Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(250)
Forma i typ
Książki
(249)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(261)
tylko na miejscu
(231)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(120)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(151)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(232)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Sudoł Stanisław
(4)
Baruk Jerzy
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Houston Joel F
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Niemczyk Jerzy
(3)
Pindelski Mikołaj
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(3)
Szymonik Andrzej
(3)
Aniszewska Grażyna
(2)
Bartoszczuk Paweł
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Biczysko Władysław
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Glinka Beata
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krysiak Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Pająk Edward
(2)
Pasternak Kazimierz
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wysocki Robert K. (1941- )
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(2)
Abtowa Jadwiga
(1)
Adamik Anna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Banaszak Zbigniew (1948- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bielecki Maciej (zarządzanie)
(1)
Bieniek Mieczysław (1951- )
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chick Anne
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Czarniawska Barbara (1948- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(125)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(250)
Język
polski
(235)
angielski
(14)
sandawe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(85)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(57)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(23)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(22)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(16)
KADRY
(15)
TURYSTYKA
(10)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(10)
ORGANIZACJA
(9)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(9)
INNOWACJE
(8)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(8)
PRODUKCJA
(7)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(6)
SŁUŻBA ZDROWIA
(5)
ANALIZA STRATEGICZNA
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
USŁUGI
(4)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(4)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(3)
DECYZJE
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
MARKETING
(2)
MATEMATYKA FINANSOWA
(2)
PIELĘGNIARSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
SEKTOR PUBLICZNY
(2)
SZPITALE
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
ACCESS
(1)
ADMINISTRACJA
(1)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
BADANIA OPERACYJNE
(1)
BANKI
(1)
BAZA DANYCH RELACYJNA
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMACJA
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
INWESTYCJE
(1)
Język angielski
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIASTA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
NATO
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
OPTYMALIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PHARE
(1)
POLSKA
(1)
PRACA
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA
(1)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(1)
PRZEDSIEBIORSTWO
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
2001-
(4)
1989-
(3)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(157)
Podręcznik
(7)
Podręczniki akademickie
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PROJEKT BUDOWLANY
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(71)
przedsiębiorstwo
(48)
zarządzanie jakością
(30)
zarządzanie strategiczne
(26)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(24)
organizacja
(23)
strategia
(23)
przywództwo
(22)
zarządzanie wiedzą
(21)
motywowanie pracowników
(19)
zarządzanie projektami
(18)
planowanie
(16)
struktura organizacyjna
(16)
kultura organizacyjna
(14)
finanse
(13)
kontrola
(13)
innowacje
(12)
motywacja
(12)
reengineering
(12)
zarządzanie zmianą
(12)
przedsiębiorczość
(11)
konflikt
(10)
otoczenie przedsiębiorstwa
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
benchmarking
(9)
jakość
(9)
kierowanie
(9)
kultura organizacji
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
Lean Management
(8)
podejmowanie decyzji
(8)
zarządzanie produkcją
(8)
TQM
(7)
analiza SWOT
(7)
analiza strategiczna
(7)
komunikacja interpersonalna
(7)
ocena pracowników
(7)
outsourcing
(7)
planowanie strategiczne
(7)
project management
(7)
rekrutacja pracowników
(7)
globalizacja
(6)
kapitał intelektualny
(6)
konkurencyjność
(6)
marketing
(6)
organizacja ucząca się
(6)
organizacja wirtualna
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(6)
sprawozdanie finansowe
(6)
systemy informatyczne zarządzania
(6)
służba zdrowia
(6)
wynagrodzenie
(6)
zarządzanie czasem
(6)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(6)
zespół projektowy
(6)
ISO 9000
(5)
Polska
(5)
kapitał ludzki
(5)
kapitał obrotowy
(5)
projekt
(5)
rozwój zawodowy
(5)
szkolenie pracowników
(5)
zachowania organizacyjne
(5)
zarządzanie informacją
(5)
zarządzanie personelem
(5)
łańcuch dostaw
(5)
cykl projektu
(4)
decyzje
(4)
etyka biznesu
(4)
kredyt
(4)
leasing
(4)
logistyka
(4)
marka
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
misja firmy
(4)
negocjacje
(4)
opieka zdrowotna
(4)
pieniądz
(4)
planowanie finansowe
(4)
produkcja
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
zarządzanie zespołem
(4)
zarządzanie środowiskowe
(4)
Unia Europejska
(3)
administracja publiczna
(3)
biznesplan
(3)
budżet projektu
(3)
cena
(3)
controlling
(3)
e-biznes
(3)
ekonomia menedżerska
(3)
etyka pracy
(3)
informacja
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
jakość produktu
(3)
kadry
(3)
kapitał
(3)
kariera zawodowa
(3)
kreatywność
(3)
250 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie systemem ochrony zdrowia : aspekty ekonomiczno-spoleczne / red. nauk. Violetta Korporowicz. - Wyd. 3. zm. i uzup. / red. Aleksandra Mankiewicz-Malinowska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2012. - 326 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza książka jest opracowaniem interdyscyplinarnym. Składa się z opracowań o charakterze zarówno teoretycznym, jak i aplikacyjnym. Powstała na skutek zainteresowania problematyką dotyczącą przemian w ochronie zdrowia, które związane są z transformacją całej gopodarki polskiej. Dotyczą one zarówno sposobów finansowania, stosunków własności, metod gospodarowaniaq, jak i umiejętności konkurowania w wyniku między innymi wykreowania systemu jakości i kontroli na specyficznym rynku usług medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12287.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13412.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-227.
W książce przedstawiono definicję środowiska i poszczególnych grup zasobów naturalnych, ograniczeń formalno-prawnych w ich gospodarczym i pozagospodarczym wykorzystaniu oraz podstawowych zasad zarządzania nimi wynikających z ekonomii. Autorzy nie uzurpują sobie prawa do wyczerpującego objaśnienia wszystkich problemów, ale mają nadzieję na zaspokojenie naukowych i edukacyjnych potrzeb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11964.XVII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka obejmuje kompleksową i aktualną wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat przyrodniczych podstaw gospodarowania środowiskiem, które są jednym z filarów zrównoważonego rozwoju. Autorzy omówili nie tylko poszczególne elementy środowiska przyrodniczego w kontekście ocen środowiskowych, ale także prawne podstawy gospodarowania, źródła informacji geograficznej oraz wybrane metody i techniki oceny zasobów środowiskowych. Uwzględnili też strategiczne opracowania przyrodnicze na różnych poziomach planowania rozwoju społeczno-gospodarczego (m.in. polityki, strategie, plany i programy). Przedstawili również problematykę prognozowania krajobrazowego oraz jego znaczenie w ocenach oddziaływania na środowisko. Towarzysząca książce płyta CD zawiera tabelaryczne zestawienie informacji na temat przydatności rolniczej gleb oraz związków między glebami i zbiorowiskami roślinnymi a typami siedliskowymi lasu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13847 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13846.XVII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14807.XVII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2016 r., (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia strony: 595-[605].
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.28.IX.16.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Przedsiębiorstwo)
Książka stanowi oryginalne opracowanie zawierające narzędzia i sposoby rozwiązywania problemów finansowych. Dotyczą one zarówno decyzji krótko-, jak i długoterminowych. Autorzy wykorzystują swoje doświadczenia praktyczne i różne przypadki firm, w których zastosowane zostały narzędzia finansowe do przeprowadzenia rachunku efektywności podejmowanych działań i przedsięwzięć. W książce zawarto około 200 zadań, przykładów i studiów przypadków zaczerpniętych z praktyki gospodarczej, przy czym część z nich jest rozwiązanych, część zaś do samodzielnego rozwiązania. Przykłady odnoszą się do polskiej rzeczywistości gospodarczej i dotyczą zarówno problemów cząstkowych, jak i kompleksowych oraz ich wpływu na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Struktura każdego rozdziału obejmuje: krótkie wprowadzenie teoretyczne, rozbudowane przykłady liczbowe stanowiące ilustrację omawianych zagadnień, zadania do samodzielnego rozwiązania wraz z podanymi na końcu rozdziału wynikami, pozwalającymi Czytelnikowi sprawdzić, czy opracowane samodzielnie rozwiązanie jest poprawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5140.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.12144 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12143.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6263.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Edukacji Obronnej ; 6)
Na okł. odmienny tyt. serii: BEO Biblioteczka Edukacji Obronnej.
Bibliogr. s. 147-148.
Podręcznik stanowi kolejną, szóstą już pozycję Ogólnopolskiej Serii Wydawniczej "Biblioteka Edukacji dla Bezpieczeństwa". Publikacja porusza zagadnienia obronności, bezpieczeństwa oraz zarządzania kryzysowego w Polsce. Podręcznik będzie przydatny przy szkoleniu kadr na wszystkich stopniach studiów na kierunkach i specjalnościach związanych z bezpieczeństwem, obronnością oraz edukacja dla bezpieczenstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9662.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11646.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia problemy aliansów strategicznych, które są formą strategicznego międzynarodowego współdziałania firm. Ma ono coraz większe znaczenie wobec nasilającego się dążenia dużych firm do jednoczesnego lokowania się na rynkach wielu krajów i w różnych regionach świata. Wiąże się to jednak z wieloma barierami i z dużym ryzykiem, dlatego firmy często preferują współdziałanie z miejscowymi firmami z tej samej lub pokrewnej branży, wchodząc z nimi właśnie w alianse strategiczne. Książka zawiera nie tylko precyzyjne wyjaśnienie istoty takiej formy współdziałania łącznie ze światowymi przykładami, ale także opis dotychczasowych doświadczeń firm polskich w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2365 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2366.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 153-154.
Przygotowanie niniejszego podręcznika zostało zainspirowane potrzebą zebrania i uporządkowania materiałów do przedmiotu "zarządzanie projektami", wprowadzonego od roku akademickiego 2003/2004 do obowiązkowego programu studiów na Wydziale Inżynierii Produkcji SGGW. Podręcznik zawiera wybrane zagadnienia odnoszące się do zarządzania projektem, którego realizacja przebiega według standardów i procedur obowiązujących w programach Phare i SAPARD. Przedstawiane zagadnienia rozpatrywane są z punktu widzenia osoby odpowiedzialnej za przygotowanie dokumentacji projektowej w instytucji zarządzającej wydatkowaniem środków finansowych z programów UE, a następnie z punktu widzenia firmy zainteresowanej wygraniem przetargu, a w fazie wdrażania - od strony zarządzającego realizacją przewidzianych w projekcie działań. Poruszone zagadnienia są typowe dla zarządzania projektem przygotowanym przez instytucję zainteresowaną efektami projektu, zlecającą jego realizację wykonawcy zewnętrznemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4931.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-234.
Niniejsza publikacja ma stanowić materiał uzupełniający dla osób studiujących przedmiot: zarządzanie innowacjami. Materiał uzupełniający - to brzmi skromnie, ale jeśli którykolwiek autor, jakiegokolwiek podręcznika mającego za cel ułatwienie poznania i zrozumienia dowolnej, szybko rozwijającej się dziedziny wiedzy, a do takich należy zarządzanie, okaże dość realizmu, to będzie musiał przyznać, że prawie każdy tekst - poza pracami fundamentalnymi, omawiającymi zasady podstawowe, oraz teoretycznymi, ujmującymi rzecz modelowo, w momencie wydania staje się w pewnym stopniu nieaktualny; musi być więc uzupełniony o inne nowsze źródła informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3096 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3097.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4086.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego autor książki skoncentrował swoje rozważania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11241.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 329-333.
Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17783 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19116.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19115.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-174.
Książka skupia się na instrumentach finansowania przedsiębiorstw w różnych fazach rozwoju. Specyficzne problemy finansowe dotyczą firm wchodzących na rynek. Nowe formy zatrudnienia lub samo zatrudnienia wymagają elastycznych źródeł finansowania. Wsparciem dla firm wchodzących na rynek są fundusze podwyższonego ryzyka - venture capital, private equity. W sektorach kreatywnych nowym narzędziem finansowania jest crowdfunding. Zgodnie z wymogami Unii Europejskiej czynnikiem gospodarczym o rosnącym znaczeniu jest ochrona środowiska, w której istotną rolę odgrywają ekoinnowacje oraz związane z nimi ekoinwestycje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17007.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17006.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-174.
"Celem książki jest identyfikacja faktycznych relacji oraz poziomu komunikacji międzyludzkiej i między grupami zawodowymi w szpitalach oraz prezentacja sposobów i mozliwości udoskonalenia tych procesów z korzyścią dla pracownika i organizacji. Publikacja zawiera siedem rozdziałów, z czego dwa mają charakter teoretyczny, natomiast kolejnych pięć jest ukierunkowanych na analizę badawczą. Przedstawiają one rzeczywiste otoczenie, w którym przebiegają kontakty pracownicze oraz stan i jakość komunikowania się na poziomie indywidualnym i grupowym". (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12913.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14048.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Bezpieczeństwem)
Bibliogr. s. 215-220.
Podręcznik stanowi cenne źródło informacji na temat problematyki zarządzania kryzysowego w administracji publicznej. Jest to praca o charakterze problemowo-utylitarnym. Porusza niezmiernie ważne zagadnienia, jakimi we współczesnym świecie są działania podejmowane na rzecz eliminacji szeregu zagrożeń ujętych w kategorii sytuacji kryzysowych (aspekty organizacyjno-prawne, logistyka, planowanie, elementy topografii i terenoznawstwa, komunikacja). Całość materiału ma służyć propagowaniu wiedzy w zakresie działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych, a także podnoszeniu świadomości na temat odpowiedzialności cywilnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13715 [Magazyn 1], P.13716 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11339.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12519.X.6.1 [Czytelnia C], 12518.X.6.1 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej zmienności otoczenia ekonomicznego, prawnego, technicznego i technologicznego oraz społecznego. Przed współczesną organizacją stawia się wymóg skuteczności, efektywności, elastyczności oraz konkurencyjności. Stąd nieustannie poszukuje się nowych koncepcji zarządzania pozwalających na wyróżnienie organizacji i jej usług na rynku, a tym samym zdobycie przewagi konkurencyjnej. Celem publikacji jest diagnoza współczesnych tendencji w zarządzaniu sportem, turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia oraz wskazanie przyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze. Wydaje się zasadne, że w okresie dekoniunktury gospodarczej turystyka, sport i rekreacja stają się bardzo poważnym ogniwem, które może być katalizatorem dla łagodzenia ryzyka i niepewności w działalności całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10334.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11856.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2671 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej