learning
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(103)
Forma i typ
Książki
(100)
Programy komputerowe
(6)
Rejestracje audio i wideo
(5)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(92)
dostępne
(47)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(38)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(96)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Lightbown Patsy M
(5)
Spada Nina
(5)
Zemach Dorothy E
(5)
Graham Carolyn
(4)
Mann Malcolm
(3)
Taylore-Knowles Steve
(3)
Willis Jane
(3)
Byram Michael
(2)
Cotton David
(2)
Falvey David
(2)
Fleming Michael (1974- )
(2)
Foley Mark
(2)
Hall Diane
(2)
Kent Simon
(2)
Lansford Lewis
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewis Gordon
(2)
Littlewood William T
(2)
Lowe Susan
(2)
McKinnon Mark
(2)
Mercer Sarah
(2)
Pile Louise
(2)
Rees Gareth
(2)
Southern Anna
(2)
Strasser Thomas
(2)
Trappe Tonya
(2)
Antonaros Suzanne
(1)
Barfield Andrew
(1)
Barrall Irene
(1)
Barrett Barney
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Beatty Ken
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Bowler Bill
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brock Annie
(1)
Bygate Martin
(1)
Caviglioli Oliver
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Couri Lilika
(1)
Davis Fiona
(1)
Dellar Hugh
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Dooley Jenny
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Edwards Lynda
(1)
Ellis Gail
(1)
Ellis Sue
(1)
Escobar Linda
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Gordon John 1971-
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grice Tony
(1)
Grisewood Emma
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hayes Nicky
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hockly Nicky
(1)
Hundley Heather
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Ishihara Noriko
(1)
Israel Susan E
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnson Christine (1947- )
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Jones Francis
(1)
Keddie Jamie
(1)
Kisslinger Ellen
(1)
Koda Keiko (1954- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Lennon Paul 1951-
(1)
Lewis Maureen
(1)
Lockwood Robyn Brinks
(1)
Maris Amanda
(1)
McKay Penny
(1)
McLoughlin Amanda
(1)
Meehan Antoinette
(1)
Nation I.S.P
(1)
Nelsen Jane
(1)
Nunan David
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Paris Scott G. 1946-
(1)
Pavlou Pavlos (1964- )
(1)
Peregoy Suzanne F
(1)
Phillips Hilary
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(46)
Polska
(23)
Anglia
(11)
Stany Zjednoczone
(6)
Kalifornia (USA)
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Niemcy
(3)
Kanada
(2)
Australia
(1)
nieznany (f)
(1)
Kiribati
(1)
Indie
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(78)
polski
(24)
Odbiorca
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom niższy średniozaawansowany
(2)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
Język angielski
(46)
Nauczanie języków obcych
(34)
JĘZYK ANGIELSKI
(23)
Nauczanie
(19)
B2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Metody nauczania
(7)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Nauki ekonomiczne
(6)
CZYTANIE
(5)
JĘZYKI
(5)
Dzieci
(4)
Czytanie
(3)
Kultura
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Pisanie
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia nauczania
(3)
Reading
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Technologia
(3)
Tutoring
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Coaching
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Gramatyka
(2)
Język środowiskowy
(2)
Korepetycje
(2)
Motywacja
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Cognitive learning
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Education
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Effective teaching
(1)
FONETYKA
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTERNET
(1)
Internet
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języki angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kreatywność
(1)
Language and languages
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
Learning, Psychology of
(1)
Metacognition in children
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mówienie
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PAMIĘĆ
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Tablica multimedialna
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Wideo
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Monografia
(3)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(40)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
learning
(103)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
103 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Indeks.
Book provides a wealth of resources to help teachers integrate the digital board into their classrooms. It provides practical ideas for using regular programs and software, for teachers new to this area, as well as suggestions on how to create specifically tailored resources for teachers with greater levels of expertise. the clear organisation means that activities are categorised according to skills focus, making them easy to locate. Also contains suggestions for project work, 'learning to learn' activities and 'the connected classroom'.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17958.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 80-page resource book contains over 50 entirely authentic games and puzzles, adapted for teenagers learning English. Activity types include lateral thinking problems, quizess, riddles, jokes, mazes and memory games. Each activity has a strong communicative focus which gives students real motivation to express themeselves in English. Activities are graded by structure and are ideal for practising or consolidating new structures in a fun, informal way. Activities vary in length from ten minute time-fillers to longer activities which can be used as the basic for a whole lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14550.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Timesaver: Vocabulary Activities to ponad 80 zadań do kopiowania w postaci ćwiczeń leksykalnych do wykorzystania w klasie do pracy indywidualnej, w parach i w grupach. Publikacja zawiera ćwiczenia z różnych zakresów tematycznych na poziomie elementary. Dzięki swej różnorodności – krzyżówki, zagadki logiczne, kwizy, gry i zabawy – zadania stanowią atrakcyjny sposób prezentowania i utrwalania słownictwa, a także służą jako źródło dodatkowych zadań do wykonania w domu oraz samouczek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16075.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Fifth edition. - Oxford : Oxford University Press, 2021. - IX, 280 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Now in its fifth edition, the award-winning How Languages are Learned has established itself as an indispensable introduction to research in language acquisition and its relationship with classroom practice. Patsy Lightbown and Nina Spada have worked for over four decades in second language research and education. They are highly respected worldwide for making theory and research about language learning accessible and relevant to classroom teaching. This widely acclaimed book remains essential reading for second language teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22852.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21424.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
"mind the APP!" is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. "Mind the APP!" covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread, Prezi and Leaning Apps, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14549.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications and smartphone functions for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread and Prezi, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and to help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21354.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 186-202.
The book has been inspired by the need to investigate the process of reading comprehension in native and additional languages, as well as the changes in word recognition as developed by primary Polish learners of English when exposed to a good quality balanced reading instruction. The recommendations for early reading instruction offered by the current English language methodology guidelines in Poland for grades 1-3 do not refer clearly to an approach which is constructed on a balanced combination of code-and meaning-based instruction [from introduction].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18096 [Magazyn 1], P.18094 [Magazyn 1], P.18095 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19838.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19837.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Educational practice does not, for the most part, rely on research findings. Instead, there’s a preference for relying on our intuitions about what’s best for learning. But relying on intuition may be a bad idea for teachers and learners alike. This accessible guide helps teachers to integrate effective, research-backed strategies for learning into their classroom practice. The book explores exactly what constitutes good evidence for effective learning and teaching strategies, how to make evidence-based judgments instead of relying on intuition, and how to apply findings from cognitive psychology directly to the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21807.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21806.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for business and politics / Dagmara Świda. - Wyd. zaktualizowane. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2014. - 320 stron : ilustracje ; 24 cm.
Nowe wydanie klasycznego i popularnego podręcznika do nauki języka angielskiego.
To wydanie ukazuje się w nowej formie z dodatkowym kolorem w celu ułatwienia korzystania z niego. Podręcznik umożliwia zapoznanie się ze słownictwem z dziedziny gospodarki, biznesu i polityki z uwzględnieniem współczesnych zagadnień i terminologii stosowanej w gospodarce. Książka jest przeznaczona dla: studentów uczelni i szkół pomaturalnych kształcących ekonomistów, finansistów, specjalistów z zakresu zarządzania i innych pokrewnych dziedzin; profesjonalistów zajmujących się gospodarką i zarządzaniem, dyplomatów i dziennikarzy; osób uczących się samodzielnie, a znających już podstawy języka angielskiego; wszystkich interesujących się gospodarką i polityką, którzy chcą czytać prasę anglojęzyczną i literaturę fachową oraz śledzić bieg wydarzeń na świecie za pośrednictwem radia i telewizji. Naukę z podręcznika ułatwiają: słowniczki terminologiczne zamieszczone po każdym tekście; mapy, diagramy, wykresy – przedstawiające graficznie najważniejsze połączenia wyrazowe – oraz liczne ćwiczenia i teksty utrwalające słownictwo oraz poznane konstrukcje gramatyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18066.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring Handbook / Judith Tolhurst, Neil Harris. - Bristol : The Cloister House Press, copyright 2015. - 52 pages : illustrations ; 30 cm.
Peer tutoring is essentially equipping pupils with the tools to help each other learn. Based on a coaching model it will move both the peer tutor and tutee forward in that it enables both pupils to have a dialogue about learning and reinforces and embeds learning from the classroom. Both the tutor and tutee benefit from peer tutoring. Peer tutors are taught coaching skills and the tutees gain confidence from learning with an older pupil. The peer tutoring programme been designed collaboratively by Judith Tolhurst and Neil Harris.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18627.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Intelligent Business : Intermediate Business English : Coursebook / Tonya Trappe, Graham Tullis. - 7th impression. - Harlow : Pearson Education Limited, 2016. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm. broszura: Intelligent business : Style guide : 31, [1] stron ; 21 cm.
Do ksiązki dołączona jest płyta o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - 17137 XXIV.13 i komplet płyt CD.406
Career skills sections help to develop key communicative skills Each unit ends with a Dilemma and Decision page which enables students to review language whilst completing problem-solving activities Thorough writing support is provided with a dedicated Style Guide Booklet Each unit opens like an addition of The Economist(c) The Coursebook includes a CD with all the listening material.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17136.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Intelligent Business : Upper Intermediate Business English : Coursebook / Tonya Trappe, Graham Tullis. - 5th impression. - Harlow : Pearson Education Limited, 2014. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm + broszura: Intelligent business : Style guide : 31, [1] stron ; 21 cm.
Career skills sections help to develop key communicative skills Each unit ends with a Dilemma and Decision page which enables students to review language whilst completing problem-solving activities Thorough writing support is provided with a dedicated Style Guide Booklet Each unit opens like an addition of The Economist(c) The Coursebook includes a CD with all the listening material.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17138.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge language teaching library)
Bibliografia strony 198-217. Indeks.
This book is designed to give language teachers a basis for introducing a cultural component into their teaching. The paperback edition is a collection of selected essays that attempts to provide language teachers with a basis for introducing a cultural component into their teaching. It includes essays written especially for the volume, as well as some that have been previously published.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17407.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-155. Indeks.
Autonomy in Language Education offers a holistic overview of and novel contribution to a complex and multifaceted, yet under-studied, field of inquiry that is transforming language pedagogy: It offers nineteen original chapters that critically analyze the impact of Henri Holec's seminal 1979 book Autonomy in Foreign Language Learning unpack theoretical, empirical, conceptual, methodological, ethical, and political developments over the last forty years from many perspectives explore practical implications for teaching, learning, and teacher education and suggest future avenues and challenges for research and practice in this broad, diverse, essential field.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21783.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21782.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Living languages : an integrated approach to teaching foreign languages in primary schools / edited by Catherine Watts, Clare Forder and Hilary Phillips. - Milton Park, Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, copyright2013. - XII, 258 pages : illustrations ; 25 cm. + 1 DVD-ROM
Includes bibliographical references (p. 255-256) and index.
Living Languages is simply bursting with practical and original ideas aimed at teachers and trainee teachers of foreign languages in primary schools. Written by a team of experienced linguists, this book will inspire and motivate the foreign language classroom and the teachers who work within it. Living Languages comprises eight chapters and is structured around the integrated classroom, merging language learning with different aspects of the wider curriculum such as multimedia, performance, celebrations and festivals, creativity and alternative approaches to teaching languages. A DVD is also included with the book containing additional teaching materials and the associated films and audio recordings which make this a fully-developed and effective teaching resource.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17697.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Special Educational Needs and Disability : the basics / Janice Wearmouth. - Fourth Edition. - London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2023. - XVII, 419 stron ; 24 cm.
(The basics)
Index strony 401-419.
This book provides a clear, coherent overview of the historical development of the field of special educational, or additional learning or support needs and disability, and discussion of important past and current social and political contexts in which this took place, as well as changes in the law across time.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22637.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22636.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Learning English for Academic Purposes : LEAP 3 : reading and writing / Julia Williams. - Second edition. - Montreal : Pearson, 2012. - VIII, 200 pages : illustrations ; 28 cm.
(Always Learning)
Learning English for Academic Purposes LEAP 2nd edition for English language learners preparing for study in Higher Education is now a two-book series focussing on key language skill development incorporating global issues material with academic content.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18258.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18257.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Framework for Task-Based Learning / Jane Willis. - Harlow : Longman, 2005. - VI, 183 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
In her brilliant book, Jane Willis will guide you in small easily manageable steps from the latest research into how languages are learnt to a concise guide to implimenting a new paradigm in language teaching that addresses all the issues above. Everything is backed up by clear theoretical reasoning and lots of practical examples.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5165.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6369.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Framework for Task-Based Learning / Jane Willis. - Harlow : Longman, 1996. - VI, 183 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
In her brilliant book, Jane Willis will guide you in small easily manageable steps from the latest research into how languages are learnt to a concise guide to implimenting a new paradigm in language teaching that addresses all the issues above. Everything is backed up by clear theoretical reasoning and lots of practical examples.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Framework for Task-Based Learning / Jane Willis. - Harlow : Longman, 2001. - VI, 183 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
In her brilliant book, Jane Willis will guide you in small easily manageable steps from the latest research into how languages are learnt to a concise guide to implimenting a new paradigm in language teaching that addresses all the issues above. Everything is backed up by clear theoretical reasoning and lots of practical examples.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1870 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej