Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(95)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(89)
dostępne
(76)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(35)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(43)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(90)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Kachniewska Magdalena
(3)
Witakowski Piotr (1942- )
(3)
Bugdol Marek
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(2)
Lisiński Marek
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Szarucki Marek
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Zapłata Sławomir
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Durkalec Agnieszka Sokołowska-
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Gajda Lesław
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Głowacka Ewa (1959- )
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kanholm Jack
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lewandowski Jerzy (1926- )
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lipka Anna
(1)
Maleyeff John 1955-
(1)
Martin William B
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Miedziarek Sławomir Arkadiusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Mężyk Anna
(1)
Nowicka Julia
(1)
Obora Hubert
(1)
Ochyra Irena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Piasecka Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Reformat Beata
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Schauz Ewa
(1)
Smans Philippe
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Suterski Hieronim
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szczepańska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Tkaczyk Stanisław (1944- )
(1)
Toruński Janusz
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Urbaniak Maciej (1970- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(98)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(96)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Adwokaci
(1)
Architekci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
Zarządzanie jakością
(12)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
Jakość usług
(5)
KADRY
(5)
TURYSTYKA
(5)
USŁUGI
(5)
ZARZĄDZANIE
(4)
BUDOWNICTWO
(3)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
BHP
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
Jakość produktu
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Aptekarstwo
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biblioteki
(1)
Błędy medyczne
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
ERGONOMIA
(1)
Farmaceuci
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
HUTNICTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość życia
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola techniczna
(1)
Kryzys
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka miejska
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Polityka transportowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
PŁACA
(1)
Rynek
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TRANSMISJA DANYCH
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Materiały pomocnicze
(7)
Opracowanie
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(63)
TQM
(20)
jakość
(12)
ISO 9000
(9)
przedsiębiorstwo
(8)
normy ISO 9000
(6)
benchmarking
(5)
jakość produktu
(5)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(5)
kultura organizacyjna
(5)
zarządzanie
(5)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
ISO 9001
(4)
jakość usług
(4)
organizacja
(4)
produkt
(4)
przywództwo
(4)
reengineering
(4)
służba zdrowia
(4)
usługi turystyczne
(4)
administracja publiczna
(3)
klient
(3)
marketing
(3)
motywacja
(3)
outsourcing
(3)
samorząd terytorialny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
usługi medyczne
(3)
ISO 14000
(2)
ISO 14001
(2)
Lean Management
(2)
QFD
(2)
audyt wewnętrzny
(2)
bhp
(2)
budownictwo
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
innowacje
(2)
instytucje publiczne
(2)
jakość kształcenia
(2)
logistyka
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie
(2)
produkt turystyczny
(2)
quality management
(2)
samoocena
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia
(2)
system zarządzania
(2)
system zarządzania jakością
(2)
systemy zarządzania
(2)
usługi publiczne
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
ISO 10000
(1)
ISO 18000
(1)
Krajowe Ramy Kwalifikacji
(1)
Open Access
(1)
RFID
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
TQC
(1)
agroturystyka
(1)
akredytacja
(1)
apteka
(1)
audyt
(1)
badania laboratoryjne
(1)
badania marketingowe
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
controlling
(1)
cykl życia produktu
(1)
czasopismo
(1)
dobrostan
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
dystrybucja
(1)
działalność innowacyjna
(1)
efektywność
(1)
ekonomika jakości
(1)
evaluation
(1)
eye-tracking
(1)
farmaceuta
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
historia
(1)
hutnictwo
(1)
informacja turystyczna
(1)
inżynieria jakości
(1)
jakość opieki
(1)
jakość pracy
(1)
jakość żywności
(1)
kapitał ludzki
(1)
karty kontrolne
(1)
klasyfikacja
(1)
kodeks etyki zawodowej
(1)
99 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Podlaska, ISSN 0860-2719 ; nr 106)
Bibliogr. przy rozdz.
Zarządzanie jakością jest jednym z podstawowych elementów sukcesu firmy. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od profilu prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. W książce skoncentrowano się na mechanizmach dotyczących funkcjonowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie. Zawiera ona wiele aspektów praktycznych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14264.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Sławomir Wawak. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 268 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Jest to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TQM) - Total Quality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji, powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4461.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 297-302
Cyt. "Sukces na rynku w warunkach ostrej konkurencji o pozyskanie klientów może obecnie osiągnąć jedynie taka organizacja, która może zaoferować wyrób, lub usługę, które: a) odpowiadają potrzebom i spełniają najlepiej oczekiwania odbiorców, b) są zgodne z odpowiednimi normami, c) uwzględniają wymagania społeczne dotyczące między innymi ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa odbiorców i oszczędności energii i materiałów, d) są dostępne po cenach konkurencyjnych, ale jednocześnie uwzględniających koszty na poziomie umożliwiającym osiągnięcie zysku. Osiągnięcie odpowiedniego poziomu jakości produkcji wymaga takiej organizacji przedsiębiorstwa, aby wszystkie elementy, które decydują o jakości wyrobu, czy świadczonej usługi były odpowiednio uporządkowane i nadzorowane w sposób ciągły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7160.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8035.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem / Marcin Żemigała. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2009. - 252, [1] s. : il. ; 24 cm.
Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7571.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8570.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka kompleksowego zarządzania jakością już od wielu lat cieszy się też zainteresowaniem organizacji oraz stowarzyszeń bibliotekarskich i informacyjnych, takich jak: ALA, ACRL (Association of College and Research Libraries), ARL (Association of Research Libraries), SLA (Special Libraries Association) oraz EUSIDIC (European Association of Information Services). W ostatnich latach kilka bibliotek przodujących w rozwijaniu praktyki i teorii TQM, zajęło się koordynacją implementacji jej zasad w bibliotekach oraz wspomaganiem prac badawczych w tym zakresie. Do najaktywniejszych z nich należą Pennsylvania State University Libraries oraz British Library2) . Ostatnio coraz więcej instytucji biblioteczno - informacyjnych na świecie stosuje omawianą metodę. Największym zainteresowaniem cieszy się ona wśród bibliotek specjalnych, gdzie również ich macierzyste jednostki stosują kompleksowe zarządzanie jakością. Sposoby dochodzenia przez placówki biblioteczno - informacyjne do strategii zarządzania kompleksowego są różnorodne. Część z nich, szczególnie nordyckie i brytyjskie biblioteki i ośrodki informacji, rozpoczęła drogę do TQM od aplikacji norm ISO serii 9000. Wiele placówek swoje doświadczenia w zakresie zarządzania jakością zaczyna od wprowadzania od razu programu TQM. Niektóre z nich łączą tę strategię z planowaniem strategicznym. Każda organizacja działająca w sferze usług biblioteczno - informacyjnych dostosowuje ogólne założenia omawianej metody do swoich potrzeb i warunków funkcjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6050.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-375
Publikacja przedstawia w sposób kompleksowy i praktyczny najważniejsze zagadnienia z zakresu problematyki zarządzania jakością oraz standardów zarządzania środowiskowego, zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, bezpieczeństwem żywności. Omawia: wdrażania wymagań standardów zarządzania ISO 9001:2000, ISO 14001, OHSAS/PN-N 18001; audytowanie systemów zarządzania; wdrażanie systemów w specyficznych sektorach: spożywczym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, zbrojeniowym; akredytację laboratoriów badawczych. Wszystkie prezentowane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z przedsiębiorstw polskich i zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14232 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14231.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10299.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-290.
W monografii omówione zostały uwarunkowania kształtowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych i opracowane zostały modelowe rozwiązania organizacyjne zapewniające jego skuteczne wdrożenie. Tematem przewodnim są zasady i tryb postępowania (dobre praktyki) będące przesłankami lub determinantami skutecznej integracji systemów zarządzania polskich przedsiębiorstw poprzez kształtowanie filozofii biznesowej i praktyk działania opartych na zarządzaniu przez jakość. Uwzględniono współdziałania w ramach systemu zarządzania w realizacji procesów operacyjnych (analiza rynków i oczekiwań klientów, wytwarzanie produktów, marketing, dostawy i sprzedaż) w ramach procesów zarządzania produktem i wspomagających (zarządzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi produktów oraz aspekty środowiska pracy i otoczenia). Procesy te umożliwiają poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsumentów oraz stanowią punkt wyjścia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczególne znaczenie ma tu proces wytwarzania towarów, którego parametry technologiczne i jakościowe wymagają monitorowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13817.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14781.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15754.XXVI.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliograf. przy ref.
Publikacja ta może rozszerzyć wiedzę o uwarunkowaniach zarządzania jakością w uczelniach wyższych. Omawia pewne aspekty zasad tego zarządzania i szerzej doktrynę jakości w uczelniach. Prezentuje niektóre poglądy dotyczące sposobów podniesienia jakości, czynników ją warunkujących oraz doświadczeń niektórych uczelni w zakresie dbałosci o jakość nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1213.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269.
Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp. Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją. W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11530.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12760.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 206-215.
Przedmiotem analizy książki jest problematyka zarządzania jakością zasobów ludzkich oraz problematyka ekonomiki jakości zasobów ludzkich. Problemy te, niejako z istoty wchodzą w zakres kwalitologii, interdyscyplinarnej dziedziny wiedzy, zajmującej się wszystkimi aspektami, całokształtem zagadnień jakości. Autorka książki słusznie zakłada, że stan rozwoju dyscyplin: zarządzanie zasobami ludzkimi i zarządzanie jakością stwarza wystarczające podstawy do wzajemnego transferu osiągnięć teoretycznych i najlepszych praktyk, z uwzględnieniem specyfiki każdej z dyscyplin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10326.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16918.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest napisana i uporządkowana w taki sposób, by była możliwie łatwa w użyciu dla każdego, kto chce znaleźć i nauczyć się nowych metod zarządzania jakością bez konieczności odbycia szkolenia z tego zakresu. Poza tym książka ma charakter instruktażowy. Czytelnik może się nuczyć nowych narzędzi lub odkryć wariacje i nowe zastosowania już znanych. Jest to zarazem poradnik uporządkowany w taki sposób, aby wstępnie zapamiętane narzędzie mogło być łatwo znalezione i przypomniane oraz by czytelnik mógł szybko zidentyfikować odpowiednie narzędzie do rozwiązania określonego problemu czy osiagnięcia szczególnego celu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5043.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6129.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz norm i aktów prawnych.
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9968 [Magazyn 1], 11620 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11619.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 215. Indeks.
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5554 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7007.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7006.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym opracowaniu omówiono skrótowo zagadnienia teorii kreowania jakości produktu turystycznego i kultury organizacyjnej nastawionej na jakość. Publikacja powinna uzupełnić pewną lukę istniejącą na rynku w zakresie literatury poświęconej zastosowaniu normy ISO 9001 w usługach turystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów szkół i wydziałów turystycznych, w których skromny wymiar godzin przeznaczonych na takie przedmioty, jak marketing usług turystycznych czy przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, rzadko daje możliwość obszernego omówienia problematyki zarządzania przez jakość. Książka pozwala wypełnić tę lukę, wskazując nie tylko na znaczenie ekonomiczne i społeczne wdrażania systemu jakości, ale także prezentując podstawową wiedzę z zakresu normalizacji systemów zarządzania i możliwości zastosowania wymagań normy ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. W nielicznych szkołach wyższych zarządzanie jakością usług turystycznych jest wprowadzane coraz częściej jako przedmiot. Publikacja może ułatwić przedsiębiorcy pierwszy kontakt z normą, audytorem, procedurą certyfikacji, a ponadto wskazać na najważniejsze aspekty praktycznego wdrażania systemu zarządzania przez jakość nawet w sytuacji, gdy przedsiębiorca nie jest zainteresowany pozyskaniem samego certyfikatu. Równocześnie może stać się uzupełnieniem materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie szkolenia personelu bądź w przygotowaniach do audytów wewnętrznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3932 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2761.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza książka ma na celu prezentację podstawowych metod zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością, przy szczególnym uwzględnieniu specyfiki sektora usług zdrowotnych. Pierwszy rozdział książki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny działalności operatorów usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne w tej branży. Rozdział drugi skupia się na kwestiach zarządzania ryzykiem, zas trzeci na zarządzaniu jakością. We wszystkich trzech rozdziałach, poza teoretycznym wykładem przedstawiono także wyczerpujące analizy przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12737.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 173 s. : il. ; 23 cm.
Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, struktural­nych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: - określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją, - etykę działania organizacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7716.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8723.XX.3 [Czytelnia B], 8724.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej