Poziom nauczania szkoły wyższe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Ostrowska Lucyna
(2)
Chojnacka Ewa (ekonomia)
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Harris Neil
(1)
Hirst Beverly
(1)
Kołosowska Bożena (1956- )
(1)
Pirini Jesse
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Tolhurst Judith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Kalifornia (USA)
(3)
Polska
(3)
Język
angielski
(3)
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(747)
Lekarze
(150)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(101)
Poziom zaawansowany
(70)
Menedżerowie
(55)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(54)
Fizjoterapeuci
(54)
B2 poziom biegłości językowej
(53)
Nauczyciele
(47)
Poziom średniozaawansowany
(44)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(37)
Psycholodzy
(37)
Technikum
(30)
Przedsiębiorcy
(28)
Rodzice
(27)
C2 poziom biegłości językowej
(26)
B1 poziom biegłości językowej
(25)
C1 (poziom biegłości językowej)
(24)
Położne
(24)
Poziom podstawowy
(23)
Pedagodzy
(20)
Prawnicy
(19)
Programiści
(19)
Ratownicy medyczni
(19)
Dietetycy
(18)
Przedszkola
(17)
Studenci
(17)
Szkoły średnie
(17)
Szkoły branżowe I stopnia
(16)
Dzieci
(15)
Pediatrzy
(15)
Poziom niższy średniozaawansowany
(15)
Urzędnicy
(15)
Ekonomiści
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Poziom profesjonalny
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
Księgowi
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Neurolodzy
(12)
Ortopedzi
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Chirurdzy
(11)
Ginekolodzy
(11)
Lekarze rodzinni
(11)
Onkolodzy
(11)
Dorośli
(10)
Logopedzi
(10)
Rehabilitanci
(10)
Zawody medyczne
(10)
Adwokaci
(9)
Radcy prawni
(9)
Dietetycy i żywieniowcy
(8)
Nauczyciele akademiccy
(8)
Szkoły podstawowe
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
A2 poziom biegłości językowej
(7)
Lekarze specjaliści
(7)
Pracownicy samorządowi
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie budownictwa
(6)
Kardiolodzy
(6)
Pielęgniarki
(6)
Psychiatrzy
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Specjaliści zdrowia publicznego
(6)
Aplikanci
(5)
Chorzy
(5)
Diabetolodzy
(5)
Doradcy podatkowi
(5)
Informatycy
(5)
Interniści
(5)
Inżynierowie
(5)
Logistycy
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Pracownicy banków
(5)
Pracownicy służby zdrowia
(5)
Szkoły ponadgimnazjalne
(5)
Sędziowie
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
A1 poziom biegłości językowej
(4)
Architekci
(4)
C1 plus
(4)
C2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(4)
Farmaceuci
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 2.
(4)
Mikrobiolodzy
(4)
Młodzież
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(4)
Ogrodnicy
(4)
Opiekunowie medyczni
(4)
Politycy
(4)
Temat
Metody nauczania
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Tutoring
(3)
Coaching
(2)
Dietetyka
(2)
Higiena
(2)
Korepetycje
(2)
Odżywianie
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
learning
(3)
coaching
(2)
dieta
(2)
dietetyka
(2)
nutrigenetyka
(2)
peer tutoring
(2)
teaching
(2)
wegetarianizm
(2)
zaburzenia odżywiania
(2)
żywienie
(2)
finansowanie
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
strategia finansowa
(1)
struktura kapitałowa
(1)
tutee
(1)
tutor
(1)
tutoring
(1)
tutoring tools
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Peer Tutoring : A Guide to Learning by Teaching / Sinclair Goodlad, Beverley Hirst. - London; New York : Kogan Page; Nichols Publishing, copyright 1989. - 184 pages ; 30 cm.
Peer tutoring is the system of instruction in which learners help each other and learn by teaching. Tutoring schemes have been used in a variety of contexts--with students teaching students, students teaching school pupils, non-professional adults teaching adults and children, and pupils teaching pupils. This book: (1) describes specimen tutoring schemes; (2) analyses objectives; (3) outlines research findings on the effectiveness of peer tutoring; (4) indicates how tutoring can be developed in schools and in higher education; (5) considers one major tutoring scheme in detail ("the Pimlico Connection"); and (6) offers practical suggestions on how to set up a peer tutoring scheme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18628.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [177]-181. Indeks.
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Planowanie strategii finansowania umożliwia określenie potrzeb kapitałowych, źródeł pokrycia tych potrzeb i struktury kapitałowej w powiązaniu ze strukturą majątkową przedsiębiorstwa. Książka składa się z części teoretycznej, w której zaprezentowano wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej studia przypadków. Omówiono między innymi: podstawowe elementy strategii finansowania: cele, zasady, metody i determinanty, główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju strategii finansowania działalności, charakterystyczne cechy najważniejszych rodzajów strategii finansowania: agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej, trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw, sposób tworzenia strategii finansowania działalności na podstawie modeli wzrostu, metody sporządzania sprawozdań finansowych pro forma.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18246.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20327.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20326.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dietetyka : kompendium / redakcja naukowa Lucyna Ostrowska. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2021. - XVIII, 421 stron ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
W podręczniku poruszono wszystkie tematy doty­czące wyzwań leczenia żywieniowego oraz postępu nauk powiązanych z żywieniem i odżywieniem pacjenta oraz najczęściej zadawanych pytań w gabinetach dietetycznych i lekarskich. Dużym walorem książki jest pokazanie indywidualizacji zaleceń i ich dostosowanie do specyficznych cech osobniczych pacjenta. Przedstawiono zasady żywienia i postępowanie z pacjentami w różnych sytuacjach klinicznych, omówiono zalecenia naukowe w dietach sportowców, zasady żywienia kobiety ciężarnej i karmiącej piersią, osób starszych, pacjentów chorych psychicznie. Publikacja zawiera również aktualną wiedzę dotyczącą żywienia dzieci i młodzieży, zaburzeń odżywiania w różnych grupach wiekowych, zasady postępowania z pacjentami leczonymi chirurgicznie jak również problemy żywieniowe pacjentów chorujących onkologicznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18173.XVIII.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20087.XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20086.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Dietetyka : kompendium / redakcja naukowa Lucyna Ostrowska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020 r., (wyd. I). - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2021. - XVIII, 421 stron ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
W podręczniku poruszono wszystkie tematy doty­czące wyzwań leczenia żywieniowego oraz postępu nauk powiązanych z żywieniem i odżywieniem pacjenta oraz najczęściej zadawanych pytań w gabinetach dietetycznych i lekarskich. Dużym walorem książki jest pokazanie indywidualizacji zaleceń i ich dostosowanie do specyficznych cech osobniczych pacjenta. Przedstawiono zasady żywienia i postępowanie z pacjentami w różnych sytuacjach klinicznych, omówiono zalecenia naukowe w dietach sportowców, zasady żywienia kobiety ciężarnej i karmiącej piersią, osób starszych, pacjentów chorych psychicznie. Publikacja zawiera również aktualną wiedzę dotyczącą żywienia dzieci i młodzieży, zaburzeń odżywiania w różnych grupach wiekowych, zasady postępowania z pacjentami leczonymi chirurgicznie jak również problemy żywieniowe pacjentów chorujących onkologicznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.43.XVIII.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring : A training and facilitation guide / Jesse Pirini. - Wellington : NZCER PRESS, copyright 2017. - 97 pages ; 30 cm.
Peer tutoring is the system of instruction in which learners help each other and learn by teaching. Tutoring schemes have been used in a variety of contexts--with students teaching students, students teaching school pupils, non-professional adults teaching adults and children, and pupils teaching pupils. This book: (1) describes specimen tutoring schemes; (2) analyses objectives; (3) outlines research findings on the effectiveness of peer tutoring; (4) indicates how tutoring can be developed in schools and in higher education; (5) considers one major tutoring scheme in detail ("the Pimlico Connection"); and (6) offers practical suggestions on how to set up a peer tutoring scheme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18629.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring Handbook / Judith Tolhurst, Neil Harris. - Bristol : The Cloister House Press, copyright 2015. - 52 pages : illustrations ; 30 cm.
Peer tutoring is essentially equipping pupils with the tools to help each other learn. Based on a coaching model it will move both the peer tutor and tutee forward in that it enables both pupils to have a dialogue about learning and reinforces and embeds learning from the classroom. Both the tutor and tutee benefit from peer tutoring. Peer tutors are taught coaching skills and the tutees gain confidence from learning with an older pupil. The peer tutoring programme been designed collaboratively by Judith Tolhurst and Neil Harris.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18627.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej