konsument
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(109)
Forma i typ
Książki
(106)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(12)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(119)
tylko na miejscu
(101)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(50)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(73)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(102)
Autor
Janoś-Kresło Mirosława
(4)
Mruk Henryk
(4)
Zalega Tomasz
(4)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wells Robin (ekonomista)
(3)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(3)
Chodkowski-Gyurics Gabor
(2)
Czarny Bogusław (1957- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krugman Paul R. (1953- )
(2)
Kulesza Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Różycki Mateusz
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Baranowski Paweł (1981- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berezowski Jakub
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duda Aneta
(1)
Działo Joanna
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dzik Renata
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Folfas Paweł
(1)
Gajewski Paweł (ekonomia)
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Godłów-Legiędź Janina
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hadzik Andrzej (1972-2017)
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kożak-Siara Tatiana
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Kretek Henryk
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Kucharski Leszek (ekonomia)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Kwiatkowska Walentyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(45)
MARKETING
(22)
SPOŻYCIE
(11)
MIKROEKONOMIA
(8)
Mikroekonomia
(6)
Marketing
(4)
OCHRONA KONSUMENTA
(4)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
Ekonomia
(3)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
EKONOMIA
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
TURYSTYKA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
DECYZJE
(1)
DESIGN MANAGEMENT
(1)
Decyzje
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość życia
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
Legia Warszawa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MERCHANDISING
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sportowy
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
OWOCE
(1)
PERSWAZJA
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
PRACA
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Podróże
(1)
Produkcja żywności
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Psychologia
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STUDENCI
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka
(1)
UBÓSTWO
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
ŻEGLARSTWO
(1)
Żywność
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Francja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(34)
Podręcznik
(12)
PODRĘCZNIKI
(6)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PORADNIKI
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Zarządzanie i marketing
(5)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
konsument
(109)
beletrystyka
(309)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
historia
(154)
writing
(154)
English literature
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
bezpieczeństwo
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
otyłość
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
projektowanie
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
stres
(89)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
terroryzm
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Forma i typ
Słowo kluczowe: konsument prawo
Książka stanowi swoisty zarys prawa uwzględniający aktualny stan orzecznictwa z zakresu prawa konsumenckiego, jak również akty wykonawcze regulujące poszczególne materie prawne. Publikacja ma więc charakter praktycznej monografii, cennej przede wszystkim dla osób posługujących się prawem.W książce wyjaśnione zostały wszystkie aspekty ochrony prawa konsumenta. Adresowana jest do przedstawicieli zawodów prawniczych, którzy rozstrzygają, pomagają albo sugerują, jakie stanowisko należy zająć w sporach konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4862 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1223.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w sposób interesujący przedstawili rolę konsumpcji i konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsumentów w świetle teorii i badań empirycznych, uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, kulturowych, społecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na postępowanie konsumentów na rynku, prawidłowości zachowań konsumentów, problematykę typologii konsumentów, modele rynkowych zachowań konsumentów na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowań konsumentów na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: konsument ochrona konsumenta
Na s. red. błędny 10-cyfrowy ISBN.
Bibliogr. s. 260-268.
Publikacja ta ma na celu przedstawienie założeń rodzimej polityki konsumenckiej oraz charakterystykę przyjętych w naszym kraju rozwiązań instytucjonalnych i legislacyjnych. Na treść książki składają się jednak nie tylko rozważania nad uwarunkowaniami realizowanej w Polsce polityki konsumenckiej, jej przesłankami i modelami. Szczególny atut opracowania stanowi dogłębna (w większości poparta wynikami własnych badań empirycznych) analiza rozwiązań legislacyjnych na rynkach obciążonych zwiększonym ryzykiem konsumenckim (rynek usług finansowych, handel elektroniczny, rynek usług telekomunikacyjnych i pocztowych)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8341.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9708.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsumentów na rynku i ich racjonalność stają się coraz ważniejszymi zagadnieniami współczesnej ekonomii. W książce Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11499.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porządkuje wiedzę z zakresu oddziaływania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca oprócz wartości poznawczej oraz praktycznej może pełnić również funkcję dydaktyczną. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wciąż istnieje zapotrzebowanie na wiedzę, która w możliwie pełny sposób pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddziaływaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podręcznik adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta, traktuje właśnie o tym, jak reklama przemienia zwykły produkt w istotny element życia społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11156.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
T. 1. wyd. pol. obejmuje cz. I-IX wyd. oryg.
Tyt. oryg.: Economics, 2010.
Indeks.
Publikacja, w pełni obejmująca program mikroekonomii, jest napisana w sposób niezykle zrozumiały i czytelny. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść. Walorem publikacji są wykorzystane narzędzia dydaktyczne, takie jak m.in.: zapowiedź "Czego nauczysz się w tym rozdziale?", ramki "Dla dociekliwych", przykłady 'Gdzie indziej na świecie", studia przypadku "Ekonomia w działaniu", objaśnienie najczęściej popełnianych błędów, czyli "Pułapki", definicje podstawowych pojęć w słowniczku na końcu książki. Autorzy wprowadzili również niezwykle trudne problemy niepewności i ryzyka oraz ekonomiki informacji, a także dodatkowe zagadnienia wybiegające poza podstawowy kurs mikroekonomii, co daje dobre przygotowanie do dalszych studiów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12423.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13577.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mikroekonomia / Paul Krugman, Robin Wells ; przekład Grzegorz Kulesza, Mateusz Różycki, Gabor Chodkowski-Gyurics. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2020. - XXXVII, [1], 1071 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Tytuł oryginału: Microeconomics.
Indeks.
Nowe wydanie jednego z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych podręczników z zakresu mikroekonomii zarówno na polskich, jak i światowych uczelniach. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki oraz narzędzia dydaktyczne, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18278.VIII.2 [Magazyn 1], P.18279.VIII.2 [Magazyn 1], P.18280.VIII.2 [Magazyn 1], P.18236.VIII.2 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20290.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20289.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Mikroekonomia / Paul Krugman, Robin Wells ; przekład Grzegorz Kulesza, Mateusz Różycki, Gabor Chodkowski-Gyurics. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020 r., (wyd. II). - Warszawa : PWN, 2020. - XXXVII, [1], 1071 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Tytuł oryginału: Microeconomics.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Nowe wydanie jednego z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych podręczników z zakresu mikroekonomii zarówno na polskich, jak i światowych uczelniach. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki oraz narzędzia dydaktyczne, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.84.VIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-208.
Konsumpcja jest procesem zaspokajania potrzeb, ale stanowi również czynnik stymulujący społeczno-ekonomiczny rozwój kraju. W książce autorzy omawiają: ewolucję poglądów na konsumpcję i jej miejsce w rozwoju społeczno-gospodarczym kraju, uwarunkowania ekonomiczne i demograficzne konsumpcji w wybranych regionach Polski, zmiany zachodzące w poziomie i strukturze konsumpcji gospdoarstw domowych w regionach, pozaekonomiczne uwarunkowania konsumpcji, zachowania rynkowe konsumentów w badanych regionach oraz trendy rozwojowe konsumpcji i zachowań polskich konsumentów. Ważną podstawę źródłową stanowią przeprowadzone badania gospodarstw domowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11830.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12905.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy ref.
Publikacja Edukacja konsumencka - cele, instrumenty, dobre praktyki może inspirować do dalszych badań, przyczyniając się do wypełnienia luki, jaka obecnie znajduje się na rynku w przedmiotowej dziedzinie. Krąg jej potencjalnych czytelników rysuje się szeroko. Obok studentów kierunków ekonomicznych i społecznych obejmie także osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmujących zadanie edukacji konsumenciej oraz młodych naukowców, zainteresowanych tą "wschodzącą" problematyką. O rosnącym zainteresowaniu tej ostatniej grupy świadczą referaty kilkunastu młodych pracowników różnych polskich uczelni, które wchodzą w skład tej publikacji. Przyczynią się one niewątpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8735 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8734.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10210.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza monografia poświęcona jest analizie wybranych czynników mających znaczenie dla poziomu i struktury konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce w minionym dwudziestoleciu. W publikacji przedstawiono wyniki badań empirycznych wielu ośrodków naukowych zajmujących się problematyką konsumpcji. Rozdział pierwszy zawiera rozważania na temat ekonomicznych i społecznych uwarunkowań zachowań konsumentów w Polsce w latach 2000-2008. Aktualny problem kryzysu finansowego i jego wpływu na konsumpcję przedstawiono w drugim rozdziale pracy. Rozdział trzeci prezentuje kierunki zmian sytuacji społeczno-ekonomicznej jednoosobowych gospodarstw domowych w Polsce przy wykorzystaniu metod statystycznych i ekonometrycznych, natomiast czwarty wyniki badań nad uwarunkowaniami konsumpcji usług w polskich gospodarstwach domowych. Kolejny rozdział przedstawia wpływ podatku VAT i polityki podatkowej państwa na poziom konsumpcji gospodarstw domowych, a ostatni rozdział analizuje współzależność wydatków konsumpcyjnych i zadłużenia polskich gospodarstw domowych w latach 1996-2009.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12474.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka żeglarska / Aleksandra Łapko. - Warszawa : Bel Studio, 2015. - 161 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 151-159, netogr. s. 159-161.
Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewnią jej godną uwagi wartość teoretyczną i aplikacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15834.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 11465.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11464.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w sposób naukowy wyjaśnia podstawy marketingowej działalności przedsiębiorstw na rynku, jednocześnie wskazując prawidłowości praktycznego działania i konsekwencje podejmowanej aktywności. W celu właściwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o wiedzę o rynku, w opracowaniu obejmującym dziewięć rozdziałów, po każdym z nich zamieszczono część, mającą na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia określonej wiedzy. Dodatkowo, każdemu rozdziałowi przyporządkowano zalecaną literaturę, dzięki której możliwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12153.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Niniejsze wydanie Mikroekonomii odzwierciedla ewolucję tej dziedziny wiedzy. Naukowcy w całej Europie prowadzą ożywioną debatę na temat kierunków jej rozwoju - zarówno pod względem metod nauczania, jak i prowadzenia badań. W nowym wydaniu uwzględniono wybrane efekty tej debaty, zachowując dotychczasowy układ materiału. Jest to jeden z najpopularniejszych podręczników ekonomii w Stanach Zjednoczonych, dostosowany do potrzeb studentów i wykładowców z Europy. W tym wydaniu jeszcze wyraźniej widać zmiany w stosunku do amerykańskiej wersji podręcznika. Staraliśmy się zachować żywy, wciągający styl przekazu, mając na uwadze przede wszystkim początkujących adeptów ekonomii. Zamieszczone w książce przykłady, studia przypadków i artykuły prasowe pozwalają lepiej zrozumieć zagadnienia i rozważania teoretyczne. Artykułom prasowym towarzyszą pytania, które mają zachęcić do samodzielnego myślenia oraz krytycznego podejścia do zdobywanej wiedzy i wszelkich wypowiedzi na tematy ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18518.VIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21746.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21745.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej