OCHRONA KONSUMENTA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Cross Gary
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Sługocka-Krupa Elżbieta
(1)
Traple Elżbieta
(1)
Vall Michał du
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
OCHRONA KONSUMENTA
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(4)
ochrona konsumenta
(4)
United States
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
consumer protection
(1)
consumers
(1)
e-administracja
(1)
e-edukacja
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
e-kultura
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
e-usługi
(1)
e-zdrowie
(1)
history
(1)
podpis elektroniczny
(1)
polityka konsumencka
(1)
pomoc prawna
(1)
prawa konsumenta
(1)
płatności elektroniczne
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi finansowe
(1)
usługi gastronomiczne
(1)
usługi handlowe
(1)
usługi pocztowe
(1)
usługi telekomunikacyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
The unqualified victory of consumerism in America was not a foregone conclusion. The United States has traditionally been the home of the most aggressive and often thoughtful criticism of consumption, including Puritanism, Prohibition, the simplicity movement, the '60s hippies, and the consumer rights movement. But at the dawn of the twenty-first century, not only has American consumerism triumphed, there isn't even an "ism" left to challenge it. "An All-Consuming Century" is a rich history of how market goods came to dominate American life over that remarkable hundred years between 1900 and 2000 and why for the first time in history there are no practical limits to consumerism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7169.XXIV.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8052.XXIV.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Współczesne usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów. Mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawa konsumentów w Unii Europejskiej; sytuację konsumentów na rynkach usług: finansowych, telekomunikacyjnych, pocztowych, handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13114.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14201.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-398.
Niniejsza publikacja powstała w wyniku dyskusji toczonych podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. "Ochrona konsumentów i jej współczesne wyzwania" zorganizowanej przez Katedrę Administracyjnego Prawa Gospodarczego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów w dniach 13-14 marca 2014 r. z okazji 15-lecia instytucji Rzecznika Konsumentów. Publikacja została podzielona na pięć rozdziałów obejmujących następujące pola problemowe: rola Rzeczników Konsumentów w pomocy prawnej; ochrona konsumentów i jej współczesne wyzwania; ochrona konsumentów usług sektora energetycznego; ochrona konsumentów usług sektora finansowego; ochrona konsumentów usług sektora telekomunikacyjnego. Wachlarz problemów przedstawionych w monografii jest ogromny. Artykuły zawarte w poszczególnych rozdziałach stanowią pogłębioną analizę i prezentację fragmentów wybranych zagadnień oraz rezultatów prowadzonych przez Autorów badań. Dzięki ujęciu podobnych zagadnień w poszczególnych rozdziałach, mamy dobry przegląd podstawowych problemów prawnych związanych z ochroną konsumenta w danym obszarze działalności gospodarczej. Są to studia zarówno teoretyczne jak i analiza przypadków (case studies). Ta ogromna różnorodność daje możliwość zwrócenia uwagi na problemy, wymagające nowych, bardziej skutecznych rozwiązań prawnych w obrocie konsumenckim i wskazuje rozwiązania, które mogą zwiększyć skuteczność ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15862.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: konsument ochrona konsumenta
Na s. red. błędny 10-cyfrowy ISBN.
Bibliogr. s. 260-268.
Publikacja ta ma na celu przedstawienie założeń rodzimej polityki konsumenckiej oraz charakterystykę przyjętych w naszym kraju rozwiązań instytucjonalnych i legislacyjnych. Na treść książki składają się jednak nie tylko rozważania nad uwarunkowaniami realizowanej w Polsce polityki konsumenckiej, jej przesłankami i modelami. Szczególny atut opracowania stanowi dogłębna (w większości poparta wynikami własnych badań empirycznych) analiza rozwiązań legislacyjnych na rynkach obciążonych zwiększonym ryzykiem konsumenckim (rynek usług finansowych, handel elektroniczny, rynek usług telekomunikacyjnych i pocztowych)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8341.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9708.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harmonizacja Prawa Polskiego z Prawem Wspólnot Europejskich)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.248 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej