Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(113)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
tylko na miejscu
(103)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(60)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(63)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(103)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Buko Jacek
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Johann Maria
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Sacha Stefan (1939- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baranov D.N
(1)
Bartnik Paweł
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bodys-Cupak Iwona
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Brandstaetter Albert
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bugdol Marek
(1)
Buswell John
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czechowska Iwona Dorota
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Davidson Rob
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Donne Keith
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fijałkowska Marlena
(1)
Fijałkowski Tadeusz (prawnik)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Góral Lesław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Herrmann Peter
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Hollins Bill
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Jagiełło Zbigniew (1964- )
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczmarek Tomasz (1962- )
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kapusta Paweł (dziennikarz)
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kielan Krystyna
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kotliński Grzegorz
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(122)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(121)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Architekci
(1)
Hotelarze
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Temat
USŁUGI
(69)
TURYSTYKA
(36)
Jakość usług
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
Turystyka
(5)
Usługi
(5)
Usługi turystyczne
(5)
BIURA PODRÓŻY
(4)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
HOTELARSTWO
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POPYT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(2)
Banki
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
GASTRONOMIA
(2)
INTERNET
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
KADRY
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOGISTYKA
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
OCHRONA KONSUMENTA
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODATEK od TOWARÓW i USŁUG
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AKCYZA
(1)
Aptekarstwo
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
BUDŻET PAŃSTWOWY
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki
(1)
Biura podróży
(1)
Branża TSL
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Farmaceuci
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Lekarze
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MIASTA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Opieka nad pacjentem
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
Personel służby zdrowia
(1)
Pielęgniarki
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Polityka transportowa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Podręcznik
(9)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(19)
usługi turystyczne
(14)
rynek turystyczny
(13)
marketing
(9)
produkt turystyczny
(9)
biuro podróży
(8)
marketing usług
(8)
usługi
(8)
usługi logistyczne
(7)
ruch turystyczny
(6)
agroturystyka
(5)
hotelarstwo
(5)
konsument
(5)
logistyka
(5)
organizacja turystyczna
(5)
popyt turystyczny
(5)
zarządzanie
(5)
Internet
(4)
bankowość elektroniczna
(4)
e-usługi
(4)
jakość usług
(4)
ochrona konsumenta
(4)
promocja
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
rynek usług
(4)
usługi finansowe
(4)
zarządzanie jakością
(4)
cena
(3)
dystrybucja
(3)
gospodarka turystyczna
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
klient
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing relacji
(3)
polityka turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
produkt
(3)
przedsiębiorstwo usługowe
(3)
strategia
(3)
transport
(3)
turystyka biznesowa
(3)
usługi hotelarskie
(3)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
badania marketingowe
(2)
e-administracja
(2)
e-handel
(2)
e-konsument
(2)
e-zdrowie
(2)
gastronomia
(2)
gospodarka światowa
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
jakość
(2)
klaster
(2)
konsumpcja
(2)
logistyka miejska
(2)
obsługa klienta
(2)
opieka zdrowotna
(2)
organizacja
(2)
planowanie przestrzenne
(2)
podatek
(2)
popyt
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
prawo
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
spedycja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
szlaki turystyczne
(2)
służba zdrowia
(2)
tourism
(2)
transport samochodowy
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
usługi bankowe
(2)
usługi edukacyjne
(2)
usługi gastronomiczne
(2)
usługi medyczne
(2)
usługi pocztowe
(2)
usługi telekomunikacyjne
(2)
usługi transportowo-spedycyjne
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Polska
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
VAT
(1)
akredytacja
(1)
aplikacja
(1)
apteka
(1)
asertywność
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
124 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10024.IX.2 [Magazyn 1], P.10025 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10023.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10396.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Tyt. oryg.: Business travel : conferences, incentive travel, exhibitions, corporate hospitality and corporate travel, 2003.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Turystyka biznesowa to uaktualniona wersja książki z roku 1994 pod tym samym tytułem. Jednak podczas gdy pierwsze wydanie skierowane było do tych, którzy zdobywali taką wiedzę w ramach szkolenia zawodowego, nowa edycja została napisana specjalnie dla studentów szkół wyższych. Ta zmiana odbiorcy widoczna jest w całej książce, nie tylko w zaproponowanym poziomie analizy, lecz także w szerszym zakresie i w sposobie podejścia do tematu oraz w przedstawieniu tych złożonych kwestii, które muszą być znane studentom zajmującym się podróżami służbowymi. Książka podzielona jest na części, każdy rozdział poświęcony jest jednemu z głównych segmentów przemysłu podróży służbowych: podróżom indywidualnym, spotkaniom, wyjazdom motywacyjnym, wystawom i turystyce korporacyjni. Książkę przygotowano z założeniem opisania przede wszystkim rynku brytyjskiego, umieszczono go jednak w kontekście europejskim. Podawane przykłady pochodzą także spoza kontynentu, a ten rynek jest często porównywany z rynkiem amerykańskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4494 [Magazyn 2], P.4036 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7220.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem różnych ustaw i rozporządzeń oraz konwencji z lat 1998-2001 dotyczących działalności gospodarczej, usług turystycznych, hotelarstwa i innych praw związanych z turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1943 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1942.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 282-294.
Omówione w książce badania dotyczą 14 różnych zawodów zaliczanych do usług społecznych. Poziom stresogenności tych zawodów jest różny, zaś konsekwencje spostrzeganego stresu zawodowego, sprowadzające się głównie do skutków zdrowotnych i objawów zespołu wypalenia zawodowego, zależą od umiejętności sprostania wymaganiom miejsca pracy dzięki wykorzystaniu posiadanych zasobów, stosowania odpowiednich strategii zaradczych i doświadczanemu wsparciu społecznemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8370.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9743.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15192 [Magazyn 1], P.4894 [Magazyn 1], P.15194 [Magazyn 1], P.15193 [Magazyn 1], P.15191 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5331.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5330.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka biznesowa / Marta Sidorkiewicz. - Warszawa : Difin, 2011. - 244 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 229-244.
Niniejsze opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w formie zwartej. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty turystyki biznesowej, jej form, rynku oraz determinant, które warunkują jej rozwój. Autorka ponadto przedstawia studium przypadku, dotyczące turystyki biznesowej w województwie zachodniopomorskim. Treść pracy może być wykorzystana przez podmioty mające wpływ na regionalny rynek turystyczny w celu wskazania na potencjał turystyki biznesowej w rozwoju gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11435 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11434.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12655.XX.1.2 [Czytelnia B], 12656.XX.1.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna również w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.19.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.662 [Magazyn 2], B.652.XX.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka i transport : teoria oraz praktyczne zastosowania / Andrzej Kuriata, Zdzisław Kordel. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 168 stron : ilustracje, mapa ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
W prezentowanej monografii pod tytułem: „Logistyka i transport. Teoria oraz praktyczne zastosowania" autorzy przedstawili wybrane zagadnienia logistyczne, jak i transportowe. Zaprezentowano holistyczną identyfikację operatora w jego relacji z obiektem technicznym, a także model informacyjny operatora i obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym (model procesu oraz opracowany algorytm). Ponadto przedstawiono wybrane pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym. Przedstawiono także zagadnienia związane z potencjałem rynku transportu samochodowego realizującego usługi logistyczne w systemie transportowym Polski. Dotyczy to między innymi takiej problematyki, jak potencjał przewozowy, potencjał magazynowy czy potencjał infrastruktury drogowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18191.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20119.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20118.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 164-171.
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9709.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7401.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8381.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8526.IX.16.2 [Magazyn 1], P.7515.IX.16.2 [Magazyn 1], P.11989 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Publikacja jest zbiorem materiałów pokonferencyjnych i dotyczy turystyki biznesowej szeroko rozumianej i obejmującej: indywidualne podróże służbowe, uczestnictwo w targach lub imprezach konsumenckich, podróże motywacyjne i turystykę korporacyjną. Poruszono w książce m.in. tematy dotyczące: turystyki biznesowej w przekroju problemowym i turystyki biznesowe w przekroju regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6532.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11542.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12775.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18807.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18806.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : "Difin", 2002. - 223 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Przedstawiony podręcznik adresowany jest do studentów wydziałów i szkól turystycznych oraz praktyków zainteresowanych zagadnieniem jakości usług turystycznych i możliwości jej kształtowania. Przedstawiono w nim liczne przykłady praktyczne, wyjaśniono sposoby postrzegania jakości przez klientów, znaczenie pracowników liniowych dla rozpoznania potrzeb usługobiorców oraz możliwości pozyskiwania i kierowania trwałych więzi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej