Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(113)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
tylko na miejscu
(103)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(60)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(63)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(103)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Buko Jacek
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Johann Maria
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Sacha Stefan (1939- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baranov D.N
(1)
Bartnik Paweł
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bodys-Cupak Iwona
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Brandstaetter Albert
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bugdol Marek
(1)
Buswell John
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czechowska Iwona Dorota
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Davidson Rob
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Donne Keith
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fijałkowska Marlena
(1)
Fijałkowski Tadeusz (prawnik)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Góral Lesław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Herrmann Peter
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Hollins Bill
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Jagiełło Zbigniew (1964- )
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczmarek Tomasz (1962- )
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kapusta Paweł (dziennikarz)
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kielan Krystyna
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kotliński Grzegorz
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(122)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(121)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Architekci
(1)
Hotelarze
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Temat
USŁUGI
(69)
TURYSTYKA
(36)
Jakość usług
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
Turystyka
(5)
Usługi
(5)
Usługi turystyczne
(5)
BIURA PODRÓŻY
(4)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
HOTELARSTWO
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POPYT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(2)
Banki
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
GASTRONOMIA
(2)
INTERNET
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
KADRY
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOGISTYKA
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
OCHRONA KONSUMENTA
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODATEK od TOWARÓW i USŁUG
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AKCYZA
(1)
Aptekarstwo
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
BUDŻET PAŃSTWOWY
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki
(1)
Biura podróży
(1)
Branża TSL
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Farmaceuci
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Lekarze
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MIASTA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Opieka nad pacjentem
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
Personel służby zdrowia
(1)
Pielęgniarki
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Polityka transportowa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Podręcznik
(9)
Monografia
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(19)
usługi turystyczne
(14)
rynek turystyczny
(13)
marketing
(9)
produkt turystyczny
(9)
biuro podróży
(8)
marketing usług
(8)
usługi
(8)
usługi logistyczne
(7)
ruch turystyczny
(6)
agroturystyka
(5)
hotelarstwo
(5)
konsument
(5)
logistyka
(5)
organizacja turystyczna
(5)
popyt turystyczny
(5)
zarządzanie
(5)
Internet
(4)
bankowość elektroniczna
(4)
e-usługi
(4)
jakość usług
(4)
ochrona konsumenta
(4)
promocja
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
rynek usług
(4)
usługi finansowe
(4)
zarządzanie jakością
(4)
cena
(3)
dystrybucja
(3)
gospodarka turystyczna
(3)
infrastruktura turystyczna
(3)
klient
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing relacji
(3)
polityka turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
produkt
(3)
przedsiębiorstwo usługowe
(3)
strategia
(3)
transport
(3)
turystyka biznesowa
(3)
usługi hotelarskie
(3)
aktywność turystyczna
(2)
atrakcyjność turystyczna
(2)
badania marketingowe
(2)
e-administracja
(2)
e-handel
(2)
e-konsument
(2)
e-zdrowie
(2)
gastronomia
(2)
gospodarka światowa
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
jakość
(2)
klaster
(2)
konsumpcja
(2)
logistyka miejska
(2)
obsługa klienta
(2)
opieka zdrowotna
(2)
organizacja
(2)
planowanie przestrzenne
(2)
podatek
(2)
popyt
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
prawo
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
spedycja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
szlaki turystyczne
(2)
służba zdrowia
(2)
tourism
(2)
transport samochodowy
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
usługi bankowe
(2)
usługi edukacyjne
(2)
usługi gastronomiczne
(2)
usługi medyczne
(2)
usługi pocztowe
(2)
usługi telekomunikacyjne
(2)
usługi transportowo-spedycyjne
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Polska
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
VAT
(1)
akredytacja
(1)
aplikacja
(1)
apteka
(1)
asertywność
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
124 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka ukazuje ekonomiczną istotę zjawiska turystyki, główne sfery i mechanizmy jej oddziaływania na układ gospodarczy określonej skali - miejscowość, region, kraj czy grupę krajów. Cechy popytu i podaży turystycznej znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczególnych grup przedsiębiorstw turystycznych. Autorka przedstawiła bardziej szczegółowo grupę przedsiębiorstw hotelarskich i biur podróży. Treść książki adresowana jest do wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi zagadnieniami współczesnej turystyki - studentów, nauczycieli różnych form i szczebli kształcenia kadr dla turystyki, osób prowadzących działalność naukowo-badawczą, pracowników administracji samorządowej i rządowej, jak również praktyków prowadzących działalność gospodarczą w sferze turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5773 [Magazyn 1], P.5772 [Magazyn 1], P.5262 [Magazyn 1], P.5771 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5260.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5261.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6536.XX.3 [Czytelnia B], 6535.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 281, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomię, biura podróży, inne formy obsługi ruchu turystycznego, gospodarkę lokalną i regionalną, jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8898 [Magazyn 1], P.8899 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8897.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.8896.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10452.XX.3 [Czytelnia B], 10451.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / red. Aniela Styś. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce przedstawiono następujące zagadnienia: współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług, charakterystykę usług, instrumenty marketingu-mix w działalności usługowej, badania jakości usług, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsiębiorstw usługowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze usług, wyniki badań empirycznych na temat rzeczywistych zachowań podmiotów rynkowych w sferze usług w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zrodziła się z potrzeby usystematyzowania wiedzy teoretycznej o prowadzeniu działalności gospodarczej w formie biura podróży oraz połączenia jej z wiedzą praktyczną, z uwzględnieniem wyników badań rynku turystycznego. Kolejne - drugie wydanie zostało poprawione w zakresie aktualizacji przepisów prawnych dotyczących rynku turystycznego oraz finansowania przedsiębiorstw, a także zostało rozszerzone o aneks zawierający propozycje zmian w Ustawie o usługach turystycznych. Całość podzielono na piętnaście części, z których każda poświęcona jest innemu zagadnieniu związanemu z działalnością biur podróży. Oprócz wiedzy teoretycznej w książce zostały przedstawione wskazówki praktyczne oraz wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, a dotyczących biur podróży oraz organizacji pozarządowych, w tym działających na rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7880 [Magazyn 2], P.6694 [Magazyn 1], P.7048 [Magazyn 1], 7881 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6693.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.6692.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7534.XX.7 [Czytelnia B], 7533.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 27.01.2007, Poznań
Streszcz. ang. przy ref.
Bibliogr. przy ref.
Zbiór artykułów zawiera problematykę przestawioną na konferencji naukowej "Logistyka w usługach", która odbyła się 26 stycznia 2007 r. w Wyższej Szkole Handlu i Usług w Poznaniu. Założeniem organizatorów było sprowokowanie merytorycznej dysusji nad szeroko pojętą problematyką logistyki w usługach, "burzy mózgów" w poszukiwaniu inspiracji naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10145.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17168.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17167.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała jako wynik pracy zespołu ośmiu autorów związanych z wyższymi uczelniami Poznania. Celem nadrzędnym pracy, choć nie zostało to wyraźnie wyartykułowane przez autorów, jest opracowanie metod i sposobów, które mogą być przydatne do określenia stopnia atrakcyjności regionu dla potrzeb inwestycji turystycznych. Analizy i rozważania zawarte w pracy i to zarówno teoretyczne jak i empiryczne, dotyczą skali lokalnej (gmina) oraz regionalnej (województwa według stanu przed 1 stycznia 1999 r.), co zostało zasygnalizowane w tytule książki. Takie podejście stanowi nowy nurt w badaniach rozwoju turystyki w Polsce i w regionie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2139.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14008.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacja Europejskiego Kongresu Finansowego.)
Książka, przygotowana pod redakcją Zbigniewa Jagiełły, prezesa PKO Banku Polskiego, jest publikacją, która z pewnością wzbogaci wiedzę każdego, kto interesuje się problematyką współczesnej bankowości. Składa się ona z jedenastu opracowań przygotowanych przez wybitnych praktyków polskiego rynku finansowego. W syntetycznej formie opisują oni dylematy współczesnej bankowości, a zarazem skłaniają czytelnika do przewartościowania wielu dotychczasowych poglądów. Autorzy poszczególnych rozdziałów celnie wskazują także kierunki rozwoju bankowości detalicznej w niezwykle szybko zmieniającym się świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16285.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3052 [Magazyn 1], P.5978 [Magazyn 1], 7269 [Magazyn 2], P.5984 [Magazyn 1], P.5977 [Magazyn 1], P.5982 [Magazyn 1], P.3051 [Magazyn 1], 7270 [Magazyn 2], P.5983 [Magazyn 1], P.5981 [Magazyn 1], 4070 [Magazyn 2], P.3050 [Magazyn 1], P.5980 [Magazyn 1], P.5979 [Magazyn 1], P.3053 [Magazyn 1] (15 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania: co to jest produkt turystyczny i jak powstaje, kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony, w jaki sposób kalkulować jego cenę, gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny, jakie badania marketingowe warto prowadzić, które strategie produktu turystycznego należy stosować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9092.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9091.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.9090.XX.5 [Czytelnia B], 10712.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 173 s. : il. ; 23 cm.
Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, struktural­nych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: - określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją, - etykę działania organizacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7716.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8723.XX.3 [Czytelnia B], 8724.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(ZIP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Zasadnicza treść podręcznika jest zawarta w 14 rozdziałach. Autorzy przedstawili obszar zagadnień, z którymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka się inżynier procesu. Niektóre zagadnienia zostały ujęte w szerszym zakresie, inne zaś ― zawężone, gdyż można je uzupełnić, korzystając z innych podręczników serii ZIP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14874.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15680.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4400 [Magazyn 2], P.3922 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4151 [Magazyn 1], P.4152 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych. Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6426 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6429 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6424.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6425.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szcze­gólności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości. W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego. Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5590.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7044.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria: Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań; jakie działania marketingowe są na nim prowadzone; jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług; jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14917.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15733.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 287-300.
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17560 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18566.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18565.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej