konsument
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(109)
Forma i typ
Książki
(106)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(12)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(118)
tylko na miejscu
(101)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(50)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(73)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(102)
Autor
Janoś-Kresło Mirosława
(4)
Mruk Henryk
(4)
Zalega Tomasz
(4)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wells Robin (ekonomista)
(3)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(3)
Chodkowski-Gyurics Gabor
(2)
Czarny Bogusław (1957- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krugman Paul R. (1953- )
(2)
Kulesza Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Różycki Mateusz
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Baranowski Paweł (1981- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berezowski Jakub
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duda Aneta
(1)
Działo Joanna
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dzik Renata
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Folfas Paweł
(1)
Gajewski Paweł (ekonomia)
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Godłów-Legiędź Janina
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hadzik Andrzej (1972-2017)
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kożak-Siara Tatiana
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Kretek Henryk
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Kucharski Leszek (ekonomia)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Kwiatkowska Walentyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(45)
MARKETING
(22)
SPOŻYCIE
(11)
MIKROEKONOMIA
(8)
Mikroekonomia
(6)
Marketing
(4)
OCHRONA KONSUMENTA
(4)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
Ekonomia
(3)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
EKONOMIA
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
TURYSTYKA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
DECYZJE
(1)
DESIGN MANAGEMENT
(1)
Decyzje
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość życia
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
Legia Warszawa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MERCHANDISING
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sportowy
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
OWOCE
(1)
PERSWAZJA
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
PRACA
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Podróże
(1)
Produkcja żywności
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Psychologia
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STUDENCI
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka
(1)
UBÓSTWO
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
ŻEGLARSTWO
(1)
Żywność
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Francja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(34)
Podręcznik
(12)
PODRĘCZNIKI
(6)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PORADNIKI
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Zarządzanie i marketing
(5)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
konsument
(109)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Akademia Psychologii.)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14406.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15307.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 147-173.
Nurt badań uwzględniający skomplikowane relacje między decyzjami transportowymi mieszkańców, ich poziomem zdrowia i jakością życia jest inspiracją oraz punktem wyjścia do niniejszej pracy, której celem jest ustalenie, jakie przesłanki determinują wybór przez podróżnych określonego sposobu podróży i w jaki sposób wpływa to na ich poziom zdrowia (fizycznego i mentalnego), a także jakość życia. W związku z celem pracy przyjęto główną tezę badawczą mówiącą o tym, że w świetle uznanych teorii i koncepcji wpływ transportu na jakość życia ludzi jest zdeterminowany zarówno przez stan systemu transportowego, jak i decyzje użytkowników transportu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22275.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22274.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 915-944. Indeks.
Autorzy w ramach jednej publikacji zebrali niezbędną studentom ogólną wiedzę ekonomiczną z wiedzą przedmiotową - poszczególne zagadnienia ekonomiczne zostały od razu przeniesione na grunt kierunkowych zainteresowań studenta. Ułatwia to odbiór prezentowanych treści i poprawia efektywność procesu dydaktycznego - tak w zakresie poznania podstaw ekonomii, jak i w aspekcie kierunkowym - związanym ze zrozumieniem mechanizmów kierujących ekonomicznymi wyborami uczestników turystyki i rekreacji. Struktura podręcznika została określona na podstawie programów przedmiotów Ekonomia i Ekonomika turystyki i rekreacji. Treści zostały dobrane tak, aby podręcznik mógł być zrealizowany w ramach godzin wynikających z powszechnych standardów kształcenia, tj. w wymiarze łącznym ok. 120 godzin lekcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17626.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17625.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Książka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentującym miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystając z osiągnięć ekonomicznych, ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną, podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencjał rozmaitych rodzajów i form aktywności turystycznej jako narzędzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania działań związanych z marketingiem społecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12237.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13362.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono w sposób jasny i wyczerpujący koncepcje zarządzania jakością zorientowane na klienta, podejście logistyczne, pozwalając zaspokoić potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji śledzenia i zapewnienia bezpieczeństwa zywnościowego w obsłudze klienta z pomocą lańcuchów dostaw. Problematyka złożoności organizacji do niedawna nie znajdowała się w centrum nauki o organizacji i zarządzaniu, dopiero postęp cywilizacyjny i globalizacja rynków nadała tej tematyce właściwą rangę. Dostrzeżenie tych problemów i wskazanie sposobów ich praktycznego rozwiązania należą do niewątpliwych walorów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
Bibliografia strona [320].
Nawet najbardziej humanistyczne umysły poradzą sobie ze zrozumieniem ekonomii dzięki doskonałemu wykładowi autora oraz wykresom, rysunkom i rozbudowanemu zestawowi pytań, ćwiczeń, problemów do dyskusji oraz ciekawostek z historii ekonomii. W podręczniku przedstawiono rynek i jego elementy oraz decyzje podejmowane przez konsumenta i producenta. Omówiono podstawowe formy konkurencji oraz rynek pracy i rynek finansowy. Zaprezentowano zagadnienia z zakresu pomiaru makroekonomicznego gospodarki. Osobne tematy poświęcono polityce fiskalnej i monetarnej, inflacji, bezrobociu, wzrostowi gospodarczemu, a także integracji europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17577 [Magazyn 1], P.17576 [Magazyn 1], P.17580 [Magazyn 1], P.17579 [Magazyn 1], P.17578 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18747.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18746.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instytucje gospodarki rynkowej / red. nauk. Tadeusz Włudyka, Marcin Smaga. - Stan prawny na 1 stycznia 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 457, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja omawia podstawy ekonomii i polityki gospodarczej przy wykorzystaniu metody instytucjonalnej analizy gospodarki. Zawiera zestaw najważniejszych informacji z historii myśli ekonomicznej, ekonomii pozytywnej i normatywnej. Autorzy analizują również aktualną sytuację gospodarki polskiej i światowej oraz dokonują oceny polskiej transformacji gospodarczej. W kolejnych rozdziałach książki zaprezentowano fundamentalne pojęcia ekonomiczne i formy instytucjonalnej aktywności państwa, takie jak: polityka monetarna, walutowa, fiskalna, budżetowa, zagraniczna, na rynku pracy, ochrony środowiska oraz przekształceń własnościowych. Podręcznik zamyka część statystyczna dająca wyobrażenie o zróżnicowaniu gospodarczym państw i regionów w coraz bardziej zglobalizowanym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13355.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest poświęcona konsumentowi, zachowaniom konsumenckim i ich przestrzennym zróżnicowaniom. W części teoretycznej została poruszona m.in. problematyka akulturacji, zachowań seniorów jako nabywców, konsumentów usług turystycznych oraz uwarunkowań decyzji zakupowych klientów. Część empiryczna dotyczy głównie badania opinii konsumentów w odniesieniu do żywności modyfikowanej genetycznie, wpływu jakości produktu na decyzje zakupowe, zachowań konsumentów na terenach przygranicznych oraz analizy dochodu jako czynnika warunkującego konsumpcję gospodarstw domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13841.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza ksiązka podejmuje ważną problematykę ekspansji marketingowej oraz doboru poszczególnych elementów marketingu mix. Na jej kształt składają się wyniki dociekań i badań autorów reprezentujących wiedzę z zakresu zarządzania, którzy zmagają się ze swoistymi problemami - m.in. analizują postawy i zachowania konsumenckie, funkcjonowanie organizacji zorientowanej na współczesnego klienta, doszukują się czynników określających konkurencyjnośc firm i dostrzegają zalety marketingu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15416.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik jest przeznaczony zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i studentów innych kierunków, obejmujących nauki społeczne i nauki ścisłe. Powinien także zainteresować pracowników naukowych oraz praktyków gospodarczych.
Bibliogr. s. 313-319. Indeks.
Podręcznik obejmuje kompleksowy wykład z zakresu jednego z podstawowych elementów teorii ekonomii, jakim jest mikroekonomia. Autorzy omówili w nim takie zagadnienia, jak: podstawy gospodarki rynkowej, elastyczność popytu i podaży, zachowania konsumentów, przedsiębiorstwo i jego działalność, funkcja produkcji i optymalizacji produkcji, struktury rynku, rynki czynników produkcji. Wykład wzbogacają rozważania na temat znaczenia ekonomii jako nauki, a także roli etyki w ekonomii i biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13418.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14393.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera omówienie teoretycznych i praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów (z uwzględnieniem zachowań finansowych), metod badania tych zachowań, współczesnych trendów konsumenckich, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-207.
Podręcznik zawiera omówienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów, metod badania tych zachowań, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka adresowana jest do studentów szkół ekonomicznych na kierunkach zarządzania, marketingu, handlu i strategii przedsiębiorstw, a także do czytelników zajmujących się badaniami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-294.
Konsumpcja i zachowania konsumenckie stanowią dziedzinę wiedzy, która podlega nieustannym zmianom. W książce autor przedstawia podstawową wiedzę o charakterze interdyscyplinarnym, niezbędną do prawidłowego poznania problematyki szeroko pojmowanej konsumpcji, a także zrozumienia preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne na rynku. Autor omawia w niej: podstawowe pojęcia związane z konsumpcją, gospodarstwem domowym oraz potrzebami i sposobami ich zaspokajania, wpływ różnych determiant na zachowania konsumenckie, nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku, ekonomiczne i psychologiczne teorie konsumpcji, modelowanie zachowań konsumentów na rynku, mierniki pomiaru konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13492.IX.16.6 [Magazyn 1], P.12333 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12236.IX.16.6 [Wypożyczalnia C], P.12332.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13360.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia na stronach 558-566.
„Proponowany podręcznik spełnia wszelkie naukowe i merytoryczne standardy, jakich wymagamy od książek. Autor wykazał się tu pełnym profesjonalizmem i kompetencją…”. prof. dr hab. Marek Garbicz (Szkoła Główna Handlowa) „…książka ma charakter podręcznika akademickiego z zakresu mikroekonomii, przeznaczonego dla studentów uniwersyteckich studiów ekonomicznych […] …nie odbiega od międzynarodowych standardów podręczników z zakresu ekonomii, zwłaszcza podręczników anglojęzycznych”. prof. dr hab. Marek Rekowski (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.85.VIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 533-540.
Opracowanie zawiera nowoczesną, wspartą bogatą ilustracją graficzną, prezentację podstawowych zagadnień współczesnej mikroekonomii. Niektóre istotne zagadnienia (postępowanie konsumentów przy podejmowaniu decyzji, formy i cele działania przedsiębiorstw, formy organizacji rynku, rynki czynników wytwórczych) omówione zostały nieco szerzej niż w innych podręcznikach. Podstawowym celem niniejszego opracowania jest ukazanie, że mikroekonomia to nauka nie tylko matematyczna, lecz przede wszystkim społeczna, silnie powiązana z innymi dziedzinami wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11937.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13109.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proponowane opracowanie wypełniają treści dotyczące podstawowych mechanizmów rządzących gospodarką, decyzji podejmowanych przez konsumentów i producentów, zagadnienia dotyczące dóbr i usług, rynku pracy i rynku finansowego oraz podstaw ekonomii dobrobytu. Każdy rozdział zawiera opis kluczowych terminów, testy prawda-fałsz, testy wyboru, zadania opisowe oraz zestawy przekrojowych i szczegółowych pytań kontrolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11938.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13110.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji "Psychologia, konsumpcja, jakość życia", wrzesień 2009, Gdańsk.
Bibliogr. przy ref.
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12068.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesująca praca naukowa składa się z pięciu obszernych rozdziałów. W pierwszym znalazły się zagadnienia dotyczące public relations przedsiębiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotyczące rynkowych zachowań konsumentów. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfikę wykorzystanej metody badawczej i opisano narzędzie badawcze, ponadto rozdział ten charakteryzuje badaną populację, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury próby badawczej. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych przez autorkę, a w piątym skupiono się na rozważaniach dotyczących możliwości oceny poziomu komunikacyjnej wrażliwości konsumentów za pomocą skali pomiarowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6991.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7799.IX.18 [Czytelnia C], 7800.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej