a new series of photocopiable materials for English teachers to use with students who are preparing for exams. They save teacher preparation time with a wide range of refreshing easy-to-use lessons and activities, providing motivational ideas for exam classes. The engaging and contemporary content is aimed at teenagers and young adults with an emphasis on repeated practice of exam task types and includes exam tips and skills practice. Speaking for First (FCE) covers all four parts of the revised exam and can be used for students sitting both the standard and For Schools exam. With CD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22821.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22820.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Academic Skills)
Skillful is a brand new five-level course taking students from Foundation to Level 4. Each level includes both a Listening and Speaking and Reading and Writing Student's Book that complement each other through parallel topics and features. Skillful not only provides the tools for academic success but creates an interactive learning environment, which encourages student debate.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18287.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Oxford guide to writing and speaking / John Seely. - Oxford ; New York : Oxford University Press, 2000. - 304 strony : ilustracje ; 24 cm.
Includes index.
The Oxford Guide to Effective Writing and Speaking" is the essential guide for everyone who needs to communicate in clear and effective English, both written and spoken. In the first section on communicating in everyday life, chapters cover everything from writing email to giving presentations and preparing reports. John Seely also offers guidance on understanding the demands of particular audiences, subjects, and situations. With guidelines and exercises, this book will help you to tailor your message and language accordingly.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20371.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej