Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(95)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(89)
dostępne
(77)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(35)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(43)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(90)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Kachniewska Magdalena
(3)
Witakowski Piotr (1942- )
(3)
Bugdol Marek
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(2)
Lisiński Marek
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Szarucki Marek
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Zapłata Sławomir
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Durkalec Agnieszka Sokołowska-
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Gajda Lesław
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Głowacka Ewa (1959- )
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kanholm Jack
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lewandowski Jerzy (1926- )
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lipka Anna
(1)
Maleyeff John 1955-
(1)
Martin William B
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Miedziarek Sławomir Arkadiusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Mężyk Anna
(1)
Nowicka Julia
(1)
Obora Hubert
(1)
Ochyra Irena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Piasecka Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Reformat Beata
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Schauz Ewa
(1)
Smans Philippe
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Suterski Hieronim
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szczepańska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Tkaczyk Stanisław (1944- )
(1)
Toruński Janusz
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Urbaniak Maciej (1970- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(98)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(96)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Adwokaci
(1)
Architekci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
Zarządzanie jakością
(12)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
Jakość usług
(5)
KADRY
(5)
TURYSTYKA
(5)
USŁUGI
(5)
ZARZĄDZANIE
(4)
BUDOWNICTWO
(3)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
BHP
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
Jakość produktu
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Aptekarstwo
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biblioteki
(1)
Błędy medyczne
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
ERGONOMIA
(1)
Farmaceuci
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
HUTNICTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość życia
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola techniczna
(1)
Kryzys
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka miejska
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Polityka transportowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
PŁACA
(1)
Rynek
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TRANSMISJA DANYCH
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Materiały pomocnicze
(7)
Opracowanie
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(63)
TQM
(20)
jakość
(12)
ISO 9000
(9)
przedsiębiorstwo
(8)
normy ISO 9000
(6)
benchmarking
(5)
jakość produktu
(5)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(5)
kultura organizacyjna
(5)
zarządzanie
(5)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
ISO 9001
(4)
jakość usług
(4)
organizacja
(4)
produkt
(4)
przywództwo
(4)
reengineering
(4)
służba zdrowia
(4)
usługi turystyczne
(4)
administracja publiczna
(3)
klient
(3)
marketing
(3)
motywacja
(3)
outsourcing
(3)
samorząd terytorialny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
usługi medyczne
(3)
ISO 14000
(2)
ISO 14001
(2)
Lean Management
(2)
QFD
(2)
audyt wewnętrzny
(2)
bhp
(2)
budownictwo
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
innowacje
(2)
instytucje publiczne
(2)
jakość kształcenia
(2)
logistyka
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie
(2)
produkt turystyczny
(2)
quality management
(2)
samoocena
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia
(2)
system zarządzania
(2)
system zarządzania jakością
(2)
systemy zarządzania
(2)
usługi publiczne
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
ISO 10000
(1)
ISO 18000
(1)
Krajowe Ramy Kwalifikacji
(1)
Open Access
(1)
RFID
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
TQC
(1)
agroturystyka
(1)
akredytacja
(1)
apteka
(1)
audyt
(1)
badania laboratoryjne
(1)
badania marketingowe
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
controlling
(1)
cykl życia produktu
(1)
czasopismo
(1)
dobrostan
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
dystrybucja
(1)
działalność innowacyjna
(1)
efektywność
(1)
ekonomika jakości
(1)
evaluation
(1)
eye-tracking
(1)
farmaceuta
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
historia
(1)
hutnictwo
(1)
informacja turystyczna
(1)
inżynieria jakości
(1)
jakość opieki
(1)
jakość pracy
(1)
jakość żywności
(1)
kapitał ludzki
(1)
karty kontrolne
(1)
klasyfikacja
(1)
kodeks etyki zawodowej
(1)
99 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka ta wyjaśnia dokładnie, co przedsiębiorstwo musi zrobić w poszczególnych działach, aby wdrożyć system jakości ISO 9000 oraz odnieść sukces w audycie certyfikacyjnym. Każde wymaganie- niezależnie od tego jak dwuznaczne lub kontrowersyjne- jest omówione. Znaleźć tu można setki rad i wskazówek, a także przykłady praktycznych rozwiązań. Znajdują się w niej także przykłady sytuacji auditowych, ilustrujących na co auditorzy patrzą, czego szukają, jakich technik auditowania używają oraz, jak się zachowują w specyficznych sytuacjach. Dzięki temu, że zostało wyraźnie sprecyzowane, co będzie, a co nie będzie zaakceptowane przez auditorów, książka ta staje się swego rodzaju modelem zgodności z ISO 9000.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3745 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2522.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybki rozwój międzynarodowych kontaktów i globalizacja zjawisk gospodarczych powodują, że w przyspieszonym tempie zacierają się różnice, a uwypuklają podobieństwa procesów ekonomicznych prowadząc do upowszechnienia pewnych standardów, które przekraczają granice państw, a nawet kontynentów. Standardami takimi stają się systemy zapewnienia jakości, o których traktuje niniejsza książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2521.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 267-277.
Jedną z perspektyw współczesnego pojmowania bezpieczeństwa jest jego obecność w codziennej aktywności człowieka. Każdy ma prawo odczuwać stan równowagi w domu, w miejscu pracy czy wypoczynku, wszędzie tam, gdzie przebywa i funkcjonuje. Owo prawo i potrzeba zarazem, determinują konieczność pogłębiania wiedzy i zdobywania umiejętności tego, jak przeciwdziałać, i jak reagować na wszelkiego rodzaju zdarzenia destabilizujące ład psychiczny i fizyczny. Treść prezentowanej monografii ułatwia badaczom, studentom, organizatorom i pasjonatom dostęp do informacji, a zarazem pomaga w zrozumieniu aktualnych problemów, jakie występują w zarządzaniu kryzysowym, w ciągle zmieniającym się środowisku. Celem powstania prezentowanej pozycji jest chęć rozbudzenia w Czytelniku twórczej i aktywnej postawy, wobec potencjalnej czy rzeczywistej sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17527 [Magazyn 1], P.17526 [Magazyn 1], P.17525 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18367.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18366.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94.)
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zarządzanie jakością to podstawowe podejście w pracy współczesnych bibliotek. Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe ujęcie zarządzania jakością, prezentowane zarówno przez bibliologów, jak i praktyków bibliotekarzy, na co dzień zmagających się z koniecznością realizacji usług na najwyższym poziomie. Zaprezentowane artykuły zostały zgrupowane w trzech głównych zrębach: 1. Rekomendacje (prezentacja najnowszych trendów, zagadnienia teoretyczne i terminologiczne); 2. Analizy (wyniki badań jakościowych i ilościowych); 3. Studia przypadków (doświadczenia bibliotek w zakresie projektowania, wdrażania i ewaluacji systemów jakości). Różnorodność tematów sprawia, że oddawany do rąk Czytelnika tom, może stanowić interesującą lekturę zarówno dla teoretyków bibliologii, bibliotekarzy bibliotek różnych typów oraz studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej, dopiero pozyskujących wiedzę z zakresu jakości usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17257.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-209.
Od wielu lat akcentuje się potrzebę doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, a popularne koncepcje dotyczą kompetencji pracowników, kapitału ludzkiego, potencjału społecznego i zmuszają organizacje do ulepszania i monitorowania rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości zarządzania zasobami ludzkimi. Współczesny trend ZZL w organizacjach rozwija się w kierunku przekształcania zasobów ludzkich w kapitał, od którego zależy wartość organizacji. Kapitałem tym są ludzie trwale związani z organizacją i jej misją, posiadający umiejętność wspólpracy oraz kreatywne postawy i odpowiednie kwalifikacje. Właśnie te zagadnienia porusza niniejsza publikacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15109.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Wyd. 3 uaktual. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 371 s. : rys., tabl. ; 24 cm.
Wiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością, którą zawiera niniejszy podręcznik, jest niezbędna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania przede wszystkim na politechnikach, ale także na akademiach ekonomicznych i uniwersyteckich. Strukturę i treść publikacji determinuje układ pięciu pytań: (1) o celowość i przyczyny zarządzania jakością; (2) o źródła i naukowe podstawy zarządzania jakością; (3) o uniwersalny model systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach produkcyjnych; (4) o instrumentarium projektowania i stosowania systemu zarządzania jakością; (5) o metodykę wprowadzenia systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3554 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3553.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6328 [Magazyn 1], P.6331 [Magazyn 1], P.6332 [Magazyn 1], P.6329 [Magazyn 1], P.6330 [Magazyn 1], P.6326 [Magazyn 1], P.6327 [Magazyn 1] (7 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 554, [1] s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: Nowe wyd
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji
Bibliogr. s. 541-543 i przy rozdz. Indeks
Podręcznik akademicki do zarządzania jakością kierowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach Zarządzanie i marketing, Zarządzanie i inżynieria produkcji, stanowi również znakomity poradnik dla praktyków. Książka zawiera kompleksową, popartą licznymi przykładami wiedzę na temat zarządzania jakością. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowania statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Największymi zaletami podręcznika są: przejrzysta struktura i jasność wykładu, wiedza teoretyczna poparta przykładami z praktyki, zestawy pytań i zadań, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6747 [Magazyn 1], 7580.IX.7 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6748.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7579.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wielu zadań stawianych przez otoczenie międzynarodowe i jednolity rynek Unii Europejskiej za najistotniejsze uznaje się podnoszenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jak wykazuje bogate doświadczenie przedsiębiorstw japońskich, amerykańskich i zachodnioeuropejskich, jest to możliwe przez wprowadzenie strategii kompleksowego zarządzania przez jakość (total quality management). Na treść książki składają się dwa zasadnicze tematy: 1. Koncepcja i zasady zarządzania przez jakość (quality management). 2. Narzędzia i metody TQM (quality science). Swego rodzaju podsumowaniem rozważań zawartych w książce jest prezentacja trzech studiów przypadku wdrażania TQM oraz wyników badań przekrojowych przeprowadzonych w grupie polskich przedsiębiorstw. Jest intencją autorów, aby poza odbiorcą akademickim książka zainteresowała kadrę menedżerską i przez swą wieloaspektowość oraz interdyscyplinarność wspomagała rzeczywiste procesy tworzenia i wdrażania systemów TQM w polskich firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4412.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie współczesnych tendencji w rozwoju usług turystycznych, aspektów jakosciowych w przedsiębiorstwach turystycznych, oraz roli konsumenta w kształtowaniu produktów turystycznych. Monografia porusza także kwestie konkurencyjności regionów oraz roli potencjału przyrodniczego i czynników antropogenicznych w rozwoju turystyki i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16838.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Koźmiński - Przedsiębiorczość i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik adresowany jest do osób, które interesują się zarządzaniem jakością. Autor ma nadzieję, że prezentowane treści i podejście okażą się inspirujące do własnych przemyśleń na temat omawianych zagadnień. Nie ma uprzywilejowanych królewskich dróg na skróty do jakości. Każdemu jest pisana jego własna, wynikająca z własnych doświadczeń, pozycji i stawianych sobie celów i każdy sam musi ją przejść. Autor uzna swój cel za spełniony, jeśli ta książka choć trochę w tym pomoże.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7956.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9246.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 362-368.
Organizacje, decydując się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm, traktują je jak wskazówki w celu budowy sprawnie i efektywnie funkcjonującego systemu. Jako standard uznaje się normy ISO serii 9000. Podają one bowiem niezbędne wymagania, które należy spełnić w celu opracowania i wdrożenia wiarygodnego systemu, zawierają terminologię, która pomaga w uniknięciu nieporozumień w interpretacji tych wymagań, oraz wytyczne dotyczące konieczności doskonalenia systemu, a przez to rozwoju całej firmy. W niniejszym podręczniku autorzy pragną przybliżyć aktualne koncepcje i systemy zarządzania jakością zarówno o charakterze uniwersalnym, jak i odnoszące się do konkretnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9948.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11584.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-251.
Podręcznik przedstawia w możliwie zwięzłej formie problematykę związaną z charakterystyką zapewniania jakości w przemysłowych procesach realizacji. Głównym celem publikacji jest wykształcenie wśród studentów wiedzy i umiejętności w zakresie: podstawowych pojęć z zakresu kwalitologii, czyli nauki o jakości; istoty poszczególnych koncepcji zarządzania jakością; różnic klasycznego i komleksowego zarządzania jakością; międzynarodowych standartów jakości i systemów oceny zgodności; instrumentarium inzynierii jakości; inżynierii jakości produktu, procesu, pracy oraz organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12797.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jakości (kompleksowe zarządzanie jakością, TQM - Total Quality Management) problematyka zarządzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze względu na rolę i znaczenie pracowników w kreowaniu rozwoju jakości i wartości produktów (wyrobów i usług) oraz wpływie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osiągane przez przedsiębiorstwo. Doskonałość w zarządzaniu zasobami ludzkimi można rozpatrywać w ujęciu systemu, działań personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodzących pomiędzy podsystemem personalnym a pozostałymi elementami przedsiębiorstwa w ujęciu funkcjonalnym. Stopień dopasowania charakterystyk systemu zarządzania jakością oraz zatrudnionych pracowników do wykonywanych zadań i realizowanych działań stanowi odpowiedź na pytanie o zgodność potrzeb przedsiębiorstwa z wartością potencjału ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo łączy dwa obszary badawcze (…) systemowe zarządzanie jakością oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9935.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11571.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 411-418 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11015.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11989.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono w sposób jasny i wyczerpujący koncepcje zarządzania jakością zorientowane na klienta, podejście logistyczne, pozwalając zaspokoić potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji śledzenia i zapewnienia bezpieczeństwa zywnościowego w obsłudze klienta z pomocą lańcuchów dostaw. Problematyka złożoności organizacji do niedawna nie znajdowała się w centrum nauki o organizacji i zarządzaniu, dopiero postęp cywilizacyjny i globalizacja rynków nadała tej tematyce właściwą rangę. Dostrzeżenie tych problemów i wskazanie sposobów ich praktycznego rozwiązania należą do niewątpliwych walorów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Podlaska, ISSN 0860-2719 ; nr 106)
Bibliogr. przy rozdz.
Zarządzanie jakością jest jednym z podstawowych elementów sukcesu firmy. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od profilu prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. W książce skoncentrowano się na mechanizmach dotyczących funkcjonowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie. Zawiera ona wiele aspektów praktycznych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14264.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Sławomir Wawak. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 268 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Jest to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TQM) - Total Quality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji, powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4461.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 297-302
Cyt. "Sukces na rynku w warunkach ostrej konkurencji o pozyskanie klientów może obecnie osiągnąć jedynie taka organizacja, która może zaoferować wyrób, lub usługę, które: a) odpowiadają potrzebom i spełniają najlepiej oczekiwania odbiorców, b) są zgodne z odpowiednimi normami, c) uwzględniają wymagania społeczne dotyczące między innymi ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa odbiorców i oszczędności energii i materiałów, d) są dostępne po cenach konkurencyjnych, ale jednocześnie uwzględniających koszty na poziomie umożliwiającym osiągnięcie zysku. Osiągnięcie odpowiedniego poziomu jakości produkcji wymaga takiej organizacji przedsiębiorstwa, aby wszystkie elementy, które decydują o jakości wyrobu, czy świadczonej usługi były odpowiednio uporządkowane i nadzorowane w sposób ciągły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7160.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8035.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem / Marcin Żemigała. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2009. - 252, [1] s. : il. ; 24 cm.
Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7571.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8570.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej